abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66047928
Op zaterdag 15 feb2009 02:21 schreef johan555 het volgende:

In deze reeks hebben we het over de Hollowaycase.
We speculeren hier over wat er gebeurd kan zijn, wie het gedaan hebben, wie ermee te maken heeft, waarom etc. Maar in dit topic hebben we het óók over feiten, en nieuwsberichten zijn dus ook van harte welkom. Lees mee en meng je in de discussie, maar laten we het bovenal gezellig houden!

Deel:
01 | 02 |03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 |

Natalee Holloway (in the rebound) #28
Natalee Holloway (in the rebound) #29

Andere interessante links:
Shango's raadsel
hollowaycase.com
Scaredmonkeys.net
Arubadirtypolice.blogspot
riehlworldview.com
Scrux.com
Refugees Unleashed
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_66047947
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_66048139
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 09:20 schreef johan555 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een rotkop heeft die jongen toch
pi_66050641
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:41 schreef FreeExtremeKnowledge het volgende:
Even voor de duidelijkheid, de vader van Joran van der sloot heeft ook te maken met de bekend vermeend pedofiel van justitie Joris Demmink. De kans bestaat nog steeds dat Natalee niet dood is maar in een netwerk zit van ritueel misbruik. Precies zoals Dr. Phil al in het begin had uitgezocht, voordat bekend charlatan Peter R. De Vries, die bewezen werkt voor bepaalde maffia, zich mengde in het gebeuren.
pi_66051086
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:41 schreef FreeExtremeKnowledge het volgende:
Even voor de duidelijkheid, de vader van Joran van der sloot heeft ook te maken met de bekend vermeend pedofiel van justitie Joris Demmink.
Dat kun je natuurlijk niet zomaar beweren.
quote:
De kans bestaat nog steeds dat Natalee niet dood is maar in een netwerk zit van ritueel misbruik.
Er werd in het prille begin al gesproken over een lichaam en een zaak, dus dat lijkt me onzin.

Het lijkt er meer op dat er iets onverwachts is gebeurd. Je vraagt niet aan meerdere mensen of ze voor taxi willen spelen als je van plan bent iemand te ontvoeren en je gaat in dat geval ook geen drie rondjes rond Carlos en Charlies rijden.
quote:
Precies zoals Dr. Phil al in het begin had uitgezocht,
Het is aangetoond dat Dr. Phil met materiaal heeft gewerkt waarmee is gefraudeerd.
Mensen die aantoonbaar frauderen, zijn niet serieus te nemen.
pi_66051154
Joran gezien in bangkok enkele dagen geleden

In the evening I am with the girls went to Grappa Dish, a very nice restaurant with live music. We are here to spot Joran , he lives practically next to the restaurant

pi_66051466
quote:
quote:
Perhaps no other issue has made Yuhas as controversial as his debate over the disappearance of Natalee Holloway. For Yuhas, the issue was that over the behavior of Holloway's parents and the fact that so many media personalities decided that without a trial that three young men were guilty before they were charged. Yuhas wrote a series of articles, but a few stood out and drew the ire of some media outlets in the South and Yuhas was asked again to appear locally, nationally and internationally over the topic. In the newspaper El Diario La Prensa, Yuhas wrote (translated to English - uncorrected syntax): "Beth Twitty comes across to the people of Alabama as a sympathetic character, and she is because she can’t find her daughter, but to much of America and the world she is an abrasive and rude woman whose disdain for the people of Aruba overshadows the goodwill that was initially shown to her in the opening days of this soap opera. Her following people around with television cameras in tow in order to confront people that she suspects had something to do with her daughters demise has become fodder for virtually everyone not within 500 miles of Mountain Brook, Alabama."
http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Yuhas
pi_66051549
quote:
http://www.nataleehollowayfoundation.net/
quote:
Natalee Holloway Re-Re-Arrests: Where is the Search Fund?
By: Steve Yuhas
http://www.steveyuhas.com/columns/yuhas_20071205.htm
pi_66051668
Joran's gang culture website
« Reply #13 on: 30 July 2008, 00:00:39 »

Aruba tourism takes a deep dive as Holloway case drags on

One of the suspects, Joran Van Der Sloot, had a personal web site that promoted gang culture and violence including gang rapes. The web site was removed from the internet, allegedly by Van Der Sloot's father, within hours after he was arrested.
Powered by CDNN - CYBER DIVER News Network
by CARMEN SANCHEZ - CDNN Travel Editor

ORANJESTAD, Aruba (16 June 2005) -- Tourists returning from Aruba have told CDNN that much of the island looks like a ghost town as the investigation into the disappearance of American teen Natalee Holloway drags on.

According to reports from travel agents, thousands of North American and European tourists have switched to other holiday destinations that are untainted by what many are calling a botched police investigation and a deliberate cover up.

On June 10, Aruban Minister of Justice Rudy Croes told reporters that one of the three suspects had confessed to murdering Holloway and would lead them to the body.

But a few hours later, Croes backed away from the statement saying that he had been the victim of a "misinformation campaign".

Meanwhile, several organizations including an Alabama radio station and an Oregon consumer group have launched tourism boycotts of Aruba.

According to several media reports, one of the suspects, Joran Van Der Sloot, had a personal web site that promoted gang culture and violence including gang rapes. The web site was removed from the internet, allegedly by Van Der Sloot's father, within hours after he was arrested.

All three suspects told police they took Holloway back to her hotel and implicated security guards who worked there. Later they changed their stories saying they took Holloway to a lighthouse in a remote part of the island.

Police have searched the home of Joran Van Der Sloot, however, no one has been charged in the case and lawyers for all of the suspects say their clients are innocent.

"The only appropriate response for the US to make to Aruban authorities is to impose a stringent tourism boycott until a more competent, informative, cooperative investigation into the disappearance, and probable homicide, of Natalee Holloway is instituted," said the Oregon group.
pi_66051782
quote:
One of the suspects, Joran Van Der Sloot, had a personal web site that promoted gang culture and violence including gang rapes. The web site was removed from the internet, allegedly by Van Der Sloot's father, within hours after he was arrested.
Powered by CDNN - CYBER DIVER News Network
by CARMEN SANCHEZ - CDNN Travel Editor

Waar haar je dit verhaal vandaan Johan?

Zomaar van iemand die het leuk vond om zo'n bericht te schrijven?
pi_66051851
staat er toch bij
pi_66051956
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:14 schreef johan555 het volgende:
staat er toch bij
Het waarheidsgehalte is dus 0,000?
pi_66051994
je kan toch lezen :
Joran Van Der Sloot, had a personal web site that promoted gang culture and violence including gang rapes. The web site was removed from the internet, allegedly by Van Der Sloot's father, within hours after he was arrested.

er zijn zelfs screenshots van
pi_66052068
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:20 schreef johan555 het volgende:
je kan toch lezen :
Joran Van Der Sloot, had a personal web site that promoted gang culture and violence including gang rapes. The web site was removed from the internet, allegedly by Van Der Sloot's father, within hours after he was arrested.

er zijn zelfs screenshots van
Dat zeg jij. Wie zegt dat het waar is?

Je kunt het natuurlijk weer eens niet bewijzen.

Ik kan ook wel van alles verzinnen en het vervolgens op een blogje schrijven.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:35:14 #16
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66052413
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:23 schreef yyentle het volgende:

[..]

Dat zeg jij. Wie zegt dat het waar is?

Je kunt het natuurlijk weer eens niet bewijzen.

Ik kan ook wel van alles verzinnen en het vervolgens op een blogje schrijven.
Dat is precies wat je al een tijdje doet , van alles insinueren
pi_66052504
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:48 schreef johan555 het volgende:

In the evening I am with the girls went to Grappa Dish, a very nice restaurant with live music. We are here to spot Joran , he lives practically next to the restaurant

[ afbeelding ]

'enkele dagen geleden'? link? bvd
pi_66052566
even zelf zoeken ouwefiets >google.com
pi_66052787
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:35 schreef bastibro het volgende:

[..]

Dat is precies wat je al een tijdje doet , van alles insinueren
Nee hoor Bastribo, ik heb de verklaringen gelezen en de interviews bekeken en ik heb gehoord wat de officier van justitie Hans Mos over de zaak heeft gezegd. (Hij en Peter R. de Vries komen overigens mbt tot de betrokkenheid van de Kalpoe broers tot dezelfde conclusie).

In het door jou geplaatste filmpje kun je zien hoe Beth Holloway beschuldigt wie zij wil.

Intussen schooit (make a donation) ze wereldwijd om donaties voor haar "fonds" maar wil niet vertellen wat er met het geld gebeurt.

Dat zijn de feiten.

En dan heb ik de diverse verklaringen die over Natalee zijn afgelegd, onder andere door haar eigen vriendinnen, nog niet eens genoemd.

[ Bericht 0% gewijzigd door yyentle op 14-02-2009 13:56:08 ]
pi_66053026
Haha denk je dat Mos het achterste van z'n tong laat zien op een persconferentie ?
Je weet niet half hoeveel getuigen zich hebben aangemeld ,daarom duurt het onderzoek langer en ze moeten ook de rechtzaak voorbereiden .
pi_66053099
Zou je niet eens een eigen topicje kunnen openen over de 2 k brothers ?
Dan kan je daar roboposten.
pi_66053122
Volgens mij is dit het "Holloway" topic, dus waarom zou daar niet over de Kalpoes 'gepost' mogen worden; zij maken immers ook deel uit van deze zaak.

Daarnaast bepaal jij volgens mij niet wie en wat er hier gepost wordt!

Overigens welke rechtzaak is Mos aan het voorbereiden?
--
pi_66053230
Daar mag best over gepost worden over die 2 leugenaars maar niet Steeds hetzelfde .
pi_66053395
Ook dat maak jij niet uit. Volgens mij hebben we hiervoor Mod's en geen wannabee Mod's.
--
pi_66053434
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:48 schreef johan555 het volgende:

[ afbeelding ]
Allemaal niet zo spannend johan, Joran wordt bijna wekelijks gespot door een backpacker of student in Bangkok.
Is ook niet zo verwonderlijk want overdag is ie op de campus te vinden en 's avonds op RCA net zoals 99% van de studenten daar.

Kunnen de geinteresseerden allemaal ook zelf volgen gewoon op www.waarbenjij.nu even Joran intikken en voila de Joran-sightings.
Daar heb jij trouwens ook bovenstaande info vandaan alleen stond het daar in het nederlands en heb jij het in VMBO-engels vertaald :
quote:
Tegen de avond ben ik met de meiden naar Grappa Dish gegaan, een heel leuk restaurantje met live-muziek. We zijn hier om Joran te spotten, hij woont hier praktisch naast en is gister bij wat Spa & Health studentes aan tafel komen zitten. Huh …
link

Trouwens wat zie ik nu, daar vraagt iemand onder de naam "jolente" om info over Joran :
quote:
jolente
17 uur geleden
heb je joran met eigen ogen gezien en waaar woont hij dan in Bangkok ?
kan je niet een foto van hem maken ?
Dat moet toch iemand met een hele ongezonde obsessie voor JvdS zijn, die waarschijnlijk niet weet dat ook digitaal stalken strafbaar kan zijn??
I stand with the happy Island.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 14:13:08 #26
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66053454
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:01 schreef mrBhimself het volgende:
Volgens mij is dit het "Holloway" topic, dus waarom zou daar niet over de Kalpoes 'gepost' mogen worden; zij maken immers ook deel uit van deze zaak.

Daarnaast bepaal jij volgens mij niet wie en wat er hier gepost wordt!

Overigens welke rechtzaak is Mos aan het voorbereiden?
Een zaak tegen jou B, vanwege al je laster op dit schoon forum

En die Yyentle die . . die . . die, schandalig gewoon!
pi_66053555
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:05 schreef johan555 het volgende:
Daar mag best over gepost worden over die 2 leugenaars maar niet Steeds hetzelfde .
Jij zegt steeds dat het leugenaars zijn terwijl de echte onderzoekers daar anders over denken.

Je bent bewust bezig met het verspreiden van misinformatie, speelt de dictator en beschuldigt andere posters.

Hoezo roboposten trouwens?

Bedoel je jezelf en Duikkie?
pi_66053597
Heer Bro, zou jij eens willen aangeven waar deze 'laster' dan uit bestaat, ik ben erg benieuwd.
--
pi_66053691
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef OUWEFIETS het volgende:
'enkele dagen geleden'? link? bvd
link
  zaterdag 14 februari 2009 @ 14:21:11 #30
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66053703
Kamp zegt trouwens exact hetzelfde als wat Brinkman bedoelt . .

pi_66053763
Nu je toch bezig bent, kun je zeker wel even reageren op mijn vraag waar die lasterlijke posting mijnerzijds te vinden zijn heer Bro. Wie A zegt moet ook B kunnen zeggen en met bewijzen kunnen komen ...toch?
--
pi_66053864
hier zie het "hotel" van de familie "de Matty Appts" .
Je kan daar een kamertje huren voor een avondje of per uur

pi_66053902
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef bastibro het volgende:

[..]

Een zaak tegen jou B, vanwege al je laster op dit schoon forum [ afbeelding ]

En die Yyentle die . . die . . die, schandalig gewoon!
Wat is schandalig?

Dat ik vertel dat er in de eerste uitzending van Peter R. de Vries wordt gemeld dat er getuigen zijn die vertellen dat Natalee coke snoof?
Dat de vrienden van Natalee vertellen dat Natalee niet meer op haar benen kon staan van alles was ze tot zich had genomen en daarom naar huis moest worden begeleid?
Dat Natalee's vrienden vertellen dat ze de volgende ochtend meteen weer met sterke drank begon?
Dat Joran, Deepak en Satish maar ook de vriendinnen van Natalee vertellen dat Natalee op de bar ging liggen en zich door verschillende mannen liet aflikken?

Als je 's morgens begint met een snuif coke, kun je meteen weer flink gaan zuipen hoor!
Of Natalee's lichaam daartegen bestand was, is een ander verhaal.

Het is toch helemaal niet onwaarschijnlijk (zelfs heel erg waarschijnlijk) dat Natalee, precies zoals de jongens vertellen, maar al te graag met ze meewilde?

Het is toch heel goed mogelijk dat ze, kort na door de jongens te zijn afgezet, is bezweken aan al de middelen die ze tot zich nam en dat Joran toen in paniek is geraakt?

Wat is daar nou zo vreemd aan eigenlijk?
pi_66054110
is er een getuige verklaring dat ze coke snoof ?
Als je 's morgens begint met een snuif coke, kun je meteen weer flink gaan zuipen hoor!
snuif je zelf ook coke dat je dat weet ?
pi_66054154
Weinig vreemds aan, maar kennelijk stoort het een aantal ieden hier dat jij erg vasthoudend bent aan de onschuld van de Kalpoes. Een visie die ik overigens niet deel, maar wel respecteer.

En dat laatste is voor een aantal figuren hier kennelijk erg lastig. Zij proberen hun mening op te leggen aan iedereen die post in dit topic en als mensen een afwijkende mening hebben, dan proberen ze die mensen of weg te jagen of anders belachelijk te maken. Ik zou zeggen: stoor je er niet aan en ga ook niet in op hun provocaties.

Zelf beseffen ze niet hoezeer ze zichzelf daarmee belachelijk maken; erg vermakelijk wel overigens.
--
pi_66054206
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef johan555 het volgende:
Om dat te weten hoef je zelf geen 'ervaringsdeskundige' te zijn; "Redenen van wetenschap" wordt dat genoemd in het strafrecht.
--
  zaterdag 14 februari 2009 @ 14:39:16 #37
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66054220
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef johan555 het volgende:
Wanneer je die posts ziet dan moet dat haast wel het geval zijn IMO
pi_66054260
Hé heer Bro: nu je toch bezig bent, kun je zeker wel even reageren op mijn vraag waar die lasterlijke postings mijnerzijds te vinden zijn heer Bro. Wie A zegt moet ook B kunnen zeggen en met bewijzen kunnen komen ...toch?
--
pi_66054332
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:12 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Allemaal niet zo spannend johan, Joran wordt bijna wekelijks gespot door een backpacker of student in Bangkok.
Als het waar is dat Joran nog steeds in Bankok zit, kan die laatste uitzending van Peter R. over Joran dus definitief in het ronde archief.
pi_66054400
Volgens buster zat ie in Laos ha ha
pi_66054446
Joran gaat kennelijk naar de universiteit in Bangkok, dus het is niet vreemd dat hij daar ook gespot wordt. Volgens mij waren de dames die Joran had meegebracht naar het gesprek tijdens de laatste uitzending van Peter de Vries ook studentes van die universiteit.

Als ik het mij goed herinner gaven zij ook aan dat zij eerst hun studie wilden afmaken, voordat zij eventueel naar Nederland zouden gaan.
--
pi_66054450
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:44 schreef yyentle het volgende:
Als het waar is dat Joran nog steeds in Bankok zit, kan die laatste uitzending van Peter R. over Joran dus definitief in het ronde archief.
Tuurlijk yyentle, dacht je echt dat de Thaise autoriteiten iets zouden doen met dat stukkie uitlokking van Peterrrrr?
pi_66054470
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:39 schreef bastibro het volgende:

[..]

Wanneer je die posts ziet dan moet dat haast wel het geval zijn IMO
Ik heb gedurende een paar jaar tegen mijn moeder gerebelleerd en ben toen gaan drinken, heb coke gesnoven en speed gebruikt, dus ik weet wel een beetje waar ik over praat.

Ben overigens nooit op de bar gaan liggen of staan of dergelijke grappen.
pi_66054506
Dat is nou jammer Yyentle dat je die 'op de bar lig' ervaring hebt moeten ontberen
--
pi_66054588
OP de bar liggen was in C&C niet toegestaan trouwens
pi_66054663
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef johan555 het volgende:
OP de bar liggen was in C&C niet toegestaan trouwens
Dat verklaart dan hoe het komt dat Satish zegt dat hij nog nooit zoiets had gezien.
pi_66054710
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:51 schreef mrBhimself het volgende:
Dat is nou jammer Yyentle dat je die 'op de bar lig' ervaring hebt moeten ontberen
Dat doen de meeste mensen ook niet. Vandaar dat ik me afvroeg waarom Natalee zo losbandig was.
pi_66054903
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:41 schreef johan555 het volgende:
even zelf zoeken ouwefiets >google.com
o gaat dat zo hier? ik kan hier dus ongebreideld vanalles neerplempen, met mededeling 'zelf zoeken'?

ik kan niks vinden dus misschien daarom linkje graag! bvd
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:09:03 #49
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66054953
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:58 schreef yyentle het volgende:

[..]

Dat doen de meeste mensen ook niet. Vandaar dat ik me afvroeg waarom Natalee zo losbandig was.
In jou geval zou het natuurlijk ook zo kunnen zijn dat je wist dat er toch geen interesse zou zijn
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:11:40 #50
262 Re
Kiss & Swallow
pi_66055015
quote:
Op zaterdag 15 feb2009 02:21 schreef johan555 het volgende:
posten in de toekomst
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: