Laat maarquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Deze snap ik niet??
Wanneer gaat het weer verder trouwens??

schrijf je eerst maar is in.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Deze snap ik niet??
Wanneer gaat het weer verder trouwens??

Nee, niet nav de clues.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zat dus bij de 4 opties [afbeelding]

verrkete skele wiewau allang gedaan,quote:

Dat het spel is afgelopenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef PrincePolly het volgende:
Ik wil superharregarre eigenlijk ook wel dood zien.. dus ik stel voor dat we eigenlijk op hem stemmen ipv op silver_shark..
Daarbij wil ik nog wel even melden dat tha_one 100% géén mafia is, superharregarre probeert 'm wel zwart te maken met dat usericon gelul, maar daar klopt niets van. Hij beschuldigt iedere keer weer iemand anders![]()
Wat is julie visie hier op?

Lees maar terug.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef PrincePolly het volgende:
Ik wil superharregarre eigenlijk ook wel dood zien.. dus ik stel voor dat we eigenlijk op hem stemmen ipv op silver_shark..
Daarbij wil ik nog wel even melden dat tha_one 100% géén mafia is, superharregarre probeert 'm wel zwart te maken met dat usericon gelul, maar daar klopt niets van. Hij beschuldigt iedere keer weer iemand anders [afbeelding] [afbeelding]
Wat is julie visie hier op?

1. -SG-quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
verrkete skele wiewau allang gedaan,
bij deze NOGMAALS de inschrijving.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ruik ik sarcasmequote:Op donderdag 6 maart 2008 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
Leuk, die halve letters.

quote:

Wat een kreng!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[afbeelding] Even hierboven heb ik mezelf ook op de lijst gezet, maar Lynda heeft me er weer af gehaald [afbeelding]

1. -SG-quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Even hierboven heb ik mezelf ook op de lijst gezet, maar Lynda heeft me er weer af gehaald

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |