Zou wel een stunt zijn van Artanis1quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nee! Oude banner is beter.Deze is wat te druk en breed. (Voor de oude fok layout.
)
Daarom stem ik de volgende ronde ook op Isdatzoquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed gedaan mensen.Zul je zien dat Isdatzo weer mafia is en ook weer burgemeester.
En -SG- niet zo schijnheilig. Je bent mafia.
Wie heb jij eigenlijk allemaal vermoord?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou allemaal op -SG- stemmen, alleen al omdat hij het startsein gaf om op mij te stemmen. De nachtwakert!
Helemaal niet. Je bent mooi de fout ingegaan (als je géén mafia bent dan hè). Iets waarvan je mij eerder betichtte.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wie heb jij eigenlijk allemaal vermoord?
En iedereen zou op jou hebben gestemd hoor.
Sweetquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:46 schreef Artanis1 het volgende:
Overigens kunnen we nu stoppen. De mafia stuurt 2 kills op de burgemeester dus die is niet meer te redden, zelfs niet door de velddoctor. Hierna kan de mafia onmogelijk meer verliezen.
Winst Mafia!
De mafialeden waren: Thieske, Tinkepink, Hawaii_Tim en Princepolly.
De Velddoctor was Bartaz, en de Rechercheur was Ladidadida.
Niemand niet zo te zienquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:53 schreef Thieske het volgende:
Ik snapte werkelijk niks van de clues eerlijk gezegd.
Op het begin was het alleen verdedigen wat ik deed, maar op een gegeven moment zag ik de lol er gewoon van in en zat ik soms kei hard achter mijn computer te lachenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:54 schreef tha_one het volgende:
Dit was echt een top ronde,
zou artanis1 de clues uit willen leggen?
harregarre en -SG- bedankt voor de leuke wedstrijd.
Zit nu al weer te wachten op de volgende ronde.
dit spel is 14.gif .
Ik denk dat de zonnige dag en de lange reis op mijn username slaanquote:Het was weer een zonnige dag in FOK!Town, maar het zou toch nog wat grimmiger worden. Na een lange reis kwam boodschapper Artanis1 met een belangrijke boodschap naar de burgemeester.
En dat werkte geweldigquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:57 schreef Thieske het volgende:
Jullie waren leuk bezig. Lekker elkaar beschuldigen en lynchen. Het enige wat de maffia hoefde te doen was buitenstaanders killen. Jullie lynchte elkaar wel
Dan was je niet de enige.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Op het begin was het alleen verdedigen wat ik deed, maar op een gegeven moment zag ik de lol er gewoon van in en zat ik soms kei hard achter mijn computer te lachen.
Dankzij jullie gekissebis hoefden wij als mafia niet veel te doenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Op het begin was het alleen verdedigen wat ik deed, maar op een gegeven moment zag ik de lol er gewoon van in en zat ik soms kei hard achter mijn computer te lachen.
Inderdaad leg even alle clues uit...quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:52 schreef Tinkepink het volgende:
Artanis1, zou je mij de clues willen uitleggen? Ik geloof dat ik het merendeel begreep, maar ik weet het niet zeker
Ja het maakte mij op een gegeven moment ook niet meer uit wie er ging winnen. Ik was gewoon eigenlijk aan het klotenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dankzij jullie gekissebis hoefden wij als mafia niet veel te doenToekijken, afwachten en op het juiste moment steunen was voldoende. We hebben jullie zelfs expres niet vermoord omdat de dorpeling elkaar onderling wel lynchten
toch verdacht ik jou wel hoor. Niet zoveel als superharresarre, maar toch dacht ik dat IsDatZo ook weer mafia zou zijn.quote:
Ik doe weer mee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:04 schreef -SG- het volgende:
* -SG- opent inschrijvingen voor nieuw deel. (Artanis die eeuwige spelleider?)
1. -SG-
2.
3.
4.
5.
.....
Ja. Vond ik ook best lullig, maarja hoort bij het spelletje.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:05 schreef Tinkepink het volgende:
Isdatzo nam ons wel in vertrouwen via pm. Ik voelde me af en toe best wel lullig naar hem toe eerlijk gezegd. Volgens mij hebben we zelfs nog afgesproken wie we zouden lynchen ed.
Ja hij pm'de mij ook dat hij met jullie contact had, dat vond ik al gevaarlijk. Het is dat ik superharregarre echt niet vertrouwde.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:05 schreef Tinkepink het volgende:
Isdatzo nam ons wel in vertrouwen via pm. Ik voelde me af en toe best wel lullig naar hem toe eerlijk gezegd. Volgens mij hebben we zelfs nog afgesproken wie we zouden lynchen ed.
Op het eind mailde die dat naar 4 man, waarvan 3 mafiosi.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ninja/Samurai zijn Japans.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:09 schreef Artanis1 het volgende:
Rechercheursvragen: Leidt de aanwijzing: 'Het trappenhuis was snel beklommen' naar de Wouser?
'een in 't wit, de ander in 't zwart', gaat dat over Silver_Shark en -SG-?
Slaat de hint 'opeens van achteren neergestoken' op de ondertitel van -SG-?
Antwoord op allen is nee.
Het trappenhuis was snel beklommen was geen aanwijzing.
De een in 't wit, de ander in 't zwart was een referentie naar het ying/yang symbool, waarmee er twee heel verschillende mensen mee bedoeld werd.
Het opeens van achteren neergestoken worden slaat dacht ik ook op SHG; zo snel als een ninja/samurai(whatever you want).
Daar zou ik graag hulp bij willen hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ninja/Samurai zijn Japans.Ik leer Chinees man.
![]()
Ik wil volgende ronde wel helpen met de clues en de stukjes schrijven. Volgens mij is het leuker om de cluetext iets langer te maken zodat je meer tussen de regels moet lezen. Nu zijn het meestal stukjes van 3 a 4 zinnen.
Was Tim degene die jij de heletijd dacht?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:22 schreef lynda het volgende:
Tim had ik goedSuperharre ik vond jou ook een maffia
Volgende ronde i'm in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |