abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40726839
Waar in Utrecht wonen ?
Waar in Utrecht wonen # 2
Wonen in Utrecht, deel III.
Wonen in Utrecht, deel IV
het UTRECHT topic
Utreg, me stadsie. (Domstadtopic deel VI)
Utrecht, epicentrum van de wereld. Deel VII
Utrecht, het warme hart van dit koude kikkerland. Deel VIII.
Forza Utreg Deel IX
Utrecht deel X - Met het lekkerste ijs van de wereld

En het is weer zo ver ! De UITdagen staan eraan te komen ! Vier dagen studentikoos carnaval in het centrum van uw favoriete Domstad ! Met de Natte Winden Band, en de open auto van de rugbyvereniging. Maandagavond in cafe de Meander, of hoe het tegenwoordig ook heet, en de schuimparty op Unitas. Picknicken op het Lepelenburg en alle cafe's af met je strippenkaart.

SOEP SOEP SOEP ! zullen we maar zeggen. En lieve eerstejaars, niet proberen om je mentor eruit te zuipen. Afgesproken ?

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_40726957
Leuke OP!
quote:
SOEP SOEP SOEP ! zullen we maar zeggen. En lieve eerstejaars, niet proberen om je mentor eruit te zuipen. Afgesproken ?
Afgesproken nu echt koesen
pi_40727026
De UIT
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:53:57 #4
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_40727151
Ok even een situatie evaluatie:
Ik doe wel mee met de UIT, maar ik ben geen eerste jaars.
Menig introductie mee gemaakt, maar de betekenis van SOEP & KIELE ontgaat mij even.
Is dit gewoon een UIT Yell, of moet ik hier iets meer achter zoeken?
Noise is all relative to the silence preceding it
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:56:45 #5
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40727246
Als ik alles zo lees over de UIT en weet ik het allemaal voel ik me akelig burgertruttig

(erg slechte tvp...)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_40727261
Is Biton eigenlijk de enige vereniging zonder verplichtingen en introductie enzo, want dat spreekt me wel aan...? Aan de andere kant lijkt een algemenere vereniging als Unitas ook wel leuk, omdat je er denk ik veel meer verschillende mensen hebt... nja, ik zal me tijdens de UIT-week wel even uitgebreid laten informeren
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_40727271
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef Undergod het volgende:
Menig introductie mee gemaakt, maar de betekenis van SOEP & KIELE ontgaat mij even.
Gewoon hersenloos meebleren, meer zit er niet achter . Wordt als het goed is wel uitgelegd door je mentor.
pi_40727602
De UIT

Ik ben EHBO'er!

iemand nog een slaapplaats
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_40727676
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:57 schreef Asmodean het volgende:
Is Biton eigenlijk de enige vereniging zonder verplichtingen en introductie enzo, want dat spreekt me wel aan...? Aan de andere kant lijkt een algemenere vereniging als Unitas ook wel leuk, omdat je er denk ik veel meer verschillende mensen hebt... nja, ik zal me tijdens de UIT-week wel even uitgebreid laten informeren
Wat jammer is van biton is dat ze zich als een alternatieve vereniging presenteren (alternatief: hard-rock, gothic etc.) En de meeste leden zijn dan ook zulk soort mensen. (Ik heb er niet zo veel moeite mee, maar unitas zou mij leuker lijken)
pi_40727711
Asmodean: UMTC heeft ook geen ontgroening, maar die hebben dan wel weer "corporale" dingen zoals jaarclubs enzo. Hoe het daar met verplichtingen zit weet ik niet precies, maar ze hebben ieg dus ook geen ontgroening. Klik hier voor hun website.
pi_40727732
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Asmodean: UMTC heeft ook geen ontgroening, maar die hebben dan wel weer "corporale" dingen zoals jaarclubs enzo. Hoe het daar met verplichtingen zit weet ik niet precies, maar ze hebben ieg dus ook geen ontgroening. Klik hier voor hun website.
UMTC bestaat uit 5 mensen volgens mij .
pi_40727789
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Wat jammer is van biton is dat ze zich als een alternatieve vereniging presenteren (alternatief: hard-rock, gothic etc.) En de meeste leden zijn dan ook zulk soort mensen. (Ik heb er niet zo veel moeite mee, maar unitas zou mij leuker lijken)
Biton presenteert zich juist niet als een alternatieve vereniging. Biton presenteert zich voornamelijk met de dingen die anders zijn dan bij andere verenigingen, namelijk het feit dat er geen ontgroening is, geen verplichtingen zijn, en de gelijkwaardigheid tussen eerste- en ouderejaars en bij het invullen van commissies. Als Biton zich daadwerkelijk zou presenteren als gothic/metal-vereniging kwam er niemand meer.

Als ik "de gemiddelde Bitonees" zou moeten karakteriseren dan zou ik eerder zeggen dat het iemand is die anders nooit lid van een vereniging zou zijn geworden, dan dat het nou allemaal zwartomrande janksmoelen zijn.
pi_40727847
Ik vond Biton wel vrij alternatief overkomen. Dat feest op de avond was ook vol met alternatieve mensen. Verder vind ik de leus Biton, wat anders! Dat ook wel een beetje aangeven, maar dat is mijn mening
pi_40727857
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:10 schreef VoreG het volgende:

[..]

UMTC bestaat uit 5 mensen volgens mij .
UMTC zijn een stelletje droeftoeters. Met name het feit dat ze het jaar nadat ze hun ontgroening afschaften gewoon doodleuk doorontgroenden vond ik erg sympathiek. Verder zal het me weinig boeien, en heb ik idd vooral het idee dat UMTC het het drukst heeft met het hoofd boven water houden.

Echter, wat ik wel uberkansloos vind is dat de grote gezelligheidsverenigingen destijds toen daar over gestemd werd UMTC uit de FUG hebben gehouden. . Maargoed, dat is niet zo boeiend om hier te bespreken.
pi_40727904
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:14 schreef VoreG het volgende:
Ik vond Biton wel vrij alternatief overkomen. Dat feest op de avond was ook vol met alternatieve mensen. Verder vind ik de leus Biton, wat anders! Dat ook wel een beetje aangeven, maar dat is mijn mening
Biton trekt een beetje de rebellerende alto's van het platteland aan. Zeer zeker waar. .
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:16:50 #16
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_40727929
ik ken een paar mensen en dat zijn mensen die dus totaal niet zo zijn. Mijn eerste indruk was denk ik erg verkeerd. Op mij kwam het wel echt zo over dat vooral dus de alternatievelingen lid van biton worden. Lid van biton kun je ook worden in oktober en in januari btw.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:20:18 #17
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_40728037
UMTC, zijn dat niet die nerds?
pi_40728083
Dat is idd wel vaak zo, dat iedereen het idee heeft dat alle mensen op Biton in zichzelf snijden en naar Dimmu Borgir luisteren. Dat betekent niet dat niemand op Biton in zichzelf snijdt of dat niemand naar Dimmu Borgir luistert, maar het is absoluut niet de grote meerderheid ofzo. En dat is heel lastig om over te brengen naar de buitenwereld. Lang leve stereotiepen. .
pi_40728157
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:20 schreef gohan16 het volgende:
UMTC, zijn dat niet die nerds?
UMTC zijn wannabe corporale droeftoeters die uit pure ellende over het minimale aantal nieuwe leden hun ontgroening afgeschaft hebben. .

En dat is het laatste dat ik erover zeg. Ik heb weinig met ze op, maar andere mensen hebben het daar erg naar hun zin. Het is een kleine vereniging en daarom lijkt me ook echt wel ontzettend gezellig. En als iemand hier een vereniging zoekt met een wat minder alternatief karakter maar zonder ontgroening en ze komen op de juiste plek bij UMTC dan is dat mooi. En dan wil ik dat niet verzieken met mijn gezanik. .
pi_40728242
Of je gaat natuurlijk gewoon naar een Studentensportvereniging. Sport feest en gezelligheid, beter kan het niet

Odysseus
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:31:50 #21
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_40728442
Orca
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:37:38 #22
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_40728629
Grachtencantus is trouwens afgeschaft vanwege de gebeurtenis op de Oudegracht afgelopen zondag.
pi_40728667
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:37 schreef gohan16 het volgende:
Grachtencantus is trouwens afgeschaft vanwege de gebeurtenis op de Oudegracht afgelopen zondag.
Erg jammer inderdaad. Wel begrijpelijk natuurlijk
pi_40728690
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef Undergod het volgende:
Ik weet voor een feit dat deze yell al heel oud is en veel in Brabant werd geroepen tijdens carnaval, alleen het "yeah" was daar "hoi". Hoe dat is overgewaaid naar de studenten zou ik niet weten, maar het is dus logisch te veronderstellen dat Brabantse studenten het virus met zich meedroegen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_40728964
Er komt een straatparade met vervoersmiddelen op de Maliebaan ter vervanging van die botenparade.
pi_40728999
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Er komt een straatparade met vervoersmiddelen op de Maliebaan ter vervanging van die botenparade.
Kut.. Hoe laat is dat?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:51:23 #27
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_40729104
Grachtencantus> verplaatst naar Tivoli
Feestband Lijn 7 zal een spetterend optreden geven met bekende Nederlandse nummers. Tijdens een groots meezingspectakel in Tivoli

whehe maw de biercantus is terug
pi_40729132
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:51 schreef gohan16 het volgende:
Grachtencantus> verplaatst naar Tivoli
Feestband Lijn 7 zal een spetterend optreden geven met bekende Nederlandse nummers. Tijdens een groots meezingspectakel in Tivoli

whehe maw de biercantus is terug
Agh het heeft een andere naam, vorige keer was het met de Nattewindenband
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:57:15 #29
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40729317
Ik moet trouwens even melden dat Au3 een leuk huisje bewoont.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_40729390
Het is dat je die greppeljosti van een buurjongen gemist hebt. Volgens mij is dat stuk ongeluk net terug van vakantie ofzo, dat ie zo uitbundig aan het krijsen is. Ik heb m nog niet eerder zo luid en irritant gehoord.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:01:24 #31
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40729465
Er moet altijd iets overblijven voor een volgende keer
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_40729734
waar woon je dan ergens?
pi_40731068
Oudwijk.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:55:52 #34
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40731275
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oudwijk.
Leuk?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40732269
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:55 schreef ioko het volgende:

[..]

Leuk?
Is wel een grappige buurt ja. Er zijn maar weinig andere wijken waar als je s'ochtends om een uur of 9 met je laddertje door de straten loopt, je "mot je een biertje jochie" te horen krijgt. Mijn moeder heeft er ook nog een tijdje gewoont toen ze pas gescheiden was. Ik vind alleen de huizen iets te klein, ik zou er denk ik claustrofobisch van worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_40735577
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:55 schreef ioko het volgende:

[..]

Leuk?
Verhuisplannen?
For great justice!
pi_40735761
Mijn straat is vooral samenwonende tweeverdienende stelletjes. Behalve hiernaast dus.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:45:32 #38
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40737856
Grr, leuk zo'n huisgenootje dat er een tering zooi van maakt, alle schoonmaak middelen opmaakt en niet aanvult, de lege flessen laat staan en vervolgens op vakantie gaat.

GVD KUT
pi_40738613
Wat een kloteweer vandaag weer in Utrecht. Ik wou vanmiddag de stad nog even in, ik denk dat ik mijn plannen toch maar wijzig...
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:05:11 #40
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40744170
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 07:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Verhuisplannen?
Misschien
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:05:48 #41
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40744192
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 08:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn straat is vooral samenwonende tweeverdienende stelletjes. Behalve hiernaast dus.
En jij hebt een appartement/boven/benedenwoning?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40744222
Zo, en wie gaat er vanavond in utrecht stappen?
...nothing happens until you make it happen...
pi_40744776
Nee..ff op aant laden voor volgende week. Ik hoop alleen dat je een beetje mee kunt feesten zonder dat je zo'n bandje heb. Anders maar ff een onoplettende UIT-loper beroven

Mijn mentoren wisten me indertijd nog een mooie variant op de SOEP SOEP SOEP yell te leren:

CORPS CORPS CORPS!
BALLEN BALLEN BALLEN!

NEUKEN NEUKEN NEUKEN!
NEE NEE NEE!

CORPS?
BALLEN!

NEUKEN?
NEE!

CORPS BALLEN NEUKEN?
NEE NEE NEE!
pi_40745065
Volgens mij kun je wel meefeesten, maar dan moet je wel entree betalen.
pi_40745798
Nope, zonder bandje kom je de UIT feesten of feesten van verenigingen niet binnen.
Ik heb net mijn mentor training gehad (voor zover dat de naam training mag dragen) en naast het beroemde soep soep soep kan je ook lief klein konijntje, badslippers, landbouwhogeschool, eend en ping pong verwachten...... Dat wordt dus allemaal erg genieten komende week in de Utregse straten!
It is not god i dislike, it is his fanclub i can't stand
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:07:52 #46
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40745869
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:26 schreef Freeling het volgende:
>> een mooie variant op de SOEP SOEP SOEP yell <<
omg....
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_40746915
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:04 schreef globox het volgende:
Nope, zonder bandje kom je de UIT feesten of feesten van verenigingen niet binnen.
Ik heb net mijn mentor training gehad (voor zover dat de naam training mag dragen) en naast het beroemde soep soep soep kan je ook lief klein konijntje, badslippers, landbouwhogeschool, eend en ping pong verwachten...... Dat wordt dus allemaal erg genieten komende week in de Utregse straten!
Leren ze je daadwerkelijk die nummers? wat triest zeg..
pi_40747424
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:04 schreef globox het volgende:
Gelukkig heb ik een backstage pass-partout
pi_40747835
Ziiiiiiiingen schreewen tot je schooooooor bent,
Vrije seks tot je alle sjaarsen kent,
drinken, zuipen tot je struikelt naar de plee,
Ja dát is UU IE TEE!!11!1!1
Slokkie bier
pi_40748266
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:41 schreef Freeling het volgende:

[..]

Leren ze je daadwerkelijk die nummers? wat triest zeg..
Zet er een camera bij en je hebt weer een nieuw televisieprogramma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')