quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Trouwringen in huis,ze zijn helemaal mooi en perfect
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Tof!! Lijkt me toch wel spannend.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Spannend Fannetje. Het gaat jullie vast allemaal lukken. Succes ermeequote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik dacht opeens: Wat is er al lang niet meer in het trouwtopic gepost.... blijkt dat het topic al bijna een week geleden vol was en we al ver in het volgende topic zitten
Maar goed, voor ons vandaag nog precies een maand, begint nu echt op te schieten
We moeten nog steeds een aantal dingen regelen: bruidstaart, bloemen, snoepjes voor de bedankjes voor de kinderen.
Verder moeten we nog afspraken maken met de Efteling over de fotoshoot, de locatie om alles nog even door te spreken, de ABS (maar die neemt als het goed is contact met ons op), de fotgraaf om de puntjes op de i te zetten en moet ik mijn trouwjurk nog een keer gaan passen.
Best veel voor een maandje
Ik heb ze al weet ik veel hoe vaak bekeken en aan en uit gedaanquote:
Oh das ook leuk! Ben gek op theequote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef draculettetje het volgende:
wij bestellen bij een musuem ergens in groningen bedank thee en maken daar 1 persoonszakjes van
De theefabriek? Die hebben zulke goede thee!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef draculettetje het volgende:
wij bestellen bij een musuem ergens in groningen bedank thee en maken daar 1 persoonszakjes van
Awwwquote:Op maandag 24 maart 2008 00:46 schreef sjimz het volgende:
Wij hadden mannetjes en vrouwtjes badeendjes als bedankjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |