Nee daarom. Veel nieuwe spelers zullen we ook niet echt krijgen. De kans was in GC vele male groter.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik wist neit eens dat dit subforum bestond
Stel, ik voel me een beetje rebelsquote:Op woensdag 10 december 2008 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ja care, want dit topic is hier niet voor.
FB.
Pardon?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:48 schreef DuTank het volgende:
Hara is mod en gelijk voelt ze zich beter dan ons
Yupquote:Op woensdag 10 december 2008 20:49 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Stel, ik voel me een beetje rebelsen ik open de nieuwe topics in gc of men. Wat dan? Ga je ze dan allemaal verplaatsen?
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 10 december 2008 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
YupEn omdat je het doet om te zieken krijg je mn eerste note
Hypothetisch hè, want dat doe je natuurlijk niet echt
Eerst de moorden maar afwachtenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, zullen we nog eens hints bekijken of zo?
Ik denk dat je meer aan een cursus Nederlands hebt, dan aan een note.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Maar aan de andere kant... Ik wil eigenlijk wel een note hebben, dit word wel erg aanlokkelijk.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer aan een cursus Nederlands hebt, dan aan een note.
Nou, dat zijn er zelfs al 2!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Susi het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier kwam omdat het in de GC stond, anders was ik het nooit tegengekomen.
Euheuh, als er íemand niks over het taalgebruik van anderen mag zeggen ben jij het welquote:
Zorg nu maar eerst dat je zelf de Nederlandse taal machtig bent, Timmmm.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze moest er nog bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |