Hmm Mac is 20 min. rijden voor mijquote:
Burgerking FTW.. ze hadden laats Chicken Nugget Burgers voor 1 euro.... echt waar die zijn te lekker..!quote:
Dat is natuurlijk ook een optiequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Of gewoon het originele plaatje posten, dat is groter
Heee Crazy!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik eventjes
redelijk rustig op dit moment. Vanmorgen telefoon roodgloeiend en alles afgewerkt, en nu net of er niemand meer is
maar mooi werk van de heel week bij werken enzo
(tevens post omdat ik vanmorgen gemist heb omdat ik me verslapen haden toch aan de minimaal 1 post per topic wil voldoen
)
ja zekersquote:
voor mij ook zoiets ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm Mac is 20 min. rijden voor mij
Gast, wat doe jequote:
Ik probeer hier iets van te maken, maar het lukt me gewoon nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:32 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Burgerking FTW.. ze hadden laats Chicken Nugget Burgers voor 1 euro.... echt waar die zijn te lekker..!vooral die rode saus ...
Of gewoon helemaal niks posten.. da's ook wat...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een optie
Het bevalt je echt bij je nieuwe baan he?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja zekers
druk druk en nog is druk op het werk
maar vandaag eventjes rustig. Meestal vrijdags maar meestal ook nog hoop werk liggen, vandaag is echter merendeel al weggewerkt. Dadelijk nog wel wat werk verzetten maar goed
We hebben het er maar zwaar meequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niks posten.. da's ook wat...
als je van werk houdt wel jahquote:
Ik zit echt hardop te lachen hier.... mij lukt het ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik probeer hier iets van te maken, maar het lukt me gewoon niet
neeeee vista is liefquote:
Da's heel relaxed, goed te lezen dat het bevalt!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je van werk houdt wel jah
maar stuk gestructureerder hierveel meer contact met collegas enzo. Betere ondersteuning. Mocht er een probleem zijn die iets groter is dan gemiddeld helpt iedereen elkaar. Ben je 5 min voor je pauze met een probleem bezig wordt het overgenomen dat je toch pauze kunt houden
Vista komt niet op m'n pc thuis, maar op m'n laptop draait het als een zonnetjequote:
Speciaal voor jouw !! komt die > Bij de burger king hebben ze een aanbieding. Voor 1 euro krijg je dan een broodje met kip nuggets, (daarom heet het ook "chicken nugget burger"), en ik vond de rode saus die je daar bij krijgt heel lekker !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik probeer hier iets van te maken, maar het lukt me gewoon niet
Want?quote:
Sorry Sgelequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zit echt hardop te lachen hier.... mij lukt het ook niet
Klinkt als een ontzettend leuke toko, echt fijn om te horen man!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je van werk houdt wel jah
maar stuk gestructureerder hierveel meer contact met collegas enzo. Betere ondersteuning. Mocht er een probleem zijn die iets groter is dan gemiddeld helpt iedereen elkaar. Ben je 5 min voor je pauze met een probleem bezig wordt het overgenomen dat je toch pauze kunt houden
zelfde bij mij hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vista komt niet op m'n pc thuis, maar op m'n laptop draait het als een zonnetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |