quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:41 schreef FreeExtremeKnowledge het volgende:
Even voor de duidelijkheid, de vader van Joran van der sloot heeft ook te maken met de bekend vermeend pedofiel van justitie Joris Demmink. De kans bestaat nog steeds dat Natalee niet dood is maar in een netwerk zit van ritueel misbruik. Precies zoals Dr. Phil al in het begin had uitgezocht, voordat bekend charlatan Peter R. De Vries, die bewezen werkt voor bepaalde maffia, zich mengde in het gebeuren.
Dat kun je natuurlijk niet zomaar beweren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:41 schreef FreeExtremeKnowledge het volgende:
Even voor de duidelijkheid, de vader van Joran van der sloot heeft ook te maken met de bekend vermeend pedofiel van justitie Joris Demmink.
Er werd in het prille begin al gesproken over een lichaam en een zaak, dus dat lijkt me onzin.quote:De kans bestaat nog steeds dat Natalee niet dood is maar in een netwerk zit van ritueel misbruik.
Het is aangetoond dat Dr. Phil met materiaal heeft gewerkt waarmee is gefraudeerd.quote:Precies zoals Dr. Phil al in het begin had uitgezocht,
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Yuhasquote:Perhaps no other issue has made Yuhas as controversial as his debate over the disappearance of Natalee Holloway. For Yuhas, the issue was that over the behavior of Holloway's parents and the fact that so many media personalities decided that without a trial that three young men were guilty before they were charged. Yuhas wrote a series of articles, but a few stood out and drew the ire of some media outlets in the South and Yuhas was asked again to appear locally, nationally and internationally over the topic. In the newspaper El Diario La Prensa, Yuhas wrote (translated to English - uncorrected syntax): "Beth Twitty comes across to the people of Alabama as a sympathetic character, and she is because she can’t find her daughter, but to much of America and the world she is an abrasive and rude woman whose disdain for the people of Aruba overshadows the goodwill that was initially shown to her in the opening days of this soap opera. Her following people around with television cameras in tow in order to confront people that she suspects had something to do with her daughters demise has become fodder for virtually everyone not within 500 miles of Mountain Brook, Alabama."
http://www.nataleehollowayfoundation.net/quote:
http://www.steveyuhas.com/columns/yuhas_20071205.htmquote:Natalee Holloway Re-Re-Arrests: Where is the Search Fund?
By: Steve Yuhas
Waar haar je dit verhaal vandaan Johan?quote:One of the suspects, Joran Van Der Sloot, had a personal web site that promoted gang culture and violence including gang rapes. The web site was removed from the internet, allegedly by Van Der Sloot's father, within hours after he was arrested.
Powered by CDNN - CYBER DIVER News Network
by CARMEN SANCHEZ - CDNN Travel Editor
Dat zeg jij. Wie zegt dat het waar is?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:20 schreef johan555 het volgende:
je kan toch lezen :
Joran Van Der Sloot, had a personal web site that promoted gang culture and violence including gang rapes. The web site was removed from the internet, allegedly by Van Der Sloot's father, within hours after he was arrested.
er zijn zelfs screenshots van
Dat is precies wat je al een tijdje doet , van alles insinuerenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:23 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Wie zegt dat het waar is?
Je kunt het natuurlijk weer eens niet bewijzen.
Ik kan ook wel van alles verzinnen en het vervolgens op een blogje schrijven.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:48 schreef johan555 het volgende:
Joran gezien in bangkok enkele dagen geleden
In the evening I am with the girls went to Grappa Dish, a very nice restaurant with live music. We are here to spot Joran , he lives practically next to the restaurant
[ afbeelding ]
Nee hoor Bastribo, ik heb de verklaringen gelezen en de interviews bekeken en ik heb gehoord wat de officier van justitie Hans Mos over de zaak heeft gezegd. (Hij en Peter R. de Vries komen overigens mbt tot de betrokkenheid van de Kalpoe broers tot dezelfde conclusie).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:35 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dat is precies wat je al een tijdje doet , van alles insinueren
Allemaal niet zo spannend johan, Joran wordt bijna wekelijks gespot door een backpacker of student in Bangkok.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:48 schreef johan555 het volgende:
Joran gezien in bangkok enkele dagen geleden
In the evening I am with the girls went to Grappa Dish, a very nice restaurant with live music. We are here to spot Joran , he lives practically next to the restaurant
[ afbeelding ]
linkquote:Tegen de avond ben ik met de meiden naar Grappa Dish gegaan, een heel leuk restaurantje met live-muziek. We zijn hier om Joran te spotten, hij woont hier praktisch naast en is gister bij wat Spa & Health studentes aan tafel komen zitten. Huh …
Dat moet toch iemand met een hele ongezonde obsessie voor JvdS zijn, die waarschijnlijk niet weet dat ook digitaal stalken strafbaar kan zijn??quote:jolente
17 uur geleden
heb je joran met eigen ogen gezien en waaar woont hij dan in Bangkok ?
kan je niet een foto van hem maken ?
Een zaak tegen jou B, vanwege al je laster op dit schoon forumquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:01 schreef mrBhimself het volgende:
Volgens mij is dit het "Holloway" topic, dus waarom zou daar niet over de Kalpoes 'gepost' mogen worden; zij maken immers ook deel uit van deze zaak.
Daarnaast bepaal jij volgens mij niet wie en wat er hier gepost wordt!
Overigens welke rechtzaak is Mos aan het voorbereiden?
Jij zegt steeds dat het leugenaars zijn terwijl de echte onderzoekers daar anders over denken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:05 schreef johan555 het volgende:
Daar mag best over gepost worden over die 2 leugenaars maar niet Steeds hetzelfde .
Wat is schandalig?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef bastibro het volgende:
[..]
Een zaak tegen jou B, vanwege al je laster op dit schoon forum [ afbeelding ]
En die Yyentle die . . die . . die, schandalig gewoon!
Om dat te weten hoef je zelf geen 'ervaringsdeskundige' te zijn; "Redenen van wetenschap" wordt dat genoemd in het strafrecht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef johan555 het volgende:
is er een getuige verklaring dat ze coke snoof ?
Als je 's morgens begint met een snuif coke, kun je meteen weer flink gaan zuipen hoor!
snuif je zelf ook coke dat je dat weet ?
Wanneer je die posts ziet dan moet dat haast wel het geval zijn IMOquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:35 schreef johan555 het volgende:
is er een getuige verklaring dat ze coke snoof ?
Als je 's morgens begint met een snuif coke, kun je meteen weer flink gaan zuipen hoor!
snuif je zelf ook coke dat je dat weet ?
Als het waar is dat Joran nog steeds in Bankok zit, kan die laatste uitzending van Peter R. over Joran dus definitief in het ronde archief.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:12 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Allemaal niet zo spannend johan, Joran wordt bijna wekelijks gespot door een backpacker of student in Bangkok.
Tuurlijk yyentle, dacht je echt dat de Thaise autoriteiten iets zouden doen met dat stukkie uitlokking van Peterrrrr?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:44 schreef yyentle het volgende:
Als het waar is dat Joran nog steeds in Bankok zit, kan die laatste uitzending van Peter R. over Joran dus definitief in het ronde archief.
Ik heb gedurende een paar jaar tegen mijn moeder gerebelleerd en ben toen gaan drinken, heb coke gesnoven en speed gebruikt, dus ik weet wel een beetje waar ik over praat.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:39 schreef bastibro het volgende:
[..]
Wanneer je die posts ziet dan moet dat haast wel het geval zijn IMO
Dat verklaart dan hoe het komt dat Satish zegt dat hij nog nooit zoiets had gezien.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef johan555 het volgende:
OP de bar liggen was in C&C niet toegestaan trouwens
Dat doen de meeste mensen ook niet. Vandaar dat ik me afvroeg waarom Natalee zo losbandig was.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:51 schreef mrBhimself het volgende:
Dat is nou jammer Yyentle dat je die 'op de bar lig' ervaring hebt moeten ontberen
o gaat dat zo hier? ik kan hier dus ongebreideld vanalles neerplempen, met mededeling 'zelf zoeken'?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:41 schreef johan555 het volgende:
even zelf zoeken ouwefiets >google.com
In jou geval zou het natuurlijk ook zo kunnen zijn dat je wist dat er toch geen interesse zou zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:58 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dat doen de meeste mensen ook niet. Vandaar dat ik me afvroeg waarom Natalee zo losbandig was.
posten in de toekomstquote:Op zaterdag 15 feb2009 02:21 schreef johan555 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |