Afgesprokenquote:SOEP SOEP SOEP ! zullen we maar zeggen. En lieve eerstejaars, niet proberen om je mentor eruit te zuipen. Afgesproken ?
Gewoon hersenloos meebleren, meer zit er niet achterquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef Undergod het volgende:
Ok even een situatie evaluatie:
Ik doe wel mee met de UIT, maar ik ben geen eerste jaars.
Menig introductie mee gemaakt, maar de betekenis van SOEP & KIELE ontgaat mij even.
Is dit gewoon een UIT Yell, of moet ik hier iets meer achter zoeken?
Wat jammer is van biton is dat ze zich als een alternatieve vereniging presenteren (alternatief: hard-rock, gothic etc.) En de meeste leden zijn dan ook zulk soort mensen. (Ik heb er niet zo veel moeite mee, maar unitas zou mij leuker lijken)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:57 schreef Asmodean het volgende:
Is Biton eigenlijk de enige vereniging zonder verplichtingen en introductie enzo, want dat spreekt me wel aan...? Aan de andere kant lijkt een algemenere vereniging als Unitas ook wel leuk, omdat je er denk ik veel meer verschillende mensen hebt... nja, ik zal me tijdens de UIT-week wel even uitgebreid laten informeren
UMTC bestaat uit 5 mensen volgens mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Asmodean: UMTC heeft ook geen ontgroening, maar die hebben dan wel weer "corporale" dingen zoals jaarclubs enzo. Hoe het daar met verplichtingen zit weet ik niet precies, maar ze hebben ieg dus ook geen ontgroening. Klik hier voor hun website.
Biton presenteert zich juist niet als een alternatieve vereniging. Biton presenteert zich voornamelijk met de dingen die anders zijn dan bij andere verenigingen, namelijk het feit dat er geen ontgroening is, geen verplichtingen zijn, en de gelijkwaardigheid tussen eerste- en ouderejaars en bij het invullen van commissies. Als Biton zich daadwerkelijk zou presenteren als gothic/metal-vereniging kwam er niemand meer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wat jammer is van biton is dat ze zich als een alternatieve vereniging presenteren (alternatief: hard-rock, gothic etc.) En de meeste leden zijn dan ook zulk soort mensen. (Ik heb er niet zo veel moeite mee, maar unitas zou mij leuker lijken)
UMTC zijn een stelletje droeftoeters. Met name het feit dat ze het jaar nadat ze hun ontgroening afschaften gewoon doodleuk doorontgroenden vond ik erg sympathiek. Verder zal het me weinig boeien, en heb ik idd vooral het idee dat UMTC het het drukst heeft met het hoofd boven water houden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
UMTC bestaat uit 5 mensen volgens mij.
Biton trekt een beetje de rebellerende alto's van het platteland aan. Zeer zeker waar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:14 schreef VoreG het volgende:
Ik vond Biton wel vrij alternatief overkomen. Dat feest op de avond was ook vol met alternatieve mensen. Verder vind ik de leus Biton, wat anders! Dat ook wel een beetje aangeven, maar dat is mijn mening
UMTC zijn wannabe corporale droeftoeters die uit pure ellende over het minimale aantal nieuwe leden hun ontgroening afgeschaft hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:20 schreef gohan16 het volgende:
UMTC, zijn dat niet die nerds?
Erg jammer inderdaad. Wel begrijpelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:37 schreef gohan16 het volgende:
Grachtencantus is trouwens afgeschaft vanwege de gebeurtenis op de Oudegracht afgelopen zondag.
Ik weet voor een feit dat deze yell al heel oud is en veel in Brabant werd geroepen tijdens carnaval, alleen het "yeah" was daar "hoi". Hoe dat is overgewaaid naar de studenten zou ik niet weten, maar het is dus logisch te veronderstellen dat Brabantse studenten het virus met zich meedroegen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef Undergod het volgende:
Ok even een situatie evaluatie:
Ik doe wel mee met de UIT, maar ik ben geen eerste jaars.
Menig introductie mee gemaakt, maar de betekenis van SOEP & KIELE ontgaat mij even.
Is dit gewoon een UIT Yell, of moet ik hier iets meer achter zoeken?
Kut.. Hoe laat is dat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Er komt een straatparade met vervoersmiddelen op de Maliebaan ter vervanging van die botenparade.
Agh het heeft een andere naam, vorige keer was het met de Nattewindenbandquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:51 schreef gohan16 het volgende:
Grachtencantus> verplaatst naar Tivoli
Feestband Lijn 7 zal een spetterend optreden geven met bekende Nederlandse nummers. Tijdens een groots meezingspectakel in Tivoli
whehe maw de biercantus is terug
Leuk?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oudwijk.
Is wel een grappige buurt ja. Er zijn maar weinig andere wijken waar als je s'ochtends om een uur of 9 met je laddertje door de straten loopt, je "mot je een biertje jochie" te horen krijgt.quote:
En jij hebt een appartement/boven/benedenwoning?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn straat is vooral samenwonende tweeverdienende stelletjes. Behalve hiernaast dus.
omg....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:26 schreef Freeling het volgende:
>> een mooie variant op de SOEP SOEP SOEP yell <<
Leren ze je daadwerkelijk die nummers? wat triest zeg..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:04 schreef globox het volgende:
Nope, zonder bandje kom je de UIT feesten of feesten van verenigingen niet binnen.
Ik heb net mijn mentor training gehad (voor zover dat de naam training mag dragen) en naast het beroemde soep soep soep kan je ook lief klein konijntje, badslippers, landbouwhogeschool, eend en ping pong verwachten...... Dat wordt dus allemaal erg genieten komende week in de Utregse straten!
Gelukkig heb ik een backstage pass-partoutquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:04 schreef globox het volgende:
Nope, zonder bandje kom je de UIT feesten of feesten van verenigingen niet binnen.
Ik heb net mijn mentor training gehad (voor zover dat de naam training mag dragen) en naast het beroemde soep soep soep kan je ook lief klein konijntje, badslippers, landbouwhogeschool, eend en ping pong verwachten...... Dat wordt dus allemaal erg genieten komende week in de Utregse straten!
Zet er een camera bij en je hebt weer een nieuw televisieprogrammaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:41 schreef Freeling het volgende:
[..]
Leren ze je daadwerkelijk die nummers? wat triest zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |