WIj hadden ook niet zo'n grote zaal. Uiteindelijk denk ik dat er zo'n 80 gasten waren. We hadden ook niet heel veel meer uitgenodigd. Je kunt wel alles en iedereen uitnodigen, maar wie wil je er echt hebben? Wie staan er klaar voor je als je hulp nodig hebt? Dat zijn de mensen die 'moeten' komen, want dat zijn je echte vrienden.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:54 schreef octopussy het volgende:
[..]
Kunnen. Het feestzaaltje kan niet zo heel veel meer man hebben en bovendien hebben we natuurlijk ook een budget om rekening mee te houden.
Als ik rijk was dan had ik een kasteel afgehuurd ofzo
eensquote:Op zondag 16 maart 2008 22:02 schreef peaceman het volgende:
Iedereen moet het ook voor zichzelf weten vind ik, maar sommige mensen denken dat een bruiloft persé duur moet zijn en dat is niet waar.
Wat een leuke foto's en een supergave jurkquote:Op zondag 16 maart 2008 20:26 schreef peaceman het volgende:
Ow ja, onze foto's staan ergens hierboven bij 1 van de linkjes. en op onze blog staat ook een linkje naar de professionele foto's klick
ow shit had ik gister mee terug kunnen gaan, nou ja volgende week weer!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:17 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's en een supergave jurk![]()
Onze trouwringen zijn klaar
quote:
dat lijkt me altijd zo leuk!quote:Op maandag 17 maart 2008 07:16 schreef freud het volgende:
Ga ook binnenkort alle trouwfoto's een keer doornemen.
Meer degenen die in de OP staanquote:Op maandag 17 maart 2008 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat lijkt me altijd zo leuk!
nog eens je foto's doornemen
ha ha ik had dat ook al bedacht tegenwoordig is het helemaal in zo'n gedrukt exemplaar te maken,quote:Op maandag 17 maart 2008 08:24 schreef freud het volgende:
[..]
Meer degenen die in de OP staan. Moet inderdaad ook nog een recente set van eigen foto's laten afdrukken, en dat kiezen is erg lastig!! Je kan als voorbeeld niet zomaar even een map met honderden foto's neergooien
. Dat wil ik mensen niet aandoen
.
Hehe dank je Freudquote:Op maandag 17 maart 2008 08:24 schreef freud het volgende:
[..]
Meer degenen die in de OP staan. Moet inderdaad ook nog een recente set van eigen foto's laten afdrukken, en dat kiezen is erg lastig!! Je kan als voorbeeld niet zomaar even een map met honderden foto's neergooien
. Dat wil ik mensen niet aandoen
.
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:13 schreef SpaceCheeks het volgende:
[..]
Hehe dank je Freud
Wij gaan als het goed is (als ik me goed genoeg voel om mn bed uit te komen) donderdagavond nog een locatie bekijken. Niet in Delft, maar in Zoetermeer. Ok je moet er iets langer voor rijden maar t schijnt n hele leuke zaal te zijn waarin we alles kunnen doen wat we willen (eigen catering enzo) en een oom van mn moeder zit in t bestuur daar, dus kunnen we de zaal voor n prikkie huren. Ben benieuwd
Klinkt goed!! Beterschapquote:Op maandag 17 maart 2008 10:13 schreef SpaceCheeks het volgende:
[..]
Hehe dank je Freud
Wij gaan als het goed is (als ik me goed genoeg voel om mn bed uit te komen) donderdagavond nog een locatie bekijken. Niet in Delft, maar in Zoetermeer. Ok je moet er iets langer voor rijden maar t schijnt n hele leuke zaal te zijn waarin we alles kunnen doen wat we willen (eigen catering enzo) en een oom van mn moeder zit in t bestuur daar, dus kunnen we de zaal voor n prikkie huren. Ben benieuwd
quote:
Neem de tijd, wilde eventjes checken. Vind ik wel zo netjesquote:Op maandag 17 maart 2008 10:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben nog in overleg met mijn wederhelft.
![]()
Zijn niet zo snel.
ha ha dat wel maar zo tussendoor komen er steeds wat voor mij!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:29 schreef J-net het volgende:
tvp
ben ik ook weer. Jeetje, al 3e van boven. gaat hard.
Nee we hebben ze nog niet hoor,maar kreeg een telefoontje dat ze al klaar zijn.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow shit had ik gister mee terug kunnen gaan, nou ja volgende week weer!
heb je ze dan nu ook in huis?
erg nieuwsgierig wat voor vervoerquote:Op maandag 17 maart 2008 22:28 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Nee we hebben ze nog niet hoor,maar kreeg een telefoontje dat ze al klaar zijn.
Vandaag ook trouwvervoer geregeld
Nog 4,5 maand hier begint al echt op te schieten vind ik!
Daar ben ik idd vaak op Surifeestjes geweest!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:16 schreef SpaceCheeks het volgende:
@ Levitation: Palulu heet t, worden vooral Surinaamse feestjes/salsafeesten enz gegeven
Komt goed, beter worden is stuk belangrijker!!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:16 schreef SpaceCheeks het volgende:
@ Levitation: Palulu heet t, worden vooral Surinaamse feestjes/salsafeesten enz gegeven
@ Freud: thnx, ben nog n beetje gammel dus onze koffieafspraak moet nog ff in de lucht blijven hangen, maar zodra ik weer n beetje op de been ben hoor je t
Ja ik kwam er vroeger ook wel eens, heb ook ooit in Zoetermeer gewoondquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar ben ik idd vaak op Surifeestjes geweest!Good old days.
![]()
(Woon sinds een jaar of 4 bij Eindhoven en word een beetje nostalgisch als het over Z'meer gaat.)
Anyway, controleer wel goed of het gebouwtje bouwkundig nog goed in elkaar zit. Het is een houten gebouw en het staat er al 30 jaar. Het is dus wel oud.
Dat had ik ook al gemerkt toen ik dit topic plaatste. Zal er zo even naar kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:30 schreef Yoni het volgende:
De OP moet eigenlijk een keer aangepast worden. Heel veel foto's zijn er niet meerIk ging kijken voor inspiratie, maar helaas...
Ah, die verbouwing heb ik gemist!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:10 schreef SpaceCheeks het volgende:
[..]
Ja ik kwam er vroeger ook wel eens, heb ook ooit in Zoetermeer gewoondBen er voor het laatst een jaar of 7,8 geleden geweest, maar volgens die oom van mn moeder is het pas geleden helemaal verbouwd, nieuwe dansvloer erin enzo. Maar thnx voor de tip
hoe ver uiteindelijk van arnhemquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:41 schreef elvy het volgende:
Heeft er iemand misschien nog een geweldige tip voor een BETAALBARE feestlocatie in Arnhem of omgeving?
(Voor ong. 100 pers.) Mijn broer wil volgend jaar juni in die omgeving gaan trouwen, maar ze hebben een érg beperkt budget en het valt niet mee om een locatie te vinden....
dank voor de moeitequote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:15 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gemerkt toen ik dit topic plaatste. Zal er zo even naar kijken.
De dode links zijn weggehaald. De foto's van Leonieke heb ik even bij elkaar geplaatst.
graag gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:45 schreef elvy het volgende:
Geen idee wat hun precieze afstandslimiet is, maar ik zal deze locatie zeker doorgeven! Thanks!
geniet je wel een beetjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:16 schreef Patries86 het volgende:
Net even geteld; nog 13 weken en 3 dagen
Jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geniet je wel een beetje
je bent ineens zo druk met alles regelen....
goed te horen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:20 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ja
Bijna alles is geregeld...
Notaris nog, bedankjes, kaarten schrijven en vouwen en opsturen en dan is het klaar...!
Dan nog ergens een keer jurk doorpassen, proef kapsel en make up
En ze moeten echt goed zitten, een bruid met zere voeten kijkt als een boer met kiespijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:12 schreef Patries86 het volgende:
Gisteren opzoek gegaan naar geschikte schoenen voor onder me jurk, en gevonden!
Ik heb een slechte enkel (deels vergroeit) en zwakke knie. Hierdoor kan ik niet op schoenen lopen met een hakje. Wel een kleine brede hak, maar die ik paste bij de bruidszaak niet (te krap bij mijn tenen)
Ze raden me dus aan zelf schoenen te gaan zoeken, waar ik zoals zij dat zei (de avond 4 daagse) op konden lopen. En ik heb ze na 6 a 7 winkels gevonden![]()
Ze zaten goed bij me tenen en een lichte verhoging bij de hiel (dus niet helemaal plat)
Zo blij, want heb best lastige voeten haha
De link doet ut niequote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ze moeten echt goed zitten, een bruid met zere voeten kijkt als een boer met kiespijn![]()
Mijn schoenen nog maar een keer dan voor het contrast![]()
[ afbeelding ]
had jij nou van die schoenen die ik wil in het oranjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ze moeten echt goed zitten, een bruid met zere voeten kijkt als een boer met kiespijn![]()
Mijn schoenen nog maar een keer dan voor het contrast![]()
[ afbeelding ]
Iets meer dan een half jaar geledenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pas besloten of al langer mag ik hopen
da's wel heeeel snel
Mar had schoenen voor de foto's/ceremonie en andere schoenen voor het feest.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slimquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:05 schreef sjimz het volgende:
Mar had schoenen voor de foto's/ceremonie en andere schoenen voor het feest.
Ikzelf had ook een paar sneakers meegenomen
Leuk! Ben erg benieuwd wat voor jurk je daar bij had!?quote:
hoe krijg je dat voor elkaar of zit ik weer eens niet op te lettenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:01 schreef Pure-Poison het volgende:
@Bluezz,bijbehoorende outfit gezien,erg leuk hoor
Er staat gewoon een linkje in de OPquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:48 schreef draculettetje het volgende:
hoe krijg je dat voor elkaar of zit ik weer eens niet op te letten
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:49 schreef draculettetje het volgende:
zei toch dat ik niet aan het opletten was
Zeker verstandig! Ben ik ook van plan, aangezien hakken ook absoluut niet mijn ding zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:17 schreef tessie het volgende:
Ik heb schoenen met een klein hakje van 4cm, maar ik heb ook nog in dezelfde stijl balerina's gekocht. Normaal loop ik nooit op hakken, dus dit lijkt me wel verstandig
De helft van de gasten vond ze 'wauw' en de blikken van de andere helft zei genoegquote:
Contrast en durf zijn goed. Ben zelf ook van het 'streepjespak met fluoriserend overhemd', en sneakers eronder.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De helft van de gasten vond ze 'wauw' en de blikken van de andere helft zei genoeg(overwegend oud, dat wel
)
quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:52 schreef Levitation het volgende:
Ik zat zelfs aan witte/beige/whatever sneakers te denken.
*wacht op CF om te roepen dat dat écht niet kan*
Gelukkig, daar ben je!quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gelukkig, daar ben je!![]()
Wat zal ik happy rondhuppelen op mijn sneakers!
Thanks,quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:20 schreef octopussy het volgende:
leuke schoentje pure poison![]()
Tis niet zo makkelijk om schoenen te vinden in de kleur van mijn rokIk denk dat ik sandaaltjes koop en ze zelf probeer te verven.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:42 schreef draculettetje het volgende:
en? mooi geworden?
Foto?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben er erg blij mee. We hadden ze zelf ontworpen en besteld bij een afdrukcentrale. Zijn leuke vrolijke en vooral aparte kaartjes geworden. Wel leuk om iets unieks te hebben.
Blote teentjes schoenen, wel mooi nagellakje kopen hèquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:07 schreef Pure-Poison het volgende:
Mijn schoeisel voor de dag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik nog leuke slippers tegen kom koop ik er die ook nog bij voor in de avonduren
Ben ook wel erg nieuwsgierigquote:
Nee...quote:
ben ook wel nieuwsgierig, maar snap je welquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben er erg blij mee. We hadden ze zelf ontworpen en besteld bij een afdrukcentrale. Zijn leuke vrolijke en vooral aparte kaartjes geworden. Wel leuk om iets unieks te hebben.
Eigen kaartje ontwerpen is wel leuk, maar hou wel rekening met hoe je het af gaat drukken etc. Als je bijvoorbeeld laat drukken, is de manier van aanleveren (formaat, kleurendiepte, etc) van belang om in de gaten te houden. Het is in ieder geval erg leuk om te kunnen zeggen dat je het zelf hebt ontworpen lijkt mequote:Op donderdag 20 maart 2008 00:47 schreef octopussy het volgende:
ik ben ook benieuwd naar je kaartje Levi![]()
heb zelf 1 proefkaartje thuisgekregen, maar denk toch dat ik iets anders ga zoeken. Of inderdaad zelf iets ontwerpen
Dat had ik al wel een beetje verwacht.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee...Er zitten mensen in dit topic die er een op de mat krijgen, binnenkort. Hou het liever nog ff spannend.
Misschien later.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Trouwringen in huis,ze zijn helemaal mooi en perfect
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Tof!! Lijkt me toch wel spannend.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Spannend Fannetje. Het gaat jullie vast allemaal lukken. Succes ermeequote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik dacht opeens: Wat is er al lang niet meer in het trouwtopic gepost.... blijkt dat het topic al bijna een week geleden vol was en we al ver in het volgende topic zitten
Maar goed, voor ons vandaag nog precies een maand, begint nu echt op te schieten
We moeten nog steeds een aantal dingen regelen: bruidstaart, bloemen, snoepjes voor de bedankjes voor de kinderen.
Verder moeten we nog afspraken maken met de Efteling over de fotoshoot, de locatie om alles nog even door te spreken, de ABS (maar die neemt als het goed is contact met ons op), de fotgraaf om de puntjes op de i te zetten en moet ik mijn trouwjurk nog een keer gaan passen.
Best veel voor een maandje
Ik heb ze al weet ik veel hoe vaak bekeken en aan en uit gedaanquote:
Oh das ook leuk! Ben gek op theequote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef draculettetje het volgende:
wij bestellen bij een musuem ergens in groningen bedank thee en maken daar 1 persoonszakjes van
De theefabriek? Die hebben zulke goede thee!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef draculettetje het volgende:
wij bestellen bij een musuem ergens in groningen bedank thee en maken daar 1 persoonszakjes van
Awwwquote:Op maandag 24 maart 2008 00:46 schreef sjimz het volgende:
Wij hadden mannetjes en vrouwtjes badeendjes als bedankjes.
Dag Patries86,quote:Op zondag 23 maart 2008 17:42 schreef Patries86 het volgende:
Zijn nu druk bezig met bedankjes te zoeken... iemand al leuke site's gevonden die beetje betaalbare bedankjes heeft!
Als het inderdaad van de theefabriek komt dan is het deze thee.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:45 schreef tessie het volgende:
eh... wat is bedank thee dan?
Ja klopt!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als het inderdaad van de theefabriek komt dan is het deze thee.
en ook lekkere high tea's trouwens ha haquote:Op zondag 23 maart 2008 23:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De theefabriek? Die hebben zulke goede thee!
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef Patries86 het volgende:
Vandaag in ondertrouw gegaan.
We wisten dat het niet veel voorstelden maar dit sloeg echt alles!
Balie 1 werden we geholpen, terwijl het document aan het doorlezen waren was een man naast ons zijn paspoort aan het bestellen. Even tekenen meneer en mevrouw, gefeliciteerd en tot ziens
9 uur afspraak, 09.05 weer buiten![]()
Ik kreeg ook geen vrij (ziekenhuis CAO)... maar mijn baas vond het gelukkig wel goed dat ik een uurtje later kwam. Net als wanneer je naar de dokter gaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:24 schreef Troel het volgende:
Of je er vrij voor krijgt is helemaal afhankelijk van je CAODat is dus niet standaard zo
Soms krijg je geen vrij, soms enkel de uren die je ervoor nodig hebt en soms een hele dag
Ik en erik konden er een vrije dag voor krijgen, geen probleemquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:08 schreef SpaceCheeks het volgende:
Haha das lekker makkelijk! En toch schijnt het zo te zijn dat je voor ondertrouw een vrije dag krijgt, had jij dat ook Patries? Das dan wel mooi meegenomen
Wij moeten nog wachten op 1 document uit Belgie (mijn vriend komt daar vandaan). Hij moet een bewijs hebben van dat ie niet eerder getrouwd is geweest. Zodra dat binnen is gaan wij ook in ondertrouw
oe spannend!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door de ambtenaar van de burgerlijke stand!
We krijgen een man, hij heet Huub en we hebben op 7 april een afspraak om het eea door te spreken. Best spannend
klinkt idd wel logisch, maar een hele dag?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:50 schreef tessie het volgende:
Ja, op zich ook wel logisch, want het kan natuurlijk alleen maar tijdens kantoor uren. En ook al duurt het maar even, het is toch flauw als je daarna weer terug naar je werk moet toch?
Wij moeten de gemeente of hun bellen ons een maand van te voren en dan krijgen we te horen welke ambtenaar we hebben en moeten we een afspraak maken voor een gesprekquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door de ambtenaar van de burgerlijke stand!
We krijgen een man, hij heet Huub en we hebben op 7 april een afspraak om het eea door te spreken. Best spannend
Weet niet meer of wij moeten bellen of hun ons gaan bellen maar volgende week moet erik zijn paspoort halen dus dan vraag ik het wel weer even, maar het is een maand van te voren. Een maand van te voren weten ze wie we krijgen als ambtenaar, je hebt best kans dat de afspraak pas 2 weken van te voren dan is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:31 schreef draculettetje het volgende:
wij worden pas 2 weken van te voren gebeld! om een afspraak te maken
Ik zou gewoon eerder een nieuw paspoort halen, dus voor je trouwt. Ik weet niet waar je op vakantie heen gaat, maar als dat buiten de EU is, wordt ook vaak geëist dat je paspoort nog een half jaar geldig is. Lijkt mij iig makkelijker om in juni al een nieuw paspoort te halen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:56 schreef draculettetje het volgende:
ow ja paspoort,
ik moet die van mij nog verlengen, maar hij is geldig tot 10 juli
wij trouwen 3 juli en gaan waarschijnlijk dan in het weekend met vakantie
weten jullie hoe dat zit met verlenging, bedoel het duurt 5 werkdagen dus als ik mn paspoort ophaal ben ik getrouwd, bij het aanvragen niet, ik zal dan nog niet zijn achternaam erbij kunnen laten schrijven...
klopt paspoort duurt hier ook 5 werkdagenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef Patries86 het volgende:
Ik kan niet meteen mijn achternaam veranderen, daarvoor moet ik eerst een formulier voor invullen en dan pas 5 dagen erna kan het pas. En een paspoort duurt hier 5 a 6 dagen dus dan zou je het denk ik hier in naarden niet redden met je nieuwe achternaam. Maar iedere gemeente is weer anders!
da's waar ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:44 schreef Troel het volgende:
Paspoort duurt overal een week, die worden centraal gemaakt namelijk
dat is ook waar, vandaar ook dat ik schreef wie let daar nou op?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:48 schreef Troel het volgende:
Overigens: je blijft toch gewoon met je meisjesnaam op je paspoort staan, ik geloof dat op de achterkant of in in kleine letters op de voorkant komt te staan ev: naamvanjepartner.
leuk! hebben julile al enig idee wat je ongeveer wilt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:58 schreef tessie het volgende:
Wij gaan vanavond voor trouwringen kijken! Heb er zin in!
dan moet je haast wel wat tegen komen! leuk! succes en veel plezier vanavondquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:10 schreef tessie het volgende:
Ja, een tijd terug hadden we in zo'n trouw-tijdschrift ringen gezien die superrrr mooi waren. En sindsdien vind ik ook alle andere ringen helemaal niet meer zo mooi. Maar ze waren eigenlijk wel boven ons budget... Maarrrr, we gaan nu dus toch naar die ringen kijken. Ff kijken of ze in het echt ook zo mooi zijn. En wie weet wat we nog meer tegen komen.
We hebben een leuke winkel gevonden in Utrecht, en die man kan ook nog zelf ringen ontwerpen en hij heeft die hele collectie van die mooie ringen op voorraad.
Dat ken ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:10 schreef tessie het volgende:
Ja, een tijd terug hadden we in zo'n trouw-tijdschrift ringen gezien die superrrr mooi waren. En sindsdien vind ik ook alle andere ringen helemaal niet meer zo mooi. Maar ze waren eigenlijk wel boven ons budget... Maarrrr, we gaan nu dus toch naar die ringen kijken. Ff kijken of ze in het echt ook zo mooi zijn. En wie weet wat we nog meer tegen komen.
We hebben een leuke winkel gevonden in Utrecht, en die man kan ook nog zelf ringen ontwerpen en hij heeft die hele collectie van die mooie ringen op voorraad.
Wij gingen ringen kijken met een budget van 100-150 euro per stuk. Zijn thuisgekomen met zilveren ringen, E42,- per paar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ken ikWij gingen relatieringen kijken... budget was eigk rond de 300 euro per paar. Tis uiteindelijk 750 per paar geworden
![]()
![]()
![]()
Ik droeg een trouwring van mn zus. Puur en alleen omdat ik niet van steentjes en troep hou. En een trouwring is mooi glad. Dus ik wou zoiets weer. Mn vriend droeg voorheen nooit sieraden, nu welquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij gingen ringen kijken met een budget van 100-150 euro per stuk. Zijn thuisgekomen met zilveren ringen, E42,- per paar.Ga tóch geen ring dragen, vriend ook niet. 't Is eigenlijk alleen voor het symbool.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij gingen ringen kijken met een budget van 100-150 euro per stuk. Zijn thuisgekomen met zilveren ringen, E42,- per paar.Ga tóch geen ring dragen, vriend ook niet. 't Is eigenlijk alleen voor het symbool.
quote:
Volgens mij is het ook goud, hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:56 schreef Qwea het volgende:
zow, die bovenste zijn gaaf. Nog toffer zouden ze in het goud zijn
ik ben in dat opzicht ook echt blij dat we meteen dezelfde smaak hebben!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:55 schreef tessie het volgende:
Ja, dat kan dan wel opnieuw, maar dat kan je natuurlijk niet blijven doen, want het gaat dan steeds dieper zeg maar....
Maar ja, die ringen met tekst aan de buitenkant zijn er blijkbaar nog niet zo lang, want hij had in elk geval nog geen klanten gehad die ze al jaaaren hadden.
Dus ben erg aan het twijfelen, straks blijft het gewoon wel heel lang zitten. En dan idd na een jaar of 10 nog een keer bij laten graferen is ook niet zo erg...
Maar ja, mn Lief vind die andere weer mooier.... Moeilijk moeilijk moeilijk!
Ik bedoelde goud goud, niet witgoud. Alhoewel witgoud ook wel wat heeftquote:
wit goud is idd erg mooi maar ook erg duuuuuuurquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedoelde goud goud, niet witgoud. Alhoewel witgoud ook wel wat heeft
geelgoudquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedoelde goud goud, niet witgoud. Alhoewel witgoud ook wel wat heeft
nee preciesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:17 schreef tessie het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit bij iemand een ring omgezien en dat ik dan dacht: goh, die kleur staat nou echt niet bij zijn/haar huid......
Wij nemen gewoon wat we mooi vinden, geen idee of dat dan wel of niet goed bij mijn huid staat.
Natuurlijk neem je wat je mooi vind maar de ene kleur staat je wel beter dan de ander,geelgoud ziet er op een bruine huid heel anders uit dan op een hele lichte,al is het natuurlijk ook gewoon een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:17 schreef tessie het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit bij iemand een ring omgezien en dat ik dan dacht: goh, die kleur staat nou echt niet bij zijn/haar huid......
Wij nemen gewoon wat we mooi vinden, geen idee of dat dan wel of niet goed bij mijn huid staat.
klinkt idd als een gezellig vrijgezellen feestjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:33 schreef Fannetje het volgende:
Ik kom net terug van mijn vrijgezellenfeest
Hoewel ik constant 5 april als datum in mn hoofd heb gehad, bedacht ik me gisteren dat het ook best vandaag zou kunnen zijn. Mijn zus zou namelijk de kids een uurtje bij mij droppen. Maar we moesten ook onze nieuwe keuken gaan uitzoeken, dus dat was een beetje verwarend.
Maar ze hadden dus alles verzet en het was toch vandaag.
Met 10 meiden hebben we een steptocht gemaakt door Den Bosch. Vervolgens hebben we een bonbon-workshop gehad en uiteindelijk lekker gegourmet bij m'n zus thuis. En daarna nog wat gedronken en cadeautjes van iedereen gehad.
Kortom, het was erg gezellig
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 31 maart 2008 16:46 schreef J-net het volgende:
Die bedankjes vind ik nog het moeilijkste. Eigenlijk wil ik niemand verplichten om een foto te gaan laten afdrukken etc. Dus dat valt af. Maar ja wat dan wel.... pfffff
Dagje kuren klinkt erg goed. Ik moet ook maar eens wat bijna trouwende vriendinnetjes gaan verzamelenquote:Op maandag 31 maart 2008 10:08 schreef Levitation het volgende:
Nog minder dan 3 weken en dan heb ik mijn -volledig geheime- vrijgezellenfeestje.
*bibber*
Ik heb al wel duidelijk gemaakt dat ik extreem onsportief ben als het op kippepakken enzo aankomt. Ik heb zo mijn principes.Maar ik hou mezelf voor dat het wel mee zal vallen... bij een vriendin uit mijn vaste vrienden groepje waren we ook heel lief. Lekker dagje kuren gedaan.
Hoop dus maar dat ze ook zoiets voor mij verzinnen.
ow daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Oke op die manier had ik even niet aan gedacht. Ik weet niet of jullie een fotograaf hebben maar die zou het mischien kunnen regelen.
Iemand trouwens nog leuke ideen om de ringen te laten aangeven door het bruidsmeisje behalve dan via een kussentje?
Een vriend van me heeft het gedaan met zijn trouwen, zo"n foto uit de reportage op het bedankje. Kan even vragen hoe ze dat toen hebben geregeld...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:46 schreef J-net het volgende:
Die bedankjes vind ik nog het moeilijkste. Eigenlijk wil ik niemand verplichten om een foto te gaan laten afdrukken etc. Dus dat valt af. Maar ja wat dan wel.... pfffff
We willen wel als we terugkomen van huwelijksreis en we hebben alle foto's van de fotograaf compleet waarschijnlijk naar iedereen een foto van ons sturen en de foto die er van hen is gemaakt. Wij nemen namelijk iedereen op de foto in plaats van dat zij hun naam in een boek dienen te zetten. En iedereen wil altijd de foto van zichzelf hebben, dus dit is een mooie manier om die aan iedereen te geven.
Maar ja dat betekent dat we niet enorm gaan uitpakken met een cadeautje als de mensen naar huis gaan!
En wij hebben witgouden ringen.
Aan een lint rond haar nek of zo? Dat ze het afdoet en aan jullie geeft?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Oke op die manier had ik even niet aan gedacht. Ik weet niet of jullie een fotograaf hebben maar die zou het mischien kunnen regelen.
Iemand trouwens nog leuke ideen om de ringen te laten aangeven door het bruidsmeisje behalve dan via een kussentje?
daar had mijn nichtje het ook over! dat ze dat wel leuk zou vinden! heb ik meteen een linkje, dank je wel!quote:Op woensdag 2 april 2008 17:58 schreef Fannetje het volgende:
Wij hebben twee bruidskinderen en laten ze ieder één ring brengen in een ringenroos. Een beetje kitscherig ding, maar ze zullen het vast geweldig vindenEn ze zijn in 't echt mooier dan op 't plaatje
Dit zijn ze:
[ afbeelding ]
Vandaag heb ik mijn jurk weer gepast. Voor de laatste keer, want hij zat nu helemaal perfect. Echt heel gaaf
Verder heb ik vandaag het bruidsboeket en de corsages geregeld en ben ik op pad geweest voor de bruidstaart, maar dat is nog niet helemaal rond.
Nog maar 20 nachtjes slapen...
als je er niet van houdt misschien niet, ik vind het zelf wel wat hebbenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:59 schreef SpaceCheeks het volgende:
Ik heb ook n jurk uitgezocht! Heb komende zaterdag de vervolgafspraak
wat vinden jullie van bruidsboeketten, is dat echt n must?
Ik hou niet zo van traditionele boeketjes, althans niet voor mezelf. Heb als alternatief bedacht dat het misschien wel leuk is om 2 of 3 "bloemen" van een hortensia samen te binden. Is iig een goedkoop alternatief.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:59 schreef SpaceCheeks het volgende:
ik heb niks over het boeket te zeggenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van traditionele boeketjes, althans niet voor mezelf. Heb als alternatief bedacht dat het misschien wel leuk is om 2 of 3 "bloemen" van een hortensia samen te binden. Is iig een goedkoop alternatief.
Het is niet alleen het boeket, maar het is ook handig om je handen iets te doen te geven. Zeker met foto's etc is dat handig. Heb ook wel stellen gezien waarbij de bruid een mooi klein tasje had met essentials.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:59 schreef SpaceCheeks het volgende:
zo had ik het nog niet eens bedacht! maar dat klinkt wel als een wijsheid!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:59 schreef freud het volgende:
[..]
Het is niet alleen het boeket, maar het is ook handig om je handen iets te doen te geven. Zeker met foto's etc is dat handig. Heb ook wel stellen gezien waarbij de bruid een mooi klein tasje had met essentials.
Misschien gek idee, maar kan je niet je krukken laten pimpen met bloemen? Als je ze toch de hele dag bij je hebt, dan maar mooi toch?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:21 schreef draculettetje het volgende:
op de auto hoef ik ook geen bloemen hoor!
ik vind de bovenste ook wel mooi
ik moet zowieso nog kijken hoe ik dat ga doenmet mn krukken
ha ha dat zou ook kunnen ja, alleen ik weet nog niet hoe ik met mn krukken moet lopen in mn jurkquote:Op donderdag 3 april 2008 11:28 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien gek idee, maar kan je niet je krukken laten pimpen met bloemen? Als je ze toch de hele dag bij je hebt, dan maar mooi toch?
dat vind ik idd een erg mooie prijs!quote:Op donderdag 3 april 2008 21:24 schreef Fannetje het volgende:
Mijn trouwboeket bestaat uit witte calla's en is helemaal niet zo duur. Inclusief een mini bruidsboeketje voor het bruidsmeisje, een luxe corsage voor bruidegom en bruidsjonkertje en 22 corsages voor de daggasten zijn we ¤140 kwijt. Viel me alleszins mee.
heb ik wel naar zitten kijken maar dat zit echt niet fijn met mn krukken, maar wel goed bedacht!quote:Op donderdag 3 april 2008 21:54 schreef tessie het volgende:
Je hebt ook een soort pols-corsage ipv een bruidsboeket, dat is miss. wel handig in combi met krukken...
Octo, wil je echt een trouwkostuum? Een jacquet? Een pak met gilet en das in een stofje?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:33 schreef octopussy het volgende:
Fannetje dat is best een goede prijsEn ik zit ook aan calla's te denken maar dan in een andere kleur
![]()
Mijn verse zwager (dinsdag getrouwd) is hovenier en heeft het boeket voor zijn vrouw zelfgemaakt. Hij kwam de bruid halen met een oranje boeket terwijl de bruid wit-bordeaux gekleed was
was een grapje
Het echte boeket was prachtig dus ik wil hem vragen om mijn boeket te maken. Schoonzusje had de taart bij die bruiloft gemaakt en die was ook geweldig, dus die heb ik ook gelijk gecharterd
![]()
Weten jullie trouwens goede zaken om het kostuum voor de bruidegom te kopen (omg Delft)? Vriend wil naar suit-supply maar ik weet niet of die genoeg keuze bieden en de bruidswinkel waar ik mijn jurk heb gekocht is wel aardig duur.
Dat is helemaal niet duur,ik ben bang dat het mij daarvoor niet gaat lukken. Een mini bruidsboeketje voor het bruidsmeisje vind ik trouwens wel leukquote:Op donderdag 3 april 2008 21:24 schreef Fannetje het volgende:
Mijn trouwboeket bestaat uit witte calla's en is helemaal niet zo duur. Inclusief een mini bruidsboeketje voor het bruidsmeisje, een luxe corsage voor bruidegom en bruidsjonkertje en 22 corsages voor de daggasten zijn we ¤140 kwijt. Viel me alleszins mee.
In Delft zit Being There, erg leuke winkel met een stel homo's met vreselijk goeie smaak (ook wat minder conventionele dingen in de collectie), of Nuovo achter het stadhuis, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Als het warm weer is, zou ik ook even navragen of er een mooi shirt is voor eronder voor het eventuele zweet en zoquote:Op donderdag 3 april 2008 22:54 schreef octopussy het volgende:
Ik vriend wil geen trouwkostuum of smoking ofzo. Gewoon een pak, denk ook zonder gilet (zomerweer!) misschien zelfs geen stropdas. Een wit linnen pak lijkt me wel mooi staan bij lief![]()
Hoeft dus absoluut niet bij een trouwwinkel, zolang het maar van goede kwaliteit is.
Ja dat is idd heel goed (en ook absoluut geen hemd eronder want dat is zo leijk!!) Mijn vriend heeft voor de zekerheid nog een 2e overhemd,zowiezo leuk voor sávond maar mocht ie erg veel zweten kan ie iig even een verschoontje aan doen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:38 schreef freud het volgende:
[..]
Als het warm weer is, zou ik ook even navragen of er een mooi shirt is voor eronder voor het eventuele zweet en zo. Beetje zonde om met van die plekken te lopen.
dat vind ik nou ook een ideequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:06 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ja dat is idd heel goed (en ook absoluut geen hemd eronder want dat is zo leijk!!) Mijn vriend heeft voor de zekerheid nog een 2e overhemd,zowiezo leuk voor sávond maar mocht ie erg veel zweten kan ie iig even een verschoontje aan doen!
Een slabbetje!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:06 schreef Yoni het volgende:
't Is sowieso wel handig om sommige dingen dubbel te hebben, overhem dus inderdaad, maar ook panty's of kousenEn ik zou zelf echt iets over mijn jurk heendoen als ik ging eten
Photoshop kan een hoop reddenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Een slabbetje!![]()
![]()
Ik vraag me af of mijn jurk überhaupt de fotoshoot haalt zonder koffievlekken.Ben nogal een knoeier.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:27 schreef Yoni het volgende:
Ik ben ook zo'n enorme knoeier, dus als ik ooit ga trouwen moet ik echt wel een slabbetje hebben! Of gewoon geen hele lichte jurk.
Alles blijft bij mij ook altijd op m'n borsten hangen, dus heb altijd direct vlekken
Voor de prijs van een doodsimpel trouwkostuum kun je twee mooie Hugo-Bosspakken kopenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:54 schreef octopussy het volgende:
Ik vriend wil geen trouwkostuum of smoking ofzo. Gewoon een pak, denk ook zonder gilet (zomerweer!) misschien zelfs geen stropdas. Een wit linnen pak lijkt me wel mooi staan bij lief![]()
Hoeft dus absoluut niet bij een trouwwinkel, zolang het maar van goede kwaliteit is.
Mja, ok, ze zijn inderdaad iets de casual kant op gedoken zag ik. En je kan ook een trouwpak kopen, met de afspraak dat ze het later vermaken tot normaal pak, maar het klopt hoor. Dure dingenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor de prijs van een doodsimpel trouwkostuum kun je twee mooie Hugo-Bosspakken kopenGoed plan, dus.
Ik vind zo'n beige/creme linne pak erg mooi voor zomer-bruidegommen! Puurr in Den haag, Nuovo in Delft?
Being There is niet echt de winkel voor pakken, meer voor casual kleding.
Ik weet niet of je iets van een sluier draagt maar je zou eventueel die stof ook kunnen gebruiken om je krukken in te wikkelen of iets met linten doen om ze te pimpen. Dan passen ze in ieder geval beter bij je outfit. Eventueel een corsage-achtig iets bij de kruising van de stok en het handvat maar dan wel zo klein dat het niet in de weg gaat zitten.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:21 schreef draculettetje het volgende:
op de auto hoef ik ook geen bloemen hoor!
ik vind de bovenste ook wel mooi
ik moet zowieso nog kijken hoe ik dat ga doenmet mn krukken
Vind ik ook altijd moeilijk... moet je nu gaan nabellen of niet? Ik zou het -denk ik- wel doen. Het begint toch wat kort dag te worden. Gewoon zorgen dat je zekerheid hebt!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:39 schreef Fannetje het volgende:
Wat vinden jullie: Als de Efteling vorige vrijdag heeft gezegd dat ze "zo snel mogelijk" een bevestiging zouden sturen, had ik die nu al moeten ontvangen? Ik vind zelf van wel, maar anderen vinden me weer erg ongeduldig...
Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik dinsdag nog niets heb gekregen, ik weer ga bellen. Dan hebben ze nog twee weken om de bevestiging te sturenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd moeilijk... moet je nu gaan nabellen of niet? Ik zou het -denk ik- wel doen. Het begint toch wat kort dag te worden. Gewoon zorgen dat je zekerheid hebt!![]()
efteling reageerde toen bij ons ook erg laat!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:39 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben ook zo bang dat mijn jurk na een uur al ontzettend vies is
Nou ja, met een fotoshoot in de Efteling vraag je er natuurlijk wel een beetje om, maar in een park was mijn jurk net zo goed vies geworden denk ik.
Met het eten doe ik in ieder geval wel een slabbetje om.
Wat vinden jullie: Als de Efteling vorige vrijdag heeft gezegd dat ze "zo snel mogelijk" een bevestiging zouden sturen, had ik die nu al moeten ontvangen? Ik vind zelf van wel, maar anderen vinden me weer erg ongeduldig...
Wat heb je met je voet als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:35 schreef draculettetje het volgende:
Dank jullie voor de krukken advies! vind het wel een idee om ze met de stof van mijn jurk te bekleden
wil ik met mijn schoen / slipper ook doen als mijn voet dat wil verdragen!
vragen mag altijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat heb je met je voet als ik vragen mag?
Als je een jurk laat maken zou je het in die winkel ook eens voor kunnen leggen, misschien hebben ze wel hele leuke ideeën.
Ah ok. Wat moet ik me voorstellen bij die behandeling? Ik was in de veronderstelling dat er weinig of niets te doen is aan dystrofie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vragen mag altijd
ik heb dystrofie aan mijn voet/been en nog volop in behandeling (vooral wachttijden)
heb vandaag de winkel gebeld en met hen overlegd de stof die van mn jurk overblijft wordt bewaard
daar kan ik mn krukken of voet mee versieren
ik kan wel een heel topic openen over dystrofie maar zal het even kort houden, dystrofie kent vele soorten en maten, hoe eerder men erbij is hoe groter de kans op genezing, 80 tot 90% van de mensen die het krijgen genezen dan wel met of zonder restverschijnselen. Je hebt ook een erfelijke vorm, daar genees je nooit meer vanquote:Op zondag 6 april 2008 00:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah ok. Wat moet ik me voorstellen bij die behandeling? Ik was in de veronderstelling dat er weinig of niets te doen is aan dystrofie.
Fijn dat het zo geregeld kan worden. Hoe reageerden ze aan de telefoon?![]()
"U wilt wát met die stof?"
da's al heeel snel!quote:Op zondag 6 april 2008 18:47 schreef webbyplus het volgende:
Wellicht al een veel besproken onderwerp: de openingsdans.
Ik ga 16 mei a.s. dan eindelijk trouwen met mijn vriendin. We hebben geen van beide ooit dansles gehad, maar willen wel iets leuks neerzetten als openingsdans. Wat voor dansen hebben jullie gedaan of gaan jullie nog doen? Heeft er iemand nog goede tips?
gr.webby
dat zijn de goede berichten!quote:Op zondag 6 april 2008 20:12 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij kunnen ook niet goed dansen,stijldansen kan ik al helemaal niet! We kiezen een leuk vrolijk wat bij ons past en doen een dansje,we zien wel wat het word,moet gewoon een beetje spontaan gaan.
Van de week was het maatpak van m'n vriend klaar,weeste passen vandaag en het stond en zat perfect,alleen een mouw was niet helemaal goed maar da's zo gemaakt,helemaal super!!!
Ik zou er speciaal voor op dansles gaanquote:Op zondag 6 april 2008 19:46 schreef Fannetje het volgende:
Wij doen ook geen openingsdans, vooral omdat we allebei voor geen meter kunnen (stijl)dansen.
Niet iedereen wilt een openingdans als stijldans, die doen liever een schuivelnummer of helemaal niks.quote:Op zondag 6 april 2008 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou er speciaal voor op dansles gaan![]()
Tis helemaal niet moeilijk. Heb het van mn zus geleerd, en mn vriend heb ik het binnen 4 u geleerd
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:48 schreef Patries86 het volgende:
Zo terug van vakantie, en een week heerlijk niks gedaan!
Gisteren weer hard aan de slag geweest, onze kaarten waren klaar!
Moesten alleen een deel zelf in elkaar zetten, dus met zijn 4e 1.5 uur bezig geweest, maar het resultaat mag er zijn. Vanmorgen alles samen in enveloppe gedaan en op de bus! De kaarten zijn de deur uit!!
Slabbers/schorten --> daar heb ik dus ook even serieus aan zitten denken. Ik zie het al helemaal voor me dat ik dus ga knoeien op mijn jurk of erik op zijn pak. Erik wilde al een slabber maken met mijn naam of iets anders gek
Zonde van het geld is het IMHO niet. Je kan het en gebruiken voor je dans, en je danst toch afgezien van je bruiloft (de mensen die dus wel willen dansen) ook wel? Wij althans wel.quote:Op zondag 6 april 2008 23:40 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Niet iedereen wilt een openingdans als stijldans, die doen liever een schuivelnummer of helemaal niks.
Ik zou er niet voor op les gaan, zonde van het geld
Benieuwd wat iedereen van onze kaart vind, morgen en dinsdag zullen ze bij iedereen in de bus vallen
Was even wat werk het in elkaar zetten, maar ze zijn wel oke geworden![]()
Krijgen misschien nog korting op de kaarten...drukker heeft een fout gemaakt
Op de achterkant van een kaart staat in het klein de naam van de drukker of uitgever van de kaart. Dit staat bij ons echter op de voorkant, ondersteboven.. oftewel de kaart is verkeerd gedruk.
We hebben geluk dat het een glimkaart is en dat je als je de kaart schuin houdt niks kan lezen. Je moet echt goed kijken om het te zien, in eerste instantie ziet het eruit als een vlekje.. als je echt goed kijkt kun je het zien.
Morgen belt hij ons hoeveel de korting bedraagt, hij wilde ook opnieuw drukken. Maar aangezien wij kaarten naar het buitenland moeten sturen, konden we hier niet op wachten.
quote:Op maandag 7 april 2008 16:49 schreef draculettetje het volgende:
als je van dansen houdt is het idd een geen weggegooid geld! en nog leuk omsamen te doen ook denk ik!
Okayquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd moeilijk... moet je nu gaan nabellen of niet? Ik zou het -denk ik- wel doen. Het begint toch wat kort dag te worden. Gewoon zorgen dat je zekerheid hebt!![]()
Zo dachten wij een week of twee geleden een fotograaf gevonden te hebben... kregen keurig een mail van hem met "ik bel u morgen terug". Sindsdien niets... helemaal stil... al 2 keer hem gemaild, denk wel 10 keer gebeld, voicemail ingesproken... niets...Dus maar weer verder aan het kijken naar een fotograaf. Zo balen als je denkt iets af te kunnen strepen van je lijstje.
![]()
Yoni, An, ik neem nog contact met jullie op...Moeten weer even alles herzien.
Ja je danst vaker dan alleen op je bruiloft, maar stijldansen niet echtquote:Op maandag 7 april 2008 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zonde van het geld is het IMHO niet. Je kan het en gebruiken voor je dans, en je danst toch afgezien van je bruiloft (de mensen die dus wel willen dansen) ook wel? Wij althans wel.
Ik heb van die dagen dat ik heel de kamer doorgaen op feesten ist ook altijd leuk.
Bij ons kunnen we trouwens niet eens meer dansen... duurt 10 weken ofzo de bruidsdanslessen en dat hebben we niet meer. Dacht een cursus van 4 weken ofzo en je bent klaar...quote:Op maandag 7 april 2008 16:49 schreef draculettetje het volgende:
als je van dansen houdt is het idd een geen weggegooid geld! en nog leuk omsamen te doen ook denk ik!
Ja, morgen even bellen.quote:Op maandag 7 april 2008 07:39 schreef draculettetje het volgende:
en elke korting is toch mooi meegenomen? Zeker als het een " foutje" is waar je mee kan leven!
Wij stijldansen best veulquote:Op maandag 7 april 2008 18:01 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ja je danst vaker dan alleen op je bruiloft, maar stijldansen niet echt
Erik wilde wel op les, maar achteraf toch ook niet. Hij wil liever onze opening een slow schuivelnummer doenCursus hier was vrij duur en duurde best wel veel weken en die hebben we niet
Al diverse reacties gehad op onze kaart, zo leuk
Niet gedacht dat ze al bij zoveel in de bus zouden liggen. Onze postzegel was ook een succes, we hadden een foto van onze hond erin verwerkt
10 weken?quote:Op maandag 7 april 2008 18:04 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Bij ons kunnen we trouwens niet eens meer dansen... duurt 10 weken ofzo de bruidsdanslessen en dat hebben we niet meer. Dacht een cursus van 4 weken ofzo en je bent klaar...
Daarom eigenlijk ook besloten om niet te stijldansen als opening, en de cursus was hier ook wel vrij duur
Bij ons in de buurt??quote:Op maandag 7 april 2008 18:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
10 weken?wat een prut dansschool zal dat dan zijn
De basis is in 4u nonstop geleerd.
Pakweg dat je 3 a 4 dagen nodig hebt om het echt te kunnen. Er zijn toch ook snel cursussen ?
Edit ; Ik zit net ff te kijken ;
45 euro p.p heb je een snelcursus bruiloft dansen.
neequote:
300 per persoon voor 10 weken lesquote:Op maandag 7 april 2008 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeEmmen
En in Den Helder ist ook niet duur.
Hoe duur ist in godsnaam bij jullie dan wel niet?
moest je ook zo lachen om die man?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:23 schreef Pure-Poison het volgende:
Vandaag bij de Notaris geweest,ook weer geregeld
nou ja keer 2 want het is per persoonquote:
We hadden een vrouw. Ze gaat het nu opstellen en dan kunnen we komen tekenen,vond het best moeilijk hoe je het nu wil enzo,ben blij dat het geregeld is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moest je ook zo lachen om die man?
och, 30 euro per keer vind ik nog wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou ja keer 2 want het is per persoon
ik weet niet wat normaal is maar ik vind het nog al wat
heb je dan 1x in de week les?
laat maar dat zou dan 30 euro per keer zijn, valt tegenwoordig wel mee, maar ik schrik daar dan wel weer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |