Winterthee van Pickwickquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat zou u gewenst willen hebben
Let the lord be praised!quote:
Mjamwa... ze rekenen op ons. Speciaal menu samengesteld en dat soort dingen. Ze kijken uit naar ons. Ik vind het zo lullig om ze op de dag zelf te vertellen dat we niet komenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan je daar niet bij ziekmelden?
Ja vind ik ook, vind kaneel thee zo ontzettend lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja die is wel lekker.....
ik ga ff voor je shoppen die heb ik niet op voorraad
Espresso?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
draakje zet ff snel nog een kopje mango thee neer.....
nog meer liefhebbers nu ik toch aan de haal ben?
maar als je je nou echt niet lekker voelt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mjamwa... ze rekenen op ons. Speciaal menu samengesteld en dat soort dingen. Ze kijken uit naar ons. Ik vind het zo lullig om ze op de dag zelf te vertellen dat we niet komen
quote:
ik heb thuis heksen thee ook errug lekker! met kaneel en kruidnagelquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, vind kaneel thee zo ontzettend lekker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Jaah die is ook heerlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:56 schreef Seventees het volgende:
[..]Lekkerrrrrrrrrrr!
Of cranberrythee
Ze wonen niet ver weg. Als het niet gaat, dan ga ik weer naar huis. Dat had ik mezelf al wel verteldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar als je je nou echt niet lekker voelt?
ken dat en meestal ga ik dan ook gewoon en blijkt het achteraf wel gezellig te zijn
Draagt het echt de naam heksen thee? Heb dat nog nooit gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb thuis heksen thee ook errug lekker! met kaneel en kruidnagel
Gezien je mood..is het leven je vandaag niet zo liefquote:
een goede oplossingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ze wonen niet ver weg. Als het niet gaat, dan ga ik weer naar huis. Dat had ik mezelf al wel verteld
Wel lief dat je zo meeleeft!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Heb je het druk WL?[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
ja echt, heb ik in een winkeltje bij het thee museum gekocht!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Draagt het echt de naam heksen thee? Heb dat nog nooit gehad
Dude ik heb een geweldige moodquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gezien je mood..is het leven je vandaag niet zo lief
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]scherp erg scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, maar is die kruidnagel erdoor dan niet redelijk sterk qua smaak?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja echt, heb ik in een winkeltje bij het thee museum gekocht!
is aanwezig maar niet overheersend vind ik, tis van die thee die je in zo'n ei moet doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok, maar is die kruidnagel erdoor dan niet redelijk sterk qua smaak?
Echte thee dus, en niet voor geprepareerde zakjesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is aanwezig maar niet overheersend vind ik, tis van die thee die je in zo'n ei moet doen
Ja behoorlijk man, waarmee allemaal?quote:
En anders kan ik daar nog in bed duikenquote:
Thnx, maar ik wil het graag mét installatie verkopen.quote:
uhm .... Werk ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja behoorlijk man, waarmee allemaal?
ja en ik heb voor mn verjaardag zo'n leuke mok ervoor gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echte thee dus, en niet voor geprepareerde zakjes
Jeeeeeeeeeeeeyyyyyquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:01 schreef draculettetje het volgende:
he he ik kan jullie eindelijk bijhouden
is goed maar dan moet je ze wel ff melden anders lukt me dat niet hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
En anders kan ik daar nog in bed duiken
*zucht een beetje* Op dit soort momenten zou het prettig zijn als 't volgende week was, en niet dit weekend.
Hou me tegen als ik plannen voor volgende week ga maken!
Serieus?quote:
Dat is wel handig, en het zorgt toch echt voor een andere smaak vind ikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en ik heb voor mn verjaardag zo'n leuke mok ervoor gehad
dan heb je een kleine zeef voor in de mok! met dekseltje
Zodra ik in dit topic wat meld in die richting dan spring je er maar bovenopquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is goed maar dan moet je ze wel ff melden anders lukt me dat niet he
ik wel, bovendien heb je veeel meer keus in smaakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:04 schreef Seventees het volgende:
Ik proef geen verschil tussen thee uit een thee-ei en thee uit zakjes.
Je kunt verschillende theesoorten door elkaar mikken in zo'n ei, maar het gebeurt me zelden dat daar sublieme smaken uit tevoorschijn weet te toveren (om in de heksentheesfeer te blijven)
Vind het alleen wel walgelijk als je de theeblaadjes kan opdrinkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:04 schreef Seventees het volgende:
Ik proef geen verschil tussen thee uit een thee-ei en thee uit zakjes.
Je kunt verschillende theesoorten door elkaar mikken in zo'n ei, maar het gebeurt me zelden dat daar sublieme smaken uit tevoorschijn weet te toveren (om in de heksentheesfeer te blijven)
Zou het niet durven voorstellenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zodra ik in dit topic wat meld in die richting dan spring je er maar bovenop
(Voor de mannen: nee, niet letterlijk! Stelletje barbaren)
wat niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zou het niet durven voorstellen
Haha never mindquote:
Hamburgertje dan maar?quote:
Snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wel, bovendien heb je veeel meer keus in smaak
je kan net zoveel thee erin doen als je zelf wilt, of weinig natuurlijk (zoals ik)
met een zakje is het natuurlijk eventje laten hangen maar toch ik weet het gewoon niet zo goed uit te leggen geloof ik
Ik bedoelde die van Lynx... my badquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude ik heb een geweldige mood
zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha never mindIk ben onschuldig
Je hebt je bol gestoten?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:07 schreef draculettetje het volgende:
hmmm de boink van van ochtend is toch wel wat vervelender aan het worden
Wilde al zeggenquote:
Mijn geloofwaardigheid, wat doe je?quote:
Vlees is niet gaarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hamburgertje dan maar?
[ afbeelding ]
Heeeuj dame! En? Komt ze?quote:
Hoi hoi!quote:
Het ziet er ook alles behalve smakelijk uit vind ikquote:
Ik zat er net naar te kijken jaquote:
Oepsie!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj ben beetje onderuit gegaan
Je zou het maar eten voor je plezierquote:
Inderdaad, nou zoals men in Utrecht schijnbaar zegt... 'geef mijn portie maar aan Fikkie'quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je zou het maar eten voor je plezier
Een "jeweetwel kater"?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:14 schreef Seventees het volgende:
Lynx666 is chaggo?
De kater heeft wat extra verzorging nodig. Dat is het probleem! (Of hij is geholpen... Nasty met het voorjaar op komst)
Grapje, Lynx666. GRAPJE! Je haat me nu he?![]()
Zo smerigquote:
WAFquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Inderdaad, nou zoals men in Utrecht schijnbaar zegt... 'geef mijn portie maar aan Fikkie'
En je voelde je al niet lekker, sorryquote:
hoezo ? ga je er eentje laten bezorgen hier ? lust er best wel een , of tweequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hamburgertje dan maar?
[ afbeelding ]
Zoals die theemuts uit de strips van Jan, Jans en de kinderen!quote:
Ik denk dat ik het wel ga overlevenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je voelde je al niet lekker, sorry
is dat neit de lokale zwerver ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Inderdaad, nou zoals men in Utrecht schijnbaar zegt... 'geef mijn portie maar aan Fikkie'
oef, ik kan de afbeelding niet zienquote:
Droogquote:
Die ja! Hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zoals die theemuts uit de strips van Jan, Jans en de kinderen!
Pijnlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:20 schreef speciwacy het volgende:
Heee ben ik weer !!! was ff weg .. iemand was net van de trap gevallen...overal koffie op de trap..
Nou ik heb best zin in een McDonalds hamburgerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? ga je er eentje laten bezorgen hier ? lust er best wel een , of twee
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel ga overleven
But thanks
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:20 schreef speciwacy het volgende:
Heee ben ik weer !!! was ff weg .. iemand was net van de trap gevallen...overal koffie op de trap..
quote:
Quarter Pounderquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou ik heb best zin in een McDonalds hamburgerMcKroket
ja de "wopper look-a-like"quote:
nee ik had geen koffie bij mequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Pijnlijk
Ze heette toch niet draculettetje?
ff m'n bril pakken...quote:
hey crazy! dus niet begonnen met 20 dingen....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik eventjes
redelijk rustig op dit moment. Vanmorgen telefoon roodgloeiend en alles afgewerkt, en nu net of er niemand meer is
maar mooi werk van de heel week bij werken enzo
(tevens post omdat ik vanmorgen gemist heb omdat ik me verslapen haden toch aan de minimaal 1 post per topic wil voldoen
)
Ja ik krijg nu ook hongerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:29 schreef draculettetje het volgende:
en ik heb zin door jullie in iets van de burger king
Heey Crazy! Alles goed?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik eventjes
redelijk rustig op dit moment. Vanmorgen telefoon roodgloeiend en alles afgewerkt, en nu net of er niemand meer is
maar mooi werk van de heel week bij werken enzo
(tevens post omdat ik vanmorgen gemist heb omdat ik me verslapen haden toch aan de minimaal 1 post per topic wil voldoen
)
Of gewoon het originele plaatje posten, dat is groterquote:
nee stuk of 15 maarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey crazy! dus niet begonnen met 20 dingen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |