abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2008 @ 10:57:16 #176
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63928016
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:53 schreef roooosje het volgende:
7. Wij zijn slim en innovatief
8. Daar is verder geen discussie over mogelijk
9. Daarnaast zijn we ontzettend aantrekkelijk
10. Ook daarover valt niet te twisten
11. Zullen we eerst eens kijken hoe het gaat, voordat we gaan miepen?
12.
Van hara weet ik al dat het gelogen is. Zal ik nu jouw fobo controleren
Laffe huichelaar
  donderdag 11 december 2008 @ 10:59:03 #177
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63928063
Goedgekeurd!

Om nu maar inhoudelijk te reageren: Hoe wordt het spel er beter van dan? Dat is nu het enige wat ik wil weten
Laffe huichelaar
  donderdag 11 december 2008 @ 11:02:41 #178
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63928147
Omdat je nu hier users aantrekt en het óók weer in GC staat, 2 keer zoveel aanspraak als eerst dus?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 11 december 2008 @ 11:04:29 #179
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63928189
Maar hier zijn nauwelijks users
Laffe huichelaar
  donderdag 11 december 2008 @ 11:10:40 #180
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63928329
Nou Timmm, ik schei ermee uit Je hebt MIS + GC, en je uitleg en zo gaan we het eerst proberen

Open nu maar pareltjes zodat er nog meer mensen komen
  donderdag 11 december 2008 @ 11:12:56 #181
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63928383
Ik wilde er vandaag aan beginnen ja, maar ik ben lynda aan het vermaken op msn, en ik kan niet en ouwehoeren, en denken tegelijk. Om te denken heb ik alle concentratie nodig die ik op kan brengen
Maar inderdaad, hou er maar mee op. Ik vind het een onzinnige verplaatsing, en er moeten we hele goeie redenen zijn om dat te veranderen. We komen er dus toch niet uit
Laffe huichelaar
  Admin donderdag 11 december 2008 @ 11:29:55 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63928746
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik wilde er vandaag aan beginnen ja, maar ik ben lynda aan het vermaken op msn, en ik kan niet en ouwehoeren, en denken tegelijk. Om te denken heb ik alle concentratie nodig die ik op kan brengen
Maar inderdaad, hou er maar mee op. Ik vind het een onzinnige verplaatsing, en er moeten we hele goeie redenen zijn om dat te veranderen. We komen er dus toch niet uit
Lieve schat,
de mods van GC kwamen met het idee het mafia-topic naar MIS te doen, ergens was het ook niet echt GC-spul. In het mafiatopic zitten best veel users die van moorden, misdaad, speuren en puzzelen houden toch? Veel mensen weten nieteens dat dit forum bestaat terwijl het wel in hun straatje past.

Goed, vers bloed op MIS en het nafiatopic verhuist hierheen.
Je zou denken, 2 vliegen, één klap.

Kijk het nu even aan, por de mensjes in het mafiatopic op eens rond te kijken waar ze nu zitten en hoe ze een steentje bij kunnen dragen hier.
Loopt het absoluut niet, kijken we na een maandje heus weer.
Geef het een kans zou ik zeggen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 11 december 2008 @ 11:39:34 #183
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63928996
Doe ik ook, yvonne, en ik zei al dat ik er over op zou houden
Maar wat je over het maffia spel zegt is niet helemaal waar. Dat spel heeft helemaal niets te maken met moorden of misdaad, en iedereen kom voor het puzzelen. Waarom is meer dan de helft anders van MEN?

Laffe huichelaar
  Admin donderdag 11 december 2008 @ 12:18:22 #184
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63929936
Het is hier gewoon gezelliger, nou ja, dat wórdt het
We kijken het een maandje aan, oké?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 11 december 2008 @ 12:27:00 #185
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63930175
Ik ben sowieso al bezig met puike kwaliteitstopics
Laffe huichelaar
pi_63930554
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben sowieso al bezig met puike kwaliteitstopics
Waarvoor hulde en dank
Pretentieus geneuzel.
  donderdag 11 december 2008 @ 15:27:53 #187
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63934968
Na de uitleg van de verschillende modjes en admins ben ik erachter gekomen dat het dus alleen maar voor het belang van Misdaad is... Of zit ik fout.
A little knowledge is a dangerous thing.
  † In Memoriam † vrijdag 12 december 2008 @ 16:25:39 #188
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63964367
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/196674

Kan de crew deze user die even door de shredder tiefen? Bij afwijkende mening komt meneer weer met zijn gelul dat hij een mod gaat waarschuwen e.d. Erg topicverkrachtend. + Dat het een kutuser is. Win win.
Ik ben met ShaoliN, bijlezen daar is scrollen door de persoonlijk beledigingen en "klik-PM" posts van die kutuser. En omdat het toch oogluikend toegestaan wordt, heb ik dan maar ook een bijdrage gedaan.
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:40:54 #189
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63964814
Ik heb dat topic eens gelezen. Is die wel nodig? Het enige wat er het hele topic gebeurd is heen en weer getroll tussen die kutuser, die overigens bijvoorbeeld PMs post, wat officieel niet eens mag volgens mij, en de rest, die alleen maar komen melden hoe slecht voorgenoemde user is. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Laffe huichelaar
  † In Memoriam † vrijdag 12 december 2008 @ 16:49:50 #190
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63965083
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb dat topic eens gelezen. Is die wel nodig? Het enige wat er het hele topic gebeurd is heen en weer getroll tussen die kutuser, die overigens bijvoorbeeld PMs post, wat officieel niet eens mag volgens mij, en de rest, die alleen maar komen melden hoe slecht voorgenoemde user is. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Ik wil nog wel bijlezen of het wel en wee van Holloway, gewoon omdat het me interesseert. Sommige van Johan's posts zijn dan ook wel interessant om te lezen maar veelal is het geouweneel van heel lang geleden, of als je Mighty Google gebruikt niet eens waar of verzonnen. Dan de opmerkingen naar anderen waar hij net zoveel schuld aan heeft heeft mij de broek op mijn knieën doen zakken vandaag. Dus ja, ik heb mijn geduld verloren t.o.v. die kutuser.

Maar goed, misschien heb je ook wel gelijk. Als de zaak een cold-case wordt eind van het jaar, kan dat topic misschien ook wel naar het archief. Scheelt een stuk irritatie wellicht.
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:56:58 #191
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63965254
Rooosje weet over dat specifieke topic meer dan ik, dus ik stel voor dat we haar reactie even afwachten en dan kijken hoe verder te gaan
pi_63966365
Mja, ik word een beetje moe van dat getroll en gebash en dat gejank in mijn PM-box. Ik heb het weer een tijdje aangekeken, maar het wordt ook niet beter.
Het topic gaat dus ook dicht. Morgen ga ik eens kijken met Harajuku. hoe we het verder aan gaan pakken.
Pretentieus geneuzel.
pi_63969464
Nou moderators, hier nog even mijn bescheiden mening. Ik kwam hier recent weer eens aangewandeld (op Fok dus) en vond dat NH-gedoe wel interessant worden de laatste paar weken, dus ik heb me weer eens ingeschreven op Fok. Lekker discussiëren en nieuwe kennis en inzichten opdoen. Altijd leuk, toch?

Maar helaas, al snel bleek dat een pittige discussie of sowieso het hebben van een andere mening dan de gangbare mening (J is schuldig en N is verkracht, vermoord etc.) niet geaccepteerd en getolereerd wordt door enkele personen die tamelijk dwingend en belerend aanwezig zijn.

Ik heb me regelmatig laten gaan in die "discussies", welke in mijn ogen niet meer dan simpele "flamewars" of hoe dat ook heten, waren. Echter heb ik nergens mensen uitgescholden of beledigd.

Des te verbazingwekkender is het dan om te horen dat iemand een pm stuurt naar een mod, omdat deze mij verwijt dat ik hem "jochie" heb genoemd. Dat is inderdaad het geval; de reden waarom er voor het eerst een pm werd gestuurd over mijn "gedrag" was omdat ik jochie zie tegen iemand.
Soit, kan gebeuren. Wel vreemd dat iemand daar zo over valt, echter.

Daarna heb ik nog twee keer gekregen dat die persoon een pm heeft verstuurd vanwege mijn "aanstootgevende" gedrag, welk gedrag dat ook geweest moge zijn.

Ik pleit mezelf niet vrij van medeschuldigheid als het gaat om die "pittige, persoonlijk wordende discussies", maar er is gewoon sprake van actie-reactie.

Ik was van plan een boekje open te doen over al datgene wat de desbetreffende user allemaal heeft uitgespookt op dat forumtopic, maar ik denk dat het beter is als jullie zelf maar gewoon eens gaan lezen. Het zijn maar 26 topics.

Verder laat ik het hier maar bij. Als het topic gesloten wordt is dat jammer, voor mij en voor veel andere mensen denk ik. Het onderwerp is nog steeds erg levendig en gewild bij een groep mensen, en achter de schermen gebeurd er regelmatig nog voldoende om dit topic interessant te blijven vinden en houden.

Nou, goed, zie maar wat je verder met dit topic doet. Neem de juiste beslissing op basis van correcte informatie, zou ik zeggen.

Ik ben voorlopig wel even klaar met de misdaad. Het is nog een net berichtje geworden trouwens, vind je ook niet?
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63973522
gisteren vertelde ik dat ik wist dat er een onderzoek zou komen en kreeg iedereen over me heen !
en wat blijkt vandaag ?

==============================================================
Nieuw onderzoek naar beginfase Holloway-zaak
12 Dec, 2008, 14:18 (GMT -04:00)
Email dit artikel
Print dit artikel

ORANJESTAD — Minister van Justitie Rudy Croes wil het onderste uit de kan over de eerste dagen na de verdwijning van Natalee Holloway in 2005. Volgend jaar komt daar een onafhankelijk onderzoek naar, bevestigde hij vanochtend. “De voorbereidingen zijn nu al aan de gang. Het een en ander is al geschied.”

================================================================

Onderzoek naar beginfase zaak-Holloway
Gepubliceerd: vrijdag 12 december 2008 14:56 UTC
Laatst gewijzigd: vrijdag 12 december 2008 14:56 UTC

Oranjestad - De Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes laat een onafhankelijk onderzoek instellen naar het recherchewerk in de beginfase van de zaak-Holloway. Daarop was aangedrongen door staatssecretaris Bijleveld na kritiek van Croes op het politie-onderzoek.

Croes zei vorige week dat de Nederlandse commissaris Jan van der Straten het Holloway-onderzoek in de beginfase ernstig heeft gehinderd. Van der Straten zou dat hebben gedaan om zijn vriend Paul van der Sloot te helpen, de vader van hoofdverdachte Joran van der Sloot.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63973884
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:15 schreef johan555 het volgende:
gisteren vertelde ik dat ik wist dat er een onderzoek zou komen en kreeg iedereen over me heen !
en wat blijkt vandaag ?
klopt, maar niet iedereen beschouwt je als de meest betrouwbare inspiratiebron.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:29:32 #196
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63973925
Ja jongens, we gaan hier niet verder met bashen hè? Het topic sloot niet voor niets, al dan niet tijdelijk.
  Admin vrijdag 12 december 2008 @ 22:40:57 #197
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63974250
Jullie weten dat Hara door Aruba is aangesteld als mod hier hè?

pi_63974738
Precies, en ze stopt alle 'kritische' Joran-topics in de DOOFPOT
pi_63982443
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ja jongens, we gaan hier niet verder met bashen hè? Het topic sloot niet voor niets, al dan niet tijdelijk.
Waarom is dat topic over de Kalpoe broers gesloten?

Was dat nodig?

Of mag er hier niet over hun onschuld worden gesproken en daarom dan maar dicht?
pi_63984261
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 11:41 schreef yyentle het volgende:

[..]

Waarom is dat topic over de Kalpoe broers gesloten?

Was dat nodig?

Of mag er hier niet over hun onschuld worden gesproken en daarom dan maar dicht?
We vonden dat er te veel Joran Topics waren. We overleggen vanmiddag even welke topics we weer opengooien .
Pretentieus geneuzel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')