Eens. Jury's zijn haast altijd corrupt hier.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:03 schreef ruud_fr het volgende:
wat een dramatische jury weer, nr. 1 had werkelijk niks met de foto te maken, nr. 2 was al 38 keer voorbij gekomen bij andere foto's
Joh, schrijf een column in de Telegraafquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:03 schreef ruud_fr het volgende:
wat een dramatische jury weer, nr. 1 had werkelijk niks met de foto te maken, nr. 2 was al 38 keer voorbij gekomen bij andere foto's
ik had die nummer 3 ook laten winnenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:03 schreef ruud_fr het volgende:
Kunst is om hem bij de juiste foto te plaatsenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:03 schreef ruud_fr het volgende:
nr. 2 was al 38 keer voorbij gekomen bij andere foto's
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:01 schreef Beschouw het volgende:
Opnieuw poedel voor kleinzusje. En het was niet eens een onderschrift.
neuh, te makkelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:22 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Joh, schrijf een column in de Telegraaf
Dankjequote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kunst is om hem bij de juiste foto te plaatsen![]()
Terechte uitslag, nr 1 vond ik zelf ook het beste.
En nu koffiemet een grand marnier
Isiolo, zeiken op de jury hoort bij dit topic![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dankje
Even voor de goede orde.. mag ik nu bepalen morgen wie er deze ronde gewonnen heeft?
Bedanktquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:35 schreef RayMania het volgende:
Ik vond die van EnGCatjuh geweldig.
Ik zal ff mijn best doenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
BedanktMaar daar koop ik weinig voor.
Wie werkt de topics bij in de OP?
Orgineel hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Pienaar na amputatie rechterbeen: "Die aanpak van Cruijff is inderdaad wel heel rigoureus!"
Vergeet het niet te copy/pasten in de wikiquote:
Been there.. done thatquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vergeet het niet te copy/pasten in de wiki
Super!quote:
Als ie zijn d's en t's op orde krijgt, gebeurt dat vast wel weer.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik had die nummer 3 ook laten winnen
Zal mijn best doen! Morgen in de namiddag zullen jullie het verlossende woord horen!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:31 schreef Beschouw het volgende:
CSI_MIAMI is mijn ami. Verzette al veel werk vandaag.![]()
Nu nog een leuke uitslag maken en Beschouw op podium zetten en hij kan helemaal niet meer stuk.
Jury tussen 6 en 8!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zal mijn best doen! Morgen in de namiddag zullen jullie het verlossende woord horen!!
Subtiele hint naar de volgende winnaar.quote:
Hmmm ok, ik was ten tijde van die reactie niet geheel in nuchtere staat. Daarom was het niet zo verwonderlijk dat ik het niet begreep.quote:
Op dit moment.. de uitslag volgt snel!quote:Op zondag 9 maart 2008 18:42 schreef Rumille het volgende:
Gaat de jury zich binnenkort beraden?
quote:DivineJester
AJax opent Sumo-worstel academie
quote:EnGCatjuh
Pienaar na amputatie rechterbeen: "Die aanpak van Cruijff is inderdaad wel heel rigoureus!"
quote:WeebI
Linkervoet op groen!
WeebI gefeliciteerd!quote:gebruikersnaam
ajax spelers ook op zoek naar de mol
Hehe, maar je kunt niet ontkennen dat het geen klassieker is bij dit soort foto'squote:Op zondag 9 maart 2008 19:52 schreef Bayswater het volgende:
De jury heeft het weer gedaan.
Fritsie met de "Do ist der Bahnhof" voor de 4e keer.![]()
Ander punt is wel dat de jury uit 1988 stamt, en dus waarschijnlijk niet bekend is met deze klassieker. Ik ga 'm aanpassenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:52 schreef Bayswater het volgende:
De jury heeft het weer gedaan.
Fritsie met de "Do ist der Bahnhof" voor de 4e keer.![]()
Scherpquote:Op zondag 9 maart 2008 20:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ander punt is wel dat de jury uit 1988 stamt, en dus waarschijnlijk niet bekend is met deze klassieker. Ik ga 'm aanpassen
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:01 schreef Beschouw het volgende:
Opnieuw poedel voor kleinzusje. En het was niet eens een onderschrift.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:30 schreef Isiolo het volgende:
En de poedelprijs.... lijkt me weer terecht
aanstellertquote:Op zondag 9 maart 2008 19:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
nou ja zeg, zelden zo slechte onvoorbereide jury gezien. die nog een hoop te leren heeft
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Scheids: "Jongens hij ligt hier hoor"
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:54 schreef Waaghals het volgende:
Trezeguet heeft de orientatie van een vrouw
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:13 schreef Rumille het volgende:
Rechterarm naar rechts.
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Scheids: "Jongens hij ligt hier hoor"
quote:Op maandag 10 maart 2008 18:37 schreef Bayswater het volgende:
Scheids: "Wie was dat?" Fransjes:" Zie je nie zie dane!"
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:47 schreef Bayswater het volgende:
Hopelijk heeft Weeb van sport meer verstand dan van onderschriften. Dieptepunt van de jurering tot nu toe.
Heren, wat maken jullie me nu?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:01 schreef Beschouw het volgende:
Het verbaast me iedere keer weer dat er een jury is die het nog slechter doet dan dat we gewend zijn.
Na regen komt zonneschijnquote:Op maandag 10 maart 2008 20:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gelukkig wordt morgen alles weer beter
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:20 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Blackburnboys: "Hé Duff, kijk uit voor Sneijder"
Geen ideequote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom hebben die vorige winnaars geen linkje naar de uitslag-wiki in de uitslag staan
quote:SCH
Duff: "Ik ben een beetje misselijk"
quote:TheVulture
Speler tegen Duff: "Ik zou daar toch eens mee naar de dokter gaan als ik jou was..."
quote:Beschouw
Blackburnboys: "Hé Duff, kijk uit voor Sneijder"
De opmaak is hier te vinden.quote:WeebI
"Pas op! Een poedel!"
Ik denk dat SCH niet zoveel te zeuren heeftquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Geen idee
Vond het trouwens wel zo'n typische foto waar je weinig mee kunt, zoals SCH pas al zei
Zie uitslagquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:31 schreef Beschouw het volgende:
CSI_MIAMI stuurt drie inzendingen in. Hoopt hij op drie podiumplaatsen tegelijk?
Nu niet nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk dat SCH niet zoveel te zeuren heeft
Ja, ik vond het weer eens tijd worden!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nu niet nee.
Weer eens een Sneijderonderschrift als winnaar
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
zeer terechte winnaar, en ik verheug me nu al weer op een foto uit de oude doos
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
zeer terechte winnaar, en ik verheug me nu al weer op een foto uit de oude doos
Ik heb de opmaak van wiki gehaald.. maar ben gewoon de laatste regel mee vergeten te kopieren..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
CSI_MIAMI: Lees even de OP door, gewoon de opmaak gebruiken zoals in de vorige uitslag staat, en één (1) onderschrift per ronde plaatsen. Dit keer is het niet bestraft, maar volgende keer ben je de lul!
Zet er dan wel ff bij welke lijken er op staanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:13 schreef Beschouw het volgende:
Ik wist wel dat de jury vandaag zijn kwaliteiten zou vertonen![]()
Effe foto uit oude doos zoeken.
Einstein verslaanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef Bayswater het volgende:
Wat ga je doen dan?
*Geniet met volle teugen van de Juupquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:36 schreef Beschouw het volgende:
Hier nog even een blijk van waardering voor de voortreffelijke jury.![]()
[ afbeelding ]
Van die wiki kan gebeurenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik heb de opmaak van wiki gehaald.. maar ben gewoon de laatste regel mee vergeten te kopieren..![]()
Dat van die eenmalige onderschrift inzending wist ik helemaal niet.. staat ook ergens.... zal er op letten..
Juup..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:36 schreef Beschouw het volgende:
Hier nog even een blijk van waardering voor de voortreffelijke jury.![]()
[ afbeelding ]
Voor jou ook eentje dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:03 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Juup..Beschouw heeft smaak! Hopelijk ook bij het jureren morgen.
j
Het is 1 onderschrift slimmerd.. denk eens ff na over de manier van praten van Cruijff..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:24 schreef Bayswater het volgende:
Nu zet je drie onderschriften onder 1 foto.
Cruijff incluisquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Het is 1 onderschrift slimmerd.. denk eens ff na over de manier van praten van Cruijff..
Zonder te stoppen en aan het einde begrijpt niemand het..
Yep.. hij heeft zelfs ooit het volgende gezegd in een interview.. (was een keer bij NOS Studio Voetbal)quote:
Heb je al hondenvoer in huis?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Yep.. hij heeft zelfs ooit het volgende gezegd in een interview.. (was een keer bij NOS Studio Voetbal)
"Als ik thuis kom van een televisie analyse, en mij vrouw vraagt: Wat heb je gezegd? Dan zeg ik: Al sla je me dood."
![]()
Kortom! Ik vond mijn onderschrift leuk.. laat de jury maar oordelen zou ik zeggen
O, nu begrijp ik hem.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Het is 1 onderschrift slimmerd.. denk eens ff na over de manier van praten van Cruijff..
Zonder te stoppen en aan het einde begrijpt niemand het..
Origineel manquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
'Kijk, die rode poppetjes zijn van mij, rood van Ajax, da's logisch. Nou heb ik dus net gescoord tegen die blauwen, en sta ik in feite dus voor. Want als je er altijd maar eentje meer maakt als je tegenstander, win je dus. Maarja, om te scoren, moet je kennen schieten, en zonder de bal kun je niet schieten dus ik heb de bal van de tafel gepakt zodat die blauwen niet kennen scoren. Zo win ik dus.'
Nogal een verschil: jij hebt gewoon alle quotes op een rijtje gezet, ik heb geprobeerd ze toe te passen op de fotoquote:
Jouw cruijff quotes zijn te begrijpen.. dat is dus niet cruijffiaansquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nogal een verschil: jij hebt gewoon alle quotes op een rijtje gezet, ik heb geprobeerd ze toe te passen op de foto
quote:
De enige die nooit gebruikt wordt is die over het kruisje slaan en het gelijkspelquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:33 schreef ruud_fr het volgende:
ofschoon, logisch en elk nadeel heeft z'n voordeel.....hebben we dat eigenlijk al eens gezien bij een Cruijff-foto
[..]
quote:- gebruikersnaam-
- Johan ontpopt zich als lego beenhakker-
quote:-ruud_fr-
- Cruijff zet, alvorens weg te lopen, Sneijder nog even op de goede plaats-
quote:-Waaghals-
- Johan weet de poppetjes altijd op de juiste plaats te zetten-
De opmaak is hier te vinden.quote:-CSI_MIAMI-
- "Kijk.. Ik maak eigenlijk nooit fouten want ik heb enorme moeite om me te vergissen..Ik hou van werken zolang het werken is waarvan ik hou.. en werken is voetbal.. Voetbal is een spel van fouten. Wie de minste fouten maakt wint.. De basis is de bal zo snel mogelijk onder controle krijgen zodat je iets meer tijd hebt om te kijken..Als je sneller wilt spelen kun je wel harder lopen maar in weze bepaalt de bal de snelheid van het spel... oftewel.. Elk nadeel hep z'n voordeel..
Maar dat is logisch.."-
ik jou ook, maar CSI was je voor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik had mezelf stiekem ook wel op het podium verwacht
Maar goeie uitslag
Ach.. gevoel voor humor is bij sommige chronisch afwezigquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:03 schreef SCH het volgende:
Ik had mezelf zeker op het podium verwacht. Nummer 1 is wel erg matig - maar Beschouw is al maanden niet in vorm
Dat is een homofiele mini lamaquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is heul geen poedel
quote:-EnGCatjuh -
-"Hast du eben für mich, sjalalalalala"-
quote:-TheVulture-
-Duitsers blij met teruggave Nazi-goud-
quote:-Bayswater-
-Endlich hat es geklappt-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SCH-
-"Joduuuh, joduuuuh"-
Zal wel aan het bier liggenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja het jureren gaat steeds beter. Lijkt wel of ik een positieve trend gezet heb
Het is nogal storend inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wil je die spelfout even uit je onderschrift halen, Isiolo?
Nu goedquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wil je die spelfout even uit je onderschrift halen, Isiolo?
Nee het is Tottenham Hotspurquote:
quote:-SCH-
-Simons: "Hij heeft de bal ingeslikt scheids, ik zweer het-
quote:-TheVulture-
-Henry: "Ik weet ook niet wat er mis is gegaan bij die liposuctie"-
quote:-DivineJester-
-Scheids: "Moet jij niet even liggen?" Henry: "Deze neger slaapt voor niemand"-
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
Henry nu ook op Fok! gesignaleerd: 'Hoe bedoel je huillie?'
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:02 schreef Bayswater het volgende:
Veel leuke inzendingen. Gordon, Beschouw en Ruudje krijgen dan ook een eervolle vermelding
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:06 schreef Rumille het volgende:
Slechte kutjury.
'Hoe bedoel je huillie?'quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:06 schreef Rumille het volgende:
Slechte kutjury.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:06 schreef Rumille het volgende:
Slechte kutjury.
Is helemaal waar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Een eervolle vermelding is ook leuk
Mwuah, dat weet ik niet. Vorige keer stond ik ook op het podium. Maar jij telt de punten, dus je zal wel gelijk hebben. Niet verkeerd in ieder geval, de PSV van deze competitie zijn is ook niet leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg de kat weer in het vizier geloof ik
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is helemaal waar.![]()
Maar je hebt er geen moer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Eindelijk een jury met visie, inzicht, verstand én humor. Hulde.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:02 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Veel leuke inzendingen. Gordon, Beschouw en Ruudje krijgen dan ook een eervolle vermelding
Is wel schattigquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:57 schreef DivineJester het volgende:
Och, dat is waar ook...
Ben er nog wat nieuw in enzo...
quote:Bayswater
Gomez: Kom je ook naar PSV? Alves: Is goed, zal zo even tekenen.
quote:Beschouw
Gomes: ''Dus jij hebt ook een Philishave?''
quote:Isiolo
Gomes: zal ik dan maar je handdoek in de ring gooien ?
De opmaak is hier te vinden.quote:Blawh
Gomes: ''Ze hebben al gezegd dat jij de hoer van de voetballerij bent, maar moet die vinger nou echt in mijn kont?''
Ben het wel met je eens. Toch bedankt voor de punten.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk maar een nieuwe foto om het weer vlot te trekken...
Nee man, dat is echt iets voor homo'squote:Op zondag 16 maart 2008 12:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens. Toch bedankt voor de punten.
En tof dat je uitskag gedaan hebt. SCH zie ik dat niet snel doen, de labbekakker.
Je mag vanavond jurerenquote:Op zondag 16 maart 2008 13:53 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Mjah dank je voor de 1e plek......
Mag ik dan de volgende foto plaatsen![]()
![]()
Hee, uitslag is toch de volgende dag tussen 18.00 en 20.00uur?quote:Op zondag 16 maart 2008 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik doe de uitslag wel... wat slecht dat ie er nog niet is...
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:32 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hee, uitslag is toch de volgende dag tussen 18.00 en 20.00uur?
Dat is nu dus ongeveer!
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:32 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hee, uitslag is toch de volgende dag tussen 18.00 en 20.00uur?
Dat is nu dus ongeveer!
op te maken dat er een dag gestemd kan worden op de foto, die is gisteren geplaatst, dus vandaag de uitslag. Ik let daar eigenlijk nooit zo op als ik post.quote:De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |