Wij moeten de gemeente of hun bellen ons een maand van te voren en dan krijgen we te horen welke ambtenaar we hebben en moeten we een afspraak maken voor een gesprekquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door de ambtenaar van de burgerlijke stand!
We krijgen een man, hij heet Huub en we hebben op 7 april een afspraak om het eea door te spreken. Best spannend
Weet niet meer of wij moeten bellen of hun ons gaan bellen maar volgende week moet erik zijn paspoort halen dus dan vraag ik het wel weer even, maar het is een maand van te voren. Een maand van te voren weten ze wie we krijgen als ambtenaar, je hebt best kans dat de afspraak pas 2 weken van te voren dan is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:31 schreef draculettetje het volgende:
wij worden pas 2 weken van te voren gebeld! om een afspraak te maken
Ik zou gewoon eerder een nieuw paspoort halen, dus voor je trouwt. Ik weet niet waar je op vakantie heen gaat, maar als dat buiten de EU is, wordt ook vaak geëist dat je paspoort nog een half jaar geldig is. Lijkt mij iig makkelijker om in juni al een nieuw paspoort te halen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:56 schreef draculettetje het volgende:
ow ja paspoort,
ik moet die van mij nog verlengen, maar hij is geldig tot 10 juli
wij trouwen 3 juli en gaan waarschijnlijk dan in het weekend met vakantie
weten jullie hoe dat zit met verlenging, bedoel het duurt 5 werkdagen dus als ik mn paspoort ophaal ben ik getrouwd, bij het aanvragen niet, ik zal dan nog niet zijn achternaam erbij kunnen laten schrijven...
klopt paspoort duurt hier ook 5 werkdagenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef Patries86 het volgende:
Ik kan niet meteen mijn achternaam veranderen, daarvoor moet ik eerst een formulier voor invullen en dan pas 5 dagen erna kan het pas. En een paspoort duurt hier 5 a 6 dagen dus dan zou je het denk ik hier in naarden niet redden met je nieuwe achternaam. Maar iedere gemeente is weer anders!
da's waar ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:44 schreef Troel het volgende:
Paspoort duurt overal een week, die worden centraal gemaakt namelijk
dat is ook waar, vandaar ook dat ik schreef wie let daar nou op?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:48 schreef Troel het volgende:
Overigens: je blijft toch gewoon met je meisjesnaam op je paspoort staan, ik geloof dat op de achterkant of in in kleine letters op de voorkant komt te staan ev: naamvanjepartner.
leuk! hebben julile al enig idee wat je ongeveer wilt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:58 schreef tessie het volgende:
Wij gaan vanavond voor trouwringen kijken! Heb er zin in!
dan moet je haast wel wat tegen komen! leuk! succes en veel plezier vanavondquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:10 schreef tessie het volgende:
Ja, een tijd terug hadden we in zo'n trouw-tijdschrift ringen gezien die superrrr mooi waren. En sindsdien vind ik ook alle andere ringen helemaal niet meer zo mooi. Maar ze waren eigenlijk wel boven ons budget... Maarrrr, we gaan nu dus toch naar die ringen kijken. Ff kijken of ze in het echt ook zo mooi zijn. En wie weet wat we nog meer tegen komen.
We hebben een leuke winkel gevonden in Utrecht, en die man kan ook nog zelf ringen ontwerpen en hij heeft die hele collectie van die mooie ringen op voorraad.
Dat ken ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:10 schreef tessie het volgende:
Ja, een tijd terug hadden we in zo'n trouw-tijdschrift ringen gezien die superrrr mooi waren. En sindsdien vind ik ook alle andere ringen helemaal niet meer zo mooi. Maar ze waren eigenlijk wel boven ons budget... Maarrrr, we gaan nu dus toch naar die ringen kijken. Ff kijken of ze in het echt ook zo mooi zijn. En wie weet wat we nog meer tegen komen.
We hebben een leuke winkel gevonden in Utrecht, en die man kan ook nog zelf ringen ontwerpen en hij heeft die hele collectie van die mooie ringen op voorraad.
Wij gingen ringen kijken met een budget van 100-150 euro per stuk. Zijn thuisgekomen met zilveren ringen, E42,- per paar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ken ikWij gingen relatieringen kijken... budget was eigk rond de 300 euro per paar. Tis uiteindelijk 750 per paar geworden
![]()
![]()
![]()
Ik droeg een trouwring van mn zus. Puur en alleen omdat ik niet van steentjes en troep hou. En een trouwring is mooi glad. Dus ik wou zoiets weer. Mn vriend droeg voorheen nooit sieraden, nu welquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij gingen ringen kijken met een budget van 100-150 euro per stuk. Zijn thuisgekomen met zilveren ringen, E42,- per paar.Ga tóch geen ring dragen, vriend ook niet. 't Is eigenlijk alleen voor het symbool.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij gingen ringen kijken met een budget van 100-150 euro per stuk. Zijn thuisgekomen met zilveren ringen, E42,- per paar.Ga tóch geen ring dragen, vriend ook niet. 't Is eigenlijk alleen voor het symbool.
quote:
Volgens mij is het ook goud, hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:56 schreef Qwea het volgende:
zow, die bovenste zijn gaaf. Nog toffer zouden ze in het goud zijn
ik ben in dat opzicht ook echt blij dat we meteen dezelfde smaak hebben!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:55 schreef tessie het volgende:
Ja, dat kan dan wel opnieuw, maar dat kan je natuurlijk niet blijven doen, want het gaat dan steeds dieper zeg maar....
Maar ja, die ringen met tekst aan de buitenkant zijn er blijkbaar nog niet zo lang, want hij had in elk geval nog geen klanten gehad die ze al jaaaren hadden.
Dus ben erg aan het twijfelen, straks blijft het gewoon wel heel lang zitten. En dan idd na een jaar of 10 nog een keer bij laten graferen is ook niet zo erg...
Maar ja, mn Lief vind die andere weer mooier.... Moeilijk moeilijk moeilijk!
Ik bedoelde goud goud, niet witgoud. Alhoewel witgoud ook wel wat heeftquote:
wit goud is idd erg mooi maar ook erg duuuuuuurquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedoelde goud goud, niet witgoud. Alhoewel witgoud ook wel wat heeft
geelgoudquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedoelde goud goud, niet witgoud. Alhoewel witgoud ook wel wat heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |