WIj hadden ook niet zo'n grote zaal. Uiteindelijk denk ik dat er zo'n 80 gasten waren. We hadden ook niet heel veel meer uitgenodigd. Je kunt wel alles en iedereen uitnodigen, maar wie wil je er echt hebben? Wie staan er klaar voor je als je hulp nodig hebt? Dat zijn de mensen die 'moeten' komen, want dat zijn je echte vrienden.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:54 schreef octopussy het volgende:
[..]
Kunnen. Het feestzaaltje kan niet zo heel veel meer man hebben en bovendien hebben we natuurlijk ook een budget om rekening mee te houden.
Als ik rijk was dan had ik een kasteel afgehuurd ofzo
eensquote:Op zondag 16 maart 2008 22:02 schreef peaceman het volgende:
Iedereen moet het ook voor zichzelf weten vind ik, maar sommige mensen denken dat een bruiloft persé duur moet zijn en dat is niet waar.
Wat een leuke foto's en een supergave jurkquote:Op zondag 16 maart 2008 20:26 schreef peaceman het volgende:
Ow ja, onze foto's staan ergens hierboven bij 1 van de linkjes. en op onze blog staat ook een linkje naar de professionele foto's klick
ow shit had ik gister mee terug kunnen gaan, nou ja volgende week weer!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:17 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's en een supergave jurk![]()
Onze trouwringen zijn klaar
quote:
dat lijkt me altijd zo leuk!quote:Op maandag 17 maart 2008 07:16 schreef freud het volgende:
Ga ook binnenkort alle trouwfoto's een keer doornemen.
Meer degenen die in de OP staanquote:Op maandag 17 maart 2008 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat lijkt me altijd zo leuk!
nog eens je foto's doornemen
ha ha ik had dat ook al bedacht tegenwoordig is het helemaal in zo'n gedrukt exemplaar te maken,quote:Op maandag 17 maart 2008 08:24 schreef freud het volgende:
[..]
Meer degenen die in de OP staan. Moet inderdaad ook nog een recente set van eigen foto's laten afdrukken, en dat kiezen is erg lastig!! Je kan als voorbeeld niet zomaar even een map met honderden foto's neergooien
. Dat wil ik mensen niet aandoen
.
Hehe dank je Freudquote:Op maandag 17 maart 2008 08:24 schreef freud het volgende:
[..]
Meer degenen die in de OP staan. Moet inderdaad ook nog een recente set van eigen foto's laten afdrukken, en dat kiezen is erg lastig!! Je kan als voorbeeld niet zomaar even een map met honderden foto's neergooien
. Dat wil ik mensen niet aandoen
.
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:13 schreef SpaceCheeks het volgende:
[..]
Hehe dank je Freud
Wij gaan als het goed is (als ik me goed genoeg voel om mn bed uit te komen) donderdagavond nog een locatie bekijken. Niet in Delft, maar in Zoetermeer. Ok je moet er iets langer voor rijden maar t schijnt n hele leuke zaal te zijn waarin we alles kunnen doen wat we willen (eigen catering enzo) en een oom van mn moeder zit in t bestuur daar, dus kunnen we de zaal voor n prikkie huren. Ben benieuwd
Klinkt goed!! Beterschapquote:Op maandag 17 maart 2008 10:13 schreef SpaceCheeks het volgende:
[..]
Hehe dank je Freud
Wij gaan als het goed is (als ik me goed genoeg voel om mn bed uit te komen) donderdagavond nog een locatie bekijken. Niet in Delft, maar in Zoetermeer. Ok je moet er iets langer voor rijden maar t schijnt n hele leuke zaal te zijn waarin we alles kunnen doen wat we willen (eigen catering enzo) en een oom van mn moeder zit in t bestuur daar, dus kunnen we de zaal voor n prikkie huren. Ben benieuwd
quote:
Neem de tijd, wilde eventjes checken. Vind ik wel zo netjesquote:Op maandag 17 maart 2008 10:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben nog in overleg met mijn wederhelft.
![]()
Zijn niet zo snel.
ha ha dat wel maar zo tussendoor komen er steeds wat voor mij!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:29 schreef J-net het volgende:
tvp
ben ik ook weer. Jeetje, al 3e van boven. gaat hard.
Nee we hebben ze nog niet hoor,maar kreeg een telefoontje dat ze al klaar zijn.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow shit had ik gister mee terug kunnen gaan, nou ja volgende week weer!
heb je ze dan nu ook in huis?
erg nieuwsgierig wat voor vervoerquote:Op maandag 17 maart 2008 22:28 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Nee we hebben ze nog niet hoor,maar kreeg een telefoontje dat ze al klaar zijn.
Vandaag ook trouwvervoer geregeld
Nog 4,5 maand hier begint al echt op te schieten vind ik!
Daar ben ik idd vaak op Surifeestjes geweest!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:16 schreef SpaceCheeks het volgende:
@ Levitation: Palulu heet t, worden vooral Surinaamse feestjes/salsafeesten enz gegeven
Komt goed, beter worden is stuk belangrijker!!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:16 schreef SpaceCheeks het volgende:
@ Levitation: Palulu heet t, worden vooral Surinaamse feestjes/salsafeesten enz gegeven
@ Freud: thnx, ben nog n beetje gammel dus onze koffieafspraak moet nog ff in de lucht blijven hangen, maar zodra ik weer n beetje op de been ben hoor je t
Ja ik kwam er vroeger ook wel eens, heb ook ooit in Zoetermeer gewoondquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar ben ik idd vaak op Surifeestjes geweest!Good old days.
![]()
(Woon sinds een jaar of 4 bij Eindhoven en word een beetje nostalgisch als het over Z'meer gaat.)
Anyway, controleer wel goed of het gebouwtje bouwkundig nog goed in elkaar zit. Het is een houten gebouw en het staat er al 30 jaar. Het is dus wel oud.
Dat had ik ook al gemerkt toen ik dit topic plaatste. Zal er zo even naar kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:30 schreef Yoni het volgende:
De OP moet eigenlijk een keer aangepast worden. Heel veel foto's zijn er niet meerIk ging kijken voor inspiratie, maar helaas...
Ah, die verbouwing heb ik gemist!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:10 schreef SpaceCheeks het volgende:
[..]
Ja ik kwam er vroeger ook wel eens, heb ook ooit in Zoetermeer gewoondBen er voor het laatst een jaar of 7,8 geleden geweest, maar volgens die oom van mn moeder is het pas geleden helemaal verbouwd, nieuwe dansvloer erin enzo. Maar thnx voor de tip
hoe ver uiteindelijk van arnhemquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:41 schreef elvy het volgende:
Heeft er iemand misschien nog een geweldige tip voor een BETAALBARE feestlocatie in Arnhem of omgeving?
(Voor ong. 100 pers.) Mijn broer wil volgend jaar juni in die omgeving gaan trouwen, maar ze hebben een érg beperkt budget en het valt niet mee om een locatie te vinden....
dank voor de moeitequote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:15 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gemerkt toen ik dit topic plaatste. Zal er zo even naar kijken.
De dode links zijn weggehaald. De foto's van Leonieke heb ik even bij elkaar geplaatst.
graag gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:45 schreef elvy het volgende:
Geen idee wat hun precieze afstandslimiet is, maar ik zal deze locatie zeker doorgeven! Thanks!
geniet je wel een beetjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:16 schreef Patries86 het volgende:
Net even geteld; nog 13 weken en 3 dagen
Jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geniet je wel een beetje
je bent ineens zo druk met alles regelen....
goed te horen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:20 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ja
Bijna alles is geregeld...
Notaris nog, bedankjes, kaarten schrijven en vouwen en opsturen en dan is het klaar...!
Dan nog ergens een keer jurk doorpassen, proef kapsel en make up
En ze moeten echt goed zitten, een bruid met zere voeten kijkt als een boer met kiespijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:12 schreef Patries86 het volgende:
Gisteren opzoek gegaan naar geschikte schoenen voor onder me jurk, en gevonden!
Ik heb een slechte enkel (deels vergroeit) en zwakke knie. Hierdoor kan ik niet op schoenen lopen met een hakje. Wel een kleine brede hak, maar die ik paste bij de bruidszaak niet (te krap bij mijn tenen)
Ze raden me dus aan zelf schoenen te gaan zoeken, waar ik zoals zij dat zei (de avond 4 daagse) op konden lopen. En ik heb ze na 6 a 7 winkels gevonden![]()
Ze zaten goed bij me tenen en een lichte verhoging bij de hiel (dus niet helemaal plat)
Zo blij, want heb best lastige voeten haha
De link doet ut niequote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ze moeten echt goed zitten, een bruid met zere voeten kijkt als een boer met kiespijn![]()
Mijn schoenen nog maar een keer dan voor het contrast![]()
[ afbeelding ]
had jij nou van die schoenen die ik wil in het oranjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ze moeten echt goed zitten, een bruid met zere voeten kijkt als een boer met kiespijn![]()
Mijn schoenen nog maar een keer dan voor het contrast![]()
[ afbeelding ]
Iets meer dan een half jaar geledenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pas besloten of al langer mag ik hopen
da's wel heeeel snel
Mar had schoenen voor de foto's/ceremonie en andere schoenen voor het feest.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slimquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:05 schreef sjimz het volgende:
Mar had schoenen voor de foto's/ceremonie en andere schoenen voor het feest.
Ikzelf had ook een paar sneakers meegenomen
Leuk! Ben erg benieuwd wat voor jurk je daar bij had!?quote:
hoe krijg je dat voor elkaar of zit ik weer eens niet op te lettenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:01 schreef Pure-Poison het volgende:
@Bluezz,bijbehoorende outfit gezien,erg leuk hoor
Er staat gewoon een linkje in de OPquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:48 schreef draculettetje het volgende:
hoe krijg je dat voor elkaar of zit ik weer eens niet op te letten
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:49 schreef draculettetje het volgende:
zei toch dat ik niet aan het opletten was
Zeker verstandig! Ben ik ook van plan, aangezien hakken ook absoluut niet mijn ding zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:17 schreef tessie het volgende:
Ik heb schoenen met een klein hakje van 4cm, maar ik heb ook nog in dezelfde stijl balerina's gekocht. Normaal loop ik nooit op hakken, dus dit lijkt me wel verstandig
De helft van de gasten vond ze 'wauw' en de blikken van de andere helft zei genoegquote:
Contrast en durf zijn goed. Ben zelf ook van het 'streepjespak met fluoriserend overhemd', en sneakers eronder.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De helft van de gasten vond ze 'wauw' en de blikken van de andere helft zei genoeg(overwegend oud, dat wel
)
quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:52 schreef Levitation het volgende:
Ik zat zelfs aan witte/beige/whatever sneakers te denken.
*wacht op CF om te roepen dat dat écht niet kan*
Gelukkig, daar ben je!quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gelukkig, daar ben je!![]()
Wat zal ik happy rondhuppelen op mijn sneakers!
Thanks,quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:20 schreef octopussy het volgende:
leuke schoentje pure poison![]()
Tis niet zo makkelijk om schoenen te vinden in de kleur van mijn rokIk denk dat ik sandaaltjes koop en ze zelf probeer te verven.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:42 schreef draculettetje het volgende:
en? mooi geworden?
Foto?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben er erg blij mee. We hadden ze zelf ontworpen en besteld bij een afdrukcentrale. Zijn leuke vrolijke en vooral aparte kaartjes geworden. Wel leuk om iets unieks te hebben.
Blote teentjes schoenen, wel mooi nagellakje kopen hèquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:07 schreef Pure-Poison het volgende:
Mijn schoeisel voor de dag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik nog leuke slippers tegen kom koop ik er die ook nog bij voor in de avonduren
Ben ook wel erg nieuwsgierigquote:
Nee...quote:
ben ook wel nieuwsgierig, maar snap je welquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben er erg blij mee. We hadden ze zelf ontworpen en besteld bij een afdrukcentrale. Zijn leuke vrolijke en vooral aparte kaartjes geworden. Wel leuk om iets unieks te hebben.
Eigen kaartje ontwerpen is wel leuk, maar hou wel rekening met hoe je het af gaat drukken etc. Als je bijvoorbeeld laat drukken, is de manier van aanleveren (formaat, kleurendiepte, etc) van belang om in de gaten te houden. Het is in ieder geval erg leuk om te kunnen zeggen dat je het zelf hebt ontworpen lijkt mequote:Op donderdag 20 maart 2008 00:47 schreef octopussy het volgende:
ik ben ook benieuwd naar je kaartje Levi![]()
heb zelf 1 proefkaartje thuisgekregen, maar denk toch dat ik iets anders ga zoeken. Of inderdaad zelf iets ontwerpen
Dat had ik al wel een beetje verwacht.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee...Er zitten mensen in dit topic die er een op de mat krijgen, binnenkort. Hou het liever nog ff spannend.
Misschien later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |