Haarscherpquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat zijn we scherp zo op de vrijdag
Sarcasme is een buitenlandse taal voor jou he?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:49 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Nee, beren scheit vaak aan de rand van het bos gezien ze op die manier hunterritorium afbakenen.
Rook ze!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Haarscherp
Ik ga even m'n longen naar de griebus helpen
Ongekendquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:50 schreef saban het volgende:
De update heeft ook niets voor niets 1,3Gb aan opslag nodig
vista draait super de super met 4gb en zon flashstick (readyboost) althans bij mij.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:47 schreef saban het volgende:
[..]
Minimale systeemeisen van Vista: 512MB ...het draait......maar bagger traag
Daarom "Sarcasme" ik jouw terug.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sarcasme is een buitenlandse taal voor jou he?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Haarscherp
Ik ga even m'n longen naar de griebus helpen
Ik heb 't over 1/8 van 4GB: 0,5GBquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vista draait super de super met 4gb en zon flashstick (readyboost) althans bij mij.
quote:
Je snapt hem niet, ga ook geen moeite doen om het je uit te leggen. En als jij mij zogenaamd "terug sarcasmd", zorg er dan tenminste voor dat je schijt goed schrijftquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:52 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Daarom "Sarcasme" ik jouw terug.
Niet dat ik dat draai hoor, draai nog gewoon Windows XP Pro. Zou niet weten waarom ik zal upgradenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef speciwacy het volgende:
[..]
512 mb.. pffff ja kan heeeel goed voorstellen dat je pc dan beetje moe wordt van vista..
Binnenkort SP3quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef saban het volgende:
[..]
Niet dat ik dat draai hoor, draai nog gewoon Windows XP Pro. Zou niet weten waarom ik zal upgraden
Ik snap, geloof mequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je snapt hem niet, ga ook geen moeite doen om het je uit te leggen. En als jij mij zogenaamd "terug sarcasmd", zorg er dan tenminste voor dat je schijt goed schrijft
je kan zulk soort dingen totaal niet met mekaar vergelijken vindt ikquote:
geen spyware meer ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef saban het volgende:
[..]
Niet dat ik dat draai hoor, draai nog gewoon Windows XP Pro. Zou niet weten waarom ik zal upgraden
Jij snap...quote:
Mee eens, maar ik heb nu vista, want ik wou Direct x 10 wel eens zienquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef saban het volgende:
[..]
sp3 is er al hoorquote:
Geen problemen meequote:
Het is gewoon misleidend.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan zulk soort dingen totaal niet met mekaar vergelijken vindt ikeen ander os, dus andere eisen, anders kan je net zo goed linux vanaf een usb stick laten draaien
Sorry nu lig ik echt blauw van het lachenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:52 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Daarom "Sarcasme" ik jouw terug.
I knowquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sp3 is er al hoorzoek en gij zult vindne
idd. teven wat te denken van de vele vista ready computers vorig jaar. die werken dus megatraag met vistaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:57 schreef saban het volgende:
[..]
Het is gewoon misleidend.
Microsoft zegt dat Vista op een systeem met 512MB werkgeheugen zal draaien. Het draait ook, maar vraag niet hoe. Dat is misleidend voor de huis, tuin en keuken gebruiker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |