Mwuah, dat weet ik niet. Vorige keer stond ik ook op het podium. Maar jij telt de punten, dus je zal wel gelijk hebben. Niet verkeerd in ieder geval, de PSV van deze competitie zijn is ook niet leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg de kat weer in het vizier geloof ik
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is helemaal waar.![]()
Maar je hebt er geen moer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Eindelijk een jury met visie, inzicht, verstand én humor. Hulde.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:02 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Veel leuke inzendingen. Gordon, Beschouw en Ruudje krijgen dan ook een eervolle vermelding
Is wel schattigquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:57 schreef DivineJester het volgende:
Och, dat is waar ook...
Ben er nog wat nieuw in enzo...
quote:Bayswater
Gomez: Kom je ook naar PSV? Alves: Is goed, zal zo even tekenen.
quote:Beschouw
Gomes: ''Dus jij hebt ook een Philishave?''
quote:Isiolo
Gomes: zal ik dan maar je handdoek in de ring gooien ?
De opmaak is hier te vinden.quote:Blawh
Gomes: ''Ze hebben al gezegd dat jij de hoer van de voetballerij bent, maar moet die vinger nou echt in mijn kont?''
Ben het wel met je eens. Toch bedankt voor de punten.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk maar een nieuwe foto om het weer vlot te trekken...
Nee man, dat is echt iets voor homo'squote:Op zondag 16 maart 2008 12:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens. Toch bedankt voor de punten.
En tof dat je uitskag gedaan hebt. SCH zie ik dat niet snel doen, de labbekakker.
Je mag vanavond jurerenquote:Op zondag 16 maart 2008 13:53 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Mjah dank je voor de 1e plek......
Mag ik dan de volgende foto plaatsen![]()
![]()
Hee, uitslag is toch de volgende dag tussen 18.00 en 20.00uur?quote:Op zondag 16 maart 2008 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik doe de uitslag wel... wat slecht dat ie er nog niet is...
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:32 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hee, uitslag is toch de volgende dag tussen 18.00 en 20.00uur?
Dat is nu dus ongeveer!
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:32 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hee, uitslag is toch de volgende dag tussen 18.00 en 20.00uur?
Dat is nu dus ongeveer!
op te maken dat er een dag gestemd kan worden op de foto, die is gisteren geplaatst, dus vandaag de uitslag. Ik let daar eigenlijk nooit zo op als ik post.quote:De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |