Het is 1 onderschrift slimmerd.. denk eens ff na over de manier van praten van Cruijff..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:24 schreef Bayswater het volgende:
Nu zet je drie onderschriften onder 1 foto.
Cruijff incluisquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Het is 1 onderschrift slimmerd.. denk eens ff na over de manier van praten van Cruijff..
Zonder te stoppen en aan het einde begrijpt niemand het..
Yep.. hij heeft zelfs ooit het volgende gezegd in een interview.. (was een keer bij NOS Studio Voetbal)quote:
Heb je al hondenvoer in huis?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Yep.. hij heeft zelfs ooit het volgende gezegd in een interview.. (was een keer bij NOS Studio Voetbal)
"Als ik thuis kom van een televisie analyse, en mij vrouw vraagt: Wat heb je gezegd? Dan zeg ik: Al sla je me dood."
![]()
Kortom! Ik vond mijn onderschrift leuk.. laat de jury maar oordelen zou ik zeggen
O, nu begrijp ik hem.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Het is 1 onderschrift slimmerd.. denk eens ff na over de manier van praten van Cruijff..
Zonder te stoppen en aan het einde begrijpt niemand het..
Origineel manquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
'Kijk, die rode poppetjes zijn van mij, rood van Ajax, da's logisch. Nou heb ik dus net gescoord tegen die blauwen, en sta ik in feite dus voor. Want als je er altijd maar eentje meer maakt als je tegenstander, win je dus. Maarja, om te scoren, moet je kennen schieten, en zonder de bal kun je niet schieten dus ik heb de bal van de tafel gepakt zodat die blauwen niet kennen scoren. Zo win ik dus.'
Nogal een verschil: jij hebt gewoon alle quotes op een rijtje gezet, ik heb geprobeerd ze toe te passen op de fotoquote:
Jouw cruijff quotes zijn te begrijpen.. dat is dus niet cruijffiaansquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nogal een verschil: jij hebt gewoon alle quotes op een rijtje gezet, ik heb geprobeerd ze toe te passen op de foto
quote:
De enige die nooit gebruikt wordt is die over het kruisje slaan en het gelijkspelquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:33 schreef ruud_fr het volgende:
ofschoon, logisch en elk nadeel heeft z'n voordeel.....hebben we dat eigenlijk al eens gezien bij een Cruijff-foto
[..]
quote:- gebruikersnaam-
- Johan ontpopt zich als lego beenhakker-
quote:-ruud_fr-
- Cruijff zet, alvorens weg te lopen, Sneijder nog even op de goede plaats-
quote:-Waaghals-
- Johan weet de poppetjes altijd op de juiste plaats te zetten-
De opmaak is hier te vinden.quote:-CSI_MIAMI-
- "Kijk.. Ik maak eigenlijk nooit fouten want ik heb enorme moeite om me te vergissen..Ik hou van werken zolang het werken is waarvan ik hou.. en werken is voetbal.. Voetbal is een spel van fouten. Wie de minste fouten maakt wint.. De basis is de bal zo snel mogelijk onder controle krijgen zodat je iets meer tijd hebt om te kijken..Als je sneller wilt spelen kun je wel harder lopen maar in weze bepaalt de bal de snelheid van het spel... oftewel.. Elk nadeel hep z'n voordeel..
Maar dat is logisch.."-
ik jou ook, maar CSI was je voor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik had mezelf stiekem ook wel op het podium verwacht
Maar goeie uitslag
Ach.. gevoel voor humor is bij sommige chronisch afwezigquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:03 schreef SCH het volgende:
Ik had mezelf zeker op het podium verwacht. Nummer 1 is wel erg matig - maar Beschouw is al maanden niet in vorm
Dat is een homofiele mini lamaquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is heul geen poedel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |