Nou moderators, hier nog even mijn bescheiden mening. Ik kwam hier recent weer eens aangewandeld (op Fok dus) en vond dat NH-gedoe wel interessant worden de laatste paar weken, dus ik heb me weer eens ingeschreven op Fok. Lekker discussiëren en nieuwe kennis en inzichten opdoen. Altijd leuk, toch?
Maar helaas, al snel bleek dat een pittige discussie of sowieso het hebben van een andere mening dan de gangbare mening (J is schuldig en N is verkracht, vermoord etc.) niet geaccepteerd en getolereerd wordt door enkele personen die tamelijk dwingend en belerend aanwezig zijn.
Ik heb me regelmatig laten gaan in die "discussies", welke in mijn ogen niet meer dan simpele "flamewars" of hoe dat ook heten, waren. Echter heb ik nergens mensen uitgescholden of beledigd.
Des te verbazingwekkender is het dan om te horen dat iemand een pm stuurt naar een mod, omdat deze mij verwijt dat ik hem "jochie" heb genoemd. Dat is inderdaad het geval; de reden waarom er voor het eerst een pm werd gestuurd over mijn "gedrag" was omdat ik jochie zie tegen iemand.
Soit, kan gebeuren. Wel vreemd dat iemand daar zo over valt, echter.
Daarna heb ik nog twee keer gekregen dat die persoon een pm heeft verstuurd vanwege mijn "aanstootgevende" gedrag, welk gedrag dat ook geweest moge zijn.
Ik pleit mezelf niet vrij van medeschuldigheid als het gaat om die "pittige, persoonlijk wordende discussies", maar er is gewoon sprake van actie-reactie.
Ik was van plan een boekje open te doen over al datgene wat de desbetreffende user allemaal heeft uitgespookt op dat forumtopic, maar ik denk dat het beter is als jullie zelf maar gewoon eens gaan lezen. Het zijn maar 26 topics.
Verder laat ik het hier maar bij. Als het topic gesloten wordt is dat jammer, voor mij en voor veel andere mensen denk ik. Het onderwerp is nog steeds erg levendig en gewild bij een groep mensen, en achter de schermen gebeurd er regelmatig nog voldoende om dit topic interessant te blijven vinden en houden.
Nou, goed, zie maar wat je verder met dit topic doet. Neem de juiste beslissing op basis van correcte informatie, zou ik zeggen.
Ik ben voorlopig wel even klaar met de misdaad. Het is nog een net berichtje geworden trouwens, vind je ook niet?