Zullen we ons dan maar alvast opmakenquote:
Ja maar Isdatzo weet het toch zeker. Met zijn rechercheur (lees inside mafia)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Pom...pom...pom...
Edit: Niet wouser. Hoe kun je dat nou zeker weten? De hint sloeg terug op silver_shark.
* troost Ladidadida.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:22 schreef Ladidadida het volgende:
En mijn tv is kapot dus ik moet nu een uur wachten
Kun je 'm maken?quote:
Allebeiquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie trouwens ook duidelijke clues naar Wouser, waarom zou Wouser het niet kunnen zijn?
Waarom wordt Isdatzo dan steeds mafia genoemd omdat hij Wouser op #1 heeft staan?quote:
Om de aandacht van zichzelf af te leiden?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom wordt Isdatzo dan steeds mafia genoemd omdat hij Wouser op #1 heeft staan?
Zou je denken ja?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:49 schreef Thieske het volgende:
[..]
Om de aandacht van zichzelf af te leiden?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:46 schreef Silver_Shark het volgende:
ik speel 4-4-2 met de punt na achteren
Je gaat kaal?!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:51 schreef PrincePolly het volgende:
Gaat haar afscheren (bovenop ja)
Voetbal kijken
Garnalen eten
Worstenbroodje(s) eten
21:32 terug zijn
Snap jij de post niet of snap ik hem niet?quote:
Nee, ik heb nu ook wel nieuwe clues nodig, eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:51 schreef Thieske het volgende:
[..]
Het zou kunnen, voorlopig weet ik nog niet echt wat ik moet denken eerlijk gezegd.
Hij.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Snap jij de post niet of snap ik hem niet?
Het ligt aan de 3e persoonquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oke. Ik ben Mafia volgens jou. Maak me NU af.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk eigenlijk![]()
de mafia weet iig niets zinnigs meer uit te brengen nu
Alles op z'n tijd, wacht maar rustig af.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oke. Ik ben Mafia volgens jou. Maak me NU af.
Pussy. De mensen willen de echte Mafia aan de galg zien. Jou dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd, wacht maar rustig af.
Ik ben heel even een stukje voetbal meepikken nu
"De mensen"? voor zover ik zie alleen jij en harrewarrequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Pussy. De mensen willen de echte Mafia aan de galg zien. Jou dus.
Nou ik denk toch echt dat iedereen een Mafia aan de galg willen zien hangen hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"De mensen"? voor zover ik zie alleen jij en harrewarre
Voetbal
Sexy Stringquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Google ads heeft het helemaal door:
Zoek Russische Vrouw
Russische vrouwen voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
Over 7 minuten is de eerste helft afgelopen + (denk ik) nog 2 minuten extra tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed, maar ik ben zo benieuwd wie Isdatzo gaat lynchen.
Tromgeroffel....!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Over 7 minuten is de eerste helft afgelopen + (denk ik) nog 2 minuten extra tijd
Daarna komt isdatzo
Tsss... Leuke vrouwen zitten hier ook welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sexy String
Abonneer u op onze collectie en bespaar tot 50%!
www.provea.com
Gratis Flirten?
Flirt met duizenden singles Flirten nu gratis testen!
www.chat-contact.nl
Singles Vrouwen?
Alle datingsites op een rij. Bekijk het op Dating Overzicht.
Dating.Overzicht.nl
Vrouw nl
Date met leuke Nederlandse vrouwen! Zoek via leeftijd, geslacht & foto.
www.Lexa.nl/Vrouwen
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tsss... Leuke vrouwen zitten hier ook wel
Humjawat?quote:
Wousers ondertitel: "What the hell? Rennuh!!"quote:Het trappenhuis was snel beklommen, en de burgemeester was niet echt blij met deze boodschap. Hij wilde net vertrekken toen hij voetstappen hoorde. Hij zag twee mensen voor zich die duidelijk geen goede intenties hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |