Yup hier ook, zag vanmiddag toen ik naar de AH moest overal vuilniszakken op straat staanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:58 schreef marcek het volgende:
Bij ons schuift de ophaaldag deze week er 1 op (transwijk) hier komen ze zaterdag aanstaande.
Jup. Praktisch naast de Maliesingel. Volgende week bezichtiging, dus ik ben benieuwd. Als het wat is, heb ik iets van: fuck het, dan maar wat zuiniger aan doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:10 schreef speknek het volgende:
Oei. Wel leuke plek. Oudwijk toch?
Als je van trance houdt: ja. Mooi verzorgd allemaal.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:28 schreef DennisMoore het volgende:
www.arminonly.com (19 april Jaarbeurs)
Is dat leuk?
Praat me niet over DHL... Ze proberen al sinds begin februari een pakketje te bezorgen, hebben het 3x geprobeerd! En telkens op de maandag en op de maandag ben ik er niet, als je dan een briefje achterlaat waarop staat dat je de volgende dag terugkomt en vervolgens niet komt opdagen ben ik behoorlijk pissig. Hang je aan de lijn bij DHL. Meneer onze verontschuldigingen, morgen proberen we het nog een keer! Weeeeer niet langs geweest en zo gaat dit nu continuquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:47 schreef ma_jojo het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd meer DHL busjes in Utrecht dan dat er inwoners zijn.
Die schoften hebben laatst een pakketje door mn brievenbus gewurmd. Gevolg? Brievenbus KAPOT en pakketje beschadigd!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Praat me niet over DHL... Ze proberen al sinds begin februari een pakketje te bezorgen, hebben het 3x geprobeerd! En telkens op de maandag en op de maandag ben ik er niet, als je dan een briefje achterlaat waarop staat dat je de volgende dag terugkomt en vervolgens niet komt opdagen ben ik behoorlijk pissig. Hang je aan de lijn bij DHL. Meneer onze verontschuldigingen, morgen proberen we het nog een keer! Weeeeer niet langs geweest en zo gaat dit nu continu...
Het is gajes!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Die schoften hebben laatst een pakketje door mn brievenbus gewurmd. Gevolg? Brievenbus KAPOT en pakketje beschadigd!
Die DHL servicepoints zijn ook pauper sowieso. Had dat pakketje teruggebracht omdat het beschadigd was, wist dat knulletje niet hoe die moest retourneren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is gajes!
Bij TNT kan je het pakketje ophalen bij het postkantoor, voor iedereen dicht bij geen enkel probleem.
DHL zou precies hetzelfde kunnen doen door het bij een servicepoint af te leveren (elke 10 minuten fietsen zit er een service point, bedrijfspolicy), maar neeeee ze leveren het weer af bij het distributiecentrum ver van de bewoonde wereld af...
Die man met de snor achter de tap he, doe die de groeten maar eens van de moeder van Frankquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:40 schreef zwahiel het volgende:
Mick O'connels, die zenden toch wedstrijden uit? En anders elke bruin-café
Hier in Lombok zijn ze op de Kanaalstraat allemaal nieuwe paaltjes aan het plaatsen tegen hoekparkeerders. Aan de ene kant erger ik me dood aan het verkeer hier en aan de andere kant vind ik 't heerlijk stiekempjes.
// wordt weer tijd dat de zon weer harder gaat schijnen, dan zit bijna permanent in 't museumcafé onder mijn huisje
En van de zoon van John.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die man met de snor achter de tap he, doe die de groeten maar eens van de moeder van Frank
als je nou ff verteld waar het over gaat? de Atoomweg is best lang he trouwensquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:56 schreef Mark_Boelen het volgende:
Is er ook iemand hier op fok die dichtbij de Atoomweg in Utrecht woont of werkt ??
Het gaat om het bedrijf Beuk Horeca.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:07 schreef afterhourpower het volgende:
[..]
als je nou ff verteld waar het over gaat? de Atoomweg is best lang he trouwens
Die had ik ook op mijn lijstje staan om te bezichtigen, maar ja toen had ik al een huis. Tja dat andere huis aan de Coornhertstraat heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat men hier makkelijk met meer dan 10.000 overheen ging. Goed voor de verkopers dus, maar lijkt me toch iets te duur voor een dergelijk huis (al had deze een tuin op het zuiden)quote:Op woensdag 2 april 2008 17:39 schreef speknek het volgende:
Deze.
Ik zit nu toch weer te twijfelen of ik niet voor dat oude huis op de coornhertstraat moet gaan, onder de prijs zitten (met dank aan jou) en het resterende bedrag gebruiken om de badkamer weer normaal te maken.
Nice en dat scheelt een hoop doekoes oppotten. Maar een half uur fietsen naar Herculesplein.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:03 schreef Nosh het volgende:
En een kamer gevonden, St. Ludgerusstraat, Zuilen. Vijf minuten van het Julianapark af, tien minuutjes met de 3 in het centrum, en een half uurtje crossen van mijn werk af. Dertien vierkante meter, begane grond, relaxete huisgenoten die meteen een joint bij wijze van ontmoeting in mijn mond propten, en niet ál te veel kwijt voor wat ik krijg.
Utrecht blijft mijn stad..
Kwartiertje vroeger opstaan, en het inderdaad zien als een onvrijwillige warming-up. Het gaat over de twee saaiste straten van heel Utrecht, dus het is niet zo alsof iedere ochtend gevuld wordt met spanning en gekkigheid.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nice en dat scheelt een hoop doekoes oppotten. Maar een half uur fietsen naar Herculesplein.
Dat is onderhand een dagje uit.
Al de luxe om vanuit Utreg zelf te kunnen zoeken wel iets wat het met een factor twaalf versoepeld. Moet er niet aan denken om eerst een uur te zenuwen over helemaal niets, en dan in de trein naar Meppel, of Roelaardsveen, of Terneuzen erachter te komen dat de beste mensen slechts een excuus zochten om gezamenlijk heel erg dronken te worden met wildvreemden. Been there, done that.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:27 schreef Sjoewe het volgende:
Ach joh, kamer vinden in Utreg is nou ook weer niet zo onmogelijk.
Een van mijn huisgenotes scheen rond te hangen in het loverboy-circuit, dealde coke vanuit haar kamer, had half Kanaleneiland haar huissleutel gegeven, en luisterde de godganse dag op stadionvolume naar André. Waarschijnlijk 'omdat hij zeg wat zij denkt'. Precies ook de reden dat er een kamer vrij gekomen is, en er een leuke collectie meubels af te halen is bij het grofvuildepot, als het zo doorgaat.quote:Of je gaat in een bouwval wonen met een huisgenoot die 22/7 z'n vriendin keihard doorsmeert, totdat je kapotgaat aan de fighclubesque insomnia. Om dan maar in je tuin een peuk te gaan roken samen met je Marokkaanse buurjongen, die de ruzie tussen z'n ouders in de tuin uitzit. Dat je elkaar even een kort knikje van wederzijds begrip geeft terwijl je in z'n woonkamer de servieskast hardhandig uitgeruimd ziet worden. Ja. Nee. Echt. Super.
Dat kost minimaal 5x zo veel. Betaal jij?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen ze er niet gewoon een tunnel van maken trouwens?
bronquote:Ongeveer honderd krakers hebben vanmiddag gedemonstreerd in Amsterdam. Ze wilden een voorproefje geven van de actiedagen die krakers in de hele wereld organiseren op 11 en 12 april.
De actiedagen volgende week moeten de aandacht vestigen op de idealen en de levensstijl van de krakers en de vermeende repressie daartegen. In Nederland vinden dan manifestaties, open dagen en demonstraties plaats in Zaandam, Utrecht, Rotterdam, Nijmegen, Den Bosch en Amsterdam.
Ha dan worden we praktisch burenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:40 schreef zatoichi het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe huis!![]()
Goed het duurt nog ff, maar klussen in de zomer is 10 x beter dan in dit weer.
Helaas nauwelijks tuin (binnenplaatsje) maar wel een dakterras met uitzicht op de molen van de adelaarsstraat en de buurtkerk, midden in tuinwijk op 5 minuten van het Griftpark en met een mooie groenstrook recht voor de deur
Daar woon ik ook in de buurt, net een dorp: Utrechtquote:Op zondag 6 april 2008 01:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha dan worden we praktisch buren(woon in de Willem van Noortstraat) Super buurt Tuinwijk
Vliegende? Ze lopen voor je fiets en als jij uitwijkt naar links gaan zij ook naar links.quote:Op maandag 7 april 2008 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
Vaag trouwens dat men er nu pas achterkwam dat dat een goed idee was.
Vliegende ratten...
Op de langere termijn wennen ze daarwel aan.quote:Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef VoreG het volgende:
Ze hebben nu de spoortunnel 'duif-vrij' gemaakt, door alle hoekjes en gaatjes dicht te maken. Elke morgen als ik er langs fiets na m'n nachtdienst zitten op die reling al die duiven een partij chagerijnig voor zich uite staren.
Het is nu bijna levensgevaarlijk daar te fietsen, omdat je continu duiven moet ontwijken.
Van Sijpensteintunnel, mooiste plek van Utrecht.quote:Op maandag 7 april 2008 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
Vaag trouwens dat men er nu pas achterkwam dat dat een goed idee was.
Vliegende ratten...
Voor de mensen die daar 'rondhangen' wellichtquote:Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef Q. het volgende:
Van Sijpensteintunnel, mooiste plek van Utrecht.
De Stationsstraat, de Westerstraat, de Mineurslaan. Opvallend veel plekken in het stationsgebied.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:03 schreef tgs. het volgende:
1 van de mooiste plekken. Er zijn natuurlijk veel meer mooie plekken in Utrecht he..
Op de Vredenburg zit de Revenge, bij de Oudegracht (donkere gaard) de Lilith, en verder op de Oude Gracht zit de Skunkfunk, waar ze ook leuke dingen hebben.quote:Op zondag 13 april 2008 17:05 schreef crossover het volgende:
Iemand tips voor leuke kledingwinkeltjes in de binnenstad? Ik wil graag een nieuwe broek en eventueel wat originele shirts..
Okay thanksquote:Op zondag 13 april 2008 17:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Op de Vredenburg zit de Revenge, bij de Oudegracht (donkere gaard) de Lilith, en verder op de Oude Gracht zit de Skunkfunk, waar ze ook leuke dingen hebben.
En verder natuurlijk tweemiljoen zaken die je overal hebt, ligt er net aan wat je zoekt.
Hmm ik vond de traditionele Japanse gerechten bij Kyushu niet zo denderend. De Katsudon in ieder geval was waterig en had de verkeerde rijstkorrel. Overigens had de sushi volgens mij ook niet echt de goede rijst, maar die was inderdaad prima te eten. Wordt ook gerund door Chinezen, dus ik houd het voortaan bij de standaard gerechten.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:21 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb er laatst met een groep van 12 personen gegeten en toen konden we een menu nemen. Dat is echt een aanrader, want je krijgt naast sushi en sashimi ook van alles en nog wat aan japanse gerechten; misschien dat ze dat ook wel voor minder dan 12 personen doen
Maar ja je moet wel van japans eten houden natuurlijk. (Collega van mij is net een weekje terug, en vertelde me dat hij het eten niet lekker vond; zit je drie weken lang te zoeken naar broodjeszaken en McDonalds)
In 2004: 41% laag inkomen, 15% hoog inkomen, 29% in-actiefquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:44 schreef speknek het volgende:
Ik ga vanavond kijken bij een huis in de Piet Heinstraat, maar twijfel over de prijs. Dus nu mijn vraag: Hoe kut is Abstede?
Hehe, ik had soortgelijk iets, was aan het wielrennen en op de heenweg fietste ik langs de overkant van het water zag allemaal woonboten in dezelfde kleur. Dacht zal wel een asielzoekeropvangplek zijn. Terug via de andere kant van t kanaal bleek het toch wat anders te zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 17:33 schreef speknek het volgende:
Ik zo onderweg naar het cbr fietsen voor m'n theorie-examen (gehaald, wel beetje suf met vier fout, maar maar tien van de bijna vijftig hadden het gehaald
), langs de vecht. Zie ik een hele stoet auto's op een kleine rotonde omkeren, ik denk whehe allemaal verkeerd gereden. Wel druk, zeker een recreatiegebied ofzo. Nouja dat klopte wel, bleek het de Rode Brug te zijn, had ik nog nooit goed gezien. Duidelijk lente gezien de drukte. Overigens best wel knappe vrouwen, had ik niet verwacht, bij de Hardebollenstraat is het toch altijd een beetje treurig.
Die straat, daar wil je echt net niet wonen. Al zitten er een paar voordelen aan die locatie: Wilheminapark, ijsjes in de van Ostadelaan en Ledig Erf op loopafstand.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:44 schreef speknek het volgende:
Ik ga vanavond kijken bij een huis in de Piet Heinstraat, maar twijfel over de prijs. Dus nu mijn vraag: Hoe kut is Abstede?
Hoezo, net niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Die straat, daar wil je echt net niet wonen. Al zitten er een paar voordelen aan die locatie: Wilheminapark, ijsjes in de van Ostadelaan en Ledig Erf op loopafstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |