Laat maarquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Deze snap ik niet??
Wanneer gaat het weer verder trouwens??
schrijf je eerst maar is in.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Deze snap ik niet??
Wanneer gaat het weer verder trouwens??
Nee, niet nav de clues.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zat dus bij de 4 opties [afbeelding]
verrkete skele wiewau allang gedaan,quote:
Dat het spel is afgelopenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef PrincePolly het volgende:
Ik wil superharregarre eigenlijk ook wel dood zien.. dus ik stel voor dat we eigenlijk op hem stemmen ipv op silver_shark..
Daarbij wil ik nog wel even melden dat tha_one 100% géén mafia is, superharregarre probeert 'm wel zwart te maken met dat usericon gelul, maar daar klopt niets van. Hij beschuldigt iedere keer weer iemand anders![]()
Wat is julie visie hier op?
Lees maar terug.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef PrincePolly het volgende:
Ik wil superharregarre eigenlijk ook wel dood zien.. dus ik stel voor dat we eigenlijk op hem stemmen ipv op silver_shark..
Daarbij wil ik nog wel even melden dat tha_one 100% géén mafia is, superharregarre probeert 'm wel zwart te maken met dat usericon gelul, maar daar klopt niets van. Hij beschuldigt iedere keer weer iemand anders [afbeelding] [afbeelding]
Wat is julie visie hier op?
1. -SG-quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
verrkete skele wiewau allang gedaan,
bij deze NOGMAALS de inschrijving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ruik ik sarcasmequote:Op donderdag 6 maart 2008 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
Leuk, die halve letters.
quote:
Wat een kreng!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[afbeelding] Even hierboven heb ik mezelf ook op de lijst gezet, maar Lynda heeft me er weer af gehaald [afbeelding]
1. -SG-quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Even hierboven heb ik mezelf ook op de lijst gezet, maar Lynda heeft me er weer af gehaald
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:02 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een kutspel, ben je even werken
Ik doe ook weer mee verdorie.
1. -SG-
2. Thieske
3. Tinkepink
4. Tha_one
5. lynda
6. Harajuku.
7. Wouser
8. Isdatzo
9. Majo
10. Wackyduck
11. PrincePolly
12. Hawaii_Tim
13. Puntenslijpsel
14. Ladidadida
15. Harrewarre, toch?
16. Silver_Shark, toch?
17. Supersheep, toch?
18. Greenday?
PM onderstaande ?? even. Dank u.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef Artanis1 het volgende:
't lijkt mij goed om te beginnen wanneer er nog 2 bijkomen voor een totaal van 16 man. 25% mafia klinkt wel ongeveer eerlijk.
omdat hij zo goed was interpreteren van die cluedo's zeker ?quote:
was er bang van, heb ze maar gelijk weggestemd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
En volgens mij zijn die laatste die je toevoegde niet echt actief?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
omdat hij zo goed was interpreteren van die cluedo's zeker ? [afbeelding]
silver_shark
Daar was ik al bang voorquote:
En jij dacht dat ik Maffia wasquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Laatste 3 op je lijst waren niet echt heel actief inderdaad. Silver_Shark heeft op zich nog wel een paar posts gemaakt, dus misschien die nog pm-en.
Voor altijd en altijdquote:
waaromdanweltalkinengeenboutweesdanookconsequentquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vinkniezomooistaanineenaangeregenstukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |