DAT IS MIJN SCHOOL MAN!! Maar het blijft een lelijk gebouw iddquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:37 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Gelukkig kijk je dan niet tegen dit schitterende gebouw aan
[ afbeelding ]
quote:
Bij de Mac?quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:12 schreef Battlefan het volgende:
Je kijkt standaard richting de Dom, dus zie je dat gebouw niet(Ik werk tegenover de ingang van dat gebouw
)
[..]
![]()
Je hebt je sig nogquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
DAT IS MIJN SCHOOL MAN!! Maar het blijft een lelijk gebouw idd.
Hehe, niet dusquote:Op maandag 17 maart 2008 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, nieuw huis, nieuwe housewarmingparty..
Uiteraard, uiteraardquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt je sig nog![]()
Waar ben je terecht gekomen in Utrecht?
Jaahaa, sorry!quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:37 schreef Q. het volgende:
Hey, niks tegen Transwijk!
Nee, nooit geweest ook maar ik zit er voorlopig nog wel even vast. Ik sta pas 2,5 jaar ingeschreven voor een huurwoning dus dat schiet niet op en kopen zit er voorlopig ook niet in omdat ik net een nieuwe baan heb met een halfjaarcontract.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:29 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard.
Ik vermaak me al bijna een jaar in de Bloemenbuurt. Mis Transwijk geen moment. Xen nog steeds tevree in Overveg?
Waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:05 schreef Q. het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat ik in een ander Utrecht woon..
Vriend van me:"Ik wil ook wel weer eens een vast relatie... kan ik tenminste ook een huis kopen."quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:14 schreef Q. het volgende:
Nou ja, op één salaris iets kopen is toch steeds onmogelijker.
Tegenwoordig is dat wel zo, zeker met steeds duurder wordende huizen en strengere hypotheekregels. Ik denk niet dat ik hier ooit nog weg kan. Nou ja, zo erg is dat ook weer niet, de stad komt steeds meer deze kant op. En als zo de brug over het spoor tussen de Rabo en NS HGB IV er ligt ben ik in 7 minuten op de Mariaplaats.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:16 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Vriend van me:"Ik wil ook wel weer eens een vast relatie... kan ik tenminste ook een huis kopen."
Wat nou liefde en seks; een vriendin of vriend heb je voor een huis!
Nee ik was ook al aan het zoeken, maar het enige wat ik kon vinden was een telefoonnummer waar je het kon navragen, werkt vast niet op een feestdagquote:Op maandag 24 maart 2008 21:22 schreef speknek het volgende:
Volgens mij wordt het bij ons (Vogelenbuurt) een dag uitgesteld, maar helaas kan ik het niet op internet vinden.
Dus.quote:Er zijn geen documenten met "wanneer wordt dat fucking afval opgehaald?" gevonden.
Wilde u misschien zoeken op: wanneer OR wordt OR dat OR Backing OR afval OR opgehaald? ?
Geen resultaten gevonden
Uw zoekvraag heeft geen resultaten opgeleverd (ook geen niet-exacte varianten.) U kunt het volgende proberen:
* Als de AquaBrowser-woordenwolk spellingsalternatieven of andere suggesties toont, klik dan op een van de getoonde termen om verder te zoeken.
* Zoek op algemenere of vergelijkbare woorden.
Nog een dag uitgesteld? Huuuuh.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:32 schreef VoreG het volgende:
Ik gooi het wel woensdag naar buiten dan, ervanuitgaande dat alles een dag wordt uitgesteld.
Mijn vuilnis wordt op dinsdag opgehaald, maar alles wordt dan vaak een dag doorgeschoven ivm feestdagen dus ik gooi het wel woensdag buiten.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:36 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nog een dag uitgesteld? Huuuuh.
Stomme vuilnismannen, laat ze hun werk gewoon doen, ook met Pasen.
Ja nja, laat maar lekker dan.. Ik zet m'n wekker wel om 7u en duik er daarna weer inquote:Op maandag 24 maart 2008 23:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn vuilnis wordt op dinsdag opgehaald, maar alles wordt dan vaak een dag doorgeschoven ivm feestdagen dus ik gooi het wel woensdag buiten.
Heb nu geen zin om 4 trappen af te lopen om te kijken of iemand iets buiten heeft gezet en anders zet ik het vuilnis wel op m'n brandtrap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |