quote:Kidzcity staat op een bedrijventerreintje. Aan de overkant van de weg zit de afvalscheidingscentrale van de gemeente Utrecht. De brandweer spuit dat gebouw nat, om overslaan van de brand te voorkomen.
Das goed nieuws, het fikt behoorlijk....quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:26 schreef Ymke het volgende:
Alle kinderen zijn veilig naar buiten gebracht
Dan ben je te laat..quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:32 schreef Ymke het volgende:
Hmz , zou ik nog even foto's gaan maken?
Serieus? De rook is namelijk bijna weg..quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:33 schreef Ymke het volgende:
De brand wordt steeds groter, ze hebben geen water
Rtv meldt wat anders . maar goed , ik blijf wel lekker thuisquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan ben je te laat..
Meeste rook is nu in ieder geval weg..
Zal zo wel een telefoontje krijgen (hoop ik) dat we de zooi kunnen ontruimen
Hoeft niet alles te zeggen natuurlijk, ook zonder rook kan het binnen flink branden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Serieus? De rook is namelijk bijna weg..
Eens bellen..
Ik kan niet zien hoelaat deze gemaakt is op mijn telefoontje..quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:32 schreef ioko het volgende:
Tally, is jouw foto eerder gemaakt dan die foto's erboven? Rook is veel minder, zo te zien...
Yup..quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:34 schreef TryX het volgende:
All-in fitness?
Das waar!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Hoeft niet alles te zeggen natuurlijk, ook zonder rook kan het binnen flink branden.
Waarschijnlijk eerder, omdat je zwarte rook ziet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:32 schreef ioko het volgende:
Tally, is jouw foto eerder gemaakt dan die foto's erboven? Rook is veel minder, zo te zien...
Ja , en de klimwand en squash centrum , de brandweerlieden staan in hoogwerkers foto's te maken vd omstandersquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan niet zien hoelaat deze gemaakt is op mijn telefoontje..
En ik weet ook niet hoelaat die foto's gemaakt zijn..
Tv doet het primaquote:
Leuk...quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:38 schreef Tally het volgende:
En ik kan je vertellen dat ons pand bestaat uit veel hout en papier..
Beter gered dan geroosterdquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
Tv doet het prima![]()
Net een zielig kindje dat haar verjaardags feestje aan het vieren was in Kidzcity
Je bent "van de straat af" dus je kan dan geen rottigheid uithalenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:49 schreef Tally het volgende:
Nou mijn baas komt net melden dat ze nog lang niet klaar zijn met blussen en wij nog lang het pand niet in mogen..
We gaan nu een inventaris maken of we de mensen maandag aan het werk kuynnen krijgen als we geen werkplekken verhuizen..
Denk wel dat het weer een latertje gaat worden
Agossie wat ergquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:07 schreef Cle0 het volgende:
Ik fietste tegen een muur van rook vandaag. nu moet ik mn haar wassen.
Damz, ziet er na uit dat k nie bij all-in terrecht kan 2dayquote:
Zit je bij de marktkramenhandel?quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:12 schreef Tally het volgende:
Als dat in de fik staat kan ik je melden dat wij dus ook aan het branden zijn
Nee..quote:
achgossie x 2quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:10 schreef TryX het volgende:
[..]
Damz, ziet er na uit dat k nie bij all-in terrecht kan 2day
Zegt iemand die roept dat ze tot laat moet werken maar wel continu op Fok! berichten zit te posten..quote:
O ja als ik het pand in zou mogen had ik hier niet gezetenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:18 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zegt iemand die roept dat ze tot laat moet werken maar wel continu op Fok! berichten zit te posten..
Waar werk je dan precies Tally?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:49 schreef Tally het volgende:
Nou mijn baas komt net melden dat ze nog lang niet klaar zijn met blussen en wij nog lang het pand niet in mogen..
We gaan nu een inventaris maken of we de mensen maandag aan het werk kuynnen krijgen als we geen werkplekken verhuizen..
Dit is ons pand.. Het pand waar de 2de politiewagen voor staat..quote:
Zo te horen is alles onder controle en is het niet overgeslagenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit is ons pand.. Het pand waar de 2de politiewagen voor staat..
Dan zullen we in ieder geval last hebben van water en rook schade...quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:31 schreef Ymke het volgende:
[..]
Zo te horen is alles onder controle en is het niet overgeslagen
Succesquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:36 schreef Tally het volgende:
We hebben telefoon gekregen dat we er bij mogen
Aha bij Flashlight dus.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit is ons pand.. Het pand waar de 2de politiewagen voor staat..
Het vuur heeft ook in het lichtverhuurbedrijf gewoed. De sportschool en het verhuisbedrijf bleven buiten bereik van de vlammen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:36 schreef Tally het volgende:
We hebben telefoon gekregen dat we er bij mogen
succes dan nog vanavond!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:49 schreef Tally het volgende:
Dan ga jij toch lekker midden in het vuur staan om foto's te maken?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:07 schreef LoggedIn het volgende:
de fotos vallen wel een beetje tegen
Ik zou er even langsgaan met mn camera, maarquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker midden in het vuur staan om foto's te maken?
Ja, daar was ik naar onderweg om iets over half vier. Ik fietste met een collega over de Amsterdamsestraatweg, komt er een politieauto met haast voorbij. Vervolgens bij station Zuilen: "hé rook!". En terwijl we de bocht om draaien: "oh shit!".quote:
moet ik helpen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:07 schreef Cle0 het volgende:
Ik fietste tegen een muur van rook vandaag. nu moet ik mn haar wassen.
Brandweer zit aan de overkant.. ze zullen er dan wel snel bij zijn.. hoopte op het mitros gebouw... vuile honden mogen wat mij betreft brandenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:19 schreef Ymke het volgende:
Is bij mij om de hoek , het schijnt Kidzity te zijn , hoop dat er niet teveel kinderen binnen zijn
Ik ga aan de straatweg wonenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:11 schreef Ireth het volgende:
@Gripper: ik woon er al naastAan welke kant kom jij te wonen?
Ik voel een meet opkomenquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ga aan de straatweg wonen
De klimwand ziet er nog goed uit voorzover ik kan zien (die zwarte vegen zijn geen roetschade, maar tekeningen op de wand die er al een tijdje zitten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |