Openingspostquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
:'( ! :'( ! :'( !
Ik wil niet. Utrecht is mijn stadsjie.Ik wil mensen die op een tuinstoel voor hun huis zitten en aan de buurman vragen hoe hun "vakaaaansjie" was. Ik wil door de stad lopen op een zonovergoten Culturele Zondag, en dan als ik uit de EKKO kom tien minuten in de rij staan voor een ijsje bij Il Mulino. Ik wil achter de bar staan bij Tivoli, waar we in tegenstelling tot Paradiso ons bier niet aanlengen met water. Ik wil me op de Nieuwe Gracht verbazen over die mooie bomen, omdat ik daar nooit ben en me elke keer dat ik daar wel ben me weer opnieuw verbaas. Ik wil de zonnebloempittenschilfers op de Amsterdamsestraatweg horen knarsen onder mijn fietswiel. Ik wil die groep oudere jongens/jonge vaders zien voetballen in het Wilhelminapark op zondag. Ik wil 's nachts uit Lunetten naar de stad fietsen, en dan op het viaduct naar de laatste treinen kijken in het oranje licht van de straatlantaarns. Ik wil dansen in een dampende EKKO. Ik wil over de Kanaalstraat fietsen op de vroege zaterdagmiddag en blij zijn dat ik het overleefd heb als ik uiteindelijk op de Groeneweg aankom. Ik wil bovenop de Tuindorpflat's foto's maken van de huizen in Overvecht terwijl de zon ondergaat achter het gebouw van de Belasting. Ik wil verdwalen in de Konmar AH XL in Overvecht. Ik wil diepgevroren zeevruchten kopen bij Toko Centraal. Ik wil voor een derde keer in 1 week bij Kafé België gaan eten en dan lief bedankt worden door de barjongen omdat ik de glazen terugbreng naar de bar als ik wegga. Ik wil op mijn hippe fiets naar Leidse Rijn, en met andere Utrechtse mensen met hippe fietsen naar hippe Utrechtse bandjes staan te kijken op De Beschaving. Ik wil 'popje' genoemd worden door de enthousiaste nichten van de sangriabar op het PANN-feest.
Ik wil geen Amsterdam. Ik wil Utrecht.
*ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:53 schreef The6thgate het volgende:
ik was het topic al kwijt
dat gaat nog wel drukker worden met de aankomende UITdagenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:42 schreef VoreG het volgende:
Ik zocht het topic ook al.
Het ziet wat zwart van de mensen in Utrecht op het moment.
Dan lopen er niet zoveel gothics.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:46 schreef s0k het volgende:
[..]
dat gaat nog wel drukker worden met de aankomende UITdagen
Meerdere dagen zelfsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:49 schreef The6thgate het volgende:
oh zo zwartis er een gothicdag dan ofzo?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Meerdere dagen zelfs
http://www.summerdarkness.nl/
Dit gaat om véél bier, dus we maken er een poll van.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:52 schreef mstr het volgende:
Dat poolcentrum op de mariaplaats, heet dat Bison of Smith & Jones?
WTF. Aan dat bonnetje te zien heet het dus gewoon Smith & Jones. Nooit geweten. Wat ontzettend vaag. Ik had iig ook veeeel bier ingezet op Bison. Maar dat is blijkbaar dus alleen de bowling.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:52 schreef mstr het volgende:
Dat poolcentrum op de mariaplaats, heet dat Bison of Smith & Jones?
Schandalig! Teruggaan en alsnog betalenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:11 schreef The6thgate het volgende:
hehe handig weer. had een kratje bier op de grond staan en zei ook tegen de kassiere dat ik die moest afrekenen. "ok zal het aanslaan" was haar reactie. pas toen ik buiten was realiseerde ik me dat 2 euro voor mn boodschappen eigenlijk wat weinig was en is ze het dus alsnog vergeten aan te slaan waardoor ik nu gewoon onbedoeld n winkeldief ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |