quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:27 schreef Yoni het volgende:
Ik ben ook zo'n enorme knoeier, dus als ik ooit ga trouwen moet ik echt wel een slabbetje hebben! Of gewoon geen hele lichte jurk.
Alles blijft bij mij ook altijd op m'n borsten hangen, dus heb altijd direct vlekken
Voor de prijs van een doodsimpel trouwkostuum kun je twee mooie Hugo-Bosspakken kopenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:54 schreef octopussy het volgende:
Ik vriend wil geen trouwkostuum of smoking ofzo. Gewoon een pak, denk ook zonder gilet (zomerweer!) misschien zelfs geen stropdas. Een wit linnen pak lijkt me wel mooi staan bij lief![]()
Hoeft dus absoluut niet bij een trouwwinkel, zolang het maar van goede kwaliteit is.
Mja, ok, ze zijn inderdaad iets de casual kant op gedoken zag ik. En je kan ook een trouwpak kopen, met de afspraak dat ze het later vermaken tot normaal pak, maar het klopt hoor. Dure dingenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor de prijs van een doodsimpel trouwkostuum kun je twee mooie Hugo-Bosspakken kopenGoed plan, dus.
Ik vind zo'n beige/creme linne pak erg mooi voor zomer-bruidegommen! Puurr in Den haag, Nuovo in Delft?
Being There is niet echt de winkel voor pakken, meer voor casual kleding.
Ik weet niet of je iets van een sluier draagt maar je zou eventueel die stof ook kunnen gebruiken om je krukken in te wikkelen of iets met linten doen om ze te pimpen. Dan passen ze in ieder geval beter bij je outfit. Eventueel een corsage-achtig iets bij de kruising van de stok en het handvat maar dan wel zo klein dat het niet in de weg gaat zitten.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:21 schreef draculettetje het volgende:
op de auto hoef ik ook geen bloemen hoor!
ik vind de bovenste ook wel mooi
ik moet zowieso nog kijken hoe ik dat ga doenmet mn krukken
Vind ik ook altijd moeilijk... moet je nu gaan nabellen of niet? Ik zou het -denk ik- wel doen. Het begint toch wat kort dag te worden. Gewoon zorgen dat je zekerheid hebt!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:39 schreef Fannetje het volgende:
Wat vinden jullie: Als de Efteling vorige vrijdag heeft gezegd dat ze "zo snel mogelijk" een bevestiging zouden sturen, had ik die nu al moeten ontvangen? Ik vind zelf van wel, maar anderen vinden me weer erg ongeduldig...
Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik dinsdag nog niets heb gekregen, ik weer ga bellen. Dan hebben ze nog twee weken om de bevestiging te sturenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd moeilijk... moet je nu gaan nabellen of niet? Ik zou het -denk ik- wel doen. Het begint toch wat kort dag te worden. Gewoon zorgen dat je zekerheid hebt!![]()
efteling reageerde toen bij ons ook erg laat!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:39 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben ook zo bang dat mijn jurk na een uur al ontzettend vies is
Nou ja, met een fotoshoot in de Efteling vraag je er natuurlijk wel een beetje om, maar in een park was mijn jurk net zo goed vies geworden denk ik.
Met het eten doe ik in ieder geval wel een slabbetje om.
Wat vinden jullie: Als de Efteling vorige vrijdag heeft gezegd dat ze "zo snel mogelijk" een bevestiging zouden sturen, had ik die nu al moeten ontvangen? Ik vind zelf van wel, maar anderen vinden me weer erg ongeduldig...
Wat heb je met je voet als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:35 schreef draculettetje het volgende:
Dank jullie voor de krukken advies! vind het wel een idee om ze met de stof van mijn jurk te bekleden
wil ik met mijn schoen / slipper ook doen als mijn voet dat wil verdragen!
vragen mag altijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat heb je met je voet als ik vragen mag?
Als je een jurk laat maken zou je het in die winkel ook eens voor kunnen leggen, misschien hebben ze wel hele leuke ideeën.
Ah ok. Wat moet ik me voorstellen bij die behandeling? Ik was in de veronderstelling dat er weinig of niets te doen is aan dystrofie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vragen mag altijd
ik heb dystrofie aan mijn voet/been en nog volop in behandeling (vooral wachttijden)
heb vandaag de winkel gebeld en met hen overlegd de stof die van mn jurk overblijft wordt bewaard
daar kan ik mn krukken of voet mee versieren
ik kan wel een heel topic openen over dystrofie maar zal het even kort houden, dystrofie kent vele soorten en maten, hoe eerder men erbij is hoe groter de kans op genezing, 80 tot 90% van de mensen die het krijgen genezen dan wel met of zonder restverschijnselen. Je hebt ook een erfelijke vorm, daar genees je nooit meer vanquote:Op zondag 6 april 2008 00:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah ok. Wat moet ik me voorstellen bij die behandeling? Ik was in de veronderstelling dat er weinig of niets te doen is aan dystrofie.
Fijn dat het zo geregeld kan worden. Hoe reageerden ze aan de telefoon?![]()
"U wilt wát met die stof?"
da's al heeel snel!quote:Op zondag 6 april 2008 18:47 schreef webbyplus het volgende:
Wellicht al een veel besproken onderwerp: de openingsdans.
Ik ga 16 mei a.s. dan eindelijk trouwen met mijn vriendin. We hebben geen van beide ooit dansles gehad, maar willen wel iets leuks neerzetten als openingsdans. Wat voor dansen hebben jullie gedaan of gaan jullie nog doen? Heeft er iemand nog goede tips?
gr.webby
dat zijn de goede berichten!quote:Op zondag 6 april 2008 20:12 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij kunnen ook niet goed dansen,stijldansen kan ik al helemaal niet! We kiezen een leuk vrolijk wat bij ons past en doen een dansje,we zien wel wat het word,moet gewoon een beetje spontaan gaan.
Van de week was het maatpak van m'n vriend klaar,weeste passen vandaag en het stond en zat perfect,alleen een mouw was niet helemaal goed maar da's zo gemaakt,helemaal super!!!
Ik zou er speciaal voor op dansles gaanquote:Op zondag 6 april 2008 19:46 schreef Fannetje het volgende:
Wij doen ook geen openingsdans, vooral omdat we allebei voor geen meter kunnen (stijl)dansen.
Niet iedereen wilt een openingdans als stijldans, die doen liever een schuivelnummer of helemaal niks.quote:Op zondag 6 april 2008 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou er speciaal voor op dansles gaan![]()
Tis helemaal niet moeilijk. Heb het van mn zus geleerd, en mn vriend heb ik het binnen 4 u geleerd
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:48 schreef Patries86 het volgende:
Zo terug van vakantie, en een week heerlijk niks gedaan!
Gisteren weer hard aan de slag geweest, onze kaarten waren klaar!
Moesten alleen een deel zelf in elkaar zetten, dus met zijn 4e 1.5 uur bezig geweest, maar het resultaat mag er zijn. Vanmorgen alles samen in enveloppe gedaan en op de bus! De kaarten zijn de deur uit!!
Slabbers/schorten --> daar heb ik dus ook even serieus aan zitten denken. Ik zie het al helemaal voor me dat ik dus ga knoeien op mijn jurk of erik op zijn pak. Erik wilde al een slabber maken met mijn naam of iets anders gek
Zonde van het geld is het IMHO niet. Je kan het en gebruiken voor je dans, en je danst toch afgezien van je bruiloft (de mensen die dus wel willen dansen) ook wel? Wij althans wel.quote:Op zondag 6 april 2008 23:40 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Niet iedereen wilt een openingdans als stijldans, die doen liever een schuivelnummer of helemaal niks.
Ik zou er niet voor op les gaan, zonde van het geld
Benieuwd wat iedereen van onze kaart vind, morgen en dinsdag zullen ze bij iedereen in de bus vallen
Was even wat werk het in elkaar zetten, maar ze zijn wel oke geworden![]()
Krijgen misschien nog korting op de kaarten...drukker heeft een fout gemaakt
Op de achterkant van een kaart staat in het klein de naam van de drukker of uitgever van de kaart. Dit staat bij ons echter op de voorkant, ondersteboven.. oftewel de kaart is verkeerd gedruk.
We hebben geluk dat het een glimkaart is en dat je als je de kaart schuin houdt niks kan lezen. Je moet echt goed kijken om het te zien, in eerste instantie ziet het eruit als een vlekje.. als je echt goed kijkt kun je het zien.
Morgen belt hij ons hoeveel de korting bedraagt, hij wilde ook opnieuw drukken. Maar aangezien wij kaarten naar het buitenland moeten sturen, konden we hier niet op wachten.
quote:Op maandag 7 april 2008 16:49 schreef draculettetje het volgende:
als je van dansen houdt is het idd een geen weggegooid geld! en nog leuk omsamen te doen ook denk ik!
Okayquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd moeilijk... moet je nu gaan nabellen of niet? Ik zou het -denk ik- wel doen. Het begint toch wat kort dag te worden. Gewoon zorgen dat je zekerheid hebt!![]()
Zo dachten wij een week of twee geleden een fotograaf gevonden te hebben... kregen keurig een mail van hem met "ik bel u morgen terug". Sindsdien niets... helemaal stil... al 2 keer hem gemaild, denk wel 10 keer gebeld, voicemail ingesproken... niets...Dus maar weer verder aan het kijken naar een fotograaf. Zo balen als je denkt iets af te kunnen strepen van je lijstje.
![]()
Yoni, An, ik neem nog contact met jullie op...Moeten weer even alles herzien.
Ja je danst vaker dan alleen op je bruiloft, maar stijldansen niet echtquote:Op maandag 7 april 2008 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zonde van het geld is het IMHO niet. Je kan het en gebruiken voor je dans, en je danst toch afgezien van je bruiloft (de mensen die dus wel willen dansen) ook wel? Wij althans wel.
Ik heb van die dagen dat ik heel de kamer doorgaen op feesten ist ook altijd leuk.
Bij ons kunnen we trouwens niet eens meer dansen... duurt 10 weken ofzo de bruidsdanslessen en dat hebben we niet meer. Dacht een cursus van 4 weken ofzo en je bent klaar...quote:Op maandag 7 april 2008 16:49 schreef draculettetje het volgende:
als je van dansen houdt is het idd een geen weggegooid geld! en nog leuk omsamen te doen ook denk ik!
Ja, morgen even bellen.quote:Op maandag 7 april 2008 07:39 schreef draculettetje het volgende:
en elke korting is toch mooi meegenomen? Zeker als het een " foutje" is waar je mee kan leven!
Wij stijldansen best veulquote:Op maandag 7 april 2008 18:01 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ja je danst vaker dan alleen op je bruiloft, maar stijldansen niet echt
Erik wilde wel op les, maar achteraf toch ook niet. Hij wil liever onze opening een slow schuivelnummer doenCursus hier was vrij duur en duurde best wel veel weken en die hebben we niet
Al diverse reacties gehad op onze kaart, zo leuk
Niet gedacht dat ze al bij zoveel in de bus zouden liggen. Onze postzegel was ook een succes, we hadden een foto van onze hond erin verwerkt
10 weken?quote:Op maandag 7 april 2008 18:04 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Bij ons kunnen we trouwens niet eens meer dansen... duurt 10 weken ofzo de bruidsdanslessen en dat hebben we niet meer. Dacht een cursus van 4 weken ofzo en je bent klaar...
Daarom eigenlijk ook besloten om niet te stijldansen als opening, en de cursus was hier ook wel vrij duur
Bij ons in de buurt??quote:Op maandag 7 april 2008 18:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
10 weken?wat een prut dansschool zal dat dan zijn
De basis is in 4u nonstop geleerd.
Pakweg dat je 3 a 4 dagen nodig hebt om het echt te kunnen. Er zijn toch ook snel cursussen ?
Edit ; Ik zit net ff te kijken ;
45 euro p.p heb je een snelcursus bruiloft dansen.
neequote:
300 per persoon voor 10 weken lesquote:Op maandag 7 april 2008 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeEmmen
En in Den Helder ist ook niet duur.
Hoe duur ist in godsnaam bij jullie dan wel niet?
moest je ook zo lachen om die man?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:23 schreef Pure-Poison het volgende:
Vandaag bij de Notaris geweest,ook weer geregeld
nou ja keer 2 want het is per persoonquote:
We hadden een vrouw. Ze gaat het nu opstellen en dan kunnen we komen tekenen,vond het best moeilijk hoe je het nu wil enzo,ben blij dat het geregeld is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moest je ook zo lachen om die man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |