Als je toch bezig bent, maak even een overzicht van de stemmenquote:
Ik vind het anders aardig lachequote:Op donderdag 6 maart 2008 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
Dat gaat TS niet leuk vinden, can't wait..
quote:Op 6 maart 2008 07:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
<blockquote>
Jij bent gewoon mafia! Stinkerd!Zeker wel blij dat mijn hints niet klopten, He :'')
Aangepastquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:41 schreef Daywalk3r het volgende:
ff iets andere banner gemaakt.
Ook wat breder
600px
[ afbeelding ]
try it on
Het spijt me heel erg dat ik hem niet tegenhield.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:11 schreef Artanis1 het volgende:
Ik ben echt heel erg pissed! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Hoi Artanisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:30 schreef tha_one het volgende:
De maffia spelen het wel goed, ze hebben al bijna gewonnen.
het is dat ik niet mag stemmen maar voor de statistieken.
@ spoiler. Dat denk ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A little knowledge is a dangerous thing.
Bedoel je dat we allebei dood moeten?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het gaat wel ongeveer gelijk op tussen -SG- en Superharregarre... en Isdatzo heeft nog een dubbele lynch om te gebruiken (toch?)
Dat niet, maar ik zou het niet heel vreemd vinden als er vanwege de verdeeldheid wordt besloten om twee mensen te lynchen, ook omdat je dan grotere kans hebt om een maffioos te pakken te krijgenquote:
Bekentenisquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben ook helemaal geen dorpeling.
Want er zijn alleen mafia en dorpelingen in 't spel.quote:
Als je rechercheur bent kan je echt géén clue's/tips oplossenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Want er zijn alleen mafia en dorpelingen in 't spel.
7 uur is wel vroeg voor mensen die bij thuiskomst niet gelijk naar hun computer rennen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:13 schreef Artanis1 het volgende:
Deadline vanavond 19:00.
Kijk even boven jequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tussenstand stemming:
SuperHarregarre (6) Isdatzo (x2), Tinkepink (1), -SG- (1), Thieske (1), Bartaz (1)
-SG- (3) Hawaii_Tim (1), SuperHarregarre (1), Ladidadida (1)
8 mensen hebben gestemd, Wackyduck en PrincePolly nog niet
Ik zag het netquote:
Ik wil wel communiceren met andere dorpsbewoners maar het punt is dat niemand mij vertrouwtquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
Omg, communiceert het dorp uberhaupt met elkaar? Mafia hoeft er niets voor te doen, t dorp verneukt t zelf wel
Zou wel een stunt zijn van Artanis1quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nee! Oude banner is beter.Deze is wat te druk en breed. (Voor de oude fok layout.
)
Daarom stem ik de volgende ronde ook op Isdatzoquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed gedaan mensen.Zul je zien dat Isdatzo weer mafia is en ook weer burgemeester.
En -SG- niet zo schijnheilig. Je bent mafia.
Wie heb jij eigenlijk allemaal vermoord?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou allemaal op -SG- stemmen, alleen al omdat hij het startsein gaf om op mij te stemmen. De nachtwakert!
Helemaal niet. Je bent mooi de fout ingegaan (als je géén mafia bent dan hè). Iets waarvan je mij eerder betichtte.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wie heb jij eigenlijk allemaal vermoord?
En iedereen zou op jou hebben gestemd hoor.
Sweetquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:46 schreef Artanis1 het volgende:
Overigens kunnen we nu stoppen. De mafia stuurt 2 kills op de burgemeester dus die is niet meer te redden, zelfs niet door de velddoctor. Hierna kan de mafia onmogelijk meer verliezen.
Winst Mafia!
De mafialeden waren: Thieske, Tinkepink, Hawaii_Tim en Princepolly.
De Velddoctor was Bartaz, en de Rechercheur was Ladidadida.
Niemand niet zo te zienquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:53 schreef Thieske het volgende:
Ik snapte werkelijk niks van de clues eerlijk gezegd.
Op het begin was het alleen verdedigen wat ik deed, maar op een gegeven moment zag ik de lol er gewoon van in en zat ik soms kei hard achter mijn computer te lachenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:54 schreef tha_one het volgende:
Dit was echt een top ronde,
zou artanis1 de clues uit willen leggen?
harregarre en -SG- bedankt voor de leuke wedstrijd.
Zit nu al weer te wachten op de volgende ronde.
dit spel is 14.gif .
Ik denk dat de zonnige dag en de lange reis op mijn username slaanquote:Het was weer een zonnige dag in FOK!Town, maar het zou toch nog wat grimmiger worden. Na een lange reis kwam boodschapper Artanis1 met een belangrijke boodschap naar de burgemeester.
En dat werkte geweldigquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:57 schreef Thieske het volgende:
Jullie waren leuk bezig. Lekker elkaar beschuldigen en lynchen. Het enige wat de maffia hoefde te doen was buitenstaanders killen. Jullie lynchte elkaar wel
Dan was je niet de enige.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Op het begin was het alleen verdedigen wat ik deed, maar op een gegeven moment zag ik de lol er gewoon van in en zat ik soms kei hard achter mijn computer te lachen.
Dankzij jullie gekissebis hoefden wij als mafia niet veel te doenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Op het begin was het alleen verdedigen wat ik deed, maar op een gegeven moment zag ik de lol er gewoon van in en zat ik soms kei hard achter mijn computer te lachen.
Inderdaad leg even alle clues uit...quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:52 schreef Tinkepink het volgende:
Artanis1, zou je mij de clues willen uitleggen? Ik geloof dat ik het merendeel begreep, maar ik weet het niet zeker
Ja het maakte mij op een gegeven moment ook niet meer uit wie er ging winnen. Ik was gewoon eigenlijk aan het klotenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dankzij jullie gekissebis hoefden wij als mafia niet veel te doenToekijken, afwachten en op het juiste moment steunen was voldoende. We hebben jullie zelfs expres niet vermoord omdat de dorpeling elkaar onderling wel lynchten
toch verdacht ik jou wel hoor. Niet zoveel als superharresarre, maar toch dacht ik dat IsDatZo ook weer mafia zou zijn.quote:
Ik doe weer mee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:04 schreef -SG- het volgende:
* -SG- opent inschrijvingen voor nieuw deel. (Artanis die eeuwige spelleider?)
1. -SG-
2.
3.
4.
5.
.....
Ja. Vond ik ook best lullig, maarja hoort bij het spelletje.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:05 schreef Tinkepink het volgende:
Isdatzo nam ons wel in vertrouwen via pm. Ik voelde me af en toe best wel lullig naar hem toe eerlijk gezegd. Volgens mij hebben we zelfs nog afgesproken wie we zouden lynchen ed.
Ja hij pm'de mij ook dat hij met jullie contact had, dat vond ik al gevaarlijk. Het is dat ik superharregarre echt niet vertrouwde.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:05 schreef Tinkepink het volgende:
Isdatzo nam ons wel in vertrouwen via pm. Ik voelde me af en toe best wel lullig naar hem toe eerlijk gezegd. Volgens mij hebben we zelfs nog afgesproken wie we zouden lynchen ed.
Op het eind mailde die dat naar 4 man, waarvan 3 mafiosi.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ninja/Samurai zijn Japans.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:09 schreef Artanis1 het volgende:
Rechercheursvragen: Leidt de aanwijzing: 'Het trappenhuis was snel beklommen' naar de Wouser?
'een in 't wit, de ander in 't zwart', gaat dat over Silver_Shark en -SG-?
Slaat de hint 'opeens van achteren neergestoken' op de ondertitel van -SG-?
Antwoord op allen is nee.
Het trappenhuis was snel beklommen was geen aanwijzing.
De een in 't wit, de ander in 't zwart was een referentie naar het ying/yang symbool, waarmee er twee heel verschillende mensen mee bedoeld werd.
Het opeens van achteren neergestoken worden slaat dacht ik ook op SHG; zo snel als een ninja/samurai(whatever you want).
Daar zou ik graag hulp bij willen hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ninja/Samurai zijn Japans.Ik leer Chinees man.
![]()
Ik wil volgende ronde wel helpen met de clues en de stukjes schrijven. Volgens mij is het leuker om de cluetext iets langer te maken zodat je meer tussen de regels moet lezen. Nu zijn het meestal stukjes van 3 a 4 zinnen.
Was Tim degene die jij de heletijd dacht?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:22 schreef lynda het volgende:
Tim had ik goedSuperharre ik vond jou ook een maffia
Volgende ronde i'm in!
Het was wel leuk toch?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar goed, het is een mooi spektakel geworden, of niet dan.
Sorry maar dat is toch echt een clue waarvan ik kan zeggen dat je die dus echt overal dan op kunt interpreteren...quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:01 schreef Artanis1 het volgende:"Ze was alweer het tweede slachtoffer van de dag, en werd aan de kant van de weg gedumpt." Refereert naar de 2 in hawaii_tim's subtitle.
Woooooooooh je zei een stout woordjequote:Op donderdag 6 maart 2008 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een kanker clues.
Ja, ga lekker je eigen mensen tegenwerken. GOED IDEE MAN EINZONE112132:dD;D:24quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het was wel leuk toch?
Ze verdachten ons allebei en we waren het niet [afbeelding].
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Woooooooooh je zei een stout woordje [afbeelding].
Gewoon meedoen! Je leert het vanzelfquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef MaJo het volgende:
Hey dit klinkt coolDenk alleen dat ik er geen reet van zal snappen
![]()
Jij wil gewoon mij killen zodat jij Sawyer kan jattenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef MaJo het volgende:
Hey dit klinkt cool [afbeelding] Denk alleen dat ik er geen reet van zal snappen [afbeelding] [afbeelding]
Ok zet me er maar bijquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gewoon meedoen! Je leert het vanzelf
Nog meer vrouwenvolk![]()
Ja, of ik kon me de heletijd gaan verdedigen. En volgens mij was jij degene die zei dat ik Mafia wasquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ga lekker je eigen mensen tegenwerken. GOED IDEE MAN EINZONE112132:dD;D:24.
Hoe weet je datquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij wil gewoon mij killen zodat jij Sawyer kan jatten
Nee nee, in tegendeel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok zet me er maar bij
Zo weinig vrouwen hier dan?
OOh puhlease, jij en Harre zijn de aanstichters van het welles nietes geblaat. Ik ben ook genoeg beticht maar ging mij ook niet de hele tijd verdedigen, soit.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, of ik kon me de heletijd gaan verdedigen. En volgens mij was jij degene die zei dat ik Mafia was [afbeelding].
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OOh puhlease, jij en Harre zijn de aanstichters van het welles nietes geblaat. Ik ben ook genoeg beticht maar ging mij ook niet de hele tijd verdedigen, soit.
Ik schopte geen chaos. Ik probeerde de clues te ontrafelen en aangezien jij het te druk had met met de mafia PM-en (quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
trouwens, harregarre, waarom zat je met opzet chaos te schoppen?
geldt trouwens ook voor sg in mindere mate
Psst. Daarom help ik volgende ronde.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:51 schreef Artanis1 het volgende:
Clues maken is lastiger dan je zou denken hoor
Kusje er op?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:51 schreef Artanis1 het volgende:
Clues maken is lastiger dan je zou denken hoor
NEEEEEEE-HEEEEEEEE-HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Psst. Daarom help ik volgende ronde.
Kwaaaaaakquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:54 schreef Wackyduck het volgende:
1. -SG-
2. Thieske
3. Tinkepink
4. Tha_one
5. lynda
6. Harajuku.
7. Wouser
8. Isdatzo
9. Majo
10. Wackyduck
De volgende keer dat er iets over eenden in de clue staat wordt ik gelijk gepakt.quote:
"Hey Isdatzo, PM er nog maar even bij "Wie denken jullie dat er weg moet?" en doe dan net alsof je er iets om geeft."quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:11 schreef PrincePolly het volgende:
AAAHH SUPPPPPPPPEEERRR RONDE!!!!!!!!!!
13 pm's te gaan nog
alles bijgelezen
moet nog poepen
SUPERRONDE!!!
GHEHEH, hallo, hier de burgemeester hier, wie zullen we eruit gooien
--->> eehhm doe die en die maar. OK
Eeehhm wie nu, doe die maar vriend
En dalijk die nog -->> OK you name it
hahah
voel me alleen een beetje schuldig tav 1 persoon en ide weet wel wie ik bedoel.
misschien dat 1 vd pmetjes (of 10) me meer kunnen vertellen.
VICTORIE
ben nu poepen trouwens
en ik doe weer mee uiteraard.
geil
Door die eerste clues zagen we 4 opties. Die kregen dus sowieso geen PM en de rest was een gok met in het achterhoofd houden dat het mafia kon zijn. Dat was althans mijn bedoeling. Isdatzo besloot om op eigen houtje verder te gaan dus daar weet ik verder niets vanquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:18 schreef -SG- het volgende:
Isdat'zo [afbeelding].
Vriendjes met de Maffia! [afbeelding]
Deze snap ik niet??quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"Hey Isdatzo, PM er nog maar even bij "Wie denken jullie dat er weg moet?" en doe dan net alsof je er iets om geeft."
Ik zat dus bij de 4 optiesquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door die eerste clues zagen we 4 opties. Die kregen dus sowieso geen PM en de rest was een gok met in het achterhoofd houden dat het mafia kon zijn. Dat was althans mijn bedoeling. Isdatzo besloot om op eigen houtje verder te gaan dus daar weet ik verder niets van
Laat maarquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Deze snap ik niet??
Wanneer gaat het weer verder trouwens??
schrijf je eerst maar is in.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Deze snap ik niet??
Wanneer gaat het weer verder trouwens??
Nee, niet nav de clues.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zat dus bij de 4 opties [afbeelding]
verrkete skele wiewau allang gedaan,quote:
Dat het spel is afgelopenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef PrincePolly het volgende:
Ik wil superharregarre eigenlijk ook wel dood zien.. dus ik stel voor dat we eigenlijk op hem stemmen ipv op silver_shark..
Daarbij wil ik nog wel even melden dat tha_one 100% géén mafia is, superharregarre probeert 'm wel zwart te maken met dat usericon gelul, maar daar klopt niets van. Hij beschuldigt iedere keer weer iemand anders![]()
Wat is julie visie hier op?
Lees maar terug.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef PrincePolly het volgende:
Ik wil superharregarre eigenlijk ook wel dood zien.. dus ik stel voor dat we eigenlijk op hem stemmen ipv op silver_shark..
Daarbij wil ik nog wel even melden dat tha_one 100% géén mafia is, superharregarre probeert 'm wel zwart te maken met dat usericon gelul, maar daar klopt niets van. Hij beschuldigt iedere keer weer iemand anders [afbeelding] [afbeelding]
Wat is julie visie hier op?
1. -SG-quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
verrkete skele wiewau allang gedaan,
bij deze NOGMAALS de inschrijving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ruik ik sarcasmequote:Op donderdag 6 maart 2008 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
Leuk, die halve letters.
quote:
Wat een kreng!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[afbeelding] Even hierboven heb ik mezelf ook op de lijst gezet, maar Lynda heeft me er weer af gehaald [afbeelding]
1. -SG-quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Even hierboven heb ik mezelf ook op de lijst gezet, maar Lynda heeft me er weer af gehaald
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:02 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een kutspel, ben je even werken
Ik doe ook weer mee verdorie.
1. -SG-
2. Thieske
3. Tinkepink
4. Tha_one
5. lynda
6. Harajuku.
7. Wouser
8. Isdatzo
9. Majo
10. Wackyduck
11. PrincePolly
12. Hawaii_Tim
13. Puntenslijpsel
14. Ladidadida
15. Harrewarre, toch?
16. Silver_Shark, toch?
17. Supersheep, toch?
18. Greenday?
PM onderstaande ?? even. Dank u.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef Artanis1 het volgende:
't lijkt mij goed om te beginnen wanneer er nog 2 bijkomen voor een totaal van 16 man. 25% mafia klinkt wel ongeveer eerlijk.
omdat hij zo goed was interpreteren van die cluedo's zeker ?quote:
was er bang van, heb ze maar gelijk weggestemd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
En volgens mij zijn die laatste die je toevoegde niet echt actief?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
omdat hij zo goed was interpreteren van die cluedo's zeker ? [afbeelding]
silver_shark
Daar was ik al bang voorquote:
En jij dacht dat ik Maffia wasquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Laatste 3 op je lijst waren niet echt heel actief inderdaad. Silver_Shark heeft op zich nog wel een paar posts gemaakt, dus misschien die nog pm-en.
Voor altijd en altijdquote:
waaromdanweltalkinengeenboutweesdanookconsequentquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vinkniezomooistaanineenaangeregenstukje.
daarhebjeeenpuntmaarikhebgeen'gebruiktomdatdatdaarwelkonalsikdathadgedaanmetboutdanzoudattochwatkutterlezenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
waaromdanweltalkinengeenboutweesdanookconsequent
Mafia mag iemand uitkiezen en dat n aar TS PMenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het spannend [afbeelding] [afbeelding]
Nog even een vraag over dat de maffia 's nachts iemand kan vermoorden, hoe doen ze dat? Of beslissen ze dan samen wie en gaan ze daar op stemmen in de hoop dat anderen meegaan ofzo?
Ze sturen een PM naar Artanis1 bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het spannend![]()
Nog even een vraag over dat de maffia 's nachts iemand kan vermoorden, hoe doen ze dat? Of beslissen ze dan samen wie en gaan ze daar op stemmen in de hoop dat anderen meegaan ofzo?
En daarnaast kiezen de dorpelingen ook elke dag iemand? Maar dan gaat het spel wel erg snel?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze sturen een PM naar Artanis1 bijvoorbeeld:
Hoi Artanis1,
Hierbij de kills voor vanavond:
MaJo en Isdatzo
gr,
de georganiseerde korte arm der misdaad
mafia stemt net zo goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
En daarnaast kiezen de dorpelingen ook elke dag iemand? Maar dan gaat het spel wel erg snel?
Maar los daarvan, dan gaan er per dag toch 2 mensen 'dood'? Dan ben je in 4 dagen al klaar ofzo...quote:
We hebben nu ook maar een paar dagen gespeeldquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar los daarvan, dan gaan er per dag toch 2 mensen 'dood'? Dan ben je in 4 dagen al klaar ofzo...
3 kunnen er zelfs dood. maar als er een mafia dood gaat kunnen zij op een gegeven moment nog maar één killen. Als de nachtwaker dood gaat moet het dorp het van de lynch hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar los daarvan, dan gaan er per dag toch 2 mensen 'dood'? Dan ben je in 4 dagen al klaar ofzo...
Niet als er veel mensen meedoen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, dorp kan ook iemand beschermen als de mafia daar één man op afstuurt kan diegene niet deaudquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
3 kunnen er zelfs dood. maar als er een mafia dood gaat kunnen zij op een gegeven moment nog maar één killen. Als de nachtwaker dood gaat moet het dorp het van de lynch hebben
Nee ok, maar als er 16 meedoen zoals nu wordt geopperd dan is het dus zo afgelopen...quote:
Ah thanksquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, dorp kan ook iemand beschermen als de mafia daar één man op afstuurt kan diegene niet deaud
Paar dagen. Ik vind een paar dagen wel okay, trouwens. Stel dat je al vroeg dood gaat, kun je een week of langer gaan wachtenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ok, maar als er 16 meedoen zoals nu wordt geopperd dan is het dus zo afgelopen...
Ja dat is wel weer zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Paar dagen. Ik vind een paar dagen wel okay, trouwens. Stel dat je al vroeg dood gaat, kun je een week of langer gaan wachten
Psst, velddoctor kan iemand beschermen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah thanks [afbeelding]
Weet niet of ik het helemaal snap maar dat zie ik gaandeweg wel [afbeelding]
PS, MaJo en Supersheep heb ik hier al heen geloktquote:
En ik probeer nem te wervenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS, MaJo en Supersheep heb ik hier al heen gelokt
MaJo en ik vechten om Sawyer, dus of ik daar nu zo blij mee moet zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS, MaJo en Supersheep heb ik hier al heen gelokt [afbeelding]
Niemand wil datquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Harajuku wil niet ik de Marokkaan Meki hierheen haal.
DISKRIMINAZI!
[afbeelding]
Gaan we dat hier uitvechtenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
MaJo en ik vechten om Sawyer, dus of ik daar nu zo blij mee moet zijn
OMG NEE!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Harajuku wil niet ik de Marokkaan Meki hierheen haal.
DISKRIMINAZI!
![]()
Die ken ik niet, deal!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaan we dat hier uitvechten [afbeelding] Maarre jij mag Sawyer wel hebben als ik [afbeelding] Keith [afbeelding] van We are Scientists krijg [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Dan moet ik weer opzoeken wie/wat Sawyer isquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
MaJo en ik vechten om Sawyer, dus of ik daar nu zo blij mee moet zijn
What's wrong with Numa guy?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaan we dat hier uitvechtenMaarre jij mag Sawyer wel hebben als ik
Keith
van We are Scientists krijg
![]()
![]()
![]()
quote:
Oohh, maar die wil ik óókquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rechts [afbeelding] Al is ie nog veel knapper maar kan geen goede foto vinden [afbeelding]
Zo'n vermoeden had ik alquote:
Zie PI!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al [afbeelding] Maar je hebt al deal gezegd [afbeelding] Keith is van mij [afbeelding]
Niks. Het is constant voetbal dit, voetbal dat, voetbal voor, voetbal achter. Nu mogen MaJo en ik even.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
pas op hè, ik ga weer over voetbal en motoren praten [afbeelding]
PI's doe ik niet aanquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zie PI!
[..]
Niks. Het is constant voetbal dit, voetbal dat, voetbal voor, voetbal achter. Nu mogen MaJo en ik even.
Julie mogen heul niksquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
Niks. Het is constant voetbal dit, voetbal dat, voetbal voor, voetbal achter. Nu mogen MaJo en ik even.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Julie mogen heul niks [afbeelding]
Waar is SG?
als ajacied vind ik 't toch leuk dat psv een goed resultaat neerzette in engeland.. qua voetbal was 't natuurlijk wel minder dan gister en eergister, maar toch leuk om te zien.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:32 schreef Artanis1 het volgende:
Allemaal ophouden met slowchat!
[afbeelding]
[UEFA Cup-Live][06-03-08] Tottenham Hotspur - PSV #3quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:35 schreef PrincePolly het volgende:
EINDHOVUUUUUHHHHHH
Rollen verdelen, dank u terug. Jij bent bijna net zo vlug als dikke stront door een trechter.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:37 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
[UEFA Cup-Live][06-03-08] Tottenham Hotspur - PSV #3
Danku.
Woon je in EHV?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:35 schreef PrincePolly het volgende:
EINDHOVUUUUUHHHHHH
Plaatsje er tegenaan. Valkenswaard laatst nog enkele keren op stap geweest. DitIsIt of iets?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Woon je in EHV?
Valkenswaard meldt zich
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:39 schreef PrincePolly het volgende:
Rollen verdelen, dank u terug. Jij bent bijna net zo vlug als dikke stront door een trechter.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef Artanis1 het volgende:
't lijkt mij goed om te beginnen wanneer er nog 2 bijkomen voor een totaal van 16 man. 25% mafia klinkt wel ongeveer eerlijk.
Ditisit ja.. ik kom daar nooit thoughquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Plaatsje er tegenaan. Valkenswaard laatst nog enkele keren op stap geweest. DitIsIt of iets?
't zal wel weer beter gaan wanneer we weer bezig zijnquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een kuttietentopic is dit geworden
Oh, in that casequote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:00 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
't zal wel weer beter gaan wanneer we weer bezig zijn [afbeelding]
We beginnen aan de volgende ronde wanneer er een nieuwe topic nodig is of er 16 man zijn, whatever comes first.
Zit je weer eens mijn active topics te checkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:13 schreef -skippybal- het volgende:
E questo divertimento? *Per unirsi!*
Ofzo....
Q.E.D.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:06 schreef tha_one het volgende:
Zal ik het weer eens ergens over laten gaan.
Ik stel voor om IsDatZo geen burgemeester te laten worden. Hij heeft nog niets toegevoegd in die positie.
Neuhquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit je weer eens mijn active topics te checkenBegint wel op te vallen he
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
NeuhMaar nu net wel gedaan
Zijn er niet echt veel he? Vandaar dat het opvalt
QuBequote:
leef je uit zou ik zeggen.. door users als jij en sg, nouja ik heb dr al genoeg over gezegdquote:
Neeh!!1 Echt woar??!!quote:
Neequote:
Goed. Toch?..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee![]()
Maarre, hoe zit het met onze verloving
![]()
Da's stoer. Patserij naar anderen hoe cultureel we wel niet zijn door naar hippe bandjes te gaan die vooral niét in de top-40 staan en ons zo afzetten tegen de mainstream.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom lijkt jullie sig zoveel op elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Nou jij hebt anders weinig moeite gedaanquote:
Uhuh, wij zijn stoerquote:Da's stoer. Patserij naar anderen hoe cultureel we wel niet zijn door naar hippe bandjes te gaan die vooral niét in de top-40 staan en ons zo afzetten tegen de mainstream.
Tof toch?
quote:Ook datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Jij luistert zeker naar James Blunt?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:41 schreef Isdatzo het volgende:
en 't is nog kutmuziek ook idd.
Het gebeuren van "eeuweige verbondenheid" voelt nog een beetje eng aanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou jij hebt anders weinig moeite gedaan![]()
Oh ben je er zo eenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het gebeuren van "eeuweige verbondenheid" voelt nog een beetje eng aan
Dat mensen zo'n gevoel hebben van "ZOMG!! Wat staat daar!! Spannuunnnnd!!" en dat ze dan klikken en er gewoon iets kuts uit komt, dat is leuk.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:39 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom moet die spoiler er nu bij
Diepe dalen en hoge pieken. Zo gaat dan nu eenmaal. Accepteren!quote:
Oh was dat wat je zeiquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil wel mee doen ja. Zei ik net toch? In het Italiaans...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ik voel dat TS alles aan t regelen is nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |