quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Trouwringen in huis,ze zijn helemaal mooi en perfect
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Tof!! Lijkt me toch wel spannend.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Spannend Fannetje. Het gaat jullie vast allemaal lukken. Succes ermeequote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik dacht opeens: Wat is er al lang niet meer in het trouwtopic gepost.... blijkt dat het topic al bijna een week geleden vol was en we al ver in het volgende topic zitten
Maar goed, voor ons vandaag nog precies een maand, begint nu echt op te schieten
We moeten nog steeds een aantal dingen regelen: bruidstaart, bloemen, snoepjes voor de bedankjes voor de kinderen.
Verder moeten we nog afspraken maken met de Efteling over de fotoshoot, de locatie om alles nog even door te spreken, de ABS (maar die neemt als het goed is contact met ons op), de fotgraaf om de puntjes op de i te zetten en moet ik mijn trouwjurk nog een keer gaan passen.
Best veel voor een maandje
Ik heb ze al weet ik veel hoe vaak bekeken en aan en uit gedaanquote:
Oh das ook leuk! Ben gek op theequote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef draculettetje het volgende:
wij bestellen bij een musuem ergens in groningen bedank thee en maken daar 1 persoonszakjes van
De theefabriek? Die hebben zulke goede thee!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef draculettetje het volgende:
wij bestellen bij een musuem ergens in groningen bedank thee en maken daar 1 persoonszakjes van
Awwwquote:Op maandag 24 maart 2008 00:46 schreef sjimz het volgende:
Wij hadden mannetjes en vrouwtjes badeendjes als bedankjes.
Dag Patries86,quote:Op zondag 23 maart 2008 17:42 schreef Patries86 het volgende:
Zijn nu druk bezig met bedankjes te zoeken... iemand al leuke site's gevonden die beetje betaalbare bedankjes heeft!
Als het inderdaad van de theefabriek komt dan is het deze thee.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:45 schreef tessie het volgende:
eh... wat is bedank thee dan?
Ja klopt!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als het inderdaad van de theefabriek komt dan is het deze thee.
en ook lekkere high tea's trouwens ha haquote:Op zondag 23 maart 2008 23:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De theefabriek? Die hebben zulke goede thee!
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef Patries86 het volgende:
Vandaag in ondertrouw gegaan.
We wisten dat het niet veel voorstelden maar dit sloeg echt alles!
Balie 1 werden we geholpen, terwijl het document aan het doorlezen waren was een man naast ons zijn paspoort aan het bestellen. Even tekenen meneer en mevrouw, gefeliciteerd en tot ziens
9 uur afspraak, 09.05 weer buiten![]()
Ik kreeg ook geen vrij (ziekenhuis CAO)... maar mijn baas vond het gelukkig wel goed dat ik een uurtje later kwam. Net als wanneer je naar de dokter gaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:24 schreef Troel het volgende:
Of je er vrij voor krijgt is helemaal afhankelijk van je CAODat is dus niet standaard zo
Soms krijg je geen vrij, soms enkel de uren die je ervoor nodig hebt en soms een hele dag
Ik en erik konden er een vrije dag voor krijgen, geen probleemquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:08 schreef SpaceCheeks het volgende:
Haha das lekker makkelijk! En toch schijnt het zo te zijn dat je voor ondertrouw een vrije dag krijgt, had jij dat ook Patries? Das dan wel mooi meegenomen
Wij moeten nog wachten op 1 document uit Belgie (mijn vriend komt daar vandaan). Hij moet een bewijs hebben van dat ie niet eerder getrouwd is geweest. Zodra dat binnen is gaan wij ook in ondertrouw
oe spannend!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door de ambtenaar van de burgerlijke stand!
We krijgen een man, hij heet Huub en we hebben op 7 april een afspraak om het eea door te spreken. Best spannend
klinkt idd wel logisch, maar een hele dag?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:50 schreef tessie het volgende:
Ja, op zich ook wel logisch, want het kan natuurlijk alleen maar tijdens kantoor uren. En ook al duurt het maar even, het is toch flauw als je daarna weer terug naar je werk moet toch?
Wij moeten de gemeente of hun bellen ons een maand van te voren en dan krijgen we te horen welke ambtenaar we hebben en moeten we een afspraak maken voor een gesprekquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door de ambtenaar van de burgerlijke stand!
We krijgen een man, hij heet Huub en we hebben op 7 april een afspraak om het eea door te spreken. Best spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |