En ze moeten echt goed zitten, een bruid met zere voeten kijkt als een boer met kiespijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:12 schreef Patries86 het volgende:
Gisteren opzoek gegaan naar geschikte schoenen voor onder me jurk, en gevonden!
Ik heb een slechte enkel (deels vergroeit) en zwakke knie. Hierdoor kan ik niet op schoenen lopen met een hakje. Wel een kleine brede hak, maar die ik paste bij de bruidszaak niet (te krap bij mijn tenen)
Ze raden me dus aan zelf schoenen te gaan zoeken, waar ik zoals zij dat zei (de avond 4 daagse) op konden lopen. En ik heb ze na 6 a 7 winkels gevonden![]()
Ze zaten goed bij me tenen en een lichte verhoging bij de hiel (dus niet helemaal plat)
Zo blij, want heb best lastige voeten haha
De link doet ut niequote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ze moeten echt goed zitten, een bruid met zere voeten kijkt als een boer met kiespijn![]()
Mijn schoenen nog maar een keer dan voor het contrast![]()
[ afbeelding ]
had jij nou van die schoenen die ik wil in het oranjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ze moeten echt goed zitten, een bruid met zere voeten kijkt als een boer met kiespijn![]()
Mijn schoenen nog maar een keer dan voor het contrast![]()
[ afbeelding ]
Iets meer dan een half jaar geledenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pas besloten of al langer mag ik hopen
da's wel heeeel snel
Mar had schoenen voor de foto's/ceremonie en andere schoenen voor het feest.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slimquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:05 schreef sjimz het volgende:
Mar had schoenen voor de foto's/ceremonie en andere schoenen voor het feest.
Ikzelf had ook een paar sneakers meegenomen
Leuk! Ben erg benieuwd wat voor jurk je daar bij had!?quote:
hoe krijg je dat voor elkaar of zit ik weer eens niet op te lettenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:01 schreef Pure-Poison het volgende:
@Bluezz,bijbehoorende outfit gezien,erg leuk hoor
Er staat gewoon een linkje in de OPquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:48 schreef draculettetje het volgende:
hoe krijg je dat voor elkaar of zit ik weer eens niet op te letten
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:49 schreef draculettetje het volgende:
zei toch dat ik niet aan het opletten was
Zeker verstandig! Ben ik ook van plan, aangezien hakken ook absoluut niet mijn ding zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:17 schreef tessie het volgende:
Ik heb schoenen met een klein hakje van 4cm, maar ik heb ook nog in dezelfde stijl balerina's gekocht. Normaal loop ik nooit op hakken, dus dit lijkt me wel verstandig
De helft van de gasten vond ze 'wauw' en de blikken van de andere helft zei genoegquote:
Contrast en durf zijn goed. Ben zelf ook van het 'streepjespak met fluoriserend overhemd', en sneakers eronder.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De helft van de gasten vond ze 'wauw' en de blikken van de andere helft zei genoeg(overwegend oud, dat wel
)
quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:52 schreef Levitation het volgende:
Ik zat zelfs aan witte/beige/whatever sneakers te denken.
*wacht op CF om te roepen dat dat écht niet kan*
Gelukkig, daar ben je!quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gelukkig, daar ben je!![]()
Wat zal ik happy rondhuppelen op mijn sneakers!
Thanks,quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:20 schreef octopussy het volgende:
leuke schoentje pure poison![]()
Tis niet zo makkelijk om schoenen te vinden in de kleur van mijn rokIk denk dat ik sandaaltjes koop en ze zelf probeer te verven.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:42 schreef draculettetje het volgende:
en? mooi geworden?
Foto?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben er erg blij mee. We hadden ze zelf ontworpen en besteld bij een afdrukcentrale. Zijn leuke vrolijke en vooral aparte kaartjes geworden. Wel leuk om iets unieks te hebben.
Blote teentjes schoenen, wel mooi nagellakje kopen hčquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:07 schreef Pure-Poison het volgende:
Mijn schoeisel voor de dag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik nog leuke slippers tegen kom koop ik er die ook nog bij voor in de avonduren
Ben ook wel erg nieuwsgierigquote:
Nee...quote:
ben ook wel nieuwsgierig, maar snap je welquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben er erg blij mee. We hadden ze zelf ontworpen en besteld bij een afdrukcentrale. Zijn leuke vrolijke en vooral aparte kaartjes geworden. Wel leuk om iets unieks te hebben.
Eigen kaartje ontwerpen is wel leuk, maar hou wel rekening met hoe je het af gaat drukken etc. Als je bijvoorbeeld laat drukken, is de manier van aanleveren (formaat, kleurendiepte, etc) van belang om in de gaten te houden. Het is in ieder geval erg leuk om te kunnen zeggen dat je het zelf hebt ontworpen lijkt mequote:Op donderdag 20 maart 2008 00:47 schreef octopussy het volgende:
ik ben ook benieuwd naar je kaartje Levi![]()
heb zelf 1 proefkaartje thuisgekregen, maar denk toch dat ik iets anders ga zoeken. Of inderdaad zelf iets ontwerpen
Dat had ik al wel een beetje verwacht.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee...Er zitten mensen in dit topic die er een op de mat krijgen, binnenkort. Hou het liever nog ff spannend.
Misschien later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |