omdat het hiert geen ONZ is gok ik zoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom is mijn toffe theorietopic dicht
Dus dit moet echt serieus een compleet subforum voor die drophannes worden?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
omdat het hiert geen ONZ is gok ik zo
gemerged met die andere, ff zoekenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waar is mijn topic met poll?
Ja, ik weet dat ik te laat was.
Primaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
gemerged met die andere, ff zoeken
edit: deze [Poll] Schuldig? Of toch niet?
Dacht ik welquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:22 schreef Insomaniac het volgende:
Tofste tijdelijke forum ever.
Ach ik zie dit nog wel permanent worden hoor. VBL en zo begonnen ook ooit als tijdelijk forum maar zijn er ook nog steeds.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:22 schreef Insomaniac het volgende:
Tofste tijdelijke forum ever.
Als Joran morgenavond de dans ontspringt zou het tijdelijke karakter inderdaad wel eens kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Ach ik zie dit nog wel permanent worden hoor. VBL en zo begonnen ook ooit als tijdelijk forum maar zijn er ook nog steeds.
Nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:02 schreef Cahir het volgende:
Lekker ding
Mag dit een kick naar ONZ krijgen en weer opengaan alstublieft?
Staat nog steeds in de topiclist, nu twee keer zelfs.quote:
dan zou ik op z,n minst een modje of FA mee laten doen, hebben jullie zo je eigen forum...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als Joran morgenavond de dans ontspringt zou het tijdelijke karakter inderdaad wel eens kunnen veranderen.
Mên, ik ga ook iemand laten verdwijnen, dan krijg ik eindelijk een eigen subforum hier..
Misschien was het wel de waarheid, want beide topics gingen stuk! FOK! betrokken in complot?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En het was zo'n leuke theorie.
Kaput jah, kan iek niet maken helaasch.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Staat nog steeds in de topiclist, nu twee keer zelfs.
Eens...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:41 schreef Jordy-B het volgende:
Peter R. de Vries is onderdeel van links mediacomplot.
Hoezo "opgeschoond"? Zet dat onzintopic gewoon op slot, joh...
Kloptquote:Op zondag 3 februari 2008 00:01 schreef Cheiron het volgende:
Klopt het dat dit forum nog niet uit de AT te halen is?
Jij vindt het geen belachelijke stelling?quote:
Precies. Als TS dit wil bespreken, moet dat ook mogelijk zijnquote:Op zondag 3 februari 2008 00:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij vindt het geen belachelijke stelling?
Oh wacht... je bent ook moderator van Brave New World...
Mag in het livetopicquote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef dubidub het volgende:
Waarom is m'n topic dicht?
't was meer met een knipoog, naar de bullshit die HVN liep te verkondigen. Dat Aruba reikhalzend ernaar uitkijkt. Het wordt er nota bene niet eens uitgezonden!quote:
quote:
Wat een onzin slotje.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben het zowaar helemala met je eens
Ook deze gaat dicht... behoorlijk respectloos dit.. Maar eens zien hioe iedereen hier zelf reageert als je kind vermist is.
zie je PMquote:Op maandag 4 februari 2008 01:33 schreef spooky1234 het volgende:
Het gaat om;
[stelling] Daury = Paul van der Sloot! (onderbouwd)
Ik begrijp dat mods een wildgroei van Joran topics tegen willen gaan maar mijn openingspost was uitgebreid en een toevoeging op de bestaande onderwerpen, ik kon niets vinden wat er close enough was.
Ik zou de mods daarom willen verzoeken nogmaals mijn post te lezen en dan te heroverwegen om de topic open te gooien; Buzzer suggereerde in zijn slotje dat mijn topic dubbel zou zijn maar verwees in zijn slotje naar een topic vol met oneliners en zonder diepgang die ik wilde creeren met mijn topic.
Alvast bedankt.
Inderdaad dat was een snelle reactie, waarvoor bedankt.quote:
Daury is de zogenaamde vriend.quote:Op maandag 4 februari 2008 05:27 schreef Loedertje het volgende:
Waarom is *De vriend* van Joran = ... dicht
Ik weet het namelijk nog steeds niet.
ik zit me helemaal de tering te modden, maar dit forum loopt gewoon te snel om alles bij te houden.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:18 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zit zo eens de topics in het thematopic te bekijken, en ik moet zeggen dat me toch een vreemd gevoel bekruipt...
In mijn ogen draagt dit alleen maar bij aan het vergroten van de "massahysterie", en elkaar "opstoken"...
Er zou wat mij betreft heel erg veel meer gemodereerd mogen worden, om juist dit soort dingen te voorkomen...
Just my two cents though...
Omdat bagger.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Dromen over Joran vd Sloot Waarom slotje
quote:
Het ligt waarschijnlijk aan het mergen danquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:34 schreef Ryan3 het volgende:
Hoi..
Een vraag van mij:
Ik had een topic geopend dat gemerged is met het bestaande topic 'Daury', maar nu kan ik daar niet meer de reacties in volgen. Heeft dat met het mergen te maken?
Ontmergen gaat niet, denk je.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Het ligt waarschijnlijk aan het mergen danIk heb geen idee of wij daar iets aan kunnen doen....
Nee, topics kunnen splitsen is een grote wens van ons allen.quote:
? helemaal niet ik vraag gewoon wie er ook droomt over Joranquote:
Je weet zelf ook wel dat het gewoon een onzinnig topic is. We willen het hier graag een beetje 'serieus' houden.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
? helemaal niet ik vraag gewoon wie er ook droomt over Joran
Dat weet ik helemaal niet , het is gewoon een serieus topic waarin je je dromen verteld over Joran, waarom zou dat niet kunnen ?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het gewoon een onzinnig topic is. We willen het hier graag een beetje 'serieus' houden.
Zonde, had wel graag paar reacties gelezen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, topics kunnen splitsen is een grote wens van ons allen.
Was een tijdje bij mij ook vanmorgen idd.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:41 schreef milagro het volgende:
oh en in het Daury topic kan ik mijn eigen reacties niet lezen
ik zie mezelf wel als laatst reagerende staan, maar inhet topic zelf , ben ik onzichtbaar
en ja dat is erg !
No shit.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:49 schreef milagro het volgende:
als we samen onzichtbaar zijn, Ryan, zouden we elkaar dan niet moeten zien, als we tegelijkertijd dat topic aanklikken , we are both in FOK! limbo
Sorry, was ook niet zozeer een verwijt richting de mods...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zit me helemaal de tering te modden, maar dit forum loopt gewoon te snel om alles bij te houden.
En het is ook inet vreemd dat je in een forum als dit verschillende stromingen hebt. De gesprekken die ik vandaag op het schoolplein opving zijn een hele goede afspiegeling van wat zich hier op het forum afspeelt
En de scheidslijn in deze is ontzettend dun.
Volgens mij weet niemand behalve Joran zelf wie heeft meegeholpen maar als jij het wel zeker weet dan zou het wel grappig zijn als je daarvan iets post en dan ook de motieven waarom *die vriend* Joran heeft geholpen met het wegwerken van Natalie. Ik heb er nog nergens iets over gelezen behalve over die Daury die er dus helemaal niets mee te maken had.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daury is de zogenaamde vriend.![]()
Daury!
Dat blijkt nu dus inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij weet niemand behalve Joran zelf wie heeft meegeholpen maar als jij het wel zeker weet dan zou het wel grappig zijn als je daarvan iets post en dan ook de motieven waarom *die vriend* Joran heeft geholpen met het wegwerken van Natalie. Ik heb er nog nergens iets over gelezen behalve over die Daury die er dus helemaal niets mee te maken had.
bussyquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:16 schreef milagro het volgende:
Buzzer, nu gooi je een topic dicht , inzake Daury, waar we WEL normaal kunnen posten en verwijs je naar het Daury! topic wat dus "stuk " is .
Niet zo handig, lijkt me.
Gooi beter dat topic dicht en laat dat net gesloten topic open, verander de TT desnoods.
Isegrim :
Maar het is gewoon ook een vreselijk persoon hoe moet ik het dan verwoorden ?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:30 schreef buzzer het volgende:
Tuurlijk is er vrjiheid van meningsuiting, maar er is ook nog nog zoiets dat fatsoen heet, en dat ontbrak volledig in dat topic.
Kom op zeg, dat mechanisme klopt niet de de moeder opeens een kutwijf is en Nathalie een hoer.
We hebben het hier wel over de slachtoffers.
Hmm je hebt gelijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:33 schreef honda1990 het volgende:
SF waarom is mijn topic Motief Joran gesloten? Ik heb gezocht maar ik kon helemaal niks vinden, alleen het topic motief Peter R. de Vries
Honda
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hmm je hebt gelijkEen vergelijkbaar topic is al te ver naar beneden gezakt in de lijst
![]()
Ik gooi je topic weer open.
Dat sowieso. Maar ik ben niet zo weg van verwijderen van posts en daar volgens niets over zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is eigenlijk dubbel en overbodig he
Ik ga het meenemen naar achterquote:Op zondag 10 februari 2008 20:29 schreef Caesu het volgende:
sub-forums kan je toch opdelen in subsub-forums?
een subsub-forum met grappige topics
een subsub-forum met serieuzere topics
want, hoe grappig de format van de tapes ook was.
het blijft een afschuwelijke zaak.
misschien handig voor het onderscheid.
Totdat wij uitgepraat zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:05 schreef Tim21 het volgende:
Tot wanneer blijft dit subforum actief?
Als je linkjes hebt, graag!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:34 schreef BwennieBren het volgende:
Hoi,
Er is een dubbel topic deze Natalee Holloway (in the rebound) #11
Kan hij gesloten worden?
BVD
Overigens stoort het mij ontzettend wanneer mensen te term," je bent als een kanker op dit forum|" gebruiken en dat vervolgens een andere poster ook wordt uitgelachen wanneer deze zegt dat het hem/haar kwetst. Ik kan slechts hopen dat jullie dat ook zo zien en die post waarin diegene uit wordt gelachen door een poster -die zich schijnbaar daar speciaal daarvoor heeft aangemeld vandaag-, dan ook weggehaald kan worden. Nogmaals bedankt.
quote:
Op dit moment... Petre en ikquote:Op woensdag 9 april 2008 18:40 schreef mash_ het volgende:
Wie zijn eigelijk de mods? ik heb de 2 mods die in die anderen tt staat nog nooit gezien?
Ok tnxsquote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op dit moment... Petre en ikZoals je weet zijn we bezig met vervanging.
Ikquote:Op woensdag 9 april 2008 18:40 schreef mash_ het volgende:
Wie zijn eigelijk de mods? ik heb de 2 mods die in die anderen tt staat nog nooit gezien?
Hoi, ik Tmaatje ben het tweede modjequote:Op woensdag 9 april 2008 18:40 schreef mash_ het volgende:
dat is correctquote:Op maandag 28 april 2008 15:10 schreef NoCigar het volgende:
Was dit vroeger het Joran subforum?
Love your iconquote:Op maandag 28 april 2008 15:46 schreef NoCigar het volgende:
Ah, ok. Niet dat het er verder toe doe, maar je kunt het maar even weten.
Ik ging toevallig vorige week naar de kapper met die foto: zo wil ik het!quote:
even gekickt..quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:53 schreef Bommenlegger het volgende:
Waar is het topic over Jack the Ripper gebleven?
Zie het nergens meer staan.
Nogal beperkte OP; leek meer op een linkdump en de reacties waren dan ook ONZ waardig.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:52 schreef zoalshetis het volgende:
waarom het topic over domme boeven naar onz? leg uit.
ik denk dat de op niet veel langer hoefde te zijn, gezien het onderwerp. en ts is nog begonnen ook. ik dacht, kom laat ik eens een topic openen in een nieuw subforum dat best nog wel wat topics kan gebruiken gezien de matige populairiteit.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:02 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nogal beperkte OP; leek meer op een linkdump en de reacties waren dan ook ONZ waardig.
quote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef yvonne het volgende:
Even voor een herkansing teruggehaald
En ja ik heb een zwak voor zahi, bite me
ja, er zijn meer mislukte dan gelukte overvallen denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:33 schreef yvonne het volgende:
Er waren toch ook echt goed voorbereidde misdaden uitgekomen door iets knulligs?
Bankovervallers, maanden planning en toen was de bank dicht enzo.
Van die tunnelgravers met een verkeerde plattegrond?
*bijt yvonne*quote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef yvonne het volgende:
Even voor een herkansing teruggehaald
En ja ik heb een zwak voor zahi, bite me
je waardeert mijn topics of aanwezigheid in mis niet?quote:
Ik vind je een prima user, ik vind het alleen fijn om Yvonne te bijtenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je waardeert mijn topics of aanwezigheid in mis niet?
Ik ben zo vrij geweestquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:55 schreef kahaarin het volgende:
Tmaatje en Roooosje, zou 1 van jullie aub deze in de OP van dit topic willen bijvoegen?
Maddie McCann: Occams razor (12).
Alvast bedankt.
Ik vind het sowieso maar een relboeltje daar worden. Tevens vind ik het niet vervelend om een PM te krijgen wanneer het gezeik weer de overhand neemtquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/196674
Kan de crew deze user die even door de shredder tiefen? Bij afwijkende mening komt meneer weer met zijn gelul dat hij een mod gaat waarschuwen e.d. Erg topicverkrachtend. + Dat het een kutuser is. Win win.
Mwah, hij is best wel overtuigd van zijn zaak enzo, maar hij snapt FoK! volgens mij nog niet zo goed.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
Kan de crew deze user die even door de shredder tiefen? Bij afwijkende mening komt meneer weer met zijn gelul dat hij een mod gaat waarschuwen e.d. Erg topicverkrachtend. + Dat het een kutuser is. Win win.
Wie is die debiel ook alweer op die manische avatar?quote:
Britney natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 19:50 schreef APK het volgende:
[..]
Wie is die debiel ook alweer op die manische avatar?
Nee het topic is er ook niet voor om een forum goed te laten lopen. Het forum is ervoor dat het topic goed op zijn plaats is en dat is hij hier totaal niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ja care, want dit topic is hier niet voor.
FB.
GC leverde geen extra spelers op. Misschien een paar in de afgelopen maanden, in ieder geval niet zoveel dat ie wel echt daar moest blijven. De meeste mensen komen hier via via.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:49 schreef -SG- het volgende:
Oke Hara jij je zin
[..]
Nee het topic is er ook niet voor om een forum goed te laten lopen. Het forum is ervoor dat het topic goed op zijn plaats is en dat is hij hier totaal niet.
Ik zie de link van maffiaspel --> Misdaad werkelijk waar niet.
Daar gaat dit spel dan ook echt niet voor zorgen, die ijdele hoop hebben wij ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Dit past niet in misdaad inderdaad. Dit is een serieus forum, Als je het weer leven in wil blazen, moet je dat niet hiermee doen. daarmee word je niet serieus genomen
Ik heb er wel last van anders zou ik het niet posten.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
GC leverde geen extra spelers op. Misschien een paar in de afgelopen maanden, in ieder geval niet zoveel dat ie wel echt daar moest blijven. De meeste mensen komen hier via via.
Het gaat erom dat het spel in de AT blijft, en daarvoor maakt het niet uit in welk subforum we zitten. Het spel heeft er geen last van, ik heb er geen last van en jij niet.
Ik stel dat het voor het spel zelf weinig uitmaakt.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:58 schreef timmmmm het volgende:
Jij hebt het steeds over dat GC niet beter is voor het spel. Maar jij verplaatst hem. Dat moet je dan doen als je denkt dat MIS beter is voor het spel. Anders slaan je argumenten nergens op.
Waarom is MIS dan beter voor het spel?
MIS hoeft echt niet alleen serieus te zijn hoor. Hell no. Feit is wel dat het extra users aantrekt ja, maar dat was niet de reden om m te verplaatsen. Maar blijkbaar houd jij je vast aan die theoriequote:Op donderdag 11 december 2008 09:08 schreef timmmmm het volgende:
Nou, wat ik vervelend vind is dat dit enkel gedaan wordt om jullie forum te helpen. We zaten goed in GC, nu moeten we ineens verplaatsen. Maar veel maakt het inderdaa niet uit hoor. Geef me alleen een goede reden waarom en spel in het MIS forum hoort. Dat zie ik namelijk echt niet. Hara zegt dan dat maffia misdaad is, maar het is niet echt hoor (). MIS hoort toch een serieus forum te zijn? Verder wordt er telkens gezegd dat GC niets toevoegde, en als anders blijkt, jullie hem terug zetten, maar om iets ergens naar toe te verplaatsen, moet je toch het idee hebben dat hij daar beter gaat. En ik zie dus echt niet wat MIS toegvoegt
Van hara weet ik al dat het gelogen is. Zal ik nu jouw fobo controlerenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:53 schreef roooosje het volgende:
7. Wij zijn slim en innovatief
8. Daar is verder geen discussie over mogelijk
9. Daarnaast zijn we ontzettend aantrekkelijk
10. Ook daarover valt niet te twisten
11. Zullen we eerst eens kijken hoe het gaat, voordat we gaan miepen?
12.
Lieve schat,quote:Op donderdag 11 december 2008 11:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik wilde er vandaag aan beginnen ja, maar ik ben lynda aan het vermaken op msn, en ik kan niet en ouwehoeren, en denken tegelijk. Om te denken heb ik alle concentratie nodig die ik op kan brengen
Maar inderdaad, hou er maar mee op. Ik vind het een onzinnige verplaatsing, en er moeten we hele goeie redenen zijn om dat te veranderen. We komen er dus toch niet uit
Waarvoor hulde en dankquote:Op donderdag 11 december 2008 12:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben sowieso al bezig met puike kwaliteitstopics
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
Ik wil nog wel bijlezen of het wel en wee van Holloway, gewoon omdat het me interesseert. Sommige van Johan's posts zijn dan ook wel interessant om te lezen maar veelal is het geouweneel van heel lang geleden, of als je Mighty Google gebruikt niet eens waar of verzonnen. Dan de opmerkingen naar anderen waar hij net zoveel schuld aan heeft heeft mij de broek op mijn knieën doen zakken vandaag. Dus ja, ik heb mijn geduld verloren t.o.v. die kutuser.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb dat topic eens gelezen. Is die wel nodig? Het enige wat er het hele topic gebeurd is heen en weer getroll tussen die kutuser, die overigens bijvoorbeeld PMs post, wat officieel niet eens mag volgens mij, en de rest, die alleen maar komen melden hoe slecht voorgenoemde user is. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
klopt, maar niet iedereen beschouwt je als de meest betrouwbare inspiratiebron.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:15 schreef johan555 het volgende:
gisteren vertelde ik dat ik wist dat er een onderzoek zou komen en kreeg iedereen over me heen !
en wat blijkt vandaag ?![]()
Waarom is dat topic over de Kalpoe broers gesloten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ja jongens, we gaan hier niet verder met bashen hè? Het topic sloot niet voor niets, al dan niet tijdelijk.
We vonden dat er te veel Joran Topics waren. We overleggen vanmiddag even welke topics we weer opengooienquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:41 schreef yyentle het volgende:
[..]
Waarom is dat topic over de Kalpoe broers gesloten?
Was dat nodig?
Of mag er hier niet over hun onschuld worden gesproken en daarom dan maar dicht?
De Kalpoe broertjes gaan wel zijdelings over Joran, maar meer over de intriges waar Deepak en Satish die Joran in eerste instantie wilden helpen, door toedoen van Jorans ouders, in verzeild zijn geraakt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:38 schreef roooosje het volgende:
[..]
We vonden dat er te veel Joran Topics waren. We overleggen vanmiddag even welke topics we weer opengooien.
Sorry, orders uit Aruba.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:50 schreef yyentle het volgende:
[..]
Vreemd hoor,
maar, ik lees op alle buitenlandse fora en daar gebeuren dit soort dingen ook.
Aandacht afleiden, van onderwerp veranderen en posts weghalen.
Hier op FOK wordt zelfs een topic gesloten.![]()
Ik zou wel eens willen weten wiens idee het was het topic over Deepak en Satish te sluiten.
Ik zeg dat ik het vreemd vind. Mag dat niet?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:50 schreef timmmmm het volgende:
OW NOES, bel de politie! Er wordt een topic gesloten, en je moet naar het centrale joran topic. CENSUUR!!!!
echt, je reinste dwaasheid. Je mag toch zeggen wat je wil, en speculeren wat je wil in het topic/de topics die wèl overblijven
Om nu meteen te gaan zeuren dat het een complot is...
Een tip: TRU is de andere kant op. Seriously!
Een topic over Deepak en Satish Kalpoe, niet over Joran.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
Oh mijn god, er werd een topic op Fok gesloten
Ja ja, en dat past voor the time being best in het centrale topic.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:18 schreef yyentle het volgende:
[..]
Een topic over Deepak en Satish Kalpoe, niet over Joran.
Jij had er toch bezwaar tegen dat topic?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:38 schreef Polleeder het volgende:
Told you so
Maar één troost, als je straks verder gaat in een centraal topic, heb je waarschijnlijk wél veel meer viewers
Ik heb geen zin in die trollerij, en wegloopgeruchten over Natalee. Alles is al tig keer weerlegd met feiten.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ja, en dat past voor the time being best in het centrale topic.
Er lopen/liepen 9879879876 Joran gerelateerde topics en dat kan best in één.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:43 schreef yyentle het volgende:
[..]
Jij had er toch bezwaar tegen dat topic?
Waarom eigenlijk?
Een klein stukje van de puzzel: het zijn twee echt bestaande mensen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:04 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Ach bezwaar.. zo hoog zit het bij mij niet, hoor
Alleen begrijp ik niet waarom je er zo veel moeite in steekt. Laten we eerlijk zijn, verder dan wat vermoedens komen we niet. Of denk je écht dat je dit vermeende duistere complot kunt ontrafelen? En dan nóg is het maar een klein stukje van de puzzel.
Ja, ik wilmet Kerst nog wél aan de kerstdis van de VanderSlootjes kunnen aanschuiven!quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:50 schreef yyentle het volgende:
Maar ik ga wel naar de complotten met de Kalpoes, dat lijkt me handiger voor iedereen en minder storend voor de vriendinnen van mevrouw VanderSloot.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik wilmet Kerst nog wél aan de kerstdis van de VanderSlootjes kunnen aanschuiven!
Verbreed je horizon, de wereld zit vol met complotten en bijbehorende slachtoffers. Waarom ben je zo gebrand op déze twee? Er zijn inmiddels weer heel wat onopgeloste zaken bijgekomen, waar je een dagtaak aan zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:08 schreef yyentle het volgende:
[..]
Een klein stukje van de puzzel: het zijn twee echt bestaande mensen.
En wat doe jij hier?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:13 schreef timmmmm het volgende:
Waarom moet je hier zolang over doorgaan? Er is gezegd dat alle Jorangerelateerde topics dichtgaan, en dat er gekeken wordt welke en of er nog opnieuw open gaan. Denk je dat als je lang genoeg doorzeurt je dan wel je zin krijgt? Je hebt je klacht gedeeld, je hebt antwoord gekregen, plus een goede motivatie. What more do you want?
De hysterie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:15 schreef yyentle het volgende:
[..]
Hoor jij ook bij de vriendinnen en kennissen (Renfro, Gielen, Brennan) van mevrouw VanderSloot dan?
Waarom denk je dat die topics dichtgegaan zijn danquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:15 schreef yyentle het volgende:
[..]
Hoor jij ook bij de vriendinnen en kennissen (Renfro, Gielen, Brennan) van mevrouw VanderSloot dan?
Meestal beschuldigen mensen geen onschuldigen: dat doen Jorans ouders wel.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:15 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Verbreed je horizon, de wereld zit vol met complotten en bijbehorende slachtoffers. Waarom ben je zo gebrand op déze twee? Er zijn inmiddels weer heel wat onopgeloste zaken bijgekomen, waar je een dagtaak aan zou kunnen hebben
Wat weet ik? Ik weet nix nu, ik heb een gigantische kater, dat wel.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:19 schreef yyentle het volgende:
[..]
Geen hysterie Bwennie, feiten en dat weet jij ook.
Ja hoor, maar accepteer het als mensen anders denken, en ga niet doordrammen als je je zin niet krijgt. Je hebt je punt nu gemaakt.quote:
Het gaat er toch allang niet meer over?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja hoor, maar accepteer het als mensen anders denken, en ga niet doordrammen als je je zin niet krijgt. Je hebt je punt nu gemaakt.
Tja, ik kan die blinde gedrevenheid van sommigen maar niet begrijpen. Maar idd, misschien hebben we het er later nog wel eens overquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:18 schreef yyentle het volgende:
[..]
Meestal beschuldigen mensen geen onschuldigen: dat doen Jorans ouders wel.
Zullen we nu stoppen?
Bye, misschien tot in de desbetreffende topics.
Ja joh, de een maakt zich hier druk over en de ander daarover en weer anderen maken zich druk om waar anderen zich druk over maken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:28 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Tja, ik kan die blinde gedrevenheid van sommigen maar niet begrijpen. Maar idd, misschien hebben we het er later nog wel eens over
Die komt onderaan, bij die ándere centrale topics die over het hoofd gezien wordenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:48 schreef BwennieBren het volgende:
Waar is het centrale topic van Joran eigenlijk?
Okay die moet dus nu aangemaakt worden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:51 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Die komt onderaan, bij die ándere centrale topics die over het hoofd gezien worden
Nah, ben me al een dik uur aan het inlezen in dat maffiaspelquote:
Kom het daar vragen dan, iedereen wil graag uitleg geven! (behalve PP, denkelijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nah, ben me al een dik uur aan het inlezen in dat maffiaspel![]()
Ik heb altijd al maffiaweerwolf willen zijn![]()
Maar snap er geen reet van.Morgen maar weer eens proberen
Ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom het daar vragen dan, iedereen wil graag uitleg geven! (behalve PP, denkelijk)
Sorry dat ik weer stoor hoor, maar vind je niet dat je jezelf belachelijk maakt nu?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:50 schreef yyentle het volgende:
Ik heb geen zin in die trollerij, en wegloopgeruchten over Natalee. Alles is al tig keer weerlegd met feiten.
Daarom is het jammer. Als het over de Kalpoe's gaat in het Joran topic, verdwijnen berichten (gebaseerd of feiten) in het niets. Ik weet ook wel dat dat de bedoeling is van sommigen hoor!
Je gooit mij ongevraagd op een hoop met andere door jou te benoemen posters. Je doel is te doorzichtig Bolsena! Dat doe ik bij jou toch ook niet? Wie is hier nou aan het trollen? Jij toch?quote:Op zondag 14 december 2008 00:14 schreef bolsena het volgende:
[..]
Sorry dat ik weer stoor hoor, maar vind je niet dat je jezelf belachelijk maakt nu?
Door weer te beginnen over "trollerij", waar jij, bastibro en johan sowieso niet vies van waren gistermiddag op dat andere topic (Joran deel 5 geloof ik).
En door zelfs te suggereren dat er door mensen hier bewust berichtjes worden weggehaald. En dat dat de bedoeling is van sommigen?!
Je hebt te veel complottheorie-boekjes gelezen denk ik. Op deze site zitten moderators die soms doen wat ze volgens hen moeten doen. Deal with it.
Jij deed dat ook met mij hoor. Lees maar even dat JORAN-topic (#5) terug: ik heb geen zin meer om te posten tussen al die trollen.quote:Op zondag 14 december 2008 08:33 schreef yyentle het volgende:
Je gooit mij ongevraagd op een hoop met andere door jou te benoemen posters. Je doel is te doorzichtig Bolsena!
Dat doe ik bij jou toch ook niet?
Op een behoorlijk suggestieve manier ja.quote:Op zondag 14 december 2008 08:33 schreef yyentle het volgende:
In beide gevallen werd het gedaan door mensen die net moderator waren geworden maar al langer op het forum zaten. Het viel mij op en ik deelde het mee, meer niet.![]()
Ten eerste, ik geef ook als het kan links en verwijzingen.quote:Op zondag 14 december 2008 08:33 schreef yyentle het volgende:Ik geef links en verwijzingen bij alles wat ik schrijf in plaats van goedkope lasterpraatjes (ik heb gehoord, iemand zei, het gerucht gaat) die nergens op gebaseerd zijn en voor 99% weerlegd kunnen worden en ook al tig keer zijn weerlegd.![]()
Nee hoor, daar is de feedback toch voorquote:Op zondag 14 december 2008 14:43 schreef bolsena het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ophouden hier in het meld misdaad anoniem-topic te schrijven. De mods worden vast gek van ons
Misschien spelen die moderators wel allemaal onder één hoedje. Een aluminium hoedjequote:Op zondag 14 december 2008 08:33 schreef yyentle het volgende:
Negatieve VanderSloot berichtgeving bewust weghalen is gebeurd op andere fora: hier is een onderwerp gesloten. In beide gevallen werd het gedaan door mensen die net moderator waren geworden maar al langer op het forum zaten. Het viel mij op en ik deelde het mee, meer niet.![]()
I'm IN and ready to eliminatequote:Op zaterdag 13 december 2008 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Jaaaa![]()
De meeste snappen het door alleen te lezen niet hoor, meedoen is de beste manier
Net als op de NWO site?quote:Op zondag 14 december 2008 15:01 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Misschien spelen die moderators wel allemaal onder één hoedje. Een aluminium hoedje
Ja, echt, denk je?quote:Op zondag 14 december 2008 14:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is de feedback toch voor
Bovendien, ik denk dat ze zich achter de schermen opperbest vermaken om ons hoor!![]()
Nee hoor, grapjequote:Op zondag 14 december 2008 15:48 schreef bolsena het volgende:
[..]
Ja, echt, denk je?
Kopje koffie en een dot slagroom er bij en dan maar lachen om onze berichtjes en oorlogjes?
Hmm, damn, misschien hebben ze nog plek vrij bij de mods.![]()
Owww, glukkig maar.quote:Op zondag 14 december 2008 16:15 schreef BwennieBren het volgende:
Nee hoor, grapje
Ze nemen ons heus serieus hoor![]()
2 keer juist.quote:Op zondag 14 december 2008 14:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is de feedback toch voor
Bovendien, ik denk dat ze zich achter de schermen opperbest vermaken om ons hoor!![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk ik er overheen of is er nog geen topic over de school shootings?
Nu wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, die was er nog niet.
En ik zal je vraag even mee naar achteren nemen
Misschien in SES.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk ik er overheen of is er nog geen topic over de school shootings?
Hij is al in MIS geopend hoor.quote:
't Mag wel, maar achter spoilertags inderdaad. Als het maar om de inhoud blijft draaien, en niet allemaal ranzige plaatjes gaat wordenquote:
Oké. Ik heb ze ook nog achter een linkje in een spoiler,quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Mag wel, maar achter spoilertags inderdaad. Als het maar om de inhoud blijft draaien, en niet allemaal ranzige plaatjes gaat worden
Maar dan hoef je het toch niet meteen te sluiten..quote:Op maandag 12 januari 2009 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
Yup, en de vorige keer dat het maanden stil lag lag het ook aan MIS
Het spel ligt toch al weken stil, dan hoef je het niet te sluiten. We slowchatten nu gezellig een beetje. Waarom mag dat niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
Yup, en de vorige keer dat het maanden stil lag lag het ook aan MIS
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Steve Brown?
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:53 schreef johan555 het volgende:
Ik klaag niet als iemand een bijdrage levert of meedoet aan een discussie, dan kan je van mening verschillen maar als iemand stelselmatig alleen maar kritiek komt leveren dan vraag ik me wel af wat diegene dan komt doen ja .
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:51 schreef johan555 het volgende:
Hier gaat het hier over
In deze reeks hebben we het over de Hollowaycase.
We speculeren hier over wat er gebeurd kan zijn, wie het gedaan hebben, wie ermee te maken heeft, waarom etc. Maar in dit topic hebben we het óók over feiten, en nieuwsberichten zijn dus ook van harte welkom. Lees mee en meng je in de discussie, maar laten we het bovenal gezellig houden!
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:39 schreef johan555 het volgende:
Kom nou gauw ouwefiets je komt hier alleen met kritiek aan, mee doen aan een discussie doe je niet ,als iemand een typfout maakt geef je direct commentaar en ga zo maar door .
Jij komt hier met een ander doel ouwefiets ! Dit was m'n laatste post aan jou en over jou .
Als ik je naam zie zal m'n vinger direct naar het scollwiel gaan![]()
Start zelf een topic waar je al je kritiek op kwijt kan of ga naar je super Intelligente nwo bloggie waar geen hond komt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:59 schreef johan555 het volgende:
Kom je hier nou alleen weer voor de zoveelste keer om mensen en medeforum leden af te zeiken OUWEFIETS ?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:52 schreef johan555 het volgende:
En selectief lezen doe ik al helemaal niet het zal mij een zorg zijn of Joran wel of niet schuldig is .
Ik betwijfel dat zelfs !
Voor mij is belangrijk dat de Waarheid boven tafel komt!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:49 schreef johan555 het volgende:
Als er één aantoonbaar geen dossier kennis van deze zaak heeft ben jij het wel mr B
je wist niet eens dat er verklaringen van Paul vd Sloot waren .
Hoeveel mensen hebben Paul vd Sloot s'nachts om 4 uur gezien ?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:43 schreef johan555 het volgende:
ontmaskerd buster ? dat ben jij toch al !
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef johan555 het volgende:
is er een getuige verklaring dat ze coke snoof ?
Als je 's morgens begint met een snuif coke, kun je meteen weer flink gaan zuipen hoor!
snuif je zelf ook coke dat je dat weet ?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:05 schreef johan555 het volgende:
Daar mag best over gepost worden over die 2 leugenaars maar niet Steeds hetzelfde .
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:59 schreef johan555 het volgende:
Zou je niet eens een eigen topicje kunnen openen over de 2 k brothers ?
Dan kan je daar roboposten.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:41 schreef johan555 het volgende:
even zelf zoeken ouwefiets >google.com
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:20 schreef johan555 het volgende:
je kan toch lezen :
Joran Van Der Sloot, had a personal web site that promoted gang culture and violence including gang rapes. The web site was removed from the internet, allegedly by Van Der Sloot's father, within hours after he was arrested.
er zijn zelfs screenshots van
quote:
Okay, niks gezegd. Zal me gedragen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb vanaf pagina 5 of zo gemeld dat het nu over is. Vanaf nu houd ik alles dus in de gaten en note ik alles. Ik ga niet met terugwerkende kracht bezig, maar ben nu notes aan het verzamelen hoor, no worries.
ja ik zag dat niet alles goedging hier staat het complete drama Ik snap dit even niet......quote:Op zondag 22 februari 2009 12:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Je moet ff je bericht editten in dat andere topic en dan dat kopiëren en hier posten.
als je in een topic komt dat je tegenkomt via een topic dat in actieve topics staat mag je daar dus niet op reageren als dit topic te ''oud'' is ?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
DAt mag je best zeggen, maar in dat topic is het nogal offtopic, hè. Net zoals de reactie die je in eerste instantie plaatste. En dan is het nog een topickick ook.
Gaat dat topic over? Nee. Voegt je reactie iets toe? Nee. Is jouw reactie een bagger offtopic opmerking? Ja. En dus, gaat ie weg.
Je mag best reageren. Maar dan wel met een reactie die iets toevoegt of op zijn minst ontopic isquote:Op zondag 22 februari 2009 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
als je in een topic komt dat je tegenkomt via een topic dat in actieve topics staat mag je daar dus niet op reageren als dit topic te ''oud'' is ?
en eenwordt opgevat als een ''baggeropmerking"?
Ja ik vraag het maar even want dit is nieuw voor mij......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |