Yup hier ook, zag vanmiddag toen ik naar de AH moest overal vuilniszakken op straat staanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:58 schreef marcek het volgende:
Bij ons schuift de ophaaldag deze week er 1 op (transwijk) hier komen ze zaterdag aanstaande.
Jup. Praktisch naast de Maliesingel. Volgende week bezichtiging, dus ik ben benieuwd. Als het wat is, heb ik iets van: fuck het, dan maar wat zuiniger aan doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:10 schreef speknek het volgende:
Oei. Wel leuke plek. Oudwijk toch?
Als je van trance houdt: ja. Mooi verzorgd allemaal.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:28 schreef DennisMoore het volgende:
www.arminonly.com (19 april Jaarbeurs)
Is dat leuk?
Praat me niet over DHL... Ze proberen al sinds begin februari een pakketje te bezorgen, hebben het 3x geprobeerd! En telkens op de maandag en op de maandag ben ik er niet, als je dan een briefje achterlaat waarop staat dat je de volgende dag terugkomt en vervolgens niet komt opdagen ben ik behoorlijk pissig. Hang je aan de lijn bij DHL. Meneer onze verontschuldigingen, morgen proberen we het nog een keer! Weeeeer niet langs geweest en zo gaat dit nu continuquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:47 schreef ma_jojo het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd meer DHL busjes in Utrecht dan dat er inwoners zijn.
Die schoften hebben laatst een pakketje door mn brievenbus gewurmd. Gevolg? Brievenbus KAPOT en pakketje beschadigd!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Praat me niet over DHL... Ze proberen al sinds begin februari een pakketje te bezorgen, hebben het 3x geprobeerd! En telkens op de maandag en op de maandag ben ik er niet, als je dan een briefje achterlaat waarop staat dat je de volgende dag terugkomt en vervolgens niet komt opdagen ben ik behoorlijk pissig. Hang je aan de lijn bij DHL. Meneer onze verontschuldigingen, morgen proberen we het nog een keer! Weeeeer niet langs geweest en zo gaat dit nu continu...
Het is gajes!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Die schoften hebben laatst een pakketje door mn brievenbus gewurmd. Gevolg? Brievenbus KAPOT en pakketje beschadigd!
Die DHL servicepoints zijn ook pauper sowieso. Had dat pakketje teruggebracht omdat het beschadigd was, wist dat knulletje niet hoe die moest retourneren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is gajes!
Bij TNT kan je het pakketje ophalen bij het postkantoor, voor iedereen dicht bij geen enkel probleem.
DHL zou precies hetzelfde kunnen doen door het bij een servicepoint af te leveren (elke 10 minuten fietsen zit er een service point, bedrijfspolicy), maar neeeee ze leveren het weer af bij het distributiecentrum ver van de bewoonde wereld af...
Die man met de snor achter de tap he, doe die de groeten maar eens van de moeder van Frankquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:40 schreef zwahiel het volgende:
Mick O'connels, die zenden toch wedstrijden uit? En anders elke bruin-café
Hier in Lombok zijn ze op de Kanaalstraat allemaal nieuwe paaltjes aan het plaatsen tegen hoekparkeerders. Aan de ene kant erger ik me dood aan het verkeer hier en aan de andere kant vind ik 't heerlijk stiekempjes.
// wordt weer tijd dat de zon weer harder gaat schijnen, dan zit bijna permanent in 't museumcafé onder mijn huisje
En van de zoon van John.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die man met de snor achter de tap he, doe die de groeten maar eens van de moeder van Frank
als je nou ff verteld waar het over gaat? de Atoomweg is best lang he trouwensquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:56 schreef Mark_Boelen het volgende:
Is er ook iemand hier op fok die dichtbij de Atoomweg in Utrecht woont of werkt ??
Het gaat om het bedrijf Beuk Horeca.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:07 schreef afterhourpower het volgende:
[..]
als je nou ff verteld waar het over gaat? de Atoomweg is best lang he trouwens
Die had ik ook op mijn lijstje staan om te bezichtigen, maar ja toen had ik al een huis. Tja dat andere huis aan de Coornhertstraat heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat men hier makkelijk met meer dan 10.000 overheen ging. Goed voor de verkopers dus, maar lijkt me toch iets te duur voor een dergelijk huis (al had deze een tuin op het zuiden)quote:Op woensdag 2 april 2008 17:39 schreef speknek het volgende:
Deze.
Ik zit nu toch weer te twijfelen of ik niet voor dat oude huis op de coornhertstraat moet gaan, onder de prijs zitten (met dank aan jou) en het resterende bedrag gebruiken om de badkamer weer normaal te maken.
Nice en dat scheelt een hoop doekoes oppotten. Maar een half uur fietsen naar Herculesplein.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:03 schreef Nosh het volgende:
En een kamer gevonden, St. Ludgerusstraat, Zuilen. Vijf minuten van het Julianapark af, tien minuutjes met de 3 in het centrum, en een half uurtje crossen van mijn werk af. Dertien vierkante meter, begane grond, relaxete huisgenoten die meteen een joint bij wijze van ontmoeting in mijn mond propten, en niet ál te veel kwijt voor wat ik krijg.
Utrecht blijft mijn stad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |