Bedoel je dat we allebei dood moeten?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het gaat wel ongeveer gelijk op tussen -SG- en Superharregarre... en Isdatzo heeft nog een dubbele lynch om te gebruiken (toch?)
Dat niet, maar ik zou het niet heel vreemd vinden als er vanwege de verdeeldheid wordt besloten om twee mensen te lynchen, ook omdat je dan grotere kans hebt om een maffioos te pakken te krijgenquote:
Bekentenisquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben ook helemaal geen dorpeling.
Want er zijn alleen mafia en dorpelingen in 't spel.quote:
Als je rechercheur bent kan je echt géén clue's/tips oplossenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Want er zijn alleen mafia en dorpelingen in 't spel.
7 uur is wel vroeg voor mensen die bij thuiskomst niet gelijk naar hun computer rennen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:13 schreef Artanis1 het volgende:
Deadline vanavond 19:00.
Kijk even boven jequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tussenstand stemming:
SuperHarregarre (6) Isdatzo (x2), Tinkepink (1), -SG- (1), Thieske (1), Bartaz (1)
-SG- (3) Hawaii_Tim (1), SuperHarregarre (1), Ladidadida (1)
8 mensen hebben gestemd, Wackyduck en PrincePolly nog niet
Ik zag het netquote:
Ik wil wel communiceren met andere dorpsbewoners maar het punt is dat niemand mij vertrouwtquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
Omg, communiceert het dorp uberhaupt met elkaar? Mafia hoeft er niets voor te doen, t dorp verneukt t zelf wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |