quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:02 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een kutspel, ben je even werken
Ik doe ook weer mee verdorie.
1. -SG-
2. Thieske
3. Tinkepink
4. Tha_one
5. lynda
6. Harajuku.
7. Wouser
8. Isdatzo
9. Majo
10. Wackyduck
11. PrincePolly
12. Hawaii_Tim
13. Puntenslijpsel
14. Ladidadida
15. Harrewarre, toch?
16. Silver_Shark, toch?
17. Supersheep, toch?
18. Greenday?
PM onderstaande ?? even. Dank u.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef Artanis1 het volgende:
't lijkt mij goed om te beginnen wanneer er nog 2 bijkomen voor een totaal van 16 man. 25% mafia klinkt wel ongeveer eerlijk.
omdat hij zo goed was interpreteren van die cluedo's zeker ?quote:
was er bang van, heb ze maar gelijk weggestemd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
En volgens mij zijn die laatste die je toevoegde niet echt actief?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
omdat hij zo goed was interpreteren van die cluedo's zeker ? [afbeelding]
silver_shark
Daar was ik al bang voorquote:
En jij dacht dat ik Maffia wasquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Laatste 3 op je lijst waren niet echt heel actief inderdaad. Silver_Shark heeft op zich nog wel een paar posts gemaakt, dus misschien die nog pm-en.
Voor altijd en altijdquote:
waaromdanweltalkinengeenboutweesdanookconsequentquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vinkniezomooistaanineenaangeregenstukje.
daarhebjeeenpuntmaarikhebgeen'gebruiktomdatdatdaarwelkonalsikdathadgedaanmetboutdanzoudattochwatkutterlezenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
waaromdanweltalkinengeenboutweesdanookconsequent
Mafia mag iemand uitkiezen en dat n aar TS PMenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het spannend [afbeelding] [afbeelding]
Nog even een vraag over dat de maffia 's nachts iemand kan vermoorden, hoe doen ze dat? Of beslissen ze dan samen wie en gaan ze daar op stemmen in de hoop dat anderen meegaan ofzo?
Ze sturen een PM naar Artanis1 bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het spannend![]()
Nog even een vraag over dat de maffia 's nachts iemand kan vermoorden, hoe doen ze dat? Of beslissen ze dan samen wie en gaan ze daar op stemmen in de hoop dat anderen meegaan ofzo?
En daarnaast kiezen de dorpelingen ook elke dag iemand? Maar dan gaat het spel wel erg snel?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze sturen een PM naar Artanis1 bijvoorbeeld:
Hoi Artanis1,
Hierbij de kills voor vanavond:
MaJo en Isdatzo
gr,
de georganiseerde korte arm der misdaad
mafia stemt net zo goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
En daarnaast kiezen de dorpelingen ook elke dag iemand? Maar dan gaat het spel wel erg snel?
Maar los daarvan, dan gaan er per dag toch 2 mensen 'dood'? Dan ben je in 4 dagen al klaar ofzo...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |