daarhebjeeenpuntmaarikhebgeen'gebruiktomdatdatdaarwelkonalsikdathadgedaanmetboutdanzoudattochwatkutterlezenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
waaromdanweltalkinengeenboutweesdanookconsequent
Mafia mag iemand uitkiezen en dat n aar TS PMenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het spannend [afbeelding] [afbeelding]
Nog even een vraag over dat de maffia 's nachts iemand kan vermoorden, hoe doen ze dat? Of beslissen ze dan samen wie en gaan ze daar op stemmen in de hoop dat anderen meegaan ofzo?
Ze sturen een PM naar Artanis1 bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het spannend![]()
Nog even een vraag over dat de maffia 's nachts iemand kan vermoorden, hoe doen ze dat? Of beslissen ze dan samen wie en gaan ze daar op stemmen in de hoop dat anderen meegaan ofzo?
En daarnaast kiezen de dorpelingen ook elke dag iemand? Maar dan gaat het spel wel erg snel?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze sturen een PM naar Artanis1 bijvoorbeeld:
Hoi Artanis1,
Hierbij de kills voor vanavond:
MaJo en Isdatzo
gr,
de georganiseerde korte arm der misdaad
mafia stemt net zo goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
En daarnaast kiezen de dorpelingen ook elke dag iemand? Maar dan gaat het spel wel erg snel?
Maar los daarvan, dan gaan er per dag toch 2 mensen 'dood'? Dan ben je in 4 dagen al klaar ofzo...quote:
We hebben nu ook maar een paar dagen gespeeldquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar los daarvan, dan gaan er per dag toch 2 mensen 'dood'? Dan ben je in 4 dagen al klaar ofzo...
3 kunnen er zelfs dood. maar als er een mafia dood gaat kunnen zij op een gegeven moment nog maar één killen. Als de nachtwaker dood gaat moet het dorp het van de lynch hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar los daarvan, dan gaan er per dag toch 2 mensen 'dood'? Dan ben je in 4 dagen al klaar ofzo...
Niet als er veel mensen meedoen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, dorp kan ook iemand beschermen als de mafia daar één man op afstuurt kan diegene niet deaudquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
3 kunnen er zelfs dood. maar als er een mafia dood gaat kunnen zij op een gegeven moment nog maar één killen. Als de nachtwaker dood gaat moet het dorp het van de lynch hebben
Nee ok, maar als er 16 meedoen zoals nu wordt geopperd dan is het dus zo afgelopen...quote:
Ah thanksquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, dorp kan ook iemand beschermen als de mafia daar één man op afstuurt kan diegene niet deaud
Paar dagen. Ik vind een paar dagen wel okay, trouwens. Stel dat je al vroeg dood gaat, kun je een week of langer gaan wachtenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ok, maar als er 16 meedoen zoals nu wordt geopperd dan is het dus zo afgelopen...
Ja dat is wel weer zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Paar dagen. Ik vind een paar dagen wel okay, trouwens. Stel dat je al vroeg dood gaat, kun je een week of langer gaan wachten
Psst, velddoctor kan iemand beschermen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah thanks [afbeelding]
Weet niet of ik het helemaal snap maar dat zie ik gaandeweg wel [afbeelding]
PS, MaJo en Supersheep heb ik hier al heen geloktquote:
En ik probeer nem te wervenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS, MaJo en Supersheep heb ik hier al heen gelokt
MaJo en ik vechten om Sawyer, dus of ik daar nu zo blij mee moet zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS, MaJo en Supersheep heb ik hier al heen gelokt [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |