Dacht je dat nou echt?quote:
Sorryquote:
Heel goed!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
is het me gelukt, zowaar de eerste weer te openen????
En vergeet vooral 'je moeder' nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeft ze een slechte relatie dan? Moet ze hierkomen, als wij met haar klaar zijn kan ze alleen nog maar de 'A' en de 'O' roepen
Je deed wat?quote:
Ik ben trots op je hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
is het me gelukt, zowaar de eerste weer te openen????
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:33 schreef Lynx666 het volgende:
Hoi. Blijf op afstand want ik ben bloedchagrijnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gelukkig gebeurt dat maar een keer per maand![]()
Jaaaaah me maak gek, radio538! Anti-radioquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zodadelijk op radio538 het weekoverzicht![]()
![]()
![]()
Hoe kon ik dat vergetenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En vergeet vooral 'je moeder' niet
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
ken uw FOK! woordenschat![]()
mucken = als een modje door een slotje heen post
Het zal je lukkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
alleen kan ik de plaatjes nu niet meer vinden
Lalalalla pomtiedompiedomquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jaaaaah me maak gek, radio538! Anti-radio
Duifje!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Radio538. Kom op zeg!
3 fm
studio brussel
gefixtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
alleen kan ik de plaatjes nu niet meer vinden
StuBru ftwquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Radio538. Kom op zeg!
3 fm
studio brussel
Wat is het toch met dergelijke figuren... Smokez, trek jij ze aan ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lalalalla pomtiedompiedomtis lekker weertje vandaag
we hebben er zin in
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
en dan heb ik de plaatjes gevonden krijg ik dit
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
owkee ik snap het al! die heeft de plaatjes voor em egdaan!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
en dan heb ik de plaatjes gevonden krijg ik dit
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Haha geweldigquote:
Ik luister eigenlijk enkel op vrijdag naar 538, voor de weekoverzichtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Radio538. Kom op zeg!
3 fm
studio brussel
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is het toch met dergelijke figuren... Smokez, trek jij ze aan ofzo?
Hoe is het nou met je prairie?quote:
Ja joh, geef mij maar weer de schuldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is het toch met dergelijke figuren... Smokez, trek jij ze aan ofzo?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lalalalla pomtiedompiedomtis lekker weertje vandaag
we hebben er zin in
Fijn weten we dat ook weer, bedankt voor deze enoverende ervaringquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk enkel op vrijdag naar 538, voor de weekoverzichtomdat ik soms in een deuk ervan lig
Luister sowiezo bijna geen radio voor de muziek, maar meer voor ouwehoeren, kletsen enzo... voor muziek zet ik wel een cd op
Dat geouwehoer is idd wel grappigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk enkel op vrijdag naar 538, voor de weekoverzichtomdat ik soms in een deuk ervan lig
Luister sowiezo bijna geen radio voor de muziek, maar meer voor ouwehoeren, kletsen enzo... voor muziek zet ik wel een cd op
Ik ben bang van welquote:
Als men niet weet waar dat over gaat, zou je rare gedachten krijgenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe is het nou met je prairie?
Blame canada?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja joh, geef mij maar weer de schuld
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Geloof me, ik ben verder heen dan een PMSend gleufdierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gelukkig gebeurt dat maar een keer per maand [afbeelding]![]()
Hahaha jawel hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als men niet weet waar dat over gaat, zou je rare gedachten krijgen
Ja toch? maakt je dag toch ook veel leuker als je er zin in hebt en vrolijk ben? Ga lekker hele dag zuurpruimen, nou nou nou wat zal het leuk zijnquote:
* Bellerophon Blijft uit de buurtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben verder heen dan een PMSend gleufdier
LOLquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fijn weten we dat ook weer, bedankt voor deze enoverende ervaring
Succes BX!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:41 schreef BrandX het volgende:signing of for the day
Ik ga braaf even ontbijten en dan aan de scriptie
ja vind het leuk![]()
ik heb nu wel steeds dat liedje in mn hoofd, zal nog even de text neerzettenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe is het nou met je prairie?
Mwah ben gewoon cynisch van naturequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Doe eens wat relaxter tegen niet-GRTDOJW'ers man
succes!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:41 schreef BrandX het volgende:signing of for the day
Ik ga braaf even ontbijten en dan aan de scriptie
ja vind het leuk![]()
Succes mevrouwquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:43 schreef draculettetje het volgende:
en nu moet ik eigenlijk echt gaan werken
Nou vooruit, het is dat je het zelf verbeterde..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah ben gewoon cynisch van nature
Houdoe!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
hmmmmhier moet ik dus ook niet zijn voor eetje gezelligheid....voel me erg welkom
![]()
tip voor volgende TT: Zuurpruimen gezocht #150
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Doe eens wat relaxter tegen niet-GRTDOJW'ers man
thanks!quote:
thanks, en jij ook werkze en zulks!quote:
gewoon blijven a_a, niet op de zeurpietjes lettenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
hmmmmhier moet ik dus ook niet zijn voor eetje gezelligheid....voel me erg welkom
![]()
tip voor volgende TT: Zuurpruimen gezocht #150
Dat bedoel ik, dat de gegeven reactie niet overeenkomt met het verwachtingspatroon daar kunnen wij weinig aan veranderenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Houdoe!![]()
Er wordt toch gewoon gereageerd op je?
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:45 schreef saban het volgende:
AA je bent zelf een zuurpruim
Vervelend, beterschapquote:
Ben ook niet zo snel weg te krijgenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
gewoon blijven a_a, niet op de zeurpietjes letten![]()
Dat komt omdat we/ze moeten werken maar niet willen en tja dan wordt je wel eens wat chagerijniger en zulks
* Sgele schuift een emmer mangothee richting Seventeesquote:
Werk ze!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
gewoon blijven a_a, niet op de zeurpietjes letten![]()
Dat komt omdat we/ze moeten werken maar niet willen en tja dan wordt je wel eens wat chagerijniger en zulks
Da's hardstikke goed dan toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben ook niet zo snel weg te krijgengezien me notes had ik dan al heel snel weg moeten zijn
Hehe ik ben gewoon vrolijk zodra de zon schijnt en heb dan meteen zin in de rest van de dag
me·ning (dev; meningen; meninkje)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar leid je dat van af dan?
Hahaha, dat noemen we in de volksmond een excuus zoekenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als jullie zo snel blijven gaan voel ik me genoodzaakt hier te blijven posten
Jeweetschquote:
* Sm0keZ schuift een themoskan mangothee naar Sevenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:50 schreef Seventees het volgende:
Darmproblematiek
Mangothee gaat wel. Kom maar op
Dank voor de beterschapswensen
Hmm vervelend, hopelijk is het snel over danquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:50 schreef Seventees het volgende:
Darmproblematiek
Mangothee gaat wel. Kom maar op
Dank voor de beterschapswensen
is mijn kopje meteen overbodigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ schuift een themoskan mangothee naar Seven
Da's al 11 liter Mangothee danquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ schuift een themoskan mangothee naar Seven
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben ook niet zo snel weg te krijgengezien me notes had ik dan al heel snel weg moeten zijn
Hehe ik ben gewoon vrolijk zodra de zon schijnt en heb dan meteen zin in de rest van de dag
Lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
draakje zet ff snel nog een kopje mango thee neer.....
nog meer liefhebbers nu ik toch aan de haal ben?
kan je daar niet bij ziekmelden?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:53 schreef Seventees het volgende:
En dan hebben de dit weekend ook nog een familieverplichting
* Seventees smacht naar een rustig weekend
Jaaaaaaaaaaaaaaaajaa!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:52 schreef BrandX het volgende:
en nu ga ik echt weg...
Niet dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bent net zo goed met je scriptie bezig als ik aan het werk ben
We gaan dus weer redelijk hard?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:52 schreef Sm0keZ het volgende:
LOL, check de nieuwe topics eens, en dan de postaantallen van ons vergeleken met de rest
Het leven is U liefquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon Blijft uit de buurt
Winterthee van Pickwickquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat zou u gewenst willen hebben
Let the lord be praised!quote:
Mjamwa... ze rekenen op ons. Speciaal menu samengesteld en dat soort dingen. Ze kijken uit naar ons. Ik vind het zo lullig om ze op de dag zelf te vertellen dat we niet komenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan je daar niet bij ziekmelden?
Ja vind ik ook, vind kaneel thee zo ontzettend lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja die is wel lekker.....
ik ga ff voor je shoppen die heb ik niet op voorraad
Espresso?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
draakje zet ff snel nog een kopje mango thee neer.....
nog meer liefhebbers nu ik toch aan de haal ben?
maar als je je nou echt niet lekker voelt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mjamwa... ze rekenen op ons. Speciaal menu samengesteld en dat soort dingen. Ze kijken uit naar ons. Ik vind het zo lullig om ze op de dag zelf te vertellen dat we niet komen
quote:
ik heb thuis heksen thee ook errug lekker! met kaneel en kruidnagelquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, vind kaneel thee zo ontzettend lekker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Jaah die is ook heerlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:56 schreef Seventees het volgende:
[..]Lekkerrrrrrrrrrr!
Of cranberrythee
Ze wonen niet ver weg. Als het niet gaat, dan ga ik weer naar huis. Dat had ik mezelf al wel verteldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar als je je nou echt niet lekker voelt?
ken dat en meestal ga ik dan ook gewoon en blijkt het achteraf wel gezellig te zijn
Draagt het echt de naam heksen thee? Heb dat nog nooit gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb thuis heksen thee ook errug lekker! met kaneel en kruidnagel
Gezien je mood..is het leven je vandaag niet zo liefquote:
een goede oplossingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ze wonen niet ver weg. Als het niet gaat, dan ga ik weer naar huis. Dat had ik mezelf al wel verteld
Wel lief dat je zo meeleeft!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Heb je het druk WL?[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
ja echt, heb ik in een winkeltje bij het thee museum gekocht!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Draagt het echt de naam heksen thee? Heb dat nog nooit gehad
Dude ik heb een geweldige moodquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gezien je mood..is het leven je vandaag niet zo lief
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]scherp erg scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, maar is die kruidnagel erdoor dan niet redelijk sterk qua smaak?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja echt, heb ik in een winkeltje bij het thee museum gekocht!
is aanwezig maar niet overheersend vind ik, tis van die thee die je in zo'n ei moet doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok, maar is die kruidnagel erdoor dan niet redelijk sterk qua smaak?
Echte thee dus, en niet voor geprepareerde zakjesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is aanwezig maar niet overheersend vind ik, tis van die thee die je in zo'n ei moet doen
Ja behoorlijk man, waarmee allemaal?quote:
En anders kan ik daar nog in bed duikenquote:
Thnx, maar ik wil het graag mét installatie verkopen.quote:
uhm .... Werk ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja behoorlijk man, waarmee allemaal?
ja en ik heb voor mn verjaardag zo'n leuke mok ervoor gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echte thee dus, en niet voor geprepareerde zakjes
Jeeeeeeeeeeeeyyyyyquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:01 schreef draculettetje het volgende:
he he ik kan jullie eindelijk bijhouden
is goed maar dan moet je ze wel ff melden anders lukt me dat niet hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
En anders kan ik daar nog in bed duiken
*zucht een beetje* Op dit soort momenten zou het prettig zijn als 't volgende week was, en niet dit weekend.
Hou me tegen als ik plannen voor volgende week ga maken!
Serieus?quote:
Dat is wel handig, en het zorgt toch echt voor een andere smaak vind ikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en ik heb voor mn verjaardag zo'n leuke mok ervoor gehad
dan heb je een kleine zeef voor in de mok! met dekseltje
Zodra ik in dit topic wat meld in die richting dan spring je er maar bovenopquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is goed maar dan moet je ze wel ff melden anders lukt me dat niet he
ik wel, bovendien heb je veeel meer keus in smaakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:04 schreef Seventees het volgende:
Ik proef geen verschil tussen thee uit een thee-ei en thee uit zakjes.
Je kunt verschillende theesoorten door elkaar mikken in zo'n ei, maar het gebeurt me zelden dat daar sublieme smaken uit tevoorschijn weet te toveren (om in de heksentheesfeer te blijven)
Vind het alleen wel walgelijk als je de theeblaadjes kan opdrinkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:04 schreef Seventees het volgende:
Ik proef geen verschil tussen thee uit een thee-ei en thee uit zakjes.
Je kunt verschillende theesoorten door elkaar mikken in zo'n ei, maar het gebeurt me zelden dat daar sublieme smaken uit tevoorschijn weet te toveren (om in de heksentheesfeer te blijven)
Zou het niet durven voorstellenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zodra ik in dit topic wat meld in die richting dan spring je er maar bovenop
(Voor de mannen: nee, niet letterlijk! Stelletje barbaren)
wat niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zou het niet durven voorstellen
Haha never mindquote:
Hamburgertje dan maar?quote:
Snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wel, bovendien heb je veeel meer keus in smaak
je kan net zoveel thee erin doen als je zelf wilt, of weinig natuurlijk (zoals ik)
met een zakje is het natuurlijk eventje laten hangen maar toch ik weet het gewoon niet zo goed uit te leggen geloof ik
Ik bedoelde die van Lynx... my badquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude ik heb een geweldige mood
zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha never mindIk ben onschuldig
Je hebt je bol gestoten?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:07 schreef draculettetje het volgende:
hmmm de boink van van ochtend is toch wel wat vervelender aan het worden
Wilde al zeggenquote:
Mijn geloofwaardigheid, wat doe je?quote:
Vlees is niet gaarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hamburgertje dan maar?
[ afbeelding ]
Heeeuj dame! En? Komt ze?quote:
Hoi hoi!quote:
Het ziet er ook alles behalve smakelijk uit vind ikquote:
Ik zat er net naar te kijken jaquote:
Oepsie!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj ben beetje onderuit gegaan
Je zou het maar eten voor je plezierquote:
Inderdaad, nou zoals men in Utrecht schijnbaar zegt... 'geef mijn portie maar aan Fikkie'quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je zou het maar eten voor je plezier
Een "jeweetwel kater"?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:14 schreef Seventees het volgende:
Lynx666 is chaggo?
De kater heeft wat extra verzorging nodig. Dat is het probleem! (Of hij is geholpen... Nasty met het voorjaar op komst)
Grapje, Lynx666. GRAPJE! Je haat me nu he?![]()
Zo smerigquote:
WAFquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Inderdaad, nou zoals men in Utrecht schijnbaar zegt... 'geef mijn portie maar aan Fikkie'
En je voelde je al niet lekker, sorryquote:
hoezo ? ga je er eentje laten bezorgen hier ? lust er best wel een , of tweequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hamburgertje dan maar?
[ afbeelding ]
Zoals die theemuts uit de strips van Jan, Jans en de kinderen!quote:
Ik denk dat ik het wel ga overlevenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je voelde je al niet lekker, sorry
is dat neit de lokale zwerver ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Inderdaad, nou zoals men in Utrecht schijnbaar zegt... 'geef mijn portie maar aan Fikkie'
oef, ik kan de afbeelding niet zienquote:
Droogquote:
Die ja! Hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zoals die theemuts uit de strips van Jan, Jans en de kinderen!
Pijnlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:20 schreef speciwacy het volgende:
Heee ben ik weer !!! was ff weg .. iemand was net van de trap gevallen...overal koffie op de trap..
Nou ik heb best zin in een McDonalds hamburgerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? ga je er eentje laten bezorgen hier ? lust er best wel een , of twee
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel ga overleven
But thanks
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:20 schreef speciwacy het volgende:
Heee ben ik weer !!! was ff weg .. iemand was net van de trap gevallen...overal koffie op de trap..
quote:
Quarter Pounderquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou ik heb best zin in een McDonalds hamburgerMcKroket
ja de "wopper look-a-like"quote:
nee ik had geen koffie bij mequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Pijnlijk
Ze heette toch niet draculettetje?
ff m'n bril pakken...quote:
hey crazy! dus niet begonnen met 20 dingen....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik eventjes
redelijk rustig op dit moment. Vanmorgen telefoon roodgloeiend en alles afgewerkt, en nu net of er niemand meer is
maar mooi werk van de heel week bij werken enzo
(tevens post omdat ik vanmorgen gemist heb omdat ik me verslapen haden toch aan de minimaal 1 post per topic wil voldoen
)
Ja ik krijg nu ook hongerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:29 schreef draculettetje het volgende:
en ik heb zin door jullie in iets van de burger king
Heey Crazy! Alles goed?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik eventjes
redelijk rustig op dit moment. Vanmorgen telefoon roodgloeiend en alles afgewerkt, en nu net of er niemand meer is
(tevens post omdat ik vanmorgen gemist heb omdat ik me verslapen haden toch aan de minimaal 1 post per topic wil voldoen
)
Of gewoon het originele plaatje posten, dat is groterquote:
nee stuk of 15 maarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey crazy! dus niet begonnen met 20 dingen....
Hmm Mac is 20 min. rijden voor mijquote:
Burgerking FTW.. ze hadden laats Chicken Nugget Burgers voor 1 euro.... echt waar die zijn te lekker..!quote:
Dat is natuurlijk ook een optiequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Of gewoon het originele plaatje posten, dat is groter
Heee Crazy!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik eventjes
)
ja zekersquote:
voor mij ook zoiets ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm Mac is 20 min. rijden voor mij
Gast, wat doe jequote:
Ik probeer hier iets van te maken, maar het lukt me gewoon nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:32 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Burgerking FTW.. ze hadden laats Chicken Nugget Burgers voor 1 euro.... echt waar die zijn te lekker..!vooral die rode saus ...
Of gewoon helemaal niks posten.. da's ook wat...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een optie
Het bevalt je echt bij je nieuwe baan he?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja zekers
druk druk en nog is druk op het werk
maar vandaag eventjes rustig. Meestal vrijdags maar meestal ook nog hoop werk liggen, vandaag is echter merendeel al weggewerkt. Dadelijk nog wel wat werk verzetten maar goed
We hebben het er maar zwaar meequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niks posten.. da's ook wat...
als je van werk houdt wel jahquote:
Ik zit echt hardop te lachen hier.... mij lukt het ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik probeer hier iets van te maken, maar het lukt me gewoon niet
neeeee vista is liefquote:
Da's heel relaxed, goed te lezen dat het bevalt!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je van werk houdt wel jah
maar stuk gestructureerder hierveel meer contact met collegas enzo. Betere ondersteuning. Mocht er een probleem zijn die iets groter is dan gemiddeld helpt iedereen elkaar. Ben je 5 min voor je pauze met een probleem bezig wordt het overgenomen dat je toch pauze kunt houden
Vista komt niet op m'n pc thuis, maar op m'n laptop draait het als een zonnetjequote:
Speciaal voor jouw !! komt die > Bij de burger king hebben ze een aanbieding. Voor 1 euro krijg je dan een broodje met kip nuggets, (daarom heet het ook "chicken nugget burger"), en ik vond de rode saus die je daar bij krijgt heel lekker !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik probeer hier iets van te maken, maar het lukt me gewoon niet
Want?quote:
Sorry Sgelequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zit echt hardop te lachen hier.... mij lukt het ook niet
Klinkt als een ontzettend leuke toko, echt fijn om te horen man!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je van werk houdt wel jah
maar stuk gestructureerder hierveel meer contact met collegas enzo. Betere ondersteuning. Mocht er een probleem zijn die iets groter is dan gemiddeld helpt iedereen elkaar. Ben je 5 min voor je pauze met een probleem bezig wordt het overgenomen dat je toch pauze kunt houden
zelfde bij mij hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vista komt niet op m'n pc thuis, maar op m'n laptop draait het als een zonnetje
Speciaal (ook) voor jouw !! komt die > Bij de burger king hebben ze een aanbieding. Voor 1 euro krijg je dan een broodje met kip nuggets, (daarom heet het ook "chicken nugget burger"), en ik vond de rode saus die je daar bij krijgt heel lekker !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zit echt hardop te lachen hier.... mij lukt het ook niet
Tjah, De brandweer hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klinkt als een ontzettend leuke toko, echt fijn om te horen man!
Als je dat nou meteen had getyped...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:35 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw !! komt die > Bij de burger king hebben ze een aanbieding. Voor 1 euro krijg je dan een broodje met kip nuggets, (daarom heet het ook "chicken nugget burger"), en ik vond de rode saus die je daar bij krijgt heel lekker !
Zie ik een wellus - nietus aankomen?quote:
oeps.. ik heb serius het in word geplakt om te kijken of ik fouten er in had staan..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je dat nou meteen had getyped...![]()
Maar even serieus, het is speciaal voor jou
I'm super cereal!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga jullie lekker maken
[ afbeelding ]
Zoveel moeite doen om het goed te doen, en nog doe je het fout... zondequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:38 schreef speciwacy het volgende:
[..]
oeps.. ik heb serius het in word geplakt om te kijken of ik fouten er in had staan..
Weet je hoe dat komt.. ik werk op een Mac.. die zijn best wel kut..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoveel moeite doen om het goed te doen, en nog doe je het fout... zonde
Briljant.... ik schiet helemaal vol...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:36 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Speciaal (ook) voor jouw !! komt die > Bij de burger king hebben ze een aanbieding. Voor 1 euro krijg je dan een broodje met kip nuggets, (daarom heet het ook "chicken nugget burger"), en ik vond de rode saus die je daar bij krijgt heel lekker !
Hahaha nu moet ik hardop lachenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Briljant.... ik schiet helemaal vol...
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Briljant.... ik schiet helemaal vol...
Als je met een Mac zou kunnen werken niet nee, geweldige producten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:40 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt.. ik werk op een Mac.. die zijn best wel kut..
quote:
blij dat ik ook jou aan het lachen heb kunnen maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha nu moet ik hardop lachen![]()
![]()
die pattat is toch niet te vreten manquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je met een Mac zou kunnen werken niet nee, geweldige producten.
Geen enkel product is kut, enkel de gebruiker
Je beseft toch wel dat hij je in de zeik nam he?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:41 schreef speciwacy het volgende:
[..]
blij dat ik jou aan het lachen heb kunnen maken.
Je bent dakdekker?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:40 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt.. ik werk op een Mac.. die zijn best wel kut..
Dus er is geen verschil in de kwaliteit van de producten? of is dat een menings verschil?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je met een Mac zou kunnen werken niet nee, geweldige producten.
Geen enkel product is kut, enkel de gebruiker
Mac als in Apple, niet als in McDonaldsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die pattat is toch niet te vreten man
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha nu moet ik hardop lachen![]()
![]()
Een Vista laptop is in mijn optiek net zo stabiel en snel als een Mac laptop, het hangt er volledig vanaf hoe je er als gebruiker mee omgaat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:43 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Dus er is geen verschil in de kwaliteit van de producten? of is dat een menings verschil?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Nee man, die dekt de tafel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Leopard?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:44 schreef speciwacy het volgende:
[..]
ik werk met een mac !.. wat is dit .. de taal politie..
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Ongekend... je grijpt echt elke mogelijkheid aan he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak hem maar alvast...
Je moeder!! Die heb ik pas gegrepen![b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Tiger, moet Leopard nog installerenquote:
Nog 1 puntje aan toe te voegen; vista heeft bij mij standaart 700 mb werkgeheugen nodig .... xp en mac en linux niet.. dus dan kan ik dus vista om die reden kut vinden toch? en ligt het niet aan de gebruiker .. maar jij hebt wel gelijk als het gaat om stabieliteit.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een Vista laptop is in mijn optiek net zo stabiel en snel als een Mac laptop, het hangt er volledig vanaf hoe je er als gebruiker mee omgaat.
ad rem (bijwoord)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:44 schreef speciwacy het volgende:
[..]
ik werk met een mac !.. wat is dit .. de taal politie..
Indien je in een AD werkt, neem gelijk de update van Leopard mee (10.5.2) anders kom je zwaar in de problemen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tiger, moet Leopard nog installeren
Correctie, dan is vista niet kut, maar de laptop, dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:46 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Nog 1 puntje aan toe te voegen; vista heeft bij mij standaart 700 mb werkgeheugen nodig .... xp en mac en linux niet.. dus dan kan ik dus vista om die reden kut vinden toch? en ligt het niet aan de gebruiker .. maar jij hebt wel gelijk als het gaat om stabieliteit.
Zullen we de OT laten aanpassen...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... je grijpt echt elke mogelijkheid aan he?
Ik maak hem maar alvast...
Je moeder!! Die heb ik pas gegrepen!
Serieus? Wat dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:46 schreef saban het volgende:
[..]
Indien je in een AD werkt, neem gelijk de update van Leopard mee (10.5.2) anders kom je zwaar in de problemen.
*ervaring heeft*
Minimale systeemeisen van Vista: 512MB ...het draait......maar bagger traagquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:46 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Nog 1 puntje aan toe te voegen; vista heeft bij mij standaart 700 mb werkgeheugen nodig .... xp en mac en linux niet.. dus dan kan ik dus vista om die reden kut vinden toch? en ligt het niet aan de gebruiker .. maar jij hebt wel gelijk als het gaat om stabieliteit.
Voorbeelden?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:46 schreef saban het volgende:
[..]
Indien je in een AD werkt, neem gelijk de update van Leopard mee (10.5.2) anders kom je zwaar in de problemen.
*ervaring heeft*
Schijt een beer in het bos?quote:
Hahaha doen we!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zullen we de OT laten aanpassen...
" Je moeder! Die heeft pas geen reet te doen op je werk! " ?
Amenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Correctie, dan is vista niet kut, maar de laptop, dat is een ander verhaal
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:47 schreef saban het volgende:
[..]
Minimale systeemeisen van Vista: 512MB ...het draait......maar bagger traag
Leopard denkt dat hij 'communiceert' met AD terwijl hij dat niet doen. Vervolg: 1000 gebruikers kunnen niet inloggen.quote:
Wat zijn we scherp zo op de vrijdagquote:
Nee, beren scheit vaak aan de rand van het bos gezien ze op die manier hunterritorium afbakenen.quote:
Oei, nu scheelt het dat ik mijn laptop alleen thuis gebruik, maar als ik Leopard erop installeer laat ik hem eerst alle updates binnenhalenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:48 schreef saban het volgende:
[..]
Leopard denkt dat hij 'communiceert' met AD terwijl hij dat niet doen. Vervolg: 1000 gebruikers kunnen niet inloggen.
Zelfs Mac OS specialist langsgekomen, wist het ook niet op te lossen.. bleek dus aan Leopard zelf te liggen..
Haarscherpquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat zijn we scherp zo op de vrijdag
Sarcasme is een buitenlandse taal voor jou he?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:49 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Nee, beren scheit vaak aan de rand van het bos gezien ze op die manier hunterritorium afbakenen.
Rook ze!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Haarscherp
Ik ga even m'n longen naar de griebus helpen
Ongekendquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:50 schreef saban het volgende:
De update heeft ook niets voor niets 1,3Gb aan opslag nodig
vista draait super de super met 4gb en zon flashstick (readyboost) althans bij mij.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:47 schreef saban het volgende:
[..]
Minimale systeemeisen van Vista: 512MB ...het draait......maar bagger traag
Daarom "Sarcasme" ik jouw terug.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sarcasme is een buitenlandse taal voor jou he?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Haarscherp
Ik ga even m'n longen naar de griebus helpen
Ik heb 't over 1/8 van 4GB: 0,5GBquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vista draait super de super met 4gb en zon flashstick (readyboost) althans bij mij.
quote:
Je snapt hem niet, ga ook geen moeite doen om het je uit te leggen. En als jij mij zogenaamd "terug sarcasmd", zorg er dan tenminste voor dat je schijt goed schrijftquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:52 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Daarom "Sarcasme" ik jouw terug.
Niet dat ik dat draai hoor, draai nog gewoon Windows XP Pro. Zou niet weten waarom ik zal upgradenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef speciwacy het volgende:
[..]
512 mb.. pffff ja kan heeeel goed voorstellen dat je pc dan beetje moe wordt van vista..
Binnenkort SP3quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef saban het volgende:
[..]
Niet dat ik dat draai hoor, draai nog gewoon Windows XP Pro. Zou niet weten waarom ik zal upgraden
Ik snap, geloof mequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je snapt hem niet, ga ook geen moeite doen om het je uit te leggen. En als jij mij zogenaamd "terug sarcasmd", zorg er dan tenminste voor dat je schijt goed schrijft
je kan zulk soort dingen totaal niet met mekaar vergelijken vindt ikquote:
geen spyware meer ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef saban het volgende:
[..]
Niet dat ik dat draai hoor, draai nog gewoon Windows XP Pro. Zou niet weten waarom ik zal upgraden
Jij snap...quote:
Mee eens, maar ik heb nu vista, want ik wou Direct x 10 wel eens zienquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef saban het volgende:
[..]
sp3 is er al hoorquote:
Geen problemen meequote:
Het is gewoon misleidend.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan zulk soort dingen totaal niet met mekaar vergelijken vindt ikeen ander os, dus andere eisen, anders kan je net zo goed linux vanaf een usb stick laten draaien
Sorry nu lig ik echt blauw van het lachenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:52 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Daarom "Sarcasme" ik jouw terug.
I knowquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sp3 is er al hoorzoek en gij zult vindne
idd. teven wat te denken van de vele vista ready computers vorig jaar. die werken dus megatraag met vistaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:57 schreef saban het volgende:
[..]
Het is gewoon misleidend.
Microsoft zegt dat Vista op een systeem met 512MB werkgeheugen zal draaien. Het draait ook, maar vraag niet hoe. Dat is misleidend voor de huis, tuin en keuken gebruiker.
Leedvermaakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry nu lig ik echt blauw van het lachen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |