Woon je in EHV?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:35 schreef PrincePolly het volgende:
EINDHOVUUUUUHHHHHH
Plaatsje er tegenaan. Valkenswaard laatst nog enkele keren op stap geweest. DitIsIt of iets?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Woon je in EHV?
Valkenswaard meldt zich
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:39 schreef PrincePolly het volgende:
Rollen verdelen, dank u terug. Jij bent bijna net zo vlug als dikke stront door een trechter.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef Artanis1 het volgende:
't lijkt mij goed om te beginnen wanneer er nog 2 bijkomen voor een totaal van 16 man. 25% mafia klinkt wel ongeveer eerlijk.
Ditisit ja.. ik kom daar nooit thoughquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Plaatsje er tegenaan. Valkenswaard laatst nog enkele keren op stap geweest. DitIsIt of iets?
't zal wel weer beter gaan wanneer we weer bezig zijnquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een kuttietentopic is dit geworden
Oh, in that casequote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:00 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
't zal wel weer beter gaan wanneer we weer bezig zijn [afbeelding]
We beginnen aan de volgende ronde wanneer er een nieuwe topic nodig is of er 16 man zijn, whatever comes first.
Zit je weer eens mijn active topics te checkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:13 schreef -skippybal- het volgende:
E questo divertimento? *Per unirsi!*
Ofzo....
Q.E.D.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:06 schreef tha_one het volgende:
Zal ik het weer eens ergens over laten gaan.
Ik stel voor om IsDatZo geen burgemeester te laten worden. Hij heeft nog niets toegevoegd in die positie.
Neuhquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit je weer eens mijn active topics te checkenBegint wel op te vallen he
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
NeuhMaar nu net wel gedaan
Zijn er niet echt veel he? Vandaar dat het opvalt
QuBequote:
leef je uit zou ik zeggen.. door users als jij en sg, nouja ik heb dr al genoeg over gezegdquote:
Neeh!!1 Echt woar??!!quote:
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |