Bedanktquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:35 schreef RayMania het volgende:
Ik vond die van EnGCatjuh geweldig.
Ik zal ff mijn best doenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
BedanktMaar daar koop ik weinig voor.
Wie werkt de topics bij in de OP?
Orgineel hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Pienaar na amputatie rechterbeen: "Die aanpak van Cruijff is inderdaad wel heel rigoureus!"
Vergeet het niet te copy/pasten in de wikiquote:
Been there.. done thatquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vergeet het niet te copy/pasten in de wiki
Super!quote:
Als ie zijn d's en t's op orde krijgt, gebeurt dat vast wel weer.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik had die nummer 3 ook laten winnen
Zal mijn best doen! Morgen in de namiddag zullen jullie het verlossende woord horen!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:31 schreef Beschouw het volgende:
CSI_MIAMI is mijn ami. Verzette al veel werk vandaag.![]()
Nu nog een leuke uitslag maken en Beschouw op podium zetten en hij kan helemaal niet meer stuk.
Jury tussen 6 en 8!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zal mijn best doen! Morgen in de namiddag zullen jullie het verlossende woord horen!!
Subtiele hint naar de volgende winnaar.quote:
Hmmm ok, ik was ten tijde van die reactie niet geheel in nuchtere staat. Daarom was het niet zo verwonderlijk dat ik het niet begreep.quote:
Op dit moment.. de uitslag volgt snel!quote:Op zondag 9 maart 2008 18:42 schreef Rumille het volgende:
Gaat de jury zich binnenkort beraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |