Droogquote:
Die ja! Hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zoals die theemuts uit de strips van Jan, Jans en de kinderen!
Pijnlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:20 schreef speciwacy het volgende:
Heee ben ik weer !!! was ff weg .. iemand was net van de trap gevallen...overal koffie op de trap..
Nou ik heb best zin in een McDonalds hamburgerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? ga je er eentje laten bezorgen hier ? lust er best wel een , of twee
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel ga overleven
But thanks
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:20 schreef speciwacy het volgende:
Heee ben ik weer !!! was ff weg .. iemand was net van de trap gevallen...overal koffie op de trap..
quote:
Quarter Pounderquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou ik heb best zin in een McDonalds hamburgerMcKroket
ja de "wopper look-a-like"quote:
nee ik had geen koffie bij mequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Pijnlijk
Ze heette toch niet draculettetje?
ff m'n bril pakken...quote:
hey crazy! dus niet begonnen met 20 dingen....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik eventjes
redelijk rustig op dit moment. Vanmorgen telefoon roodgloeiend en alles afgewerkt, en nu net of er niemand meer is
maar mooi werk van de heel week bij werken enzo
(tevens post omdat ik vanmorgen gemist heb omdat ik me verslapen haden toch aan de minimaal 1 post per topic wil voldoen
)
Ja ik krijg nu ook hongerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:29 schreef draculettetje het volgende:
en ik heb zin door jullie in iets van de burger king
Heey Crazy! Alles goed?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik eventjes
redelijk rustig op dit moment. Vanmorgen telefoon roodgloeiend en alles afgewerkt, en nu net of er niemand meer is
maar mooi werk van de heel week bij werken enzo
(tevens post omdat ik vanmorgen gemist heb omdat ik me verslapen haden toch aan de minimaal 1 post per topic wil voldoen
)
Of gewoon het originele plaatje posten, dat is groterquote:
nee stuk of 15 maarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey crazy! dus niet begonnen met 20 dingen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |