quote:Op maandag 10 maart 2008 20:20 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Blackburnboys: "Hé Duff, kijk uit voor Sneijder"
Geen ideequote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom hebben die vorige winnaars geen linkje naar de uitslag-wiki in de uitslag staan
quote:SCH
Duff: "Ik ben een beetje misselijk"
quote:TheVulture
Speler tegen Duff: "Ik zou daar toch eens mee naar de dokter gaan als ik jou was..."
quote:Beschouw
Blackburnboys: "Hé Duff, kijk uit voor Sneijder"
De opmaak is hier te vinden.quote:WeebI
"Pas op! Een poedel!"
Ik denk dat SCH niet zoveel te zeuren heeftquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Geen idee
Vond het trouwens wel zo'n typische foto waar je weinig mee kunt, zoals SCH pas al zei
Zie uitslagquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:31 schreef Beschouw het volgende:
CSI_MIAMI stuurt drie inzendingen in. Hoopt hij op drie podiumplaatsen tegelijk?
Nu niet nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk dat SCH niet zoveel te zeuren heeft
Ja, ik vond het weer eens tijd worden!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nu niet nee.
Weer eens een Sneijderonderschrift als winnaar
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
zeer terechte winnaar, en ik verheug me nu al weer op een foto uit de oude doos
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
zeer terechte winnaar, en ik verheug me nu al weer op een foto uit de oude doos
Ik heb de opmaak van wiki gehaald.. maar ben gewoon de laatste regel mee vergeten te kopieren..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
CSI_MIAMI: Lees even de OP door, gewoon de opmaak gebruiken zoals in de vorige uitslag staat, en één (1) onderschrift per ronde plaatsen. Dit keer is het niet bestraft, maar volgende keer ben je de lul!
Zet er dan wel ff bij welke lijken er op staanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:13 schreef Beschouw het volgende:
Ik wist wel dat de jury vandaag zijn kwaliteiten zou vertonen![]()
Effe foto uit oude doos zoeken.
Einstein verslaanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef Bayswater het volgende:
Wat ga je doen dan?
*Geniet met volle teugen van de Juupquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:36 schreef Beschouw het volgende:
Hier nog even een blijk van waardering voor de voortreffelijke jury.![]()
[ afbeelding ]
Van die wiki kan gebeurenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik heb de opmaak van wiki gehaald.. maar ben gewoon de laatste regel mee vergeten te kopieren..![]()
Dat van die eenmalige onderschrift inzending wist ik helemaal niet.. staat ook ergens.... zal er op letten..
Juup..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:36 schreef Beschouw het volgende:
Hier nog even een blijk van waardering voor de voortreffelijke jury.![]()
[ afbeelding ]
Voor jou ook eentje dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:03 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Juup..Beschouw heeft smaak! Hopelijk ook bij het jureren morgen.
j
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |