quote:The Vulture
Koeman: "Ik weet het, ik oog niet bepaald als een toptrainer"
quote:-Rumille-
-'Ik huil niet, er zit een vuiltje in m'n oog'-
quote:Beschouw
-Als de tekenen niet bedriegen werkt Erwin Koeman binnenkort in Azië-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Divinejester-
-Erwin pinkt een traantje weg bij dramatisch verlopen ronde van Voetbal-onderschiftcompetitie-
Hou vol zo allemaal en ik zal met de punten aan de haal blijven gaanquote:Op zondag 16 maart 2008 20:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hele matige ronde inderdaad
Die van morgen?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:39 schreef Rumille het volgende:
Goede jury trouwens.
Volgens mij stond hij buiten, om een flesje tegen de grond te smijten ?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:19 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto zal het worden. Sef Vergoossen in de 93e minuut.
Uitslag komt morgen erg vroeg, want ik moet uiterlijk 18.45 uur weg. Succes allemaal.
Toch nog een soort van prijsquote:Op zondag 16 maart 2008 20:37 schreef Isiolo het volgende:
..knip..
Divinejester, krijgt de poedelprijs. Als je meedoet lees dan de spelregels.
Daarnaast heb je ons te lang laten wachten en mocht ik geen foto plaatsen
Hadden we E. Koeman al gehad danquote:Op maandag 17 maart 2008 11:56 schreef Bayswater het volgende:
Hehe, weer eens een foto die we nog niet hebben gehad.
quote:
quote:-vrolijke-frits-
-Vergoosen worstelt met het uitspreken van de naam van zijn jonge middenvelder-
quote:-DivineJester-
- Vergoossen teveel gewend aan Philips ambi-light, normale stadionverlichting te scherp.
-
quote:- EnGCatjuh-
-"Die paddo's waren toch niet zo'n goed idee. Ik zie allemaal rare lichtflitsen!"
-
De opmaak is hier te vinden.quote:-WeebI-
- Vergoossen: "Meeuwis die Brabanders het zwijgen oplegt, wat een dijenkletser."-
enkeltje Tibetquote:Op zondag 16 maart 2008 21:19 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Uitslag komt morgen erg vroeg, want ik moet uiterlijk 18.45 uur weg.
Dat dus.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:09 schreef ruud_fr het volgende:
ik vond de poedel beter dan de winnaars bij elkaar
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:09 schreef ruud_fr het volgende:
ik vond de poedel beter dan de winnaars bij elkaar
Ben je er alweer?quote:
Is eigenlijk geen reden voor. Wees blij man, nu ben je ook van de club.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:44 schreef WeebI het volgende:
Beschouw, mag ik vragen waarom ik de poedel kreeg? Het maakt me zelf weinig uit hoor, maar als ik zo de rest hoor had ik toch normaal gezien een kans op de overwinning. Nu ben ik toch nieuwsgierig naar de reden.
quote:
quote:WeebI
"Dus jullie schieten alleen op onschuldige keepers? Ga vooral zo door."
quote:ZoneKill
"Wat zegt u Generaal? Voetbal is oorlog?..."
Yank: "Anybody seen der Bomber?"
De opmaak is hier te vinden.quote:CSI_MIAMI
ey Sjon.. had jij niet het nummer van die ene VVV coach?
quote:
Kijk dat is nou wel een leuke sneijder grapquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:02 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
"Serieus: maakt mijn zoontje zo'n smurfenzakje open, zit er een Sneijdertje in"
quote:-Isiolo-
-"Je zou maar Worm heten "-
quote:- Gordon_Shumway-
-Fernandez is nog niet helemaal ingeburgerd als het om Nederlandse spreekwoorden gaat: 'Op ieder potje past een huisje'-
quote:-SCH-
-"Serieus: maakt mijn zoontje zo'n smurfenzakje open, zit er een Sneijdertje in"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-EnGCatjuh-
-"Waarom ik zo'n plat hoofd heb? Beschouw dacht dat ik een scheetkussen was."-
quote:
Laat me raden, iets met sunweb en vakantie grapjesquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:17 schreef SCH het volgende:
Uitslag al doen?
quote:-EnGCatjuh-
-Amoah balanceert op het randje van buitenspel -
quote:-DivineJester-
-Pass the dutchie on the lefthand side-
quote:-Zonekill-
-Amoah geeft NAC vleugels.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Zero2Nine-
-Met Amoah Air maar Ghana-
Voor de rest alles goed met je?quote:[b]Op donderdag 20 maart 2008 19:32 schreef SCH het volgende:
Slechtse ronde die ik ooit heb gejureerd. Ik vond het zelf zo'n prachtige foto, omdat ie zijn ogen dicht heeft en had daar mooie onderschriften over verwacht, een beetje Pasen en poetisch maar het was niks, helemaal niks, drie keer niks, en nog een keer in de rondteen dan nog steeds niks
![]()
De top 3 is trouwens best leuk, de rest had allemaal poedel kunnen zijn.
Zo duidelijk?
Nooitquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:50 schreef SCH het volgende:Bonuspunt voor Bayswater.
Ja Beschouw alles goed hoor - voel me soms zo enorm onbegrepen, heb jij dat ook wel eens?
Hoezo kan ie niet..zowat de waarheidquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Roda-spelers blij met generaal Pardon
gewoon omdat 'ie eigenlijk niet kan
Ja sorry, ik wilde gewoon een actuele foto.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:50 schreef Blawh het volgende:
Wat een kutfoto.
De klap is nog lang niet verwerkt.
Da's toch niet erg? Dit is van oudsher een enorm racistische competitiequote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:15 schreef Zero2Nine het volgende:
Volgens mij is het heel moeilijk om bij deze een leuke te verzinnen zonder iets met de afkomst en/of huidskleur van de spelers te doen.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:50 schreef SCH het volgende:Bonuspunt voor Bayswater.
Ja Beschouw alles goed hoor - voel me soms zo enorm onbegrepen, heb jij dat ook wel eens?
Nummer 2 dus, DivineJester. Maarja die kwam laatst een dag later eens langs. Engcatjuh dan maar?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:17 schreef ZoneKill het volgende:
Ik kan morgen helaas niet jureren. suc6.
Geweldigquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Roda-spelers blij met generaal Pardon
gewoon omdat 'ie eigenlijk niet kan
quote:-Zero2Nine-
-Ene Sterward tegen de ander: "Ik dacht dat de Limburgse mijnen al lang gesloten waren, maar toch zijn ze zwart!" -
quote:-vrolijke-frits-
-Roda-spelers blij met generaal Pardon-
quote:-SCH-
-Welkom in Limbabwe-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Gordon_Shumway-
-Derde steward van rechts: 'Neger, blijf nog even zo staan, ik moet nog afknijpen.'-
Ben blij dat er nog een uitslag is vandaag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:10 schreef Bayswater het volgende:
DivineJester had dat vast beter gedaan.
Ja, zodat jij de volgende ronde zeker was van punten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:53 schreef Beschouw het volgende:
Bajeswater had moeten winnen.
Is het zo duidelijk?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, zodat jij de volgende ronde zeker was van punten.
Zelfs als je niets inzendt, zet ie je nog op het podium. En andersom ook.quote:
Van je vrienden moet je het hebben, toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zelfs als je niets inzendt, zet ie je nog op het podium. En andersom ook.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zelfs als je niets inzendt, zet ie je nog op het podium. En andersom ook.
Is juist. Dankjewel nog. Ik heb trouwens van dat beest al een foto. Goed genoeg voor de volgende ronde?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:31 schreef Bayswater het volgende:
[..]
![]()
volgens mij heb ik hem pas nog een poedel kado gedaan.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Van je vrienden moet je het hebben, toch?
Ik had dezelfde in mijn hoofdquote:
Maar je deed 'm niet want?quote:
Niet iedereen gaat voor de poedelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook wel weten. Je postte je onderschrift eerder, dus je had alle kans.
Ja ik twijfelde toch of ie sterk genoeg wasquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook wel weten. Je postte je onderschrift eerder, dus je had alle kans.
Het is helemaal nog geen Pasen!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:02 schreef SCH het volgende:
Ik doe de uitslag wel ergens vanavond, maar kan ook wat later worden - maakt het uit, het is toch Pasen
Tis heul nog geen pasen!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:02 schreef SCH het volgende:
Ik doe de uitslag wel ergens vanavond, maar kan ook wat later worden - maakt het uit, het is toch Pasen
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:02 schreef SCH het volgende:
Stelletje huilies
De jury is gewoon objectief en zeer deskundig, vakkundig en allesundig
Is eensch.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Wát een baggerjury zeg..niet dat ik op het podium wou ofzo. Maar die van SCH vind ik écht niet grappig
Ga jij nou maar eieren verstoppenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Wát een baggerjury zeg..niet dat ik op het podium wou ofzo. Maar die van SCH vind ik écht niet grappig
Doe ik ookquote:
Stille zaterdag is alsnog geen Pasen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is stille zaterdag, vroeger mocht ik niet eens uit op deze dag
Meer dan paasmaandag hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Stille zaterdag is alsnog geen Pasen.
Als Stille Zaterdag een Paasdag was, was 1e Paasdag niet 1e Paasdagquote:
quote:-EnGCatjuh -
-Westlandia probeert maximaal aantal buitenlanders-regel te ontduiken-
quote:-Mwanatabu-
-Theo Lucius was niet bereikbaar voor commentaar en ontkent alles-
quote:-Rumille-
-'En toen zei m'n vrouw dat ik diep moest gaan.'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Gordon_Shumway-
-De keeper staat niet op de foto, die is met zijn pasgeboren baby naar het ziekenhuis vanwege het laten vallen van de baby.-
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:23 schreef SCH het volgende:
Nou, begin maar weer met zeiken. Als Heerenveen gewoon maar 2 x scoort nog.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:18 schreef Beschouw het volgende:
SCHijtjury.
quote:Op zondag 23 maart 2008 11:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Stefan Postma maakt debuut in Premier League
Hebben we nu wat aanquote:Op zondag 23 maart 2008 12:18 schreef Adelante het volgende:
hier nog een leuk fotootje voor een volgende ronde:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2008 11:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:EnGCatjuh
Keeper ondersteboven van plotselinge invalbeurt Urzaiz.
quote:TheVulture
Owen: "Ja kijk maar niet naar mij, ik snap er ook geen kont van waarom ie er zo bij ligt"
quote:Paaskonijn
De opmaak is hier te vinden.quote:CSI_MIAMI
Owen scoort na assist keeper
Beschouw is geen jury vanavondquote:Op maandag 24 maart 2008 11:49 schreef SCH het volgende:
Beschouw, wij zijn zo vaak 2 zielen 1 gedachte. Dat wou ik even zeggen. Zo met Pasen
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:14 schreef Beschouw het volgende:
@ kleinzusje:
Ik zit regelmatig je creativiteit te bewonderen op [Crea-Tennis Requests en Answers topic # 1] DIG it ! Respect!!
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:49 schreef SCH het volgende:
Beschouw, wij zijn zo vaak 2 zielen 1 gedachte. Dat wou ik even zeggen. Zo met Pasen
tquote:Op maandag 24 maart 2008 18:19 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Onduidelijk balbezit eindigd op 0-0
quote:EnGCatjuh
Fränkel: "Ik zag dat paasei eerst!"
quote:TheVulture
Orange nieuwe balsponsor KNVB
Ook Resit Schuurman ruikt aan Oranje
De opmaak is hier te vinden.quote:ZoneKill
Ook Sambaballen helpen AZ niet aan een zege.
Prima zichtbaar, een klassieker zoals van jou te doen gebruikelijk!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:42 schreef Beschouw het volgende:
Heb toch echt een foto weggezet, daarnet.
Nog maar eens proberen:
[ afbeelding ]
Jij gooit nu al hoge ogen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Prima zichtbaar, een klassieker zoals van jou te doen gebruikelijk!![]()
Dit is er wel eentje uit de (g)oude doosquote:Op maandag 24 maart 2008 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
man rechts: "Dus jij kunt op die foto ook niet zien wat er door het struikgewas ruist?"
hopelijk kent de olifant zijn cabaretklassiekers
Geweldige sketch inderdaadquote:Op maandag 24 maart 2008 22:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dit is er wel eentje uit de (g)oude doos![]()
Wat heb ik daar nog om gelachen zeg
quote:
Bijna goedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:28 schreef VezioFR het volgende:
afbeelding
"Extra assistentie voor 'vergrijzende' Jol"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |