Het was wel leuk toch?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar goed, het is een mooi spektakel geworden, of niet dan.
Sorry maar dat is toch echt een clue waarvan ik kan zeggen dat je die dus echt overal dan op kunt interpreteren...quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:01 schreef Artanis1 het volgende:"Ze was alweer het tweede slachtoffer van de dag, en werd aan de kant van de weg gedumpt." Refereert naar de 2 in hawaii_tim's subtitle.
Woooooooooh je zei een stout woordjequote:Op donderdag 6 maart 2008 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een kanker clues.
Ja, ga lekker je eigen mensen tegenwerken. GOED IDEE MAN EINZONE112132:dD;D:24quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het was wel leuk toch?
Ze verdachten ons allebei en we waren het niet [afbeelding].
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Woooooooooh je zei een stout woordje [afbeelding].
Gewoon meedoen! Je leert het vanzelfquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef MaJo het volgende:
Hey dit klinkt coolDenk alleen dat ik er geen reet van zal snappen
![]()
Jij wil gewoon mij killen zodat jij Sawyer kan jattenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef MaJo het volgende:
Hey dit klinkt cool [afbeelding] Denk alleen dat ik er geen reet van zal snappen [afbeelding] [afbeelding]
Ok zet me er maar bijquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gewoon meedoen! Je leert het vanzelf
Nog meer vrouwenvolk![]()
Ja, of ik kon me de heletijd gaan verdedigen. En volgens mij was jij degene die zei dat ik Mafia wasquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ga lekker je eigen mensen tegenwerken. GOED IDEE MAN EINZONE112132:dD;D:24.
Hoe weet je datquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij wil gewoon mij killen zodat jij Sawyer kan jatten
Nee nee, in tegendeel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok zet me er maar bij
Zo weinig vrouwen hier dan?
OOh puhlease, jij en Harre zijn de aanstichters van het welles nietes geblaat. Ik ben ook genoeg beticht maar ging mij ook niet de hele tijd verdedigen, soit.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, of ik kon me de heletijd gaan verdedigen. En volgens mij was jij degene die zei dat ik Mafia was [afbeelding].
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OOh puhlease, jij en Harre zijn de aanstichters van het welles nietes geblaat. Ik ben ook genoeg beticht maar ging mij ook niet de hele tijd verdedigen, soit.
Ik schopte geen chaos. Ik probeerde de clues te ontrafelen en aangezien jij het te druk had met met de mafia PM-en (quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
trouwens, harregarre, waarom zat je met opzet chaos te schoppen?
geldt trouwens ook voor sg in mindere mate
Psst. Daarom help ik volgende ronde.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:51 schreef Artanis1 het volgende:
Clues maken is lastiger dan je zou denken hoor
Kusje er op?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:51 schreef Artanis1 het volgende:
Clues maken is lastiger dan je zou denken hoor
NEEEEEEE-HEEEEEEEE-HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Psst. Daarom help ik volgende ronde.
Kwaaaaaakquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:54 schreef Wackyduck het volgende:
1. -SG-
2. Thieske
3. Tinkepink
4. Tha_one
5. lynda
6. Harajuku.
7. Wouser
8. Isdatzo
9. Majo
10. Wackyduck
De volgende keer dat er iets over eenden in de clue staat wordt ik gelijk gepakt.quote:
"Hey Isdatzo, PM er nog maar even bij "Wie denken jullie dat er weg moet?" en doe dan net alsof je er iets om geeft."quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:11 schreef PrincePolly het volgende:
AAAHH SUPPPPPPPPEEERRR RONDE!!!!!!!!!!
13 pm's te gaan nog
alles bijgelezen
moet nog poepen
SUPERRONDE!!!
GHEHEH, hallo, hier de burgemeester hier, wie zullen we eruit gooien
--->> eehhm doe die en die maar. OK
Eeehhm wie nu, doe die maar vriend
En dalijk die nog -->> OK you name it
hahah
voel me alleen een beetje schuldig tav 1 persoon en ide weet wel wie ik bedoel.
misschien dat 1 vd pmetjes (of 10) me meer kunnen vertellen.
VICTORIE
ben nu poepen trouwens
en ik doe weer mee uiteraard.
geil
Door die eerste clues zagen we 4 opties. Die kregen dus sowieso geen PM en de rest was een gok met in het achterhoofd houden dat het mafia kon zijn. Dat was althans mijn bedoeling. Isdatzo besloot om op eigen houtje verder te gaan dus daar weet ik verder niets vanquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:18 schreef -SG- het volgende:
Isdat'zo [afbeelding].
Vriendjes met de Maffia! [afbeelding]
Deze snap ik niet??quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"Hey Isdatzo, PM er nog maar even bij "Wie denken jullie dat er weg moet?" en doe dan net alsof je er iets om geeft."
Ik zat dus bij de 4 optiesquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door die eerste clues zagen we 4 opties. Die kregen dus sowieso geen PM en de rest was een gok met in het achterhoofd houden dat het mafia kon zijn. Dat was althans mijn bedoeling. Isdatzo besloot om op eigen houtje verder te gaan dus daar weet ik verder niets van
Laat maarquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Deze snap ik niet??
Wanneer gaat het weer verder trouwens??
schrijf je eerst maar is in.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Deze snap ik niet??
Wanneer gaat het weer verder trouwens??
Nee, niet nav de clues.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zat dus bij de 4 opties [afbeelding]
verrkete skele wiewau allang gedaan,quote:
Dat het spel is afgelopenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef PrincePolly het volgende:
Ik wil superharregarre eigenlijk ook wel dood zien.. dus ik stel voor dat we eigenlijk op hem stemmen ipv op silver_shark..
Daarbij wil ik nog wel even melden dat tha_one 100% géén mafia is, superharregarre probeert 'm wel zwart te maken met dat usericon gelul, maar daar klopt niets van. Hij beschuldigt iedere keer weer iemand anders![]()
Wat is julie visie hier op?
Lees maar terug.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef PrincePolly het volgende:
Ik wil superharregarre eigenlijk ook wel dood zien.. dus ik stel voor dat we eigenlijk op hem stemmen ipv op silver_shark..
Daarbij wil ik nog wel even melden dat tha_one 100% géén mafia is, superharregarre probeert 'm wel zwart te maken met dat usericon gelul, maar daar klopt niets van. Hij beschuldigt iedere keer weer iemand anders [afbeelding] [afbeelding]
Wat is julie visie hier op?
1. -SG-quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
verrkete skele wiewau allang gedaan,
bij deze NOGMAALS de inschrijving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ruik ik sarcasmequote:Op donderdag 6 maart 2008 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
Leuk, die halve letters.
quote:
Wat een kreng!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[afbeelding] Even hierboven heb ik mezelf ook op de lijst gezet, maar Lynda heeft me er weer af gehaald [afbeelding]
1. -SG-quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Even hierboven heb ik mezelf ook op de lijst gezet, maar Lynda heeft me er weer af gehaald
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:02 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een kutspel, ben je even werken
Ik doe ook weer mee verdorie.
1. -SG-
2. Thieske
3. Tinkepink
4. Tha_one
5. lynda
6. Harajuku.
7. Wouser
8. Isdatzo
9. Majo
10. Wackyduck
11. PrincePolly
12. Hawaii_Tim
13. Puntenslijpsel
14. Ladidadida
15. Harrewarre, toch?
16. Silver_Shark, toch?
17. Supersheep, toch?
18. Greenday?
PM onderstaande ?? even. Dank u.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef Artanis1 het volgende:
't lijkt mij goed om te beginnen wanneer er nog 2 bijkomen voor een totaal van 16 man. 25% mafia klinkt wel ongeveer eerlijk.
omdat hij zo goed was interpreteren van die cluedo's zeker ?quote:
was er bang van, heb ze maar gelijk weggestemd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
En volgens mij zijn die laatste die je toevoegde niet echt actief?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
omdat hij zo goed was interpreteren van die cluedo's zeker ? [afbeelding]
silver_shark
Daar was ik al bang voorquote:
En jij dacht dat ik Maffia wasquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Laatste 3 op je lijst waren niet echt heel actief inderdaad. Silver_Shark heeft op zich nog wel een paar posts gemaakt, dus misschien die nog pm-en.
Voor altijd en altijdquote:
waaromdanweltalkinengeenboutweesdanookconsequentquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vinkniezomooistaanineenaangeregenstukje.
daarhebjeeenpuntmaarikhebgeen'gebruiktomdatdatdaarwelkonalsikdathadgedaanmetboutdanzoudattochwatkutterlezenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
waaromdanweltalkinengeenboutweesdanookconsequent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |