quote:-Isiolo-
-"Je zou maar Worm heten "-
quote:- Gordon_Shumway-
-Fernandez is nog niet helemaal ingeburgerd als het om Nederlandse spreekwoorden gaat: 'Op ieder potje past een huisje'-
quote:-SCH-
-"Serieus: maakt mijn zoontje zo'n smurfenzakje open, zit er een Sneijdertje in"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-EnGCatjuh-
-"Waarom ik zo'n plat hoofd heb? Beschouw dacht dat ik een scheetkussen was."-
quote:
Laat me raden, iets met sunweb en vakantie grapjesquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:17 schreef SCH het volgende:
Uitslag al doen?
quote:-EnGCatjuh-
-Amoah balanceert op het randje van buitenspel -
quote:-DivineJester-
-Pass the dutchie on the lefthand side-
quote:-Zonekill-
-Amoah geeft NAC vleugels.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Zero2Nine-
-Met Amoah Air maar Ghana-
Voor de rest alles goed met je?quote:[b]Op donderdag 20 maart 2008 19:32 schreef SCH het volgende:
Slechtse ronde die ik ooit heb gejureerd. Ik vond het zelf zo'n prachtige foto, omdat ie zijn ogen dicht heeft en had daar mooie onderschriften over verwacht, een beetje Pasen en poetisch maar het was niks, helemaal niks, drie keer niks, en nog een keer in de rondteen dan nog steeds niks
![]()
De top 3 is trouwens best leuk, de rest had allemaal poedel kunnen zijn.
Zo duidelijk?
Nooitquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:50 schreef SCH het volgende:Bonuspunt voor Bayswater.
Ja Beschouw alles goed hoor - voel me soms zo enorm onbegrepen, heb jij dat ook wel eens?
Hoezo kan ie niet..zowat de waarheidquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Roda-spelers blij met generaal Pardon
gewoon omdat 'ie eigenlijk niet kan
Ja sorry, ik wilde gewoon een actuele foto.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:50 schreef Blawh het volgende:
Wat een kutfoto.
De klap is nog lang niet verwerkt.
Da's toch niet erg? Dit is van oudsher een enorm racistische competitiequote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:15 schreef Zero2Nine het volgende:
Volgens mij is het heel moeilijk om bij deze een leuke te verzinnen zonder iets met de afkomst en/of huidskleur van de spelers te doen.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:50 schreef SCH het volgende:Bonuspunt voor Bayswater.
Ja Beschouw alles goed hoor - voel me soms zo enorm onbegrepen, heb jij dat ook wel eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |