Nummer 2 dus, DivineJester. Maarja die kwam laatst een dag later eens langs. Engcatjuh dan maar?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:17 schreef ZoneKill het volgende:
Ik kan morgen helaas niet jureren. suc6.
Geweldigquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Roda-spelers blij met generaal Pardon
gewoon omdat 'ie eigenlijk niet kan
quote:-Zero2Nine-
-Ene Sterward tegen de ander: "Ik dacht dat de Limburgse mijnen al lang gesloten waren, maar toch zijn ze zwart!" -
quote:-vrolijke-frits-
-Roda-spelers blij met generaal Pardon-
quote:-SCH-
-Welkom in Limbabwe-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Gordon_Shumway-
-Derde steward van rechts: 'Neger, blijf nog even zo staan, ik moet nog afknijpen.'-
Ben blij dat er nog een uitslag is vandaag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:10 schreef Bayswater het volgende:
DivineJester had dat vast beter gedaan.
Ja, zodat jij de volgende ronde zeker was van punten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:53 schreef Beschouw het volgende:
Bajeswater had moeten winnen.
Is het zo duidelijk?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, zodat jij de volgende ronde zeker was van punten.
Zelfs als je niets inzendt, zet ie je nog op het podium. En andersom ook.quote:
Van je vrienden moet je het hebben, toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zelfs als je niets inzendt, zet ie je nog op het podium. En andersom ook.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zelfs als je niets inzendt, zet ie je nog op het podium. En andersom ook.
Is juist. Dankjewel nog. Ik heb trouwens van dat beest al een foto. Goed genoeg voor de volgende ronde?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:31 schreef Bayswater het volgende:
[..]
![]()
volgens mij heb ik hem pas nog een poedel kado gedaan.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Van je vrienden moet je het hebben, toch?
Ik had dezelfde in mijn hoofdquote:
Maar je deed 'm niet want?quote:
Niet iedereen gaat voor de poedelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook wel weten. Je postte je onderschrift eerder, dus je had alle kans.
Ja ik twijfelde toch of ie sterk genoeg wasquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook wel weten. Je postte je onderschrift eerder, dus je had alle kans.
Het is helemaal nog geen Pasen!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:02 schreef SCH het volgende:
Ik doe de uitslag wel ergens vanavond, maar kan ook wat later worden - maakt het uit, het is toch Pasen
Tis heul nog geen pasen!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:02 schreef SCH het volgende:
Ik doe de uitslag wel ergens vanavond, maar kan ook wat later worden - maakt het uit, het is toch Pasen
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:02 schreef SCH het volgende:
Stelletje huilies
De jury is gewoon objectief en zeer deskundig, vakkundig en allesundig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |