Ghe da's een goeie. Als ik deze vraag stel, dan denken ze onbewust dat ik Corleone heet. Tuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weten de maffiosi van elkaar dat ze maffiosi zijn?
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weten de maffiosi van elkaar dat ze maffiosi zijn?
Lees de OP nog is doorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Artanis, wil je antwoord geven op mijn vraag?
Ja, de mafia weet wie de andere mafia is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Artanis, wil je antwoord geven op mijn vraag?
Ach, als je wel mafia zou zijn en t expres deed heb je wel lefquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
Hmmm oke.. dat was niet helemaal de bedoelingIk was er echt vrijwel van overtuigd dat het wouser was..
Sorry wouser.
wtf wtf wtf waarom denkt iedereen dat ik de mafia benquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie trouwens ook duidelijke clues naar Wouser, waarom zou Wouser het niet kunnen zijn?
zomg omg omg wtf lulz kut mafiaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb besloten, WOUSER zal vanavond gelyncht worden.
de aanwijzingen lijken allemaal richting wouser te wijzen. Zijn usericon bijvoorbeeld, en zijn ondertitel.
[..]
Wousers ondertitel: "What the hell? Rennuh!!"
In wousers UI: "Ik stel voor om voor je leven te rennen"
Nou, de redenen die Isdatzo aangaf, zeg nou zelfquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:06 schreef Wouser het volgende:
[..]
wtf wtf wtf waarom denkt iedereen dat ik de mafia bendit is dus echt triest
Sorry maar ik zie echt geen clue in de dag post die naar mij lijdt...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, de redenen die Isdatzo aangaf, zeg nou zelf
Niemand luistert naar niemand, of welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zei het toch? Waarom luistert niemand naar mij?
Edit: Oja, wacht, omdat ze mafia zijn.Artanis1, zeg even tot wanneer we kunnen stemmen, oké?
##Ik vote: silver_shark
Bewijs eerst maar eens dat je te vertrouwen bentquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef -SG- het volgende:
Ik heb dit hele spel nog geen 1 PM ontvangen. Niemand vertrouwt mij?
* -SG- ziet de berichten van Harajuku. over en weer gaan.
Wat moet ik nog meer doen danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar eens dat je te vertrouwen bent
Stuur maar een screenshot met je rol-PMquote:
Ja nu moet ik jou nog vertrouwenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Stuur maar een screenshot met je rol-PM
Ik ben te vertrouwen, echt!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja nu moet ik jou nog vertrouwen. Maar dat maakt natuurlijk niet uit want als jij maffia bent weet je sowieso dat ik burger moet zijn of een andere rol. In dit geval ben ik burger.
's nachts is er geen clue.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan echt geen flikker uit die cluedinges halen
Zoeken en gij zult vinden!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
die ene die er al eerder was gegeven...
Ik haal er gewoon niets uitquote:
quote:Hij zag [...] duidelijk geen goede intenties.
Ja die kan ik me wel in vinden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-----------------------------
Deze om precies te zijn.
Hier ook bedtijd.quote:
No shitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
er zijn 2 mogelijkheden waarom SG en superharre zich zo gedragen.
1. Omdat ze mafia zijn.
2. Als ze niet mafia zijn: om chaos te schoppen.
Ps. Ik ben morgen vroeg weg en laat terug
Ik kan het me niet veroorloven om thuis te blijven hiervoor hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
No shit
Ik ga slapen. Voor mij geldt wel zo'n beetje het zelfde, maar ik ben geen burgermeister. Burgervaders horen er te zijn voor hun volk!
Er is 1 mogelijkheid waarom jij het probeert te verklaren.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
er zijn 2 mogelijkheden waarom SG en superharre zich zo gedragen.
1. Omdat ze mafia zijn.
2. Als ze niet mafia zijn: om chaos te schoppen.
Ps. Ik ben morgen vroeg weg en laat terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |