Het is gewoon een apart figuur. Zijn weblog is vermakelijk om te lezen, maar vaak erg kort door de bocht zoals in de openingspost al is aangegeven.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Toch komt hij ergens wel sympathiek over, ook al blijft het een Amsterdamse lefgozer
En ook "met je neus in de bap hangen" en "verschut gaan".quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zoals VI-columnist Johan Derksen zijn stokpaardjes heeft met woorden als notoire querelant, non-valeur, recalcitrante ijdeltuit, klinkklare nonsens uitslaan e.d., zo gebruikt Steve vaak woorden als "freund", Amsterdam-noir en "iemand de lampen uitschieten".
Nou, met zijn hele Happy Family erbij danquote:Op maandag 10 november 2008 18:30 schreef DurumDoner het volgende:
'1 van de grootste drugslords van Amsterdam'
Nou niet overdrijven he.
Geen idee wie daar in stonden. Bruinsma ongetwijveld bovenaan. Voor zover ik weet wat Steve Brown in het Bruinsma-tijdperk een studentje die zijn handel haalde bij de Bruinsma-groep (Thea Moear, Urka e.d.) en dat een beetje verhandelde via coffeeshops. Niet echt de grote handel dus, vandaar dat ik hem niet zo zeer een drugsbaron zou noemen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Maar DurumDoner, we kunnen wel een alternatieve Quote-lijst opzetten van grootste Amsterdamse drugshandelaars in de jaren 80. Wat zou volgens jou de top 5 zijn?
Bruinsma bovenaan, geen twijfel mogelijk denk ik. Maar als je het boek van Brown (drugsbaron in spijkerbroek) leest krijg je de indruk dat hij niet alleen een afnemer was maar ook zelf transporten regelde. Maar misschien zit daar wel wat grootspraak bij.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:07 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Geen idee wie daar in stonden. Bruinsma ongetwijveld bovenaan. Voor zover ik weet wat Steve Brown in het Bruinsma-tijdperk een studentje die zijn handel haalde bij de Bruinsma-groep (Thea Moear, Urka e.d.) en dat een beetje verhandelde via coffeeshops. Niet echt de grote handel dus, vandaar dat ik hem niet zo zeer een drugsbaron zou noemen.
Steve Brown is nooit vies geweest van grootsprak. Als de helft opgeschepperij is dan is het nog weinig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Bruinsma bovenaan, geen twijfel mogelijk denk ik. Maar als je het boek van Brown (drugsbaron in spijkerbroek) leest krijg je de indruk dat hij niet alleen een afnemer was maar ook zelf transporten regelde. Maar misschien zit daar wel wat grootspraak bij.
Een reactie van de man himself, dat is wel leuk natuurlijk. Wat ik me nou afvroeg: lieten jullie alle Happy-leden (hoeveel waren er dat wel niet?) meedelen in de miljoenen, of alleen de leiding / het management?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:07 schreef stevenbrownzegt het volgende:
Zie: http://stevenbrown.web-lo(...)maken-maffiajou.html
En meer over hoe Thea Moear inmiddels een weerloze ( dementerende) speelbal is in de handen van de ‘De Vries kliek’ en hun Wunderdwerg Hendrik Jan Korterink in mijn komende boek: “Banken beroven mensen.”
Zie : http://stevenbrown.web-lo(...)banken-berove-1.html
En voor jullie discussie de FIOD heeft het jaar inkomen van The Happy Family toen der tijd op vijftig miljoen gulden per jaar gesteld. Een en ander vast gelegd in het Accijns BTW Arrest van het Hof te Luxemburg.
Gr Steve Brown
OK bedankt. Ik ga er vanuit dat je het zelf inderdaad bent, aangezien je hier in dezelfde stijl schrijft als op je weblog. Of je moet alla Johan Cruijff een ghostwriter hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:04 schreef stevenbrownzegt het volgende:
@B.R.Oekhoest,
Hoe het toe ging in de Happy Family staat uit en te na beschreven in "Drugsbaron spijkerbroek "
De happy had 20.000 leden. 200 vaste medewerkers ( oh, oh wat waren wij bang voor Thea en Klaas).
Voor onze leden gratis koffie, thee, kerstpaketten, maaltijden, dagtripjes, reisjes naar het buitenland. Wat ik andere bedrijven die miljoenen omzetten/verdienen niet gauw zie na doen.
Het is beide Steven is mijn naam en Steve staat op al mijn 6 boeken.
Wel every body Happy?
Mazzeltof
Gr. Steve
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |