Speciaal (ook) voor jouw !! komt die > Bij de burger king hebben ze een aanbieding. Voor 1 euro krijg je dan een broodje met kip nuggets, (daarom heet het ook "chicken nugget burger"), en ik vond de rode saus die je daar bij krijgt heel lekker !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zit echt hardop te lachen hier.... mij lukt het ook niet
Tjah, De brandweer hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klinkt als een ontzettend leuke toko, echt fijn om te horen man!
Als je dat nou meteen had getyped...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:35 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw !! komt die > Bij de burger king hebben ze een aanbieding. Voor 1 euro krijg je dan een broodje met kip nuggets, (daarom heet het ook "chicken nugget burger"), en ik vond de rode saus die je daar bij krijgt heel lekker !
Zie ik een wellus - nietus aankomen?quote:
oeps.. ik heb serius het in word geplakt om te kijken of ik fouten er in had staan..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je dat nou meteen had getyped...![]()
Maar even serieus, het is speciaal voor jou
I'm super cereal!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga jullie lekker maken
[ afbeelding ]
Zoveel moeite doen om het goed te doen, en nog doe je het fout... zondequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:38 schreef speciwacy het volgende:
[..]
oeps.. ik heb serius het in word geplakt om te kijken of ik fouten er in had staan..
Weet je hoe dat komt.. ik werk op een Mac.. die zijn best wel kut..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoveel moeite doen om het goed te doen, en nog doe je het fout... zonde
Briljant.... ik schiet helemaal vol...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:36 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Speciaal (ook) voor jouw !! komt die > Bij de burger king hebben ze een aanbieding. Voor 1 euro krijg je dan een broodje met kip nuggets, (daarom heet het ook "chicken nugget burger"), en ik vond de rode saus die je daar bij krijgt heel lekker !
Hahaha nu moet ik hardop lachenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Briljant.... ik schiet helemaal vol...
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Briljant.... ik schiet helemaal vol...
Als je met een Mac zou kunnen werken niet nee, geweldige producten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:40 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt.. ik werk op een Mac.. die zijn best wel kut..
quote:
blij dat ik ook jou aan het lachen heb kunnen maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha nu moet ik hardop lachen![]()
![]()
die pattat is toch niet te vreten manquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je met een Mac zou kunnen werken niet nee, geweldige producten.
Geen enkel product is kut, enkel de gebruiker
Je beseft toch wel dat hij je in de zeik nam he?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:41 schreef speciwacy het volgende:
[..]
blij dat ik jou aan het lachen heb kunnen maken.
Je bent dakdekker?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:40 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt.. ik werk op een Mac.. die zijn best wel kut..
Dus er is geen verschil in de kwaliteit van de producten? of is dat een menings verschil?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je met een Mac zou kunnen werken niet nee, geweldige producten.
Geen enkel product is kut, enkel de gebruiker
Mac als in Apple, niet als in McDonaldsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die pattat is toch niet te vreten man
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha nu moet ik hardop lachen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |