Zie PI!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al [afbeelding] Maar je hebt al deal gezegd [afbeelding] Keith is van mij [afbeelding]
Niks. Het is constant voetbal dit, voetbal dat, voetbal voor, voetbal achter. Nu mogen MaJo en ik even.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
pas op hè, ik ga weer over voetbal en motoren praten [afbeelding]
PI's doe ik niet aanquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zie PI!
[..]
Niks. Het is constant voetbal dit, voetbal dat, voetbal voor, voetbal achter. Nu mogen MaJo en ik even.
Julie mogen heul niksquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
Niks. Het is constant voetbal dit, voetbal dat, voetbal voor, voetbal achter. Nu mogen MaJo en ik even.

quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Julie mogen heul niks [afbeelding]
Waar is SG?
als ajacied vind ik 't toch leuk dat psv een goed resultaat neerzette in engeland.. qua voetbal was 't natuurlijk wel minder dan gister en eergister, maar toch leuk om te zien.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:32 schreef Artanis1 het volgende:
Allemaal ophouden met slowchat!
[afbeelding]
[UEFA Cup-Live][06-03-08] Tottenham Hotspur - PSV #3quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:35 schreef PrincePolly het volgende:
EINDHOVUUUUUHHHHHH
Rollen verdelen, dank u terug. Jij bent bijna net zo vlug als dikke stront door een trechter.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:37 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
[UEFA Cup-Live][06-03-08] Tottenham Hotspur - PSV #3
Danku.
Woon je in EHV?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:35 schreef PrincePolly het volgende:
EINDHOVUUUUUHHHHHH
Plaatsje er tegenaan. Valkenswaard laatst nog enkele keren op stap geweest. DitIsIt of iets?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Woon je in EHV?
Valkenswaard meldt zich
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:39 schreef PrincePolly het volgende:
Rollen verdelen, dank u terug. Jij bent bijna net zo vlug als dikke stront door een trechter.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef Artanis1 het volgende:
't lijkt mij goed om te beginnen wanneer er nog 2 bijkomen voor een totaal van 16 man. 25% mafia klinkt wel ongeveer eerlijk.
Ditisit ja.. ik kom daar nooit thoughquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Plaatsje er tegenaan. Valkenswaard laatst nog enkele keren op stap geweest. DitIsIt of iets?
't zal wel weer beter gaan wanneer we weer bezig zijnquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een kuttietentopic is dit geworden
Oh, in that casequote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:00 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
't zal wel weer beter gaan wanneer we weer bezig zijn [afbeelding]
We beginnen aan de volgende ronde wanneer er een nieuwe topic nodig is of er 16 man zijn, whatever comes first.
Zit je weer eens mijn active topics te checkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:13 schreef -skippybal- het volgende:
E questo divertimento? *Per unirsi!*
Ofzo....
Q.E.D.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:06 schreef tha_one het volgende:
Zal ik het weer eens ergens over laten gaan.
Ik stel voor om IsDatZo geen burgemeester te laten worden. Hij heeft nog niets toegevoegd in die positie.
Neuhquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit je weer eens mijn active topics te checkenBegint wel op te vallen he
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
NeuhMaar nu net wel gedaan
Zijn er niet echt veel he? Vandaar dat het opvalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |