Op de Vredenburg zit de Revenge, bij de Oudegracht (donkere gaard) de Lilith, en verder op de Oude Gracht zit de Skunkfunk, waar ze ook leuke dingen hebben.quote:Op zondag 13 april 2008 17:05 schreef crossover het volgende:
Iemand tips voor leuke kledingwinkeltjes in de binnenstad? Ik wil graag een nieuwe broek en eventueel wat originele shirts..
Okay thanksquote:Op zondag 13 april 2008 17:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Op de Vredenburg zit de Revenge, bij de Oudegracht (donkere gaard) de Lilith, en verder op de Oude Gracht zit de Skunkfunk, waar ze ook leuke dingen hebben.
En verder natuurlijk tweemiljoen zaken die je overal hebt, ligt er net aan wat je zoekt.
Hmm ik vond de traditionele Japanse gerechten bij Kyushu niet zo denderend. De Katsudon in ieder geval was waterig en had de verkeerde rijstkorrel. Overigens had de sushi volgens mij ook niet echt de goede rijst, maar die was inderdaad prima te eten. Wordt ook gerund door Chinezen, dus ik houd het voortaan bij de standaard gerechten.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:21 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb er laatst met een groep van 12 personen gegeten en toen konden we een menu nemen. Dat is echt een aanrader, want je krijgt naast sushi en sashimi ook van alles en nog wat aan japanse gerechten; misschien dat ze dat ook wel voor minder dan 12 personen doen
Maar ja je moet wel van japans eten houden natuurlijk. (Collega van mij is net een weekje terug, en vertelde me dat hij het eten niet lekker vond; zit je drie weken lang te zoeken naar broodjeszaken en McDonalds)
In 2004: 41% laag inkomen, 15% hoog inkomen, 29% in-actiefquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:44 schreef speknek het volgende:
Ik ga vanavond kijken bij een huis in de Piet Heinstraat, maar twijfel over de prijs. Dus nu mijn vraag: Hoe kut is Abstede?
Hehe, ik had soortgelijk iets, was aan het wielrennen en op de heenweg fietste ik langs de overkant van het water zag allemaal woonboten in dezelfde kleur. Dacht zal wel een asielzoekeropvangplek zijn. Terug via de andere kant van t kanaal bleek het toch wat anders te zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 17:33 schreef speknek het volgende:
Ik zo onderweg naar het cbr fietsen voor m'n theorie-examen (gehaald, wel beetje suf met vier fout, maar maar tien van de bijna vijftig hadden het gehaald
), langs de vecht. Zie ik een hele stoet auto's op een kleine rotonde omkeren, ik denk whehe allemaal verkeerd gereden. Wel druk, zeker een recreatiegebied ofzo. Nouja dat klopte wel, bleek het de Rode Brug te zijn, had ik nog nooit goed gezien. Duidelijk lente gezien de drukte. Overigens best wel knappe vrouwen, had ik niet verwacht, bij de Hardebollenstraat is het toch altijd een beetje treurig.
Die straat, daar wil je echt net niet wonen. Al zitten er een paar voordelen aan die locatie: Wilheminapark, ijsjes in de van Ostadelaan en Ledig Erf op loopafstand.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:44 schreef speknek het volgende:
Ik ga vanavond kijken bij een huis in de Piet Heinstraat, maar twijfel over de prijs. Dus nu mijn vraag: Hoe kut is Abstede?
Hoezo, net niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Die straat, daar wil je echt net niet wonen. Al zitten er een paar voordelen aan die locatie: Wilheminapark, ijsjes in de van Ostadelaan en Ledig Erf op loopafstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |