Mafia mag iemand uitkiezen en dat n aar TS PMenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het spannend [afbeelding] [afbeelding]
Nog even een vraag over dat de maffia 's nachts iemand kan vermoorden, hoe doen ze dat? Of beslissen ze dan samen wie en gaan ze daar op stemmen in de hoop dat anderen meegaan ofzo?
Ze sturen een PM naar Artanis1 bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het spannend![]()
Nog even een vraag over dat de maffia 's nachts iemand kan vermoorden, hoe doen ze dat? Of beslissen ze dan samen wie en gaan ze daar op stemmen in de hoop dat anderen meegaan ofzo?
En daarnaast kiezen de dorpelingen ook elke dag iemand? Maar dan gaat het spel wel erg snel?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze sturen een PM naar Artanis1 bijvoorbeeld:
Hoi Artanis1,
Hierbij de kills voor vanavond:
MaJo en Isdatzo
gr,
de georganiseerde korte arm der misdaad
mafia stemt net zo goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
En daarnaast kiezen de dorpelingen ook elke dag iemand? Maar dan gaat het spel wel erg snel?
Maar los daarvan, dan gaan er per dag toch 2 mensen 'dood'? Dan ben je in 4 dagen al klaar ofzo...quote:
We hebben nu ook maar een paar dagen gespeeldquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar los daarvan, dan gaan er per dag toch 2 mensen 'dood'? Dan ben je in 4 dagen al klaar ofzo...
3 kunnen er zelfs dood. maar als er een mafia dood gaat kunnen zij op een gegeven moment nog maar één killen. Als de nachtwaker dood gaat moet het dorp het van de lynch hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar los daarvan, dan gaan er per dag toch 2 mensen 'dood'? Dan ben je in 4 dagen al klaar ofzo...
Niet als er veel mensen meedoen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, dorp kan ook iemand beschermen als de mafia daar één man op afstuurt kan diegene niet deaudquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
3 kunnen er zelfs dood. maar als er een mafia dood gaat kunnen zij op een gegeven moment nog maar één killen. Als de nachtwaker dood gaat moet het dorp het van de lynch hebben
Nee ok, maar als er 16 meedoen zoals nu wordt geopperd dan is het dus zo afgelopen...quote:
Ah thanksquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, dorp kan ook iemand beschermen als de mafia daar één man op afstuurt kan diegene niet deaud
Paar dagen. Ik vind een paar dagen wel okay, trouwens. Stel dat je al vroeg dood gaat, kun je een week of langer gaan wachtenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ok, maar als er 16 meedoen zoals nu wordt geopperd dan is het dus zo afgelopen...
Ja dat is wel weer zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Paar dagen. Ik vind een paar dagen wel okay, trouwens. Stel dat je al vroeg dood gaat, kun je een week of langer gaan wachten
Psst, velddoctor kan iemand beschermen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah thanks [afbeelding]
Weet niet of ik het helemaal snap maar dat zie ik gaandeweg wel [afbeelding]
PS, MaJo en Supersheep heb ik hier al heen geloktquote:
En ik probeer nem te wervenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS, MaJo en Supersheep heb ik hier al heen gelokt
MaJo en ik vechten om Sawyer, dus of ik daar nu zo blij mee moet zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS, MaJo en Supersheep heb ik hier al heen gelokt [afbeelding]
Niemand wil datquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Harajuku wil niet ik de Marokkaan Meki hierheen haal.
DISKRIMINAZI!
[afbeelding]
Gaan we dat hier uitvechtenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
MaJo en ik vechten om Sawyer, dus of ik daar nu zo blij mee moet zijn
OMG NEE!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Harajuku wil niet ik de Marokkaan Meki hierheen haal.
DISKRIMINAZI!
![]()
Die ken ik niet, deal!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaan we dat hier uitvechten [afbeelding] Maarre jij mag Sawyer wel hebben als ik [afbeelding] Keith [afbeelding] van We are Scientists krijg [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Dan moet ik weer opzoeken wie/wat Sawyer isquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
MaJo en ik vechten om Sawyer, dus of ik daar nu zo blij mee moet zijn
What's wrong with Numa guy?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaan we dat hier uitvechtenMaarre jij mag Sawyer wel hebben als ik
Keith
van We are Scientists krijg
![]()
![]()
![]()
quote:
Oohh, maar die wil ik óókquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rechts [afbeelding] Al is ie nog veel knapper maar kan geen goede foto vinden [afbeelding]
Zo'n vermoeden had ik alquote:
Zie PI!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al [afbeelding] Maar je hebt al deal gezegd [afbeelding] Keith is van mij [afbeelding]
Niks. Het is constant voetbal dit, voetbal dat, voetbal voor, voetbal achter. Nu mogen MaJo en ik even.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
pas op hè, ik ga weer over voetbal en motoren praten [afbeelding]
PI's doe ik niet aanquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zie PI!
[..]
Niks. Het is constant voetbal dit, voetbal dat, voetbal voor, voetbal achter. Nu mogen MaJo en ik even.
Julie mogen heul niksquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
Niks. Het is constant voetbal dit, voetbal dat, voetbal voor, voetbal achter. Nu mogen MaJo en ik even.

quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Julie mogen heul niks [afbeelding]
Waar is SG?
als ajacied vind ik 't toch leuk dat psv een goed resultaat neerzette in engeland.. qua voetbal was 't natuurlijk wel minder dan gister en eergister, maar toch leuk om te zien.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:32 schreef Artanis1 het volgende:
Allemaal ophouden met slowchat!
[afbeelding]
[UEFA Cup-Live][06-03-08] Tottenham Hotspur - PSV #3quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:35 schreef PrincePolly het volgende:
EINDHOVUUUUUHHHHHH
Rollen verdelen, dank u terug. Jij bent bijna net zo vlug als dikke stront door een trechter.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:37 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
[UEFA Cup-Live][06-03-08] Tottenham Hotspur - PSV #3
Danku.
Woon je in EHV?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:35 schreef PrincePolly het volgende:
EINDHOVUUUUUHHHHHH
Plaatsje er tegenaan. Valkenswaard laatst nog enkele keren op stap geweest. DitIsIt of iets?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Woon je in EHV?
Valkenswaard meldt zich
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:39 schreef PrincePolly het volgende:
Rollen verdelen, dank u terug. Jij bent bijna net zo vlug als dikke stront door een trechter.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef Artanis1 het volgende:
't lijkt mij goed om te beginnen wanneer er nog 2 bijkomen voor een totaal van 16 man. 25% mafia klinkt wel ongeveer eerlijk.
Ditisit ja.. ik kom daar nooit thoughquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Plaatsje er tegenaan. Valkenswaard laatst nog enkele keren op stap geweest. DitIsIt of iets?
't zal wel weer beter gaan wanneer we weer bezig zijnquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een kuttietentopic is dit geworden
Oh, in that casequote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:00 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
't zal wel weer beter gaan wanneer we weer bezig zijn [afbeelding]
We beginnen aan de volgende ronde wanneer er een nieuwe topic nodig is of er 16 man zijn, whatever comes first.
Zit je weer eens mijn active topics te checkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:13 schreef -skippybal- het volgende:
E questo divertimento? *Per unirsi!*
Ofzo....
Q.E.D.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:06 schreef tha_one het volgende:
Zal ik het weer eens ergens over laten gaan.
Ik stel voor om IsDatZo geen burgemeester te laten worden. Hij heeft nog niets toegevoegd in die positie.
Neuhquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit je weer eens mijn active topics te checkenBegint wel op te vallen he
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
NeuhMaar nu net wel gedaan
Zijn er niet echt veel he? Vandaar dat het opvalt
QuBequote:
leef je uit zou ik zeggen.. door users als jij en sg, nouja ik heb dr al genoeg over gezegdquote:
Neeh!!1 Echt woar??!!quote:
Neequote:
Goed. Toch?..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee![]()
Maarre, hoe zit het met onze verloving
![]()
Da's stoer. Patserij naar anderen hoe cultureel we wel niet zijn door naar hippe bandjes te gaan die vooral niét in de top-40 staan en ons zo afzetten tegen de mainstream.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom lijkt jullie sig zoveel op elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Nou jij hebt anders weinig moeite gedaanquote:
Uhuh, wij zijn stoerquote:Da's stoer. Patserij naar anderen hoe cultureel we wel niet zijn door naar hippe bandjes te gaan die vooral niét in de top-40 staan en ons zo afzetten tegen de mainstream.
Tof toch?
quote:Ook datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Jij luistert zeker naar James Blunt?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:41 schreef Isdatzo het volgende:
en 't is nog kutmuziek ook idd.
Het gebeuren van "eeuweige verbondenheid" voelt nog een beetje eng aanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou jij hebt anders weinig moeite gedaan![]()
Oh ben je er zo eenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het gebeuren van "eeuweige verbondenheid" voelt nog een beetje eng aan
Dat mensen zo'n gevoel hebben van "ZOMG!! Wat staat daar!! Spannuunnnnd!!" en dat ze dan klikken en er gewoon iets kuts uit komt, dat is leuk.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:39 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom moet die spoiler er nu bij
Diepe dalen en hoge pieken. Zo gaat dan nu eenmaal. Accepteren!quote:
Oh was dat wat je zeiquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil wel mee doen ja. Zei ik net toch? In het Italiaans...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ik voel dat TS alles aan t regelen is nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |