Zou wel een stunt zijn van Artanis1quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nee! Oude banner is beter.Deze is wat te druk en breed. (Voor de oude fok layout.
)
Daarom stem ik de volgende ronde ook op Isdatzoquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed gedaan mensen.Zul je zien dat Isdatzo weer mafia is en ook weer burgemeester.
En -SG- niet zo schijnheilig. Je bent mafia.
Wie heb jij eigenlijk allemaal vermoord?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou allemaal op -SG- stemmen, alleen al omdat hij het startsein gaf om op mij te stemmen. De nachtwakert!
Helemaal niet. Je bent mooi de fout ingegaan (als je géén mafia bent dan hè). Iets waarvan je mij eerder betichtte.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wie heb jij eigenlijk allemaal vermoord?
En iedereen zou op jou hebben gestemd hoor.
Sweetquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:46 schreef Artanis1 het volgende:
Overigens kunnen we nu stoppen. De mafia stuurt 2 kills op de burgemeester dus die is niet meer te redden, zelfs niet door de velddoctor. Hierna kan de mafia onmogelijk meer verliezen.
Winst Mafia!
De mafialeden waren: Thieske, Tinkepink, Hawaii_Tim en Princepolly.
De Velddoctor was Bartaz, en de Rechercheur was Ladidadida.
Niemand niet zo te zienquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:53 schreef Thieske het volgende:
Ik snapte werkelijk niks van de clues eerlijk gezegd.
Op het begin was het alleen verdedigen wat ik deed, maar op een gegeven moment zag ik de lol er gewoon van in en zat ik soms kei hard achter mijn computer te lachenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:54 schreef tha_one het volgende:
Dit was echt een top ronde,
zou artanis1 de clues uit willen leggen?
harregarre en -SG- bedankt voor de leuke wedstrijd.
Zit nu al weer te wachten op de volgende ronde.
dit spel is 14.gif .
Ik denk dat de zonnige dag en de lange reis op mijn username slaanquote:Het was weer een zonnige dag in FOK!Town, maar het zou toch nog wat grimmiger worden. Na een lange reis kwam boodschapper Artanis1 met een belangrijke boodschap naar de burgemeester.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |