abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 maart 2008 @ 15:00:05 #103
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57521350
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 19:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Grrr... deze wel?
[ afbeelding ]
oke, die zijn dus echt stoer
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_57524018
Proefkaartje gezien! Zaten 2 fouten in!

De achternaam van erik en de datum op de kaartjes die aan het lint aan de voorkant van de kaart worden gehangen. Dit meteen met die man goed gedaan op de pc en uit geprint en opgeslagen. Nu even door man lief laten lezen en door onze ceremoniemeesters en dan dinsdag bestellen

Kreeg de enveloppe al mee, die inmiddels allemaal geschreven!
pi_57524288
Trouwringen in huis,ze zijn helemaal mooi en perfect
01-08-2008
pi_57525734
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 17:56 schreef Pure-Poison het volgende:
pi_57537895
quote:
  zaterdag 22 maart 2008 @ 12:57:25 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57537907
tof PP
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  FOK!fotograaf zaterdag 22 maart 2008 @ 13:52:10 #109
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57538824
quote:
Tof!! Lijkt me toch wel spannend.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_57546219
zo voor die van ons vandaag weer bij de juwelier geweest, over 2 weken is de ruwe versie klaar! maat was goed!
pi_57546417
Vandaag een demo van de Dj gekregen en dingen met elkaar doorgenomen!
Effecten laten zien die we erbij konden boeken etc etc

Leuke drive inn, leuke dj, prijs oke!
Dj is ook een ''vink'' dus
pi_57546910
Ik dacht opeens: Wat is er al lang niet meer in het trouwtopic gepost.... blijkt dat het topic al bijna een week geleden vol was en we al ver in het volgende topic zitten

Maar goed, voor ons vandaag nog precies een maand, begint nu echt op te schieten

We moeten nog steeds een aantal dingen regelen: bruidstaart, bloemen, snoepjes voor de bedankjes voor de kinderen.

Verder moeten we nog afspraken maken met de Efteling over de fotoshoot, de locatie om alles nog even door te spreken, de ABS (maar die neemt als het goed is contact met ons op), de fotgraaf om de puntjes op de i te zetten en moet ik mijn trouwjurk nog een keer gaan passen.

Best veel voor een maandje
pi_57549136
Oh nog maar een maandje, dat gaat snel Fannetje, spannend!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_57549841
jeetje nog een maandje!
pi_57553461
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 21:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik dacht opeens: Wat is er al lang niet meer in het trouwtopic gepost.... blijkt dat het topic al bijna een week geleden vol was en we al ver in het volgende topic zitten

Maar goed, voor ons vandaag nog precies een maand, begint nu echt op te schieten

We moeten nog steeds een aantal dingen regelen: bruidstaart, bloemen, snoepjes voor de bedankjes voor de kinderen.

Verder moeten we nog afspraken maken met de Efteling over de fotoshoot, de locatie om alles nog even door te spreken, de ABS (maar die neemt als het goed is contact met ons op), de fotgraaf om de puntjes op de i te zetten en moet ik mijn trouwjurk nog een keer gaan passen.

Best veel voor een maandje
Spannend Fannetje. Het gaat jullie vast allemaal lukken. Succes ermee
pi_57553629
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 13:52 schreef freud het volgende:

[..]

Tof!! Lijkt me toch wel spannend.
Ik heb ze al weet ik veel hoe vaak bekeken en aan en uit gedaan
Toch wel apart hoor als je zo'n ring om je vinger ziet!
01-08-2008
pi_57554836
Wij gaan binnenkort ook kijken naar trouwringen. Ik had ringen gezien in een tijdschrift waar ik helemaal verliefd op ben geworden, maar ze waren wel een aardig endje boven ons budget... Maar, misschien kan het toch, dus we gaan binnenkort ze even in het echt bekijken, om te kijken of ik ze dan nog steeds zoooo mooi vind
pi_57562160
Zijn nu druk bezig met bedankjes te zoeken... iemand al leuke site's gevonden die beetje betaalbare bedankjes heeft!
pi_57565319
Ligt eraan wat je wil Patries, ik kwam toevallig pas n site tegen waar ze dingen hadden zoals "trouwgom" en spekkies waar je de namen en datum op kon laten drukken. Niet al te duur en weer ns wat anders dan de traditionele bruidssuikers
pi_57566594
wij bestellen bij een musuem ergens in groningen bedank thee en maken daar 1 persoonszakjes van
pi_57569301
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef draculettetje het volgende:
wij bestellen bij een musuem ergens in groningen bedank thee en maken daar 1 persoonszakjes van
Oh das ook leuk! Ben gek op thee
pi_57569981
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef draculettetje het volgende:
De theefabriek? Die hebben zulke goede thee!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57571541
eh... wat is bedank thee dan?
pi_57571573
Wij hadden mannetjes en vrouwtjes badeendjes als bedankjes.
pi_57571687
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:46 schreef sjimz het volgende:
Wij hadden mannetjes en vrouwtjes badeendjes als bedankjes.
Awww
Geinspireerd op die vbl user ?

Wij hadden deze :

pi_57571701
Ja maar dan de dunne uitvoering
pi_57571728

Zie je de foto, of mag het weer niet van album.nl ?
pi_57571757
pepermuntjes?
pi_57571769
Yups, dat hadden wij
In een groot blikken hart met rood fluweel waar ze oplagen
pi_57580454
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:42 schreef Patries86 het volgende:
Zijn nu druk bezig met bedankjes te zoeken... iemand al leuke site's gevonden die beetje betaalbare bedankjes heeft!
Dag Patries86,

Tegenwoordig heb je heel veel leuke bedankjes, ik moet zeggen deze week stiekem er ook al even naar gekeken.
Ik heb het luxe dat ik tegenover een trouwwinkel woon http://www.hettrouwhuys.nl/ .

Daar hadden ze heel veel leuke bedankjes zoals : een schaaltje voor een theezakje in een kikker design, met erop een zakje ochtendthee van pickwick. Aan het zakje zat een bedankt kaartje met de text : Bedankt voor de komst hier alvast een opkikkertje voor morgen ochtend.

Zo ook hebben ze een mini pakje venz in een leuke folie met lintjes eraan, met op het kaartje : jullie zijn zoet geweest
En zo hebben ze allerlei varianten ook met koffie en noem maar op.

Ook een goede aanrader is http://www.huwelijksbedankjes.nl/ , die hebben ook heel veel leuke en originele bedankjes.

Als je een trouwbox aanvraagt zitten er een paar voorbeeld bedankjes in, de trouwbox kun je aanvragen op : http://www.trouwbox.nl/ Echt een aanrader!!

Liefs Veronica
pi_57583484
Dankjewel allemaal! We zijn druk aan het rondkijken! Kwamen deze site tegen www.trouw-bedankjes.nl en dan de bedankt thee en koffie die vonden we wel grappig. Maar de wereld van bedankjes is groot, maar we hebben nog even
  maandag 24 maart 2008 @ 19:29:52 #132
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_57584768
Die trouwbedankjes zijn erg handig, want ik moet die ook nog (we moeten die ook nog).
Vandaag tafelschikking gemaakt.
Donderdag met ceremoniemeester alles doornemen en nog even naar de feestlocatie (met haar erbij) ook nog paar dingetjes afspreken daar.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_57584957
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:45 schreef tessie het volgende:
eh... wat is bedank thee dan?
Als het inderdaad van de theefabriek komt dan is het deze thee.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57588295
Thanx MinderMutsig. Klinkt wel lekker die thee.
Wij hebben ook nog geen bedankjes... ik vind de meeste bedankjes ook niet zo leuk, of ze zijn mega-truttig, of ze zijn erg flauw...
Ik heb gisteren ook eindelijk de lokatie gezien waar we ons feest gaan houden, die had ik als enige nog niet gezien haha Gelukkig zag het erg allemaal erg leuk uit. Heb er zin in, een half jaar duurt nog zo lang!
pi_57593184
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:39 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Als het inderdaad van de theefabriek komt dan is het deze thee.
Ja klopt!
als je ze een mailtje stuurt kan je ook grotere verpakkingen krijgen!
pi_57593203
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:37 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De theefabriek? Die hebben zulke goede thee!
en ook lekkere high tea's trouwens ha ha
jammer dat ik er niet in de buurt woon! gelukkig kan ik een hoop thee bestellen
pi_57595820
Vandaag in ondertrouw gegaan.
We wisten dat het niet veel voorstelden maar dit sloeg echt alles!
Balie 1 werden we geholpen, terwijl het document aan het doorlezen waren was een man naast ons zijn paspoort aan het bestellen. Even tekenen meneer en mevrouw, gefeliciteerd en tot ziens

9 uur afspraak, 09.05 weer buiten
pi_57596889
Haha das lekker makkelijk! En toch schijnt het zo te zijn dat je voor ondertrouw een vrije dag krijgt, had jij dat ook Patries? Das dan wel mooi meegenomen
Wij moeten nog wachten op 1 document uit Belgie (mijn vriend komt daar vandaan). Hij moet een bewijs hebben van dat ie niet eerder getrouwd is geweest. Zodra dat binnen is gaan wij ook in ondertrouw
pi_57597249
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef Patries86 het volgende:
Vandaag in ondertrouw gegaan.
We wisten dat het niet veel voorstelden maar dit sloeg echt alles!
Balie 1 werden we geholpen, terwijl het document aan het doorlezen waren was een man naast ons zijn paspoort aan het bestellen. Even tekenen meneer en mevrouw, gefeliciteerd en tot ziens

9 uur afspraak, 09.05 weer buiten
gefeliciteerd!

da's wel heel rap, bij ons hebben ze er een "happening" van ongeveer 3 kwartier van gemaakt
pi_57597883
Gefeliciteerd Patries. En das wel erg snel.
Wij mochten nog in zo'n apart kantoortje, en het duurde nog wel iets van een kwartier, maar dat was volgens mij meer omdat er een nieuwe werd ingewerkt, dus die oude moest elke keer zeggen en nu moet je dit doen, en nu moet je dat doen. Maar het stelde idd ook nix voor. Maar je kan er natuurilijk altijd zelf een leuke dag van maken. En als het goed is krijg je er inderdaad een dag voor vrij.
pi_57600076
dat wist ik niet! dat je er vrij voor kreeg en dan zelfs een hele dag ha ha!
pi_57601235
Ja, op zich ook wel logisch, want het kan natuurlijk alleen maar tijdens kantoor uren. En ook al duurt het maar even, het is toch flauw als je daarna weer terug naar je werk moet toch?
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:24:16 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_57601948
Of je er vrij voor krijgt is helemaal afhankelijk van je CAO Dat is dus niet standaard zo

Soms krijg je geen vrij, soms enkel de uren die je ervoor nodig hebt en soms een hele dag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:56:18 #144
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57602608
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:24 schreef Troel het volgende:
Of je er vrij voor krijgt is helemaal afhankelijk van je CAO Dat is dus niet standaard zo

Soms krijg je geen vrij, soms enkel de uren die je ervoor nodig hebt en soms een hele dag
Ik kreeg ook geen vrij (ziekenhuis CAO)... maar mijn baas vond het gelukkig wel goed dat ik een uurtje later kwam. Net als wanneer je naar de dokter gaat.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57602689
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:08 schreef SpaceCheeks het volgende:
Haha das lekker makkelijk! En toch schijnt het zo te zijn dat je voor ondertrouw een vrije dag krijgt, had jij dat ook Patries? Das dan wel mooi meegenomen
Wij moeten nog wachten op 1 document uit Belgie (mijn vriend komt daar vandaan). Hij moet een bewijs hebben van dat ie niet eerder getrouwd is geweest. Zodra dat binnen is gaan wij ook in ondertrouw
Ik en erik konden er een vrije dag voor krijgen, geen probleem
Maar nu is het zo dat erik in een beurs week zit en mijn client ziek was vandaag. En we kunnen nu al het geld goed gebruiken dat we erbij kunnnen verdienen, dus vanaf half 12 was ik aan het werk en erik ook.
Na de ondertrouw lekker met elkaar uitgebreid ontbijten en nog wat na kletsen
pi_57603616
Wij gaan er ook geen vrij voor vragen hoor, mn vriend begint volgende week aan n nieuwe baan en ik heb net 2 weken ziek thuis gezeten, dus we willen liever niet om n vrije dag vragen. Wij gaan binnenkort n afspraak maken op vrijdagavond, t gemeentehuis hier is op koopavond open dus dat is wel makkelijk
pi_57603886
Moet je wel even navragen want bij ons deden ze niet alle dagen voor ondertrouw.
Ook niet op de woensdagavond als ze open zijn, ze doen het bij ons alleen tussen 9 en 11 uur op bepaalde dagen
pi_57605389
Ik werd vandaag gebeld door de ambtenaar van de burgerlijke stand!
We krijgen een man, hij heet Huub en we hebben op 7 april een afspraak om het eea door te spreken. Best spannend
pi_57605543
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:09 schreef Fannetje het volgende:
We krijgen een man, hij heet Huub en we hebben op 7 april een afspraak om het eea door te spreken. Best spannend
oe spannend!
pi_57605740
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:50 schreef tessie het volgende:
Ja, op zich ook wel logisch, want het kan natuurlijk alleen maar tijdens kantoor uren. En ook al duurt het maar even, het is toch flauw als je daarna weer terug naar je werk moet toch?
klinkt idd wel logisch, maar een hele dag?
ondertussen gelezen dat het cao afhankelijk is
pi_57607122
http://www.leukekadootjes.nl/bedankjes.htm
Staan betaalbare en ook wel leuke bedankjes op
pi_57607386
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:09 schreef Fannetje het volgende:
Wij moeten de gemeente of hun bellen ons een maand van te voren en dan krijgen we te horen welke ambtenaar we hebben en moeten we een afspraak maken voor een gesprek
pi_57607536
wij worden pas 2 weken van te voren gebeld! om een afspraak te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')