Zullen we ons dan maar alvast opmakenquote:
Ja maar Isdatzo weet het toch zeker. Met zijn rechercheur (lees inside mafia)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Pom...pom...pom...
Edit: Niet wouser. Hoe kun je dat nou zeker weten? De hint sloeg terug op silver_shark.
* troost Ladidadida.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:22 schreef Ladidadida het volgende:
En mijn tv is kapot dus ik moet nu een uur wachten
Kun je 'm maken?quote:
Allebeiquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie trouwens ook duidelijke clues naar Wouser, waarom zou Wouser het niet kunnen zijn?
Waarom wordt Isdatzo dan steeds mafia genoemd omdat hij Wouser op #1 heeft staan?quote:
Om de aandacht van zichzelf af te leiden?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom wordt Isdatzo dan steeds mafia genoemd omdat hij Wouser op #1 heeft staan?
Zou je denken ja?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:49 schreef Thieske het volgende:
[..]
Om de aandacht van zichzelf af te leiden?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:46 schreef Silver_Shark het volgende:
ik speel 4-4-2 met de punt na achteren
Je gaat kaal?!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:51 schreef PrincePolly het volgende:
Gaat haar afscheren (bovenop ja)
Voetbal kijken
Garnalen eten
Worstenbroodje(s) eten
21:32 terug zijn
Snap jij de post niet of snap ik hem niet?quote:
Nee, ik heb nu ook wel nieuwe clues nodig, eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:51 schreef Thieske het volgende:
[..]
Het zou kunnen, voorlopig weet ik nog niet echt wat ik moet denken eerlijk gezegd.
Hij.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Snap jij de post niet of snap ik hem niet?
Het ligt aan de 3e persoonquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |