Ja, of ik kon me de heletijd gaan verdedigen. En volgens mij was jij degene die zei dat ik Mafia wasquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ga lekker je eigen mensen tegenwerken. GOED IDEE MAN EINZONE112132:dD;D:24.
Hoe weet je datquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij wil gewoon mij killen zodat jij Sawyer kan jatten
Nee nee, in tegendeel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok zet me er maar bij
Zo weinig vrouwen hier dan?
OOh puhlease, jij en Harre zijn de aanstichters van het welles nietes geblaat. Ik ben ook genoeg beticht maar ging mij ook niet de hele tijd verdedigen, soit.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, of ik kon me de heletijd gaan verdedigen. En volgens mij was jij degene die zei dat ik Mafia was [afbeelding].
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OOh puhlease, jij en Harre zijn de aanstichters van het welles nietes geblaat. Ik ben ook genoeg beticht maar ging mij ook niet de hele tijd verdedigen, soit.
Ik schopte geen chaos. Ik probeerde de clues te ontrafelen en aangezien jij het te druk had met met de mafia PM-en (quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
trouwens, harregarre, waarom zat je met opzet chaos te schoppen?
geldt trouwens ook voor sg in mindere mate
Psst. Daarom help ik volgende ronde.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:51 schreef Artanis1 het volgende:
Clues maken is lastiger dan je zou denken hoor
Kusje er op?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:51 schreef Artanis1 het volgende:
Clues maken is lastiger dan je zou denken hoor
NEEEEEEE-HEEEEEEEE-HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Psst. Daarom help ik volgende ronde.
Kwaaaaaakquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:54 schreef Wackyduck het volgende:
1. -SG-
2. Thieske
3. Tinkepink
4. Tha_one
5. lynda
6. Harajuku.
7. Wouser
8. Isdatzo
9. Majo
10. Wackyduck
De volgende keer dat er iets over eenden in de clue staat wordt ik gelijk gepakt.quote:
"Hey Isdatzo, PM er nog maar even bij "Wie denken jullie dat er weg moet?" en doe dan net alsof je er iets om geeft."quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:11 schreef PrincePolly het volgende:
AAAHH SUPPPPPPPPEEERRR RONDE!!!!!!!!!!
13 pm's te gaan nog
alles bijgelezen
moet nog poepen
SUPERRONDE!!!
GHEHEH, hallo, hier de burgemeester hier, wie zullen we eruit gooien
--->> eehhm doe die en die maar. OK
Eeehhm wie nu, doe die maar vriend
En dalijk die nog -->> OK you name it
hahah
voel me alleen een beetje schuldig tav 1 persoon en ide weet wel wie ik bedoel.
misschien dat 1 vd pmetjes (of 10) me meer kunnen vertellen.
VICTORIE
ben nu poepen trouwens
en ik doe weer mee uiteraard.
geil
Door die eerste clues zagen we 4 opties. Die kregen dus sowieso geen PM en de rest was een gok met in het achterhoofd houden dat het mafia kon zijn. Dat was althans mijn bedoeling. Isdatzo besloot om op eigen houtje verder te gaan dus daar weet ik verder niets vanquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:18 schreef -SG- het volgende:
Isdat'zo [afbeelding].
Vriendjes met de Maffia! [afbeelding]
Deze snap ik niet??quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"Hey Isdatzo, PM er nog maar even bij "Wie denken jullie dat er weg moet?" en doe dan net alsof je er iets om geeft."
Ik zat dus bij de 4 optiesquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door die eerste clues zagen we 4 opties. Die kregen dus sowieso geen PM en de rest was een gok met in het achterhoofd houden dat het mafia kon zijn. Dat was althans mijn bedoeling. Isdatzo besloot om op eigen houtje verder te gaan dus daar weet ik verder niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |