Ik wil het weten! Misschien moet ik mijn speelstijl wel aanpassen!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:30 schreef lynda het volgende:
Die hou ik voor meEerst maar kijken of ik gelijk heb
![]()
Het is in ieder geval nog niet dood
hehe jij ff pechquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik wil het weten! Misschien moet ik mijn speelstijl wel aanpassen!
Gelukkig hebben ze de pik op jouquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen, waar heb ik chaos lopen schoppen? Ik heb gewoon de hints opgelost en wijs de schuldigen aan. Tot zover heb ik nog geen enkele uitspraak gedaan die niet is uitgekomen.
De mafia loopt 't vuurtje inderdaad mooi op te stoken.quote:
Iedereen nog welquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
Superharre en SG beschuldigen iedereen keihard van mafia zijn, en schieten hard de verdediging in. Soit, logisch dat je mensen krijgt die dat denken. Al heb ik het idee dat Superharre het antwoord al wist.
Niemand gelooft mij toch, dus dit valt niet onder het spel beinvloeden
Ik heb tot nu toe 3 mensen beschuldigd waarbij ik de hints ook nog heb aangegeven.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
Superharre en SG beschuldigen iedereen keihard van mafia zijn, en schieten hard de verdediging in. Soit, logisch dat je mensen krijgt die dat denken. Al heb ik het idee dat Superharre het antwoord al wist.
Ja ja, vast.. heel duidelijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef -SG- het volgende:
WTF? Silver een dorpsbewoner. Maar.... Het leek zo duidelijk....
Oke morgen the one dan.
Typische mafia-opmerking.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef tha_one het volgende:
oh wat verwonderlijk dat Silver_Shark een dorpsbewoner was.
Dus mensen Geloof SuperHarreGarre niet.
Als je mij bedoelt Nog een dorpsbewonerquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja ja, vast.. heel duidelijk
Oké, het lijkt me duidelijk wie er nu (volgende lynch) sterven gaat(/n)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Err, waar zeg ik iedereen?quote:
Wat zei je?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe 3 mensen beschuldigd waarbij ik de hints ook nog heb aangegeven. [afbeelding] Daar is geen chaos aan, Harajuku. Simpele feiten met simpele verwijzingen die voor iedereen navolgbaar zijn. [afbeelding]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ja mensen, ik ben totaaaaaaaaaaaaaaaaal verrast door deze uitkomst![]()
</sarcasme>
Harrewarre en SG, daar gaat julie geloofwaardigheid
Je hebt zelf ook op Silver_Shark gestemd, idioot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ja mensen, ik ben totaaaaaaaaaaaaaaaaal verrast door deze uitkomst![]()
</sarcasme>
Harrewarre en SG, daar gaat julie geloofwaardigheid
Ik durf een kratje bier erop te zetten voor dat ik dorpsbewoner ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
De reden daarvoor is aan mijn mede-dorpbewoners gegeven, en nee, niet aan jou dusquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook op Silver_Shark gestemd, idioot.
quote:
Daarzoquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie missen zeker niet 1 persoon onder de dorpsbewoners, hè? Als de andere dorpsbewoners met elkaar praten weet ik precies welke persoon ze missen namelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De reden daarvoor is aan mijn mede-dorpbewoners gegeven, en nee, niet aan jou dus
Wat moeten we hiermee?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:45 schreef Artanis1 het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur alle gegevens maar op.
Alleen mensen met een speciale gave kunnen daar iets mee. De velddokter, mafia, nachtwaker e.d.quote:
Haha, hoezo ikquote:
Right. Ik bedoelde mensen waarvoor je geen één aanleiding had om ze te betichten van mafia zijn.quote:
goed gesproken door de dode.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Right. Ik bedoelde mensen waarvoor je geen één aanleiding had om ze te betichten van mafia zijn.
En hey. Een paar mensen waren er 100% van overtuigd dat Wouser mafia was. Wouser bleek dorp. Ik weet niet wie van jullie twee harder schreeuwde dat de mensen die dat dachten wel 100% zeker mafia moeten zijn.
Nu Silver Shark ook dorp was kunnen we dus concluderen dat jullie twee mafia zijn? Of geldt die regel niet voor jullie?
Ja, maar je speelde er wel op in dat mensen hem gingen stemmenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat klopt Harajuku. Ik heb namelijk nooit ingestemd met de moord op Wouser. Zoals je kunt zien hebben 8 mensen op Silver_Shark gestemd. Er bestaat nog steeds zoiets als vrije wil en bekijken van mogelijkheden.
Ach, achteraf weten we allemaal wie er eerlijk waren en wie niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar je speelde er wel op in dat mensen hem gingen stemmen
Probeer je er maar uit te praten, is wel entertaining
Niks, het is gewoon een openbare verhanging. Daar zitten geen clues bij.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar wat valt er op te maken uit de clues?
Ik heb al eens gezegd dat er een zwarte en een witte man mensen gingen doden, dit heb ik geinterpreteerd als superharregarre en princepolly, kijk naar hun avatars,quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar wat valt er op te maken uit de clues?
Hoe zou jij reageren als ik Maffia ben?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:06 schreef -SG- het volgende:
Ik wil alleen jullie reacties weten als jullie te horen krijgen dat ik dorpsbewoner ben.
Hoe zouden jullie reageren?
Fuck me, ik was 100% zeker dat die clues, of iig één op hem sloegen. Ik was dorp. Dat riedeltje gaat dus niet op.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat klopt Harajuku. Ik heb namelijk nooit ingestemd met de moord op Wouser. Zoals je kunt zien hebben 8 mensen op Silver_Shark gestemd. Er bestaat nog steeds zoiets als vrije wil en bekijken van mogelijkheden.
Niet echt verbaasd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef tha_one het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als ik Maffia ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |